Vitsi mitä rallienglantia Marin väänsi tuolla Nykkin vihkäisissään
Kommentit (137)
Paremmin Sanna puhui englantia kuin Sale tai Petteri.
Paljon paremmin se puhuu kuin joku Orpo
Vierailija kirjoitti:
Vii vant tu bii frii.
Ja tuon jokainen ymmärtää.
Lopettakaa se toisten kielitaidon morkkaus! Moni jättää juuri sun kaltaisten vuoksi puhumatta, kun hävettää, kun saman maan kansalainen asiasta kiusaa.
Olet supernolo.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poliitikko ei ole puhunut noin hyvää englantia, kuin Sanna. Niinistön mongerrus se vasta on jotain!
Ex-pääministeri Stubbin englanti on paljon parempaa kuin Marinin. Stubb puhuu myös erinomaista ranskaa, ja ruitsia tietysti myös.
Pitäisikö nyt alkaa olla ylpeitä Sannasta. Ei tämmöinen jatkuva haukkuminen ja alas vetäminen ole mistään kotoisin. Miksi tämä aika on mennyt tämmöiseksi?
Sanna on upean valovoimainen, näkemyksellinen, osaa välittää lämpöä, on todella päätöksentekokykyinen ja monessa kovassa paikassa loistanut. Hyvä Sanna ja kiitos siitä että Suomi näkyy kauttasi maailmalla!
Sanna puhuu pian sujuvaa Belgiaa kuulemma.
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa rohkeasti vain sitä englantia, olkoon rallilla tai ilman. Pahempi juttu on jättää puhumatta.
Ja tiedoksi. Olen asunut maailmalla 25 vuotta ja ainoastaan suomalaiset tätä asiaa pähkäilevät. Muut ovat enemmänkin, että wau, puhut siis muutakin kuin äidinkieltäsi. Moni englantia äidinkielenään puhuva ei muuta kieltä osaa, vaikka olisi opetellut. Espanjan kanssa sama ilmiö. Ja ranskan. Joten olkaa ylpeitä kielitaodostanne ja käyttäkää.
7% maapallon väestöstä osaa englantia.
Vierailija kirjoitti:
Puhukaa rohkeasti vain sitä englantia, olkoon rallilla tai ilman. Pahempi juttu on jättää puhumatta.
Ja tiedoksi. Olen asunut maailmalla 25 vuotta ja ainoastaan suomalaiset tätä asiaa pähkäilevät. Muut ovat enemmänkin, että wau, puhut siis muutakin kuin äidinkieltäsi. Moni englantia äidinkielenään puhuva ei muuta kieltä osaa, vaikka olisi opetellut. Espanjan kanssa sama ilmiö. Ja ranskan. Joten olkaa ylpeitä kielitaodostanne ja käyttäkää.
Niinhän sitä sanotaan, että maailman yleisin puhuttu kieli on huonosti puhuttu englanti. Meidän rallienglanti solahtaa joukkoon mainiosti.
Vierailija kirjoitti:
Okei. Mulle on sanottu Ranskassa ja Saksassa että mun ranska ja saksa on huonoa. Sillon pitää pyrkiä parempaan eikä tuuduttautua omaan erinomaisuuteen ja ajatella että on valmis sen kielen suhteen.
Sannalla on jo 5% kannatus pressakisassa.
Jos noita kunniatohtoriuksia Idi Aminin kanssa pukkaa lisää, pressan paikkahan on taputeltu.
Idillähän oli vastustajien irtopäitä jääkaapissa joten siinä esikuvaa Sannalle.
Ap on vässykkä. Selvästi katkera ja tyytymätön elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ollut rallienglantia.
Rovanperällä oli,tosin aloittajan kaltaisia ääliöitä aina riittää.
Hupaisaa, kun jotkut vieläkin oikeasti luulee, että Marinista tulee NATOn pääsihteeri. Pari viikkoa sitten oli juttua siitä, että Stoltenberg jatkaa hommassa lokakuun jälkeenkin, koska varteenotettavaa seuraajaa ei vaan ole.
Eipä taida Marinilla olla kompetenssia siihen virkaan koskaan. Luonne määrää kohtalon.
Sata muuta aksenttia on ap-ääliöstä loistavaa kielitaitoa.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan poliitikko ei ole puhunut noin hyvää englantia, kuin Sanna. Niinistön mongerrus se vasta on jotain!
Kepun Kulmuni pesee kyllä Marinin puhtaasti 6-0 englannin kielen taidoillaan.
Suomalaiset pilaavat kaiken arvostelemalla muiden kielitaitoa. Kyllä se ap saa hävetä omaa täydellisyyttään.
Hyvinhän tuo puhui. Ja sujuvasti ja selkeästi.