APUA! Seinänaapuri poraa seinää, voiko tulla seinästä läpi??
Poraa juuri minun selkäni takana olevaa seinää. Jumalaton porausääni kuuluu.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Meillä naapuri porasi seinään reikää Porasi sähkökaapeleiden läpi Ensin meni meiltä sähköt Vähänajan kuluttua kuului helvetinmoinen pamaus Alakerran sähkökeskus syttyi tuleen Oltiin paripäivää sähköttä
Säästi kun itse teki 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se voi tulla seinästä läpi. Mutta ole vain iloinen, saat ilmaisen porausreiän. Voit tehdä siihen naulakon, ripustaa taulun. Tai kurkistella ja kytätä naapurin toimia, se on suosittua kerrostalomijäässä.
Meinaatko, että heti reiän ilmestyttyä pitää tunkea silmä siihen :D
Valitettavasti, jos silmän tunkee sinne reikään, sillä ei enää näe mitään. Silmä kannattaa painaa kiinni siihen reikään, ja tirkistellä.
Päätit sitten ottaa kirjaimellisesti :D
Ilman muuta!
Hei ap, tuliko se naapuri läpi. Jos ei päässyt , niin mene rimpauta ovikelloa ja sano, että teille voi tulla ihan ovesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kaikkia leikkejä sen reijän kanssa voisi naapurin kanssa leikkiä?
Siellä voisi heilutella patonkia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla, jos naapuri on täysi tampio. Meillä kerran kävi näin.
Nyt alkoi pelottaa. Kuinka syvälle pitää porata, että tulisi seinästä läpi? Ääni oli niin voimakas että en usko että läpi tuleminen on kaukana.
ap
Vamaankin riippuu seinän paksuudesta? Hekoheko.
Tuskin on löytänyt niin pitkää terää. Pitää tosiaan porata tunteella.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne ole alkaen jotain 150 cm betonia, jos tavallisesta betonikerrostalosta on kyse? Ei semmoisesta vahingossa kukaan poraa läpi, jonkinasteista tahallisuutta pitää olla mukana.
En tiedä missä bunkkerissa asut mutta äärimmäisen harvassa on puoltoistametriset betoniseinät. Ei todellakaan tavallisissa betonikerrostaloissa ole.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan tiedä? Paljonko on etäisyys seinänaapurien seinien välissä? Miten syvälle pitää porata, jotta pora tulisi seinänaapurin seinästä läpi?
ap
Se ETÄISYYS on "seinien" välissä tasan 0. Se on se sama seinä saatanan tampio.
Oletko varma seinänapuri asialla.? Jos asut kerrostalossa elementit kuljettavat ääniä. Ainakin Helsingin lähiössä.Vuosi kymenniä taaksepäin.Olin pääsiäisen yksin kotona naisena kun olin keuhkokuumessa. Toisesta rapusta sama kerros. Henkilö tuli ovelleni raivoo älä poraa enää. Pyysin hänet sisälle katsoo ja kuntelee ääntä, Pyysi anteeksi. Minun kodissa ääni makuuhuonessa tuntui kuin hänen asunto porattaisiin. Myöhemmin selvisi kun asiasta puhuin talotoimikunnan puhenjohtajalle.Hänen koti porattin asui sama rappu kuin valitaja 1 kerros ylempänä valittajasta ovellani ja eri linja. Muistakaa aina elementit kuljettaa ääniä.Oli kyse remontit,lasten itkut tai koiran haukunat ymm.Ei todella aina ole naapuri.Lisätietoja saa rakenusliitto miten elementit kuljetaaa ääniä.
Meillä naapuri harrastaa ilmeisesti puukäsitöitä omassa huoneistossaan kun poraamista ja koputtelua kuuluu silloin tällöin joka kuukausi max. kerran viikossa. Onneksi se ei tuntia enempää poraa, mutta ei kerrostalo-asunto mikään puuverstas. En usko että on ihan täysjärkinen naapuri, kun aloittaa illalla 10-11 aikaan ihme kaapinovien paikomisen ja muun kopistelun. Ja joskus on kuulunut niin kuin se poraisi ilmastointikanavaa, kun ääni on metallinen. Välillä kuulostaa tuleeko poranterä kohta betoniseinästä läpi.
Meillä oli vuokra-asunnossa keittiöremontti. Oltiin mökillä se pahin remonttiaika ja yllätys oli melkoinen, kun tulimme kotiin ja avasimme remonttipölyiltä sinetöidyn makkarin oven - makkari on siis keittiön kaappiseinän takana. Suurin osa kaappien kiinnityksistä oli porattu liian syvään ja läpi tullessaan seinästä oli korkannut kämmenen kokoinem pala betonia per reikä ja näitä oli kaikkiaan 25 kappaletta. Keittiötä asentanut firma laittoi seinän kustannuksellaan kuntoon ja samalla saimme uusittua makkarin värimaailman.