Nyt ihan oikeasti, mitä kettua???
Olen vieläkin niin järkyttynyt etten tiedä saako tästä kukaan mitään selkoa mutta yritetään.
Olin tekemässä töistä lähtöä kun huomasin tulleen kaksi puhelua ja txt päiväkodista. "Tärkeää asiaa, soita". Soitin kun huomasin, lyhyesti kerrottuna. . Hoitaja kertoo lapsen isän haisseen alkolle eikä lasta voitu antaa hälle. Minun täytyi lapsi hakea. Tiedän varmasti ettei näin ollut. Puhui jotain, että ottaa selvää jostain ja jotain lastensuojelusta. Olen aivan puulla päähän lyöty. Mitä hittoa tästä seuraa!?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Alko on kauppa.
Alkoholi on juoma.
Niinpä. On tainnut hoitotäti itse olla aikamoisessa tuiskeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lapsen isä ei soittanut sinulle itse ja selittänyt tilannetta? Siis jos oikeasti ei ollut niin humalassa, että ei älynnyt soittaa.
Päiväkodista olivat kysyneet mieheltä voivatko soittaa minulle. Mies vastannut, että tietenkin. Mies oli myös ennen tätä laittanut mulle viestiä ja kertonut asiasta mutten siinä hässäkässä kerennyt niitä kunnolla lukemaan ja sisäistämään. Tämä hoitaja halusi välttämättä olla itse yhteyksissä. Se on sellainen hoitaja joka nyt viime metreillä kun lapsi on hoidossa, tuntuu tekevän kärpäsistä härkäsiä joka asiassa. On mm tehnyt kauhean ongelman siitäkin kun lapsi menee reippaasti rappuset ylös mutta alas arkailee tulla. Mm. tällaisia muita "ongelmia" ilmennyt pvkodissa. Lapsi tulee ihan hysteeriseksi, itkee ja tärisee kun kerran viikossa eräs tapahtuma johon tämän hoitajan mielestä lapsen on osallistuttava vaikka reagoi miten reagoi. Itkee päiväkotiin jäädessä, silloin kun tämä ko hoitaja vastassa. Tulee jo mieleen, että on ottanut meidät ja lapsen joksikin silmätikuksi jostain syystä.
ap
Hoitakaa sitten itse lapsenne jos ei yhteiskunnan järjestämä päivähoito kelpaa.
Ei päiväkodissa ja muissa hoitajissa ole mitään moitittavaa. Vain tämä samainen hoitaja jolla tuntuu olevan joka asiasta valitettavaa.
ap
Jokaisessa hoitopaikassa on vähintään yksi valittaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos lapsi olisi annettu juopuneen miehen mukaan niin olisit täällä valittamassa asiasta. Teki niin tai näin niin koskaan ei tee oikein.
Mutta kun ei ollut eikä ole humalassa. Tottakai olisivat toimineet oikein jos näin olisi ollut. Mutta kun ei. Ei todella ollut juonut mitään. Töistä tulossa eikä juo arkena mitään alkoholia. Viikonloppuna muutama saunaolut.
ap
Kerro hänelle, että käyttää vähemmän partavesiä ja muita hajusteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos lapsi olisi annettu juopuneen miehen mukaan niin olisit täällä valittamassa asiasta. Teki niin tai näin niin koskaan ei tee oikein.
Mutta kun ei ollut eikä ole humalassa. Tottakai olisivat toimineet oikein jos näin olisi ollut. Mutta kun ei. Ei todella ollut juonut mitään. Töistä tulossa eikä juo arkena mitään alkoholia. Viikonloppuna muutama saunaolut.
ap
Kerro hänelle, että käyttää vähemmän partavesiä ja muita hajusteita.
Käsidesiä ei sitäkään kannata ylettömästi lorata.
Voitko jutella ko hoitajan reagointiherkkyydestä päiväkodin johtajan kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Uskon ap:ta. Kyllä tuollaista sattuu. Ikävä juttu.
Miten tuollaista sattuu? Miten se lastentarhanopettaja tai lastenhoitaja fyysisesti estää lasta lähtemästä vanhempansa kanssa? Miksi vanhempi ei käytä tarvittavia voimakeinoja lapseensa kohdistuvan väkivallan keskeyttämiseksi?
Tuommoinen taskuun kun hakee lasta
Ettei olis kuitenkin ihan vaan valkosipulia syönyt?
- ei olis ensimmäinen kerta, kun päikyn täti luulee sitä alkoholin hajuksi..
Vierailija kirjoitti:
Miten niin annettu? Ei lapsi ole mikään tavara. Siis oikeastiko te uskotte, että joku päikkytäti on fyysisesti pidellyt kiinni lapsesta niin voimakkaasti, että lapsen isä ei ole saanut lasta riistettyä vapaaksi hänen otteestaan? Eikä soittanut hätäkeskukseen vaan lähti kotiin. Oletteko aivan retardeja?
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä muuta ongelmaa ole ,kuin ap pelkää lasua. Ei savua ilman tulta. Näin tämäkin menee.
Niin pelkään kun huoli ei ole millään tapaa aiheellinen!!!
ap
Oisko kuitenkin valkosipuli, partavesi tai ihan vaan nielun proput haisseet?
En jaksaisi uskoa, että isämies juo työaikana. Sen sijaan päikyistä löytyy aika kirkasotsaisia tarhatätejä.
Okei. Eli siis isä menee hakemaan lastaan päiväkodista. Siellä joku kukkahattutäti sekoilee psykooseissaan. Sen sijasta, että iskä ja lapsi lähtisivät kotiin, isä päättää jättää lapsensa psykoositädille, ja lähtee yksin kotiin. Täysin uskottava tarina.
Vierailija kirjoitti:
Voitko jutella ko hoitajan reagointiherkkyydestä päiväkodin johtajan kanssa?
Tossa olis pointtia. Tätä on nyt pari kuukautta ollut. Vähän väliä valittaa jostain. Lapsella ei olis kuin kuukausi päiväkotia kunnes jää lomalle ja menee eskariin. Pitkä kuukausi sekin jos tätä menoa jatkuu.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ettei olis kuitenkin ihan vaan valkosipulia syönyt?
- ei olis ensimmäinen kerta, kun päikyn täti luulee sitä alkoholin hajuksi..
Nyt kun mainitsit niin nehän muuten tuoksahtaa pitkälti samalle ja mies on käynyt tänään pizzalla jossa valkosipuliakin! Toi alkometrikin hyvä idea. Voisin hyvin kuvitella miehen menevän ko kapine taskussa hakemaan lasta. Ihan vaan näpäyttääkseen ja todistaakseen niiden olevan väärässä. Ajaa työkseen päivittäin eikä autokaan lähde käymään ilman alkometriin puhaltamista.
ap
Miksi, oi miksi te uskotte näitä paskaprovoja?
Eihän tässä muuta ongelmaa ole ,kuin ap pelkää lasua. Ei savua ilman tulta. Näin tämäkin menee.