Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans odotellut jotain videontynkää keikalta. Pari twiittia tulikin, oli kiva sekin. Näki fiiliksen ja Jeren.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jere on muuttunut muutamassa viikossa Loverpoolista palattuaan suorastaan epämiellyttäväksi ja vastenmieliseksi hahmoksi. Myös merkillinen ärtyneisyys, kärsimättömyys + ehkä myös kunnioituksen puute yleisöä kohtaan, muita ihmisiä kohtaan ovat fiiliksiä, jotka nyt esiintuloista syntyvät. Ihan eri mies kuin se herttainen ja vilpitön ennen viisuja ja juuri Suomeen palannut herttainen höntti, joka puhui elämän tärkeistä asioista ja huolehti, että lapsillakin oli Nordiksen keikalla kivaa. Nyt sitten tämmönen Cheekin ja Timo Soinin lehtolapsi meuhkaa Käärijän nahkahousuissa ja tuntee ilmeisesti kovaa halua tylyttää kaikkia ja kaikkea.
Onko Jere puskenut Käärijän pinnan alta framille?
Taitaa olla. Ikävä kyllä.
Sanoo itseään viihdyttäjäksi. Karkea, tyly ja rivo käytös on vain rumaa ja on se väärinkin, ovathan ihmiset maksaneet lipun hinnan päästäkseen viihtymään. Onko huono käytös jonkun mielestä viihdyttävää tai edes reilua ketään kohtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en voi sille mitään, mutta olen ihan myyty tuon Balkanin prinssin edessä. Se vaan on niin 😍 Ollappa vielä itsekin parikymppinen, voi että.
Voisin tutkia hänen kauniita kasvojaan vaikka viikon putkeen. Kun niille syttyy hymy...Ja hänen silmiensä katse, miten se hengästyttää. Hänen pehmeä äänensä, hänen sujuva englantinsa...
Mutta sitten STOP. Kaulasta alaspäin mua ei kiinnosta eikä liikuta mikään.
Eiku sitteki, kyllä hänen halauksensa näyttää tosi lämpimältä ja ihanalta ja pitkältä
Bojan-hulluus vaan kasvaa. Onneksi en ole yksin🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että huomenna mammat tuijottaa jostain syystä vähän liian kiinnostuneina tuota Suomi-Slovenia -futismatsia :D
Huomiseksi on luvattu niin kuumaa, että pelaajia on kielletty käyttämästä paitaa lämpöhalvaus riskin takia.
Pelinumerot maalataan ihoväreillä pelaajien paljaisiin rintakehiin ja selkiin ennen ottelun alkua. Maalaajat arvotaan Vauva.fi -palstan (Slovenia) fiilistelyketjun mammoista.
Jalkapalloilijatkin ovat melko kuumia ja keli suosii.Aurinkoa luvassa ja..Slovenialaisia miehiä, siinä mukava ilta tulossa.
Pikku korjaus, jalkapalloilijat ovat yleensä _erittäin_ kuumia 😊
Menikö ne UK keikkaliput oikeasti minuuteissa? Muistelen että jossain sanottiin niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä tunkee seuraavaksi suuhunsa varmaan jalkapallon.
En tiedä oliks tää hyvällä vai pahalla kirjoitettu, mut mulla on ainoastaan hyvät fiilikset K ja B ja heidän ystävyydestä. Mutta pakko kyllä kiittää tämän kirjoittajaa. Oli paska päivä ja tulin tänne niin repesin järjettömään nauruun. Joko oon sekasin tai hyvin väsynyt (tai molempia), mut kiitos palstalaiset. <3
Sarkasmilla kirjoitin. Vähän niinkuin vastaiskuna sille, joka jaksaa jankata siitä mikrofonista. Tosin epäilen suuresti, että se mikrofoni juttukin on jonkun omintakeista huumoria. Hienoa kuitenkin, jos näin pieni juttu sai sinut paremmalle tuulelle. T: viisugay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan jakamassa ig-liveä nyt Tampereen keikalta? Vai onko se kielletty? Ei tule keneltäkään mitään (sampitar, jimberooni, käärijäfanit).
Miten se varsinainen keikkapaikka oli sellainen pieni koppero ja loput saavat olla ulkona?????? Siis Tampereella, sen kokoisessa kaupungissa!
Miten aikaisin se sampitar oikein menee keikoille kun on AINA nollarivissä?
Kolme tuntia aikaisemmin tais olla tuolla paikan päällä tänään.
Huh, on kyllä tosifani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kans odotellut jotain videontynkää keikalta. Pari twiittia tulikin, oli kiva sekin. Näki fiiliksen ja Jeren.
Kiitos!
Siellä oli jotkut jo rintsikoissa yleisössä.
Vierailija kirjoitti:
Miten puutteessa porukka oikein on täällä? Viisugayllakin tuntuu olevan jatkuva kesäston***.
Ai mullako, no eihän nyt toki. Jalkapallo-otteluun tässä virittäydyn. T: viisugay
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Jere on muuttunut muutamassa viikossa Loverpoolista palattuaan suorastaan epämiellyttäväksi ja vastenmieliseksi hahmoksi. Myös merkillinen ärtyneisyys, kärsimättömyys + ehkä myös kunnioituksen puute yleisöä kohtaan, muita ihmisiä kohtaan ovat fiiliksiä, jotka nyt esiintuloista syntyvät. Ihan eri mies kuin se herttainen ja vilpitön ennen viisuja ja juuri Suomeen palannut herttainen höntti, joka puhui elämän tärkeistä asioista ja huolehti, että lapsillakin oli Nordiksen keikalla kivaa. Nyt sitten tämmönen Cheekin ja Timo Soinin lehtolapsi meuhkaa Käärijän nahkahousuissa ja tuntee ilmeisesti kovaa halua tylyttää kaikkia ja kaikkea.
Onko Jere puskenut Käärijän pinnan alta framille?
Taitaa olla. Ikävä kyllä.
Sanoo itseään viihdyttäjäksi. Karkea, tyly ja rivo käytös on vain rumaa ja on se väärinkin, ovathan ihmiset maksaneet lipun hinnan päästäkseen viihtymään. Onko huono käytös jonkun mielestä viihdyttävää tai edes reilua ketään kohtaan?
Nuo on K-18 keikkoja niin ei siellä lapsia pitäisi olla. Kai aikuiset kestää vähän enemmän ja maahan mahtuu erilaisia esiintyjiä. Voihan sitä mennä kuuntelemaan sitten vaikka Karita Mattilaa. Ai niin Karitakin on kyllä aika rivo nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan jakamassa ig-liveä nyt Tampereen keikalta? Vai onko se kielletty? Ei tule keneltäkään mitään (sampitar, jimberooni, käärijäfanit).
Miten se varsinainen keikkapaikka oli sellainen pieni koppero ja loput saavat olla ulkona?????? Siis Tampereella, sen kokoisessa kaupungissa!
Huh, on kyllä tosifani.
Mä luin jonkun jutun Taylor Swiftin keikoista ja kuinka osa faneista menee keikoille vaipoissa, jotta he eivät menetä hetkeäkään. Wtf.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh, on kyllä tosifani.
Mä luin jonkun jutun Taylor Swiftin keikoista ja kuinka osa faneista menee keikoille vaipoissa, jotta he eivät menetä hetkeäkään. Wtf.
No hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että huomenna mammat tuijottaa jostain syystä vähän liian kiinnostuneina tuota Suomi-Slovenia -futismatsia :D
Huomiseksi on luvattu niin kuumaa, että pelaajia on kielletty käyttämästä paitaa lämpöhalvaus riskin takia.
Pelinumerot maalataan ihoväreillä pelaajien paljaisiin rintakehiin ja selkiin ennen ottelun alkua. Maalaajat arvotaan Vauva.fi -palstan (Slovenia) fiilistelyketjun mammoista.
Jalkapalloilijatkin ovat melko kuumia ja keli suosii.Aurinkoa luvassa ja..Slovenialaisia miehiä, siinä mukava ilta tulossa.
Bojan viehättää jotenkin enemmän näistä sen kielitaidon ja tyylin takia. Ja sitten, kun katsoo ulkonäköä, silmiä ja hymyä, olen myyty.
Vierailija kirjoitti:
Menikö ne UK keikkaliput oikeasti minuuteissa? Muistelen että jossain sanottiin niin.
Joo mut sittenhän ne vaihtoi isompiin paikkoihin joihin ehkä on vielä lippuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
#i don’t know whose meat is better # I’d taste both, yes yes
#the iconic finnish grill- a pile of bricks on fire #is Jere an honourary Balkan dad now?
#shhh he's communicating with Käärijä again
On kyllä hyviä noi ulkomaalaisten kommentit grillaus juttuihin 😂
Itelläkin tuli kyllä näin shippauslasien läpi katsottuna mieleen että taasko ne kommunikoi noin😂🤭
Kerrotko yksinkertaiselle, mitä tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Onko tää ollut täällä jo?
https://twitter.com/gagasgreenday/status/1669388723287359498
Joku mainitsi kaulakoruista. Onko ne ihan samanlaiset?
Vierailija kirjoitti:
Onko tää ollut täällä jo?
https://twitter.com/gagasgreenday/status/1669388723287359498
Grillausvideoista: "Did you guys notice as well that Bojan and jere are wearing the same chain"
Onko Bojan käyttäny vastaavaa ketjua jo aiempina vuosina ennen tätä kevättä (tai jopa alkukevättä:D)?
Onko Kärtsällä nollarivi? Spekuloidaanko sillä vaihteeksi. 😀