Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
18021/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te haluatte uskoa näillä jutuillanne. minulla on aikuinen poika, enkä ikinä osaisi kuvitella että hän kiehnaisi käsi kädessä, kieli pitkällä, jonkun miehen kanssa.

Jokainen voi tietenkin tehdä mitä lystää, mutta rehellinen kannattaa olla elämässä.

Jos poikas haluais ja tykkäis "kiehnätä käsi kädessä, kieli pitkällä, jonkun miehen kaulassa" niin turha ees kuvitella et hän olis sen asian tiimoilta rehellinen, ainakaan sulle

Vierailija
18022/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös poika. Ja jos se ei kiehnaisi käsi kädessä, kieli pitkällä, jonkun kanssa niin vitsi mä olisin epäonnistunut elämässä.

Peace and love

L

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18023/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks muuten tohon B:n instajulkaisuun alkoi tulla vaan ehdotuksia /pyyntöjä eri maihin keikoille tulosta, kun tuon kuvatekstin ois joku shippaaja voinut taas toisinkin tulkita

Vierailija
18024/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tänne noin vaan tulla keikkailemaan jos kukaan suomalainen järjestäjä ei näe JO menestystä=että se tuo heille rahaa ja on kannattavaa. Siitähän tässä on kyse.

Tosin itse uskon että jossain vaiheessa tulevat. Mutta ei Tavastialla mitään yltiö riehaantumista nähty kuin eturivissä, eikä suurin osa osannut sanoja.

Vierailija
18025/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä te haluatte uskoa näillä jutuillanne. minulla on aikuinen poika, enkä ikinä osaisi kuvitella että hän kiehnaisi käsi kädessä, kieli pitkällä, jonkun miehen kanssa.

Jokainen voi tietenkin tehdä mitä lystää, mutta rehellinen kannattaa olla elämässä.

Siis mitä helvettiä mä just luin!!!! Ei oo todellista!!

Mä oon nyt kyllä tosi hidas, en oikein ees ymmärrä koko tota kommenttia. Siis väittääkö kirjoittaja ihan oikeesti ettei gaypareja oo olemassa vai mitä? Vai heittääkö ihan läpällä?

Vierailija
18026/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin myös kaivannut paheellisten pätkien lisäksi sitä sivistynyttå retkeä vaikka Matin kanssa sinne Suomenlinnaan. :D No ehkä B ehtikin tehdä vaikka mitä mutta edelleen uskon että joku olisi tunnistanut ja kuvia olisi tullut someen. Nyt jopa se hauska cha cha cha aamuyöllä on sellainen pätkä mistä B:n vanhemmat on voineet kauhulla katsoa milloin poika kaatuu pää edellä kuormalavoihin.

Oikeesti, me puhutaan tässä nyt 24-vuotiaasta menevästä nuoresta miehestä. Kuinka moni tuon ikäinen lomamatkallaan ensimmäiseksi ajattelee menevänsä kulttuurikohteita kiertämään? Ihan normaalia käytöstä, että kierretään baareja, juopotellaan ja juhlitaan. Ei se muutu teidän toivomaksi kultturelliksi kilttimieheksi, vaikka kuinka sitä manifestoitte.

Onks 24v nykyään joku teini vai? Aikuisen ihmisen ikä. Itse matkustin paljon 18-20 vuotiaana, biletin paljon, mutta aina tutustuin myös kohdemaahan ja otin paljon kuvia. Naimisissakin olin jo 24-vuotiaana. Tämä tosin 90-luvulla kun reissasin, ilmeisesti nykyään teini-ikä on vedetty kolmeenkymppiin asti?

Bojan on aikuinen ihminen, jolla on yliopistotausta ja jonka lähin kaveripiiri on samanlaisia. Ryypätään kyllä, mutta kesäilta/yö hämyisessä karaokebaarissa? Viikonlopun kruunaa twilight-leffa??? Olen pudonnut kelkasta.

En yleensä tänne kirjottele, mut halusin vaan sanoa et oon ite Bojanin ikäinen kulttuurialan korkeakouluopiskelija ja nää ajanviettotavat on mulle kyllä hyvin tuttuja.

Vierailija
18027/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos pian ilmoitettavissa JO:n keikoissa ei ole Suomea mukana niin siitä viimeistään tiedetään että Bojania vitutti olla täällä. :D

On Suomi, Gregorin vastaus kysymykseen ja kommentti "määäybee" ig:ssa antaa siihen tarpeeks viitteitä. Ja eiköhän keikat ole jo sovittu etukäteen.

Bojanilla oli varmasti hauska reissu täällä, älkääs nyt tulkitko mitä sattuu. Perus 24v. jäpä varmasti viihtyi kaupungin humussa eikä muuta kaivannutkaan. Muutenkin vaikuttaa niin ulospäinsuuntautuneelta ja ikäisekseen kokeneelta (matkailijalta jne), et uudet ihmiset tais olla vaan plussaa. Ja toki varmaan eniten odotti ystävänsä Jeren tapaamista ja hengailua sen kanssa.

Toki videot jne oli vähän toisenlaista mitä Liverpoolissa heillä, siellä ne tuntu vaan tapahtuvan ja olleen täysin spontaaneja, täällä oli enemmän tarkoituksen mukaisia ja harkittuja, annettiin sitä mitä ajateltiin fanien odottavan. Et ne oli pieni pettymys, mutta tosiaan aika erilainen tilanne ja se, et Jerellä oli kolme keikkaa tuossa ja kahteen myös Bojan osallistui, ja yks oli siellä hornantuutissa. Kokoajan paljon muitakin ihmisiä mukana jne. Aika menoa noi päivät.

Mut heitä oli ihana silti yhdessä nähdä ja et visiitti oikeesti toteutui näin nopealla aikataululla, oli upeeta. Toivottavasti Jere tekee pian vastavierailunsa (elokuun lopussa varmaankin).

Vierailija
18028/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tänne noin vaan tulla keikkailemaan jos kukaan suomalainen järjestäjä ei näe JO menestystä=että se tuo heille rahaa ja on kannattavaa. Siitähän tässä on kyse.

Tosin itse uskon että jossain vaiheessa tulevat. Mutta ei Tavastialla mitään yltiö riehaantumista nähty kuin eturivissä, eikä suurin osa osannut sanoja.

Se keikka olikin Käärijän keikka, jonne liput oli myyty jo UMK:n jälkeen.

Vierailija
18029/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavastialle tosin ihmiset olivat ostaneet liput käärijän keikalle ajat sitten. joker outin fanit ovat osin etejä kuin käärijäfanit.

Vierailija
18030/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Na Na Na kohta on muilla keikoilla Balkanilla aiheuttanut kovan huudon mutta ei Suomessa. Olin itseasiassa yllättänyt miten vähän biisi aiheutti meteliä. Kuulin kun jotkut puhuivat että kuka toi (b) on 🤣

Vierailija
18031/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tota tota, olin ekalla keikalla ja Bojan sai tosi innostuneen vastaanoton ja ihmiset lauloi mukana osasi tai ei.

Vierailija
18032/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se keikka olikin Käärijän keikka, jonne liput oli myyty jo UMK:n jälkeen.

Näinpä, itsekin men3n mieluummin jokereitten kuin käärijän keikalle.

Vierailija
18033/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavastialle tosin ihmiset olivat ostaneet liput käärijän keikalle ajat sitten. joker outin fanit ovat osin etejä kuin käärijäfanit.

Niin just, mut kuinka paljon Suomessa todellisuudessa on joker out faneja eli niitä jotka kuuntelee muutakin kuin carpe diemiä 🧐

Vierailija
18034/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tota tota, olin ekalla keikalla ja Bojan sai tosi innostuneen vastaanoton ja ihmiset lauloi mukana osasi tai ei.

En tiedä ekasta mitään! Ja olitko edessä? Sekin vaikuttaa

Vierailija
18035/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsokaa nyt noita teinejä tuolla yleisössä ja lopussa itkevää bojania 😭 Novi val.

Tykkään ihmisistä jotka voivat yhtäkkiä halata toista aivan luontevasti. Minulle ei olisi mikään kummallisuus sekään, jos ihminen suutelisi toista kasvojen alueelle - hui kauheeta, jopa suulle!

Joskus törmään sellaiseen ajatukseen että ollaanko me Suomessa jotenkin hirveän seksuaalitietoisia joka hetki ja koko ajan kytättäis jotakin hui kauheaa tapahtuvaksi, sellaista joka pakottaisi meidät ajattelemaan, hui kauheaa, seksuaalisia vähemmistöjä.

Tässä videossa B halailee ja sen näkeminen sulatti tän muorin sydämen. 

Onko meillä suomalaisilla jokin muuri ympärillämme? Ei kyllä tarvitsisi olla.

Toki ne nuoret kasvot yleisössäkin tekivät vaikutuksen - kyynelehtiviä, palvovia, laulavia nuoria. Voi haikeus, kun kaikki on itseltä ohi...

Vierailija
18036/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin just, mut kuinka paljon Suomessa todellisuudessa on joker out faneja eli niitä jotka kuuntelee muutakin kuin carpe diemiä 🧐

Ainakin spotifyn kuunteluiden perusteella enemmän kuin sloveniassa.

Vierailija
18037/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin spotifyn kuunteluiden perusteella enemmän kuin sloveniassa.

Se pitää kuitenkin muistaa, että Sloveniassa musiikkia kuunnellaan paljon enemmän esim. YouTubesta kuin Spotifysta.

Vierailija
18038/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä ekasta mitään! Ja olitko edessä? Sekin vaikuttaa

En ollut edessä vaan sivulla mutta näin hyvin sinne eturiviin ja keskelle, siellä oli tietty innokkainta porukkaa. Mut kyllä reunoillakin tanssittiin ja laulettiin. :D Ei kai B niin iso stara ole että se mitään hysteriaa aiheuttaiskaan mutta hyvin Kärtsän yleisö oli mukana.

Vierailija
18039/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huomasin saman ainakin suomalaiset teki vaikutukset

Vierailija
18040/123801 |
14.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen postaa "what now" ja toinen "full of empty" 🥺

Siinä teille jotka epäilee, ettei näiden välillä ole jotain elämää suurempaa.

Ja muistakaa et rakkautta on monenlaista. 💚

Ketju on lukittu.