Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan puppylla kaikki ok kun ei täydellinen hiljaisuus somessa? Toivottavasti ei ole joutunut tylytettäväksi kotimaassaan.
Nyt kun miettii, millaisia kuvia ja videoita täältä julkisuuteen meni, niin eihän ne sellaista joka vanhemman toivepuuhaa ole (alkoholia, nuuskaa, possujunaa). Kun olis vastapainona ollut pari iloista kuvaa vaikka sieltä Suomenlinnasta, niin olisi ollut parempi. Siis jos on jossain ulkosalla meren rannalla ja muissa kauniissa paikoissa ollut, niin ainakaan niitä ei ole kuvissa ja videoissa nähnyt. Näin ollen on mummut ja muut saaneet Suomen reissusta ehkä vähän kyseenalaisen kuvan.
Sama mielessä. On kuitenkin laittanut muilta keikoilta, niin tuntuisi jotenkin tärkeältä laittaa Tavastialta pari Mikken kuvaa Helsinki sijainnilla. Huikeat keikat, niin ettei tarvitsisi niitä vaieta. Mutta on se varmaan hämmentävää ja voi olla ahdistavaakin, kun hänen nimellä hakee, niin tulee monessa paikkaa ekana vastaan possujunan hidastukset. Se oli kuitenkin niin ohikiitävä intiimi hetki. Ja sit noin hidastettuna niin voimakas. Mut toivoisin tosi paljon, et vielä jonkin kuvan laittaisi. Ja et ihmiset osaisi kommenteissa käyttäytyä.
Tässä muuten kivasti pohdittu puppysta:
https://www.tumblr.com/danking-on-my-own/719996535419617280/so-heres-th…
Ihana teksti!
Ei muuten Jereä tai ainakaan Käärijää 🙄 tunnu paljon haittaavan mahdolliset epäilykset suuntauksesta haittaavan Tavastiankaan jälkeen, kun katsoo 🔥 jumaliten 🔥 TikTok-pätkän ja mikrofonin käytön siinä 🥵 toi jätkä niin haluu shippauksen jatkuvan!
Kyseessä siis (tällä hetkellä) kolmas video jumalite tiktok sivulla.
Itsekkin olen nähnyt sen eurovillage mikrofonijutun mutta en muista missä. Jos tulee vastaan niin laitan linkkiä.
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1668881330682077185?s=20
Aaaah, just tää!!!!!! Muistakaa, että kun kuvailin klippiä tähän ketjuun, te kaikki alapeukutitte! Eli tämmöinen oli teille liian homoa tms! Kun ette tunne Käärijän sielua ja sisintä olemusta. Eli että osaa tehdä nämä just sillä rajalla, missä se vielä on KUUMAA, ei inhottavaa homoilua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin myös kaivannut paheellisten pätkien lisäksi sitä sivistynyttå retkeä vaikka Matin kanssa sinne Suomenlinnaan. :D No ehkä B ehtikin tehdä vaikka mitä mutta edelleen uskon että joku olisi tunnistanut ja kuvia olisi tullut someen. Nyt jopa se hauska cha cha cha aamuyöllä on sellainen pätkä mistä B:n vanhemmat on voineet kauhulla katsoa milloin poika kaatuu pää edellä kuormalavoihin.
Oikeesti, me puhutaan tässä nyt 24-vuotiaasta menevästä nuoresta miehestä. Kuinka moni tuon ikäinen lomamatkallaan ensimmäiseksi ajattelee menevänsä kulttuurikohteita kiertämään? Ihan normaalia käytöstä, että kierretään baareja, juopotellaan ja juhlitaan. Ei se muutu teidän toivomaksi kultturelliksi kilttimieheksi, vaikka kuinka sitä manifestoitte.
Onks 24v nykyään joku teini vai? Aikuisen ihmisen ikä. Itse matkustin paljon 18-20 vuotiaana, biletin paljon, mutta aina tutustuin myös kohdemaahan ja otin paljon kuvia. Naimisissakin olin jo 24-vuotiaana. Tämä tosin 90-luvulla kun reissasin, ilmeisesti nykyään teini-ikä on vedetty kolmeenkymppiin asti?
Bojan on aikuinen ihminen, jolla on yliopistotausta ja jonka lähin kaveripiiri on samanlaisia. Ryypätään kyllä, mutta kesäilta/yö hämyisessä karaokebaarissa? Viikonlopun kruunaa twilight-leffa??? Olen pudonnut kelkasta.
Sulla on bojanista selkeästi sellanen fanin mielikuva että hän on super kultturelli ja sivistynyt joka haluaa kierrellä museoita. Mutta sä kokonaan ohitat sen faktan että esim irlanninkin reissulla b oli vapaa ajallaan bändin rumpalin kanssa kokoajan jossain oluella. Ei ne olleet missään museo kierroksilla tai maisemia katsomassa. Joten turha minusta nyt yrittää kääntää asiaa niin että K on joku juntti ja B ei päässyt haluamilleen nähtävyys kierroksille.
No olipa sulla tulkinta yhdestä kommentista :)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka pelkkiä hyviä kavereita, ystäviä, itse mieluusti vietän ihan kahdenkeskistä aikaa ilman puolisoa, näitten omien kavereitteni kanssa. Turhauttais ja veetuttas et kumppani roikkus kokoajan mukana eikä sais kaverinsa kanssa olla just semmonen kun on. Omat jutut ja läpät ja kaikki, kivampi jutella kahdestaan, varsinkin, jos ei ole nähty hetkeen. Ja et pitäis kokoajan huomioida se oma kumppani, kun haluais keskittyä ystävään. En itsekään jaksais roikuskella puolison kaverin/kavereiden kanssa.
Mutta kun ihmiset on erilaisia! K tosiaan vaikuttaa ihmiseltä joka viihtyy isommassa porukassa ja haluaa että gf on osa sitä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka pelkkiä hyviä kavereita, ystäviä, itse mieluusti vietän ihan kahdenkeskistä aikaa ilman puolisoa, näitten omien kavereitteni kanssa. Turhauttais ja veetuttas et kumppani roikkus kokoajan mukana eikä sais kaverinsa kanssa olla just semmonen kun on. Omat jutut ja läpät ja kaikki, kivampi jutella kahdestaan, varsinkin, jos ei ole nähty hetkeen. Ja et pitäis kokoajan huomioida se oma kumppani, kun haluais keskittyä ystävään. En itsekään jaksais roikuskella puolison kaverin/kavereiden kanssa.
Mutta kun ihmiset on erilaisia! K tosiaan vaikuttaa ihmiseltä joka viihtyy isommassa porukassa ja haluaa että gf on osa sitä myös.
En usko että olivat Liverpoolissakaan koskaan täysin kaksin, omassa hassuttelukuplassaan joo, mutta muuten. Dinnerdateillakin oli ainakin Mikke mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatte ajatella ja kuvitella mitä haluatte, mutta minulle tämä reissu joka tapauksessa oli silmiä avaava. Eikä niin positiivisessa mielessä. Olen introvertti ja erityisherkkä ja näen ja tunnistan ihmisten tunnetiloja herkemmin kuin muut pienistäkin yksityiskohdista.
Mä en ihan usko tämmösiin, sorry vaan, että kuvien kautta tämä tunnetilojen tunnistaminen olisi niin helppoa. Mutta olin viime viikolla ennen B:n tuloa sitä mieltä että sen ei kannattaisi tulla, ja sen tänne kirjoitinkin, ja nyt olen vielä vahvemmin sitä mieltä, että ei olisi kannattanut.
Minkä kuvien, stooreja tuli enemmän kuin kuvia, mutta joo olen samaa mieltä, ettei Bn olisi ehkä kannattanut tulla.
Mitä ihmettä, miksei? Hänellähän näytti olleen hauskaa täällä, varmaan mieleenpainuva reissu. Ja myös Kärtsärin kanssa vaikutti viihtyneen?
Oli varmasti osin hauska reissu ja mieleenpainuva tavastia, mutta oliko niin rentouttava lomapätkä kuin olisi ollut hänellekin hyvä tässä vaiheessa. Muilta jokeripojilta tuli niin kivaa lomakontenttia tuolloin, mutta B suurilta osin vietti sen kaupungissa ja puolituttujen ihmisten kanssa.
Heh, tää klippi oli Ylelle ja You tubelle liikaa! :D
Yle näyttää konserttia tästä kohtaa jostain 100m takaa, ettei vain mitään erotu ja YT vaati postaajaa ilmeisesti leikkaamaan Ccc:n pois koko konsertista, jossa tämä olisi näkynyt vähän paremmin 😏
Mua huvittaa, kun pidän itse koko kohtausta ihan läppänä :D
(Ja baarivideon katsetta ja silmiä aitona 😉 )
Toivottavasti Twitterkin jo tajuaa, että tää on läpällä, eikä poistata videota. On sen verran magee intro biisiin :D
No jos pian ilmoitettavissa JO:n keikoissa ei ole Suomea mukana niin siitä viimeistään tiedetään että Bojania vitutti olla täällä. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi esität faktana että kumppani roikkunut koko ajan mukana kun tästä ei ole mitään todisteita?
Olen eri, jonka linkkasit, muttei ole todistetta ettei olisi ollut koko ajan mukana. Oli mukana baari-iltana ja twilight-yönä.
Spekulointi on eri asia kuin väittää ilman todisteita ja puhua faktana asioista joita ei voida todistaa että näin on ollut ja että tämä on totuus. Tämä koskee sekä sitä että on vietetty kahdenkeskistä aikaa tai ei ole vietetty kahdenkeskistä aikaa. Tuossa viestissä ei onneksi ketään syytetty mutta täällä on ollut tosi syyttäviä ja melkein asiattomiakin viestejä tähän liittyen ja loukkaannuttu ihan turhaan toisten puolesta.
Vierailija kirjoitti:
No jos pian ilmoitettavissa JO:n keikoissa ei ole Suomea mukana niin siitä viimeistään tiedetään että Bojania vitutti olla täällä. :D
No ne nyt on aivan varmasti sitte sovittu jo ennenkuin se tuli tänne vittuuntumaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin myös kaivannut paheellisten pätkien lisäksi sitä sivistynyttå retkeä vaikka Matin kanssa sinne Suomenlinnaan. :D No ehkä B ehtikin tehdä vaikka mitä mutta edelleen uskon että joku olisi tunnistanut ja kuvia olisi tullut someen. Nyt jopa se hauska cha cha cha aamuyöllä on sellainen pätkä mistä B:n vanhemmat on voineet kauhulla katsoa milloin poika kaatuu pää edellä kuormalavoihin.
Oikeesti, me puhutaan tässä nyt 24-vuotiaasta menevästä nuoresta miehestä. Kuinka moni tuon ikäinen lomamatkallaan ensimmäiseksi ajattelee menevänsä kulttuurikohteita kiertämään? Ihan normaalia käytöstä, että kierretään baareja, juopotellaan ja juhlitaan. Ei se muutu teidän toivomaksi kultturelliksi kilttimieheksi, vaikka kuinka sitä manifestoitte.
Onks 24v nykyään joku teini vai? Aikuisen ihmisen ikä. Itse matkustin paljon 18-20 vuotiaana, biletin paljon, mutta aina tutustuin myös kohdemaahan ja otin paljon kuvia. Naimisissakin olin jo 24-vuotiaana. Tämä tosin 90-luvulla kun reissasin, ilmeisesti nykyään teini-ikä on vedetty kolmeenkymppiin asti?
Bojan on aikuinen ihminen, jolla on yliopistotausta ja jonka lähin kaveripiiri on samanlaisia. Ryypätään kyllä, mutta kesäilta/yö hämyisessä karaokebaarissa? Viikonlopun kruunaa twilight-leffa??? Olen pudonnut kelkasta.
Sulla on bojanista selkeästi sellanen fanin mielikuva että hän on super kultturelli ja sivistynyt joka haluaa kierrellä museoita. Mutta sä kokonaan ohitat sen faktan että esim irlanninkin reissulla b oli vapaa ajallaan bändin rumpalin kanssa kokoajan jossain oluella. Ei ne olleet missään museo kierroksilla tai maisemia katsomassa. Joten turha minusta nyt yrittää kääntää asiaa niin että K on joku juntti ja B ei päässyt haluamilleen nähtävyys kierroksille.
Kuka tässä museoista on puhunutkaan. Museoiden ja baarien välimaastoon kuuluu aika paljon muutakin.
Pliis linkki siihen puppyvideoon
Mitä te haluatte uskoa näillä jutuillanne. minulla on aikuinen poika, enkä ikinä osaisi kuvitella että hän kiehnaisi käsi kädessä, kieli pitkällä, jonkun miehen kanssa.
Jokainen voi tietenkin tehdä mitä lystää, mutta rehellinen kannattaa olla elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te haluatte uskoa näillä jutuillanne. minulla on aikuinen poika, enkä ikinä osaisi kuvitella että hän kiehnaisi käsi kädessä, kieli pitkällä, jonkun miehen kanssa.
Jokainen voi tietenkin tehdä mitä lystää, mutta rehellinen kannattaa olla elämässä.
Häh?! Minulla on kaksi aikuista poikaa ja jos he haluaisivat "kiehnätä käsi kädessä, kieli pitkällä " jonkun miehen kanssa niin miksi ei?! Ja kuten sanoit, rehellinen kannattaa olla elämässä!
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä yrität sanoa, mutta se ei varmasti uskaltaisi edes halata ystäväänsä kun mutsi on noin ahdasmielinen
Vierailija kirjoitti:
Huomio Twilight-videosta (en tiedä, onko täällä jo ehkä ollutkin, kun en ole ehtinyt ihan kaikkea lukea töiden ym.velvoitteiden takia): Twilightin alkuperäiset repliikit kuuluvat: I know what you are. Say it. Out loud. Say it! Kun taas K&B versiossa: I know what you are. D'ont say anything. Harkittua? Tottakai.
Mitä kaikkea tuo "what you are" pitäneekään sisällään...Sitä ei kerrota - ainakaan vielä (don't say). Tuli assosiaatio myös The Kaulapusuvideoon, jossa K imuttelee "vampyyrina".
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä helvettiä mä just luin!!!! Ei oo todellista!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka tässä museoista on puhunutkaan. Museoiden ja baarien välimaastoon kuuluu aika paljon muutakin.
Eikös hänestä ole lauantailta joku havainto Holiday-Barista? Siellä käynnin yhteydessä on varmasti nähnyt enemmänkin kaunista merellistä Helsinkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan puppylla kaikki ok kun ei täydellinen hiljaisuus somessa? Toivottavasti ei ole joutunut tylytettäväksi kotimaassaan.
Nyt kun miettii, millaisia kuvia ja videoita täältä julkisuuteen meni, niin eihän ne sellaista joka vanhemman toivepuuhaa ole (alkoholia, nuuskaa, possujunaa). Kun olis vastapainona ollut pari iloista kuvaa vaikka sieltä Suomenlinnasta, niin olisi ollut parempi. Siis jos on jossain ulkosalla meren rannalla ja muissa kauniissa paikoissa ollut, niin ainakaan niitä ei ole kuvissa ja videoissa nähnyt. Näin ollen on mummut ja muut saaneet Suomen reissusta ehkä vähän kyseenalaisen kuvan.
Sama mielessä. On kuitenkin laittanut muilta keikoilta, niin tuntuisi jotenkin tärkeältä laittaa Tavastialta pari Mikken kuvaa Helsinki sijainnilla. Huikeat keikat, niin ettei tarvitsisi niitä vaieta. Mutta on se varmaan hämmentävää ja voi olla ahdistavaakin, kun hänen nimellä hakee, niin tulee monessa paikkaa ekana vastaan possujunan hidastukset. Se oli kuitenkin niin ohikiitävä intiimi hetki. Ja sit noin hidastettuna niin voimakas. Mut toivoisin tosi paljon, et vielä jonkin kuvan laittaisi. Ja et ihmiset osaisi kommenteissa käyttäytyä.
Tässä muuten kivasti pohdittu puppysta:
https://www.tumblr.com/danking-on-my-own/719996535419617280/so-heres-th…
Ihana teksti!
Ei muuten Jereä tai ainakaan Käärijää 🙄 tunnu paljon haittaavan mahdolliset epäilykset suuntauksesta haittaavan Tavastiankaan jälkeen, kun katsoo 🔥 jumaliten 🔥 TikTok-pätkän ja mikrofonin käytön siinä 🥵 toi jätkä niin haluu shippauksen jatkuvan!
Kyseessä siis (tällä hetkellä) kolmas video jumalite tiktok sivulla.
Itsekkin olen nähnyt sen eurovillage mikrofonijutun mutta en muista missä. Jos tulee vastaan niin laitan linkkiä.
Aaaah, just tää!!!!!! Muistakaa, että kun kuvailin klippiä tähän ketjuun, te kaikki alapeukutitte! Eli tämmöinen oli teille liian homoa tms! Kun ette tunne Käärijän sielua ja sisintä olemusta. Eli että osaa tehdä nämä just sillä rajalla, missä se vielä on KUUMAA, ei inhottavaa homoilua!
Entä tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ne nyt on aivan varmasti sitte sovittu jo ennenkuin se tuli tänne vittuuntumaan..
No tätä ei varmaan kukaan tiennytkään..
Mitä ihmettä, miksei? Hänellähän näytti olleen hauskaa täällä, varmaan mieleenpainuva reissu. Ja myös Kärtsärin kanssa vaikutti viihtyneen?