Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
16741/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ljubljanan kone on laskeutunut..mitkähän Bojanin tunnelmat.

Mä uskon että Bojan menee äkkiä kotiinsa, laittaa vihreän Käärijä-teepparin päälle ja pötköttää pari tuntia! Sitten herää Rekon soittoon, että äkkiä keikkapalaveriin tms...

Vierailija
16742/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt vaan ootellaan että meneekö jere sloveniaan yksin vai änkeekö tyty mukaan

No ei varmasti päästä Jereä yksin yhtään mihinkään. Anteeksi, mutta harvoin näkee noin takertuvaa suhdetta, onko enää tervettä.

Sehän olisi ihan naurettavaa, jos Jere ei pääse Sloveniaan yksin. Mutta kaikkea tässä on nähty.

Jos Sloveniaan ei J mene yksin, niin kyllä se jo kertoo hyvin epäterveestä suhteesta. Vastausta odotellessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16743/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenna Joker Outilta uusia keikkapäiviä!

Lähde: Gregor

Mitä kautta jokereiden lippuja voi ostaa. Tuskin ne on lippu.fi:ssä myynnissä. Siis miten ostaminen konkreettisesti tapahtuu, kun tulee ilmoitus seuraavista keikoista.

T. Ikävä Bojania

Tänne tulee keikat ja täältä voi ostaa lippuja

https://jokeroutband.com/concerts

Täh? Siis Suomen keikalle? Eikö ne myydä jossain Lippu.fissä?

Vierailija
16744/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään julkaistaan Allsång på Skansen kesän esiintyjät, voisikohan Kärtsä olla yksi niistä, niinkuin jotain spekua oon jossain nähnyt? 🤔

Hillityt ruotslalaiset skansenilla laulamassa cha cha chata ja välikuolemaa. En jotenkin nää tapahtuvaksi.

Mä näen😍 Kärtsä oli viisujen jälkeen lortsuakin korkeammalla spotifyssä Ruattissa.

Jos en ihan väärin muista, niin Lordikin oli Allsång på Skansenissa ja Suomen liput liehui. Ja tuskin pönötettiin silloin.

Vierailija
16745/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mä kannatan kyllä K:n yksin reissua Sloveniaan. Miksi hän ei voisi tehdä muutenkin poikien reissua? Siis ei missään shippausmielessä. Mulle on ainakin parisuhteessa ollessa ollut ihan normi että mies viettää aikaa poikien kanssa ja käy välillä tällasilla reissuilla. Pariskuntareissut erikseen.

En tiedä sitten kuinka monilla noilla JO:ssa on joku tyttis ja meniskö tyttöystäväkin joukon jatkeena.

Vierailija
16746/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuolla Jodelissakaan ihan normimeno ole...

"Kertokaa teidän salaiset suunnitelmat 💞💞Mun salainen suunnitelma on piiloutua joskus samaan julkiseen vessaan, johon Jere menee kuselle ....*********(yms yms yms)"

Kaikesta sitä saakin niitä karmapisteitä....

Vierailija
16747/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään julkaistaan Allsång på Skansen kesän esiintyjät, voisikohan Kärtsä olla yksi niistä, niinkuin jotain spekua oon jossain nähnyt? 🤔

Hillityt ruotslalaiset skansenilla laulamassa cha cha chata ja välikuolemaa. En jotenkin nää tapahtuvaksi.

Mä näen😍 Kärtsä oli viisujen jälkeen lortsuakin korkeammalla spotifyssä Ruattissa.

Jos en ihan väärin muista, niin Lordikin oli Allsång på Skansenissa ja Suomen liput liehui. Ja tuskin pönötettiin silloin.

No tää! On ihan mahdollista että K on tuolla!

Vierailija
16748/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ainakin on hyvä, että myrtin olemassaolo on nyt viimeistään täysin selvää.

Vierailija
16749/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt vaan ootellaan että meneekö jere sloveniaan yksin vai änkeekö tyty mukaan

No ei varmasti päästä Jereä yksin yhtään mihinkään. Anteeksi, mutta harvoin näkee noin takertuvaa suhdetta, onko enää tervettä.

Sehän olisi ihan naurettavaa, jos Jere ei pääse Sloveniaan yksin. Mutta kaikkea tässä on nähty.

"Pääse?" Luulen, että se ei osaa/halua mennä mihinkään yksin.

Vierailija
16750/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä uskon että Bojan menee äkkiä kotiinsa, laittaa vihreän Käärijä-teepparin päälle ja pötköttää pari tuntia! Sitten herää Rekon soittoon, että äkkiä keikkapalaveriin tms...

No ei varmana laita tän reissun jälkeen. Ehkä sitte, ku keikkamyynti takkuaa.

Vierailija
16751/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se muuten totta, että manageriharjoittelija on joku K tyttiksen kaveri? Jos on, se tekee tästä kuviosta vielä oudomman..

Vierailija
16752/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kertokaa teidän salaiset suunnitelmat 💞💞Mun salainen suunnitelma on piiloutua joskus samaan julkiseen vessaan, johon Jere menee kuselle ....*********(yms yms yms)"

😀

Ja siellä tuomitaan AV:n juttuja.

Ehkä toikin oli joku sinne eksynyt mamma😆

Vierailija
16753/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se muuten totta, että manageriharjoittelija on joku K tyttiksen kaveri? Jos on, se tekee tästä kuviosta vielä oudomman..

Ei oo vahvistettu, mutta mngeri hengaillu keikoilla ja fanittanu myös vdesta 2021 ainakin. Eiköhän siellä näe muitakin ketä käy.

Vierailija
16754/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää keskustelu on kyl ihan sairas, katkerat ja kateelliset av mammat vihaamassa Kärtsärin tyttistä, vaikka teillä itellä ei todellisuudessa ois mitään mahkuja olla K:n kanssa 😂🙃

Mulla ei ole mitään kiinnostusta olla K:n kanssa. Sen toisen kanssa olisi kiinnostusta, mutta ei tietenkään mitään mahkuja.

Vierailija
16755/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa kun twitterissä , instassa ja muillakin alustoilla söpöstellään tällä kaksikolla ja me ollaan täällä kuin persiille ammutut karhut :D

Twitterissä monet on nostaneet esille ne koivet, mutta nuoret fanitytöt ohittavat ja kieltävät kaiken.

Joku yksittäinen twitteristi ainakin naureskeli, että se Twilight on vaan hauskempi jos tyttis on ollut mukana katsomassa, mutta K silti roolittaa K&B:n siihen.

Vierailija
16756/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😀

Ja siellä tuomitaan AV:n juttuja.

Ehkä toikin oli joku sinne eksynyt mamma😆

Tuo "suunnitelma" oli saanu 6 plussapistettä tai mitä ne onkaan siellä.😀 Koko tarinaa en viitti ees kirjoittaa. Melko sus.

Vierailija
16757/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan se maksanut tyttikselle että pääsee Käärijän lähelle.

Vierailija
16758/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Käärijä ja Bojan🥰 Teistä on tullut mulle tärkeitä ja olette tuoneet paljon iloa pienen ihmisen elämään. Kiitos myös teille, joiden kanssa on fiilistelty. Jatkan shippailua mielikuvituksessa ja ficcejä lukien, ja täällä palstallakin ehkä silloin tällöin pyörien.

Vierailija
16759/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää kaunis satu oli suurelta osin kyllä seuraajien ja puutarhureiden itse luoma 😊 Mutta ihana, en sillä.

K lienee aidosti rakastunut tyttöystäväänsä, ja näin se nyt menee, puoliso on paikalla.

Ehkä suhde B:hen pysyy jotenkin työpainotteisena. Etenkin jos toisella oli ajatuksia enemmästä, niin eiköhän nyt nähnyt miten asiat ovat.

Tai ehkä se suhde pysyy sellaisena, mitä se on nytkin ollut eli ovat todella hyviä ystäviä. Hitto teidän kanssa, toisaalta onneksi taitaa shippailut olla pikkuhiljaa sit ohi ja tää ketju saadaan viimein kuopattua. 

Mä en edes shippaa heitä vaan nimenomaan tykkään seurata heidän kaveruuttaan ja toilailujaan. Mutta silti nyt huolettaa jäikö koko ystävyys tähän erään seuraan änkijän takia.

Eli K.n elämän tärkein/läheisin (millä sanalla sen nyt sanookin) ihmissuhde olisi pitänyt häivyttää täysin olemattomaksi B.n vierailun ajaksi ja sitten ottaa se kellarista taas ylös  kun lentokentältä ja hyvästeiltä palattu ''normaaliin''? Ei kai?

Yleisellä tasolla: Jos teille tulee bestis kylään, onko puoliso siinä koko ajan mukana?

Jos mun miehen ystävä tulee vierailulle, niin jotain porukalla oloa toki on. Mutta 99% ajasta ihan tietoisesti jätän miehen kavereineen hulluttelemaan kahdestaan ja nauttimaan ihan kahdenkeskisestä ajasta.

Tämä siis nyt tällaisen ihmisen suusta, joka on oman miehensä kanssa ihan maailman parhaat ystävät. Ihan ehdottomasti kahden kesken annetaan olla.

Vierailija
16760/123801 |
13.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se Jere aika nössö jos ei akalle voi sanoa että mene nyt edes hetkeksi muualle

Tää on kyllä taatusti hankalaa kun ne on niin tuore avopari. Jerehän on pyörinyt käytännössä koko sen ajan ppitkik eurooppaa viisukuvioissa. Ei ole voinut syntyä mitään käytänteitä sellaista varten, että nyt tulee kaveri jonka kanssa haluan olla ihan kahdestaan. Pelkästään tuon sanominen voi olla ihan tulenarkaa, varsinkin jos tyttiksellä on pienimpiäkään epäilyksiä bojanin ja jeren suhteen laadusta.

Jerellä vaan ei ole munaa tehdä itsenäisiä päätöksiä. Ei se selittämällä muutu.

Ja sitten tällainen ihminen menee ottamaan itselleen venäläisen naisen. No voin kertoa, että tää nainen tulee pitämään päätökset ja Jeren hyppysissään keinolla millä hyvänsä. Onnea tulevaan, Jere.

Ketju on lukittu.