Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä toisaalta tykkään siitä ajatuksesta että olisivat toistensa seurassa eivätkä someta koko aikaa tai juurikaan. Se kertois mun mielestä jotain toisin kuin ne Malediivien väkinäisiltä vaikuttaneet sometukset.
Malediivien sometukset kuulu varmaa yhteistyöhön. Kukaan ei sponssaa noiden tapaamista, niin eivät ole velvollisia postaamaan.
Oli sieltä mun mielestä muutakin somettamista kuin niitä ns. pakollisia yhteistyövideoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Räksytysten väliin vähän hyvää musiikkia niin rauhotutte:
Kiitos! Rauhoittavaa.
Joo kiitti, tää oli ihana biisi kuunnella ja katsella!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Bojan ei oo sentään pudonnut jonnekin motarin varteen niin kuin bolero! Aatelkaa ja sit joku espoolaisperhe löytää sen ja leikkii sillä kunnes Käärijä tulee hakemaan.
Nauroin ääneen. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istu terassilla nauttimassa päivästä jonku parrakkaan miehen seurassa. En haluu olinpaikkaa paljastaa ku en haluu et hullut fanit löytää häiritsemään ja itekki kävelin vaan pari kertaa ohi ihan vaan varmistaakseni et se oli Bojan.
Jos nää jutut pitåä paikkaansa, siis että K mökkeilee Savossa gf ja crewn kanssa ja B on Helsingissä ihan muiden ihmisten kanssa, niin kyllä mä sit hiukan ihmettelen tän pikaisesti tulleen Suomi-visiitin tarkoitusta. Tää on nyt taas yksi ihan kummallinen käänne eikä ehkä ihan odotettu
Joo mä en oikeen nyt tiedä mitå aatella näistä. Miksi B olisi tullut Suomeen ehkä max neljäksi päiväksi ja viettäisi niistä ainakin kaksi muiden kuin K:n kanssa?? Tai sit se vaan on niin nopee ystävystymään ja saanu jo liudan uusia ystäviä. Tai järkkäilee niiden kanssa jotain keikkajuttuja. Mut sit kummallekaan k:lle tai B:lle mitään niin erityisrä vaikuta olevankaa
No jos olet seurannut b:tä, hän kaikkien puppy. Hän on myös fyysinen kaikkien kanssa. Oikein ekstoverttien perikuva :D
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Kuulin autoradiosta "Voyage, voyage" - biisin just ja aivot laittoi sanojen tilalle kokoajan "Bojan, Bojan" ... Sick.
Meillä lähimetsässä laulaa muutaman vuoden tauon jälkeen satakieli. Sillähän on erikuuloisia osia siinä laulussaan. Tänä vuonna yksi osuus on ihan selvästi Cha Cha chaa.
Täällä on sitten tänään flipattu ihan huolella😂😂. Kohta on ruuhkaa psykiatrian päivystyksissä jollei kohta tule pienintäkään elonmerkkiå jomman kumman someen. Ei s**tana mä en koskaan uskonut todistavani miten mammapalsta stalkkaa jonkun poikabändin laulajan instaseuraamisia minuutin tarkkuudella saati koittaa selvittää piirongin pöytäliinojen perusteella missä luuraa pottatukkainen lähiörappäri. Ja että nämä kaksi asiaa vielä liittyvät oleellisesti toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi kun B ei ole täällä enää ensi viikolla. On tulossa sellaiset helteet, että vaatteet on pakko ottaa pois.
Meinaat mennä töihin nakuna?
Meillä on kaikilla virkavapaa tai saikkua. En minä ainakaan tunne itseäni työkykyiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Bojan ei oo sentään pudonnut jonnekin motarin varteen niin kuin bolero! Aatelkaa ja sit joku espoolaisperhe löytää sen ja leikkii sillä kunnes Käärijä tulee hakemaan.
Apua 🤣 ja se parrakas mies on perheen isukki ....
Vierailija kirjoitti:
Täällä on sitten tänään flipattu ihan huolella😂😂. Kohta on ruuhkaa psykiatrian päivystyksissä jollei kohta tule pienintäkään elonmerkkiå jomman kumman someen. Ei s**tana mä en koskaan uskonut todistavani miten mammapalsta stalkkaa jonkun poikabändin laulajan instaseuraamisia minuutin tarkkuudella saati koittaa selvittää piirongin pöytäliinojen perusteella missä luuraa pottatukkainen lähiörappäri. Ja että nämä kaksi asiaa vielä liittyvät oleellisesti toisiinsa.
😂😂
Nyt kun Bojan on Suomessa, niin tekisikö joku hänelle Munsalan kansallispuvun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, toivottavasti Käärijä ei hukkaa Bojania :( Kyllä mä uskon tosin että se tallessa pysyy
Vähintään Bojan huolehtii, että K pysyy tallessa. If I was your boyfriend Id never let you go.
Miten muuten ne voi keikkailla yhdessä 30 vuoden päästä. 😌
Tää palsta on ollut kyllä parasta tässä keväässä. Ihanaa et on yhtä kahjoja kohkaajia muitakin ku itte. Ja samanlainen pimee huumori. 😅
Vierailija kirjoitti:
Sitä mä sanoinkin että tänään on vedetty pohjat tässä ketjussa ku on siirrytty näihin pöytäliinoihin. Muistakaa aina, pohjalta ei oo ku suunta ylöspäin!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Bojanilla luuri vielä tallessa. Tulee kalliiksi illanvietot Kärtsärin kanssa.
kalliiksi bojanin kukkarolle ja sydämelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysytään asiassa, eli Käärijän ja Bojanin saattelussa kohti kiihkeää homoeroottista aktia (ei se pankki) 🔥😛
Sitä odotellessa, kerrataan kaikki oleellinen aineisto.
https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719748356556111873/kaarija-and-bo…
En varmaan ikinä pääse tuosta yli tuosta possujunasta ja B:n riettaista ilmeistä. Saati tuosta niskaa puristavasta kädestä. Tää peli on niin menetetty. 🙈
Juu sama.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun Bojan on Suomessa, niin tekisikö joku hänelle Munsalan kansallispuvun?
Pukeutuisko Bojan siihen hänen ja Käärijän häissä? Voisi samalla pohtia, että riittää Käärijän ja Bojanin häissä 200 g makaroonilaattioa per häävieras?
EI hitto. Olen 'pakottanut' täällä erästä henkilöä, ja kuinka ollakaan, sattumalta hän lähettää mulle privaviestin ja tiedustelee yhtä kuvaa. Se on enne, että mun 'pakotus' ja manifestointi onkin oikeassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysytään asiassa, eli Käärijän ja Bojanin saattelussa kohti kiihkeää homoeroottista aktia (ei se pankki) 🔥😛
Sitä odotellessa, kerrataan kaikki oleellinen aineisto.
https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719748356556111873/kaarija-and-bo…
Vitsit B on niin onnellisen puppy näköinen tässä 😍 Ja noin polvillaan toisen edessä, ja välillä katse käy alhaalla ja sit taas katsoo silmiin ja kärtsä sivelee ja hän pitää tuon äänen. Niin universaalia kieltä. Ei ihme että sadat tuhannet ovat sekaisin. Tähän ei kyllä ikinä kyllästy 😇
Nauttikaamme tästä somehiljaisuudesta! Se on vaan sen merkki, että pojilla on kivaa yhdessä ja että Bojan on tullut nimenomaan tapaamaan ystävää eikä promoamaan omaa bändiä. Nyt voimme viettää sunnuntaita seurustelemalla omien perheenjäsenien kanssa ja keskittymällä vihdoin kotitöihinkunnes Mikke julkaisee lupaamansa Tavastia kuvat😆
Meinaat mennä töihin nakuna?