Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
14701/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, toivottavasti Käärijä ei hukkaa Bojania :( Kyllä mä uskon tosin että se tallessa pysyy

Vierailija
14702/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvostan sitä, että K&B eivät roiku somessa lomansa aikana. Silti toivon meidän saavan edes yhden yhteiskuvan heistä, ennen kuin B palaa kotiin<3

ne varmana haluu vietää yhteistä aikaa kerrankin kun voivat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14703/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tullut mitään tietoa B:n olinpaikasta vielä?

Ei, mutta niin on Käärijäkin kadoksissa. Kumma juttu.

Ne on hukkunut toistensa silmiin. <3

Vierailija
14704/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä on menossa joku raju erodraama K:lla. Kuivaseksi B:n kanssa lavalla oli liikaa ja nyt vaatteet lentelee parvekkeelta. Samaan aikaan Bojan leppoisasti istuu terassilla oluen äärellä Sonnyn kanssa? Koska K:lla saa luvan olla Erittäin Hyvä Syy sille, miksei vietä puppynsa kanssa aikaa, kun toinen tulee toiselta puolelta Eurooppaa vieraaksi.

Vierailija
14705/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se parrakas mies oli Käärijä valeasussa xD Onhan hänellä ollut tapana lymyillä puskissa peruukissakin. Niin, ja onhan K:lla itselläänkin parta.

https://www.tumblr.com/eurobison/719798119214333952

Vierailija
14706/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Bojan ei oo sentään pudonnut jonnekin motarin varteen niin kuin bolero! Aatelkaa ja sit joku espoolaisperhe löytää sen ja leikkii sillä kunnes Käärijä tulee hakemaan.

Vierailija
14707/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mut kyllä kun vertaa sen alluprkl instastoryn lipaston pöytäliinaa niin ihan sama se on kun niissä airbnb kuvissa, en mä sitä mökkiä netistä ettinyt vaan kunhan pistin silmään että samalta näyttää. 

😆 Ihana. Nyt vertaillaan jo Savonmuan mökkien piironkien pöytäliinoja. Truth really is out there.

Täytyy sanoa, että tänään on ehkä saavutettu joku uusi pohja tässä ketjussa : DD Ehkä täällä ei ajatella enää ihan järjellä, kun B on Suomessa. Menee sen piikkiin.

Vierailija
14708/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toisaalta tykkään siitä ajatuksesta että olisivat toistensa seurassa eivätkä someta koko aikaa tai juurikaan. Se kertois mun mielestä jotain toisin kuin ne Malediivien väkinäisiltä vaikuttaneet sometukset.

Vierailija
14709/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä on menossa joku raju erodraama K:lla. Kuivaseksi B:n kanssa lavalla oli liikaa ja nyt vaatteet lentelee parvekkeelta. Samaan aikaan Bojan leppoisasti istuu terassilla oluen äärellä Sonnyn kanssa? Koska K:lla saa luvan olla Erittäin Hyvä Syy sille, miksei vietä puppynsa kanssa aikaa, kun toinen tulee toiselta puolelta Eurooppaa vieraaksi.

Kyllähän ne voi viettää aikaa yhessa mut ei halua laittaa mitää someen... harmi

Vierailija
14710/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta niin on Käärijäkin kadoksissa. Kumma juttu.

Ne on hukkunut toistensa silmiin. <3

<3

Vierailija
14711/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin K olis niin mulkku,että jäis jonnekkin mökkeilee,kun häntä tapaamaan tullut Bojan olis Helsingissä 😂

Ryppyjä rakkaudessa? Vai urat buustattu?

Gf vetänyt kilarit? Kun nähnyt livenä ton. No ei kai sentään, kun vaikuttaa aika suvaitsevaiselta kun keikoillakin mukana hengaa vaikka fanit kuolaa

Vierailija
14712/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räksytysten väliin vähän hyvää musiikkia niin rauhotutte:

Kiitos! Rauhoittavaa.

Vierailija
14713/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Bojan ei oo sentään pudonnut jonnekin motarin varteen niin kuin bolero! Aatelkaa ja sit joku espoolaisperhe löytää sen ja leikkii sillä kunnes Käärijä tulee hakemaan.

😂😂

Vierailija
14714/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain juoru siitä, että olisi nähty parrakkaan miehen kanssa Helsingissä terassilla. Mitään varmaa tietoa ei vielä ole.

Onhan tässä syytä iloon ja riemuun: vastoin synkkiä pelkojamme yksisarvinen kantoi yön pimeydessä Bojanin Suomeen, oli uskomaton yhteiskeikka x 2, Salkkarit Malmilla ja varmuus siitä, että Suomessa B on ja lomailee kaikessa yksityisyydessä Kärtsärin kanssa.  Tämä jo on uskomatonta. Tämä on sitä, mitä on pitkään manifestoitu. 

Vierailija
14715/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai saakeli tätä mielikuvaa :D

Vierailija
14716/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei, toivottavasti Käärijä ei hukkaa Bojania :( Kyllä mä uskon tosin että se tallessa pysyy

Vähintään Bojan huolehtii, että K pysyy tallessa. If I was your boyfriend Id never let you go.

Vierailija
14717/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysytään asiassa, eli Käärijän ja Bojanin saattelussa kohti kiihkeää homoeroottista aktia (ei se pankki) 🔥😛

Sitä odotellessa, kerrataan kaikki oleellinen aineisto.

https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719748356556111873/kaarija-and-bo…

En varmaan ikinä pääse tuosta yli tuosta possujunasta ja B:n riettaista ilmeistä. Saati tuosta niskaa puristavasta kädestä. Tää peli on niin menetetty. 🙈

Vierailija
14718/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin K olis niin mulkku,että jäis jonnekkin mökkeilee,kun häntä tapaamaan tullut Bojan olis Helsingissä 😂

Ja kun Kärtsäri menee vastavierailullu, niin hän joutuu hengailemaan vain Janin ja Krisin kanssa.Hehän olivat silloin viisujen aikaan sauna-rekallakin hengailemassa."Unohtaisiko" Bojan että oli kutsunut Jeren vieraaksi, enpä usko.

Vierailija
14719/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä toisaalta tykkään siitä ajatuksesta että olisivat toistensa seurassa eivätkä someta koko aikaa tai juurikaan. Se kertois mun mielestä jotain toisin kuin ne Malediivien väkinäisiltä vaikuttaneet sometukset.

Malediivien sometukset kuulu varmaa yhteistyöhön. Kukaan ei sponssaa noiden tapaamista, niin eivät ole velvollisia postaamaan.

Vierailija
14720/123801 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samixet tässä.

T:suuhygienisti

Ketju on lukittu.