Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Arvostan sitä, että K&B eivät roiku somessa lomansa aikana. Silti toivon meidän saavan edes yhden yhteiskuvan heistä, ennen kuin B palaa kotiin<3
ne varmana haluu vietää yhteistä aikaa kerrankin kun voivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tullut mitään tietoa B:n olinpaikasta vielä?
Ei, mutta niin on Käärijäkin kadoksissa. Kumma juttu.
Ne on hukkunut toistensa silmiin. <3
Ehkä on menossa joku raju erodraama K:lla. Kuivaseksi B:n kanssa lavalla oli liikaa ja nyt vaatteet lentelee parvekkeelta. Samaan aikaan Bojan leppoisasti istuu terassilla oluen äärellä Sonnyn kanssa? Koska K:lla saa luvan olla Erittäin Hyvä Syy sille, miksei vietä puppynsa kanssa aikaa, kun toinen tulee toiselta puolelta Eurooppaa vieraaksi.
Ehkä se parrakas mies oli Käärijä valeasussa xD Onhan hänellä ollut tapana lymyillä puskissa peruukissakin. Niin, ja onhan K:lla itselläänkin parta.
Toivottavasti Bojan ei oo sentään pudonnut jonnekin motarin varteen niin kuin bolero! Aatelkaa ja sit joku espoolaisperhe löytää sen ja leikkii sillä kunnes Käärijä tulee hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mut kyllä kun vertaa sen alluprkl instastoryn lipaston pöytäliinaa niin ihan sama se on kun niissä airbnb kuvissa, en mä sitä mökkiä netistä ettinyt vaan kunhan pistin silmään että samalta näyttää.
😆 Ihana. Nyt vertaillaan jo Savonmuan mökkien piironkien pöytäliinoja. Truth really is out there.
Täytyy sanoa, että tänään on ehkä saavutettu joku uusi pohja tässä ketjussa : DD Ehkä täällä ei ajatella enää ihan järjellä, kun B on Suomessa. Menee sen piikkiin.
Mä toisaalta tykkään siitä ajatuksesta että olisivat toistensa seurassa eivätkä someta koko aikaa tai juurikaan. Se kertois mun mielestä jotain toisin kuin ne Malediivien väkinäisiltä vaikuttaneet sometukset.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on menossa joku raju erodraama K:lla. Kuivaseksi B:n kanssa lavalla oli liikaa ja nyt vaatteet lentelee parvekkeelta. Samaan aikaan Bojan leppoisasti istuu terassilla oluen äärellä Sonnyn kanssa? Koska K:lla saa luvan olla Erittäin Hyvä Syy sille, miksei vietä puppynsa kanssa aikaa, kun toinen tulee toiselta puolelta Eurooppaa vieraaksi.
Kyllähän ne voi viettää aikaa yhessa mut ei halua laittaa mitää someen... harmi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta niin on Käärijäkin kadoksissa. Kumma juttu.
Ne on hukkunut toistensa silmiin. <3
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin K olis niin mulkku,että jäis jonnekkin mökkeilee,kun häntä tapaamaan tullut Bojan olis Helsingissä 😂
Ryppyjä rakkaudessa? Vai urat buustattu?
Gf vetänyt kilarit? Kun nähnyt livenä ton. No ei kai sentään, kun vaikuttaa aika suvaitsevaiselta kun keikoillakin mukana hengaa vaikka fanit kuolaa
Vierailija kirjoitti:
Räksytysten väliin vähän hyvää musiikkia niin rauhotutte:
Kiitos! Rauhoittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Bojan ei oo sentään pudonnut jonnekin motarin varteen niin kuin bolero! Aatelkaa ja sit joku espoolaisperhe löytää sen ja leikkii sillä kunnes Käärijä tulee hakemaan.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain juoru siitä, että olisi nähty parrakkaan miehen kanssa Helsingissä terassilla. Mitään varmaa tietoa ei vielä ole.
Onhan tässä syytä iloon ja riemuun: vastoin synkkiä pelkojamme yksisarvinen kantoi yön pimeydessä Bojanin Suomeen, oli uskomaton yhteiskeikka x 2, Salkkarit Malmilla ja varmuus siitä, että Suomessa B on ja lomailee kaikessa yksityisyydessä Kärtsärin kanssa. Tämä jo on uskomatonta. Tämä on sitä, mitä on pitkään manifestoitu.
Vierailija kirjoitti:
Ai saakeli tätä mielikuvaa :D
Vierailija kirjoitti:
Voi ei, toivottavasti Käärijä ei hukkaa Bojania :( Kyllä mä uskon tosin että se tallessa pysyy
Vähintään Bojan huolehtii, että K pysyy tallessa. If I was your boyfriend Id never let you go.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysytään asiassa, eli Käärijän ja Bojanin saattelussa kohti kiihkeää homoeroottista aktia (ei se pankki) 🔥😛
Sitä odotellessa, kerrataan kaikki oleellinen aineisto.
https://www.tumblr.com/feelsforsterek/719748356556111873/kaarija-and-bo…
En varmaan ikinä pääse tuosta yli tuosta possujunasta ja B:n riettaista ilmeistä. Saati tuosta niskaa puristavasta kädestä. Tää peli on niin menetetty. 🙈
Vierailija kirjoitti:
Tuskin K olis niin mulkku,että jäis jonnekkin mökkeilee,kun häntä tapaamaan tullut Bojan olis Helsingissä 😂
Ja kun Kärtsäri menee vastavierailullu, niin hän joutuu hengailemaan vain Janin ja Krisin kanssa.Hehän olivat silloin viisujen aikaan sauna-rekallakin hengailemassa."Unohtaisiko" Bojan että oli kutsunut Jeren vieraaksi, enpä usko.
Vierailija kirjoitti:
Mä toisaalta tykkään siitä ajatuksesta että olisivat toistensa seurassa eivätkä someta koko aikaa tai juurikaan. Se kertois mun mielestä jotain toisin kuin ne Malediivien väkinäisiltä vaikuttaneet sometukset.
Malediivien sometukset kuulu varmaa yhteistyöhön. Kukaan ei sponssaa noiden tapaamista, niin eivät ole velvollisia postaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Samixet tässä.
T:suuhygienisti
Voi ei, toivottavasti Käärijä ei hukkaa Bojania :( Kyllä mä uskon tosin että se tallessa pysyy