Mies juo joka viikonloppu lähes laatikon kaljaa. Hänestä se on ok, mutta minusta paljon
Kommentit (20)
Minun miehellä menee kaksi 24 packia olutta + 2 litraa vodkaa viikonloppuna.
MÄ olen tällä viikolla juoninut kolme tuoppia per ilta.
ja alkaa jo mietityttään.
Kesäviilinki ja nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Tuo jo kuulostaa normaalilta, ei mikään ituhippi.
Miksi seurustelet juopon kanssa. On meitä jotka ei juo viikonloppusin koska on muitakin harrastuksia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi seurustelet juopon kanssa. On meitä jotka ei juo viikonloppusin koska on muitakin harrastuksia.
Siksi, kun te paremmat ihmiset olette niin saakelin rasittavia siinä sädekehässänne.
Eihän se tee kuin 12 olutta päivässä. On ihan normaalia olla viikonloppu pienessä sievässä.
Vierailija kirjoitti:
Aivan normaalia ja melko kohtuullista.
Kyllä, jos vain viikonloppuna. Röimies on oluensa ansainnut, M50
Vaikka tulen alkoholistisuvusta, minulle on täysin käsittämätöntä, miten kukaan saa alas enemmän kuin yhden. Olen toki yli 30 vuotta katsellut sitä touhua, mutta itsellä alkaa tökkiä jo ensimmäisen puolessa välissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo jo kuulostaa normaalilta, ei mikään ituhippi.
Just.
Mä olen itsekin aivan kaamee sieni ja vedän viskiä kuten raavaampikin mies ja riskirajat paukkuu reippaasti, mutta mua tämä lähinnä hävettää eikä tosiaan ole asia mistä olen ylpeä.
Onko muualla maailmassa ylpeilyn aihe se, että pystyy juomaan tolkuttomasti?
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon juu, alkoholistin ainesta valitettavasti.
Kuinka niin?
Kunnon alkoholistille ei ole korillinen yhtään mitään. Menee janoon vaikka arkena.
Minä en jaksaisi, enkö jaksanut moista katsella.
Ymmärrän saunakaljan ja illanvietot, mutta jatkuva kaljan lipitys vapaalla on asia, jota en elämääni halua
Eihän tuollainen mies ole esimerkiksi ajokunnossa. Kalja haisee kokoajan. Kalja on harrastus ja ystävä.
En jatkaisi suhdetta, niin iso asia on kyseessä.
Aika vähän se juo, itsellä menee yleensä 1,5-2 laatikkoa per viikonloppu.
Ihan on ok, sama täällä paitsi kaikki menee.