Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kysykääs joku näppärä Gregorilta instassa, milloin bojan lähtee suomesta. Se vastaa. Ite en kehtaa etten pillahda vastauksesta itkuun, jos onkin jo lähtenyt
Nyt ihan oikeesti, annatte sen olla. Toi on just sitä ylimenevää stalkkausta
En sano nimeltä erästä, jolla on jättikämppä tällä hetkellä yksin asuttavana Hgin ydinkeskustassa. ......
Löytykö se Bojanin puhelin sillon keväällä siis, kun se hukkasi sen ja jos kyllä, ni mistä? Anteeks jos tyhmä kysymys.
Mä en seurannut sen menoa vielä sillon juurikaan eli sillon olin vielä ihan suht normaali työssäkäyvä keski-ikänen nainen, jolla oli ihan normaali, tavallinen elämä ja ihmissuhteita ja harrastuksia...
🙄
Perun puheeni puhelimen kadottamisesta!
Sain uuden johtolangan 🧐 Bojan on tykännyt Kärtsän uudesta päivityksestä, joka tehty 3h sitten. Hän on siis jossakin 🧐
Vierailija kirjoitti:
Tää alkaa olla kuin jostain elokuvasta: Missä on Bojan, onko hullu manageri saanut Sloveniassa sydänkohtauksen, onko luvassa mökkiviikonloppu K&B:lle vai ei ja kenen kanssa. Rautalammin mysteeri😂
Aivan loputon ralli ja suo. Koko keissi.
Vierailija kirjoitti:
En sano nimeltä erästä, jolla on jättikämppä tällä hetkellä yksin asuttavana Hgin ydinkeskustassa. ......
Sanoinhan jo aiemmin, että Bojanin Suomen ihastus ei välttämättä ole Käärijä.
Vierailija kirjoitti:
Sain uuden johtolangan 🧐 Bojan on tykännyt Kärtsän uudesta päivityksestä, joka tehty 3h sitten. Hän on siis jossakin 🧐
🧐
Vierailija kirjoitti:
Löytykö se Bojanin puhelin sillon keväällä siis, kun se hukkasi sen ja jos kyllä, ni mistä? Anteeks jos tyhmä kysymys.
Mä en seurannut sen menoa vielä sillon juurikaan eli sillon olin vielä ihan suht normaali työssäkäyvä keski-ikänen nainen, jolla oli ihan normaali, tavallinen elämä ja ihmissuhteita ja harrastuksia...
🙄
Ei se varmaan edes ollut hukassa. Lööperiä kaikki tyynni ja tekosyy jäädä vielä vähäksi aikaa Kn seuraan.
Tavastialla olleet: milloin Bojan tuli ensimmäistä kertaa lavalle? Tuliko CCC aikana vai oman biisinsä kanssa ensin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoinhan jo aiemmin, että Bojanin Suomen ihastus ei välttämättä ole Käärijä.
Tää olis oikeesti jo liian hirveetä.
Wait, wait ...! Ei kai se sen kans vaan ole, joka ollut Dublinissa ja eilen Tavastialla ....
Vierailija kirjoitti:
Tavastialla olleet: milloin Bojan tuli ensimmäistä kertaa lavalle? Tuliko CCC aikana vai oman biisinsä kanssa ensin?
Carpe diem tuli ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/garisia/719756344743395328/if-you-have-a-bad-day…
Puspus (melkein)
Nenät jo osuu toisiinsa.
Pusuja vaihdeltu sitten myöhemmin...
Vierailija kirjoitti:
🤨🤔
Vierailija kirjoitti:
En ollu mut livessä olin. Omalla tuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ihan oikeesti harmittaa miten noi K:n keikkamyynnit on sössitty. Olisivat rauhassa katselleet minkälaisen nosteen viisut tuo, ennen kuin tukottavat koko kesän jollain nuapuri popeilla. Joku artikkeli kertoi miten jo UMK:n jälkeen on kesän keikat lyöty lukkoon ja vieläpä sen hetkisellä hintalapulla, ja kun nyt suosion myötä keikkaliksa olisi yli tuplat siihen nähden. Syksyllä käärijähuuma on jo ulkomailla unohdettu ja suomalaiset on kyllästyneet nähtyään K:n jokaisissa kesän markkinakemuissa. 🥺 Mä en halua että tässä käy niin.
No vaikka syksynä olisi unohdettu niin ensi keväänä kun euroviisukautta aletaan taas lämmitellä niin luulisi olevan kysyntää taas. Itse veikkaan että kysyntää on kyllä syksyllä ja talvellakin. Mutta kyllä minuakin harmittaa se että olisi tehnyt parempaa tiliä jne. jos keikkoja ei olisi lyöty lukkoon noin aikaisin.
Turha murehtia käärijän tuloja. Just eilen luin, että sillä jo nyt tulossa 200K tulot spotifysta.
Vierailija kirjoitti:
En ollut, enkä katsonut liveä, mutta Carpe Diem ensin. Kärtsän spiikki on, että hänellä on uutta musaa ja Bojan tulee lavalle. Hae vaikka youtubesta koko video.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, jos oliskin K:n matkassa niin in Rautalampihoods we trust, kyllä sieltä sitten jotain kuvia alkaa tulla jos siellä hänet bongataan
Huh huh tulee taas pitkä yö. Meille kaikille.
Ainakin tämä Rautalammi-mysteeri selviää palstan ollessa vielä auki.
Jumalille kiitos siitä. nimim. mä oon ihan loppu, loppu 😵
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku (en minä, ennen kuin joku syyttää stalkkauksesta) oli katsonut että Sloveniaan meni aamukuudelta kone, olisiko mennyt suoraan kentälle yöllä ja kotiin? Toivon toki olevani väärässä.
Sitähän täällä jo aamusta spekuloitiin tai pidettiin oikeastaan ihan varmana tietona. Jos onkin, niin kyllä Bojanillakin tästä reissusta ja pureksittavaa. Ehkä jopa fiilisteltävää.
Muistaa varmaan lämmöllä.Ensimmäinen matka Suomeen, Käärijän maahan.Matka Maailman Onnellisimpaan Maahaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuli ainakin Cha Cha Chan aikana ilmeistä päätellen. Se Carpe Diem ja Kärtsän kirarointi oli pikemminkin esileikkiä.
tämä idean loppuu XD