Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videoiden ja eilisen lavashown perusteella on ainakin tullut selväksi kumpi on top ja kumpi bottom... 😜
Edelleen olen varmasti toista mieltä kuin useimmat. Minulle se ei käy toisinpäin järkeen ollenkaan.
K & B itse tuntuu ainakin olevan erittäin perillä kumpi on kumpi xD
Taidan olla ihan pölkkypää, kun en tuollaista näe. K vähän niinkuin esittää hallitsevaa tyyppiä.
Niin minustakin! Ei kai ne nyt näitä videoita tekisi niinkuin roolit oikeasti on, on siinä nyt sen verran vitsiä mukana vaikka tunteet aitoja onkin.
Lisäyksenä, että uskon kyllä Kn olevan hallitseva ja ns päättää tahdin ja suhteessa päättää kaapin paikan. Mutta ei se siitä kerro mitään, mitä sängyssä tapahtuu...
Eikös se aina hallitse, joka vähemmän tykkää.
No ei... Onhan esim aviopuolisoistakin monesti toinen selvästi vahvempi persoona, ei se tarkoita että vähemmän tykkää.
Luovutan nyt tästä aiheesta keskustelemisen, kun asiantuntemukseni ei selvästikään riitä. Mua mietityttää lähinnä se, ettei asiat välttämättä ole niinkuin ne äkkiä ajatellen näyttää. Jotenkin mulla Jeren hallitsevuudesta tulee mieleen, ettei se vaan välitä, ei yleensäkään kovin syvällisesti jää pohtimaan. Mutta ehkä se tässä tapauksessa on sama asia.
Ohis: Tuli tästä keskustelusta mieleen 90- ja 00-luvuilla m/m fanfiction-kirjoittajille luennoinut, nyt jo edesmennyt Minotaur. Hän piti käytännössä luentoja siitä, miten nämä asiat m/m shipeissä voisivat mennä, ja miten niistä voisi kirjoittaa asiallisesti ja uskottavasti. Netistä löytynee vieläkin hänen kirjoituksiaan. Anteeksi ohis, tällainen muisto vaan nousi pitkään eri fandomeissa mukana olleelle mieleen.
Eikä, täällä on joku toinenkin 00-luvuilla (ja edelleenkin...) slahsia lukenut xD Saako kysyä missä fandomeissa sä olit lukijana?
Apua, en halua paljastua :D Ehkä muutaman uskallan mainita, niitä silloisia oli ainakin Twin Peaks, Xena, X-files, LotR ja erinäisiä bändejä.
K/B:n kautta olen saavuttanut osan tuosta ilosta, jota nuorempana sain shippaamisesta<3
Vierailija kirjoitti:
B:n seuraajamäärät on IG:ssä kasvanut 3 tuhannella eilisestä.
Kärtsällä pysynyt samassa..
Vierailija kirjoitti:
Bojanin muutos sen tyylissä ja musiikkissa muuttui sen jälkeen kun hän ystävystyi jere kanssa
Mitähän mieltä jokerit on, sopiikohan heidän mielestään bändin tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hävettävää. Toi Frankin pumppausvideo oli niin hauska, että huutonauroin täällä naapureitten ihastukseksi. Ihania tyyppejä nämä K ja B. Oikea tapa suhtautua bromance-spekulointiin on pistää kunnolla yli. By the way, rockimpi, rennompi tyyli sopii B:lle mainiosti. Toivottavasta se ylettyy heidän tulevaan musiikkiinkin.
Olen varmasti yksi harvoista, jolle B ei ole erityisesti iskenyt, mutta eilisen keikan videoissa se on kyllä hottis. Rock-tyyli sopii sille paljon paremmin kuin se naapurinpojan mummon kaapilla käynyt hippipoikatyyli.
Sama homma, en ole innostunut Pokereista missään vaiheessa. Tänään aloin kuunnella tuotantoa ja se Demoni onkin oikein hyvä biisi.
Tiedän, että tämä rikkoo häpeäsääntöä 3.1 sillä kuuntelukertani tilastoituvat Suomeen. Kiitos ja anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla taitaa järki ja harkintakyky lentää ikkunasta ulos aina kun se on Kärtsän kanssa. Ja veikkaan että nytkin kun se palaa takaisin Sloveniaan ja tajuaa mitä on tullut tehtyä niin sitten taas häpeää ja selittelee ties mitä :D
Mullekin tuli mieleen, että onko ehtinyt ajatella loppuun asti tuota, mitä lavalla tapahtui. Mä en ole ihan perillä jokeri-Bojanin nykyisestä tyylistä, mutta eikö se jokereissa ole muuttunut lavalla jotenkin rohkeammiksi?Meinaan, että olisiko linjassa muun muutoksen kanssa.
Linjan muutos on vaan yksinkertasesti se että B on löytäny todellisen ittensä K kanssa eikä halua enää takaisin kiltin pojan rooliin
Mahtaa Bojania masentaa sitten kun pitää palata Sloveniaan ja taas hillitä käytöstään enemmän Jokereihin sopivaksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videoiden ja eilisen lavashown perusteella on ainakin tullut selväksi kumpi on top ja kumpi bottom... 😜
Edelleen olen varmasti toista mieltä kuin useimmat. Minulle se ei käy toisinpäin järkeen ollenkaan.
K & B itse tuntuu ainakin olevan erittäin perillä kumpi on kumpi xD
Taidan olla ihan pölkkypää, kun en tuollaista näe. K vähän niinkuin esittää hallitsevaa tyyppiä.
Niin minustakin! Ei kai ne nyt näitä videoita tekisi niinkuin roolit oikeasti on, on siinä nyt sen verran vitsiä mukana vaikka tunteet aitoja onkin.
Lisäyksenä, että uskon kyllä Kn olevan hallitseva ja ns päättää tahdin ja suhteessa päättää kaapin paikan. Mutta ei se siitä kerro mitään, mitä sängyssä tapahtuu...
Eikös se aina hallitse, joka vähemmän tykkää.
No ei... Onhan esim aviopuolisoistakin monesti toinen selvästi vahvempi persoona, ei se tarkoita että vähemmän tykkää.
Luovutan nyt tästä aiheesta keskustelemisen, kun asiantuntemukseni ei selvästikään riitä. Mua mietityttää lähinnä se, ettei asiat välttämättä ole niinkuin ne äkkiä ajatellen näyttää. Jotenkin mulla Jeren hallitsevuudesta tulee mieleen, ettei se vaan välitä, ei yleensäkään kovin syvällisesti jää pohtimaan. Mutta ehkä se tässä tapauksessa on sama asia.
Ohis: Tuli tästä keskustelusta mieleen 90- ja 00-luvuilla m/m fanfiction-kirjoittajille luennoinut, nyt jo edesmennyt Minotaur. Hän piti käytännössä luentoja siitä, miten nämä asiat m/m shipeissä voisivat mennä, ja miten niistä voisi kirjoittaa asiallisesti ja uskottavasti. Netistä löytynee vieläkin hänen kirjoituksiaan. Anteeksi ohis, tällainen muisto vaan nousi pitkään eri fandomeissa mukana olleelle mieleen.
Eikä, täällä on joku toinenkin 00-luvuilla (ja edelleenkin...) slahsia lukenut xD Saako kysyä missä fandomeissa sä olit lukijana?
Apua, en halua paljastua :D Ehkä muutaman uskallan mainita, niitä silloisia oli ainakin Twin Peaks, Xena, X-files, LotR ja erinäisiä bändejä.
K/B:n kautta olen saavuttanut osan tuosta ilosta, jota nuorempana sain shippaamisesta<3
Hah, ollaan sitte osin samoja fandomeja luettu (mä en oo ikinä mitään kirjoittanut), mutta ei noista mikään munkaan pääfandomi ollu. Mä oon ehkä just noiden mun nuoruuden fanijuttujen takia nyt enempi realisti tässä K & B jutussa, kun nää samat hommat on nähty jo niin monen kohdalla. Mutta kieltämättä vanhoja muistoja palaa tästä mieleen :D
Itse en kyllä tykkää muista jokereiden biiseistä juurikaan kuin carpe diemistä. Ei oo mun tyylistä musaa ollenkaan. Mutta Bojan on ihana, samoin koko sen bändi ja sekorekokin🤭
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään hävettävää. Toi Frankin pumppausvideo oli niin hauska, että huutonauroin täällä naapureitten ihastukseksi. Ihania tyyppejä nämä K ja B. Oikea tapa suhtautua bromance-spekulointiin on pistää kunnolla yli. By the way, rockimpi, rennompi tyyli sopii B:lle mainiosti. Toivottavasta se ylettyy heidän tulevaan musiikkiinkin.
Joo, oli riittävän överi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanilla taitaa järki ja harkintakyky lentää ikkunasta ulos aina kun se on Kärtsän kanssa. Ja veikkaan että nytkin kun se palaa takaisin Sloveniaan ja tajuaa mitä on tullut tehtyä niin sitten taas häpeää ja selittelee ties mitä :D
Mullekin tuli mieleen, että onko ehtinyt ajatella loppuun asti tuota, mitä lavalla tapahtui. Mä en ole ihan perillä jokeri-Bojanin nykyisestä tyylistä, mutta eikö se jokereissa ole muuttunut lavalla jotenkin rohkeammiksi?Meinaan, että olisiko linjassa muun muutoksen kanssa.
Linjan muutos on vaan yksinkertasesti se että B on löytäny todellisen ittensä K kanssa eikä halua enää takaisin kiltin pojan rooliin
Mahtaa Bojania masentaa sitten kun pitää palata Sloveniaan ja taas hillitä käytöstään enemmän Jokereihin sopivaksi
Miten niin muka hillitä? Kyllä niillä esim Dublinissa oli aikamoinen meno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäkösesti suuri osa B:n uusia seuraajia on eilen ollu Tavastialla, eihän K sieltä varmaan juuri uusia seuraajia saakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että sen keikat tulee tän jälkeen olemaan entistä kuumempia. Sormien lipomista, kielen näyttämistä, paitojen repimistä, janin suuutelua ja hinkkaamista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukeekohan joku noista näitä meiän keskusteluja täällä? 😂
Varmaankin Bojan, josta on kehittynyt googlekääntäjän mestari 😂
Bojan taitaa olla ihan kymppi mieheksi ja taitaa myös omistaa kaikki mahdolliset mestaruudet mitä ketjussa ikinä tuleekaan vastaan.
Eikä takuulla vuoden lopussa enää balkaninruusumme tarvitse käännöskoneita, mitä suomen kieleen tulee. Johan tuli eilenkin juttua sujuvasti suomeksi. T
Mistä löytyy ne suomenkieliset lauseet? Vai löytyykö mistään.
Vierailija kirjoitti:
Hitsi! Tämähän on sitä, kun Bojan ja Käärijä nauttivat elämästä ja siitä mitä ovat saavuttaneet viisujen myötä.Onnea molemmille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kyllä meno aika kuivaa Dublinissa mun mielestä jos eiliseen vertaa. Kärtsä nyt vaan on hauskempaa seuraa kuin jotku irkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäkösesti suuri osa B:n uusia seuraajia on eilen ollu Tavastialla, eihän K sieltä varmaan juuri uusia seuraajia saakaan.
Shippaajat ovat jo seuraajia ja Kärtsän keikalla olleet varmaan näitä uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites se Janin housujen riisuminenkin? Ei tosin tapahtunut lavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että sen keikat tulee tän jälkeen olemaan entistä kuumempia. Sormien lipomista, kielen näyttämistä, paitojen repimistä, janin suuutelua ja hinkkaamista...
Toivottavasti, on ollut söpöä kattoa miten Bojan on ottanut mallia Jerestä <3
Tässä olen kevään verran fanittanut jokereita ja pakko todeta, ettei noilla jokereiden pojilla ole mikään koulupoika-maine laisinkaan. Kävivät kaikki prepartyt läpi, ovat kuuluisia bilettämisestä ja humalassa olosta, keikoilla on paljon eroottista latausta ja seksuaalisia viittauksia poikien välillä, puheet eivät ole niin ronskeja kuin K:lla mutta eivät myöskään mitään kilttejä (ainakin Euroviisujen jälkeisillä keikoilla Bojan on kiroillut myös noissa välispiikeissä). Keikkailut sujuvat aina juomisen sivutuotteena ja slovenialainen lehdistö on paljon näistä biletyksistä myös kirjoittanut (vaikka en niistä mitään ymmärräkään eli tässä voi olla toki jokin käännösvirhekin).
Euroviisuissa Jokerit olivat nimenomaan pettyneitä siihen, ettei K juonut. Kärjistetysti voisi sanoa, että jokerit sen K:n saivat pahoille teille, kun houkuttelivat juomaan.
Mutta lisään vielä, ettei tätä ymmärretä väärin, fanitan siis nimenomaan jokereita, en käärijää. Ainoa miinus jokereilla on tosiaan toi jatkuva ryyppäily ja kännisekoilu mikä kai kuuluu tuon ikäisten harrastuksiin ihan luontevastikin.
Olen muutaman viikon seurannut määrän kehitystä. Sen jälkeen kun K viisujen jälkeen postasi yhteiskuvan Bojanin kanssa, on määrä noussut 100 000:sta kohta kaksinkertaiseksi 200 000:een.