Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jo tietoa siitä, että Bojan olisi tulossa Suomeen kesäkuussa.
Mistä tiedät?Joku kirjoitti aikaisemmin,että marraskuussa.
Ei mikään virallinen tieto, mutta yhdessä keskustelussa tiktokissa tuli vastaan, että olisi ilmeisesti joku serbialainen haastattelu ollut tänään, jossa oli sanonut tulevansa Helsinkiin kesäkuussa. Tästä varmaan tietoa tulee, jos pitää paikkansa. Täällä palstalla ei ilmeisesti tällaista siis ole tiedossa.
Tietysti Helsinkiin. Kiinnostaisi nähdä, mutta en tiedä haluanko lähteä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
4:35 kohdassa alkaa puhua Käärijästä. Tänään tehty tuo haastis. En tiedä mikä Bojania vaivaa mutta näyttää kuin koko sielu olisi murskattu tyypistä tai että ei olisi nukkunut yhtään tai on itkenyt :(
No ei nyt kai. Väsyneeltä lähinnä näyttää. Aika erilaiselta Bojanilta vaikuttaa kyllä mitä Liverpoolissa. Tämmöstä se on se todellisuus sitten. Viisukupla poksahtanut kaikkialla. Ja yks on Thaimaassa tyttöystävän kanssa.
Ilmeisesti puhuvat jotain et Jere tulee Sloveniaan ja hän Helsinkiin ja yhteistä musiikkia tekevät?
Ymmärrän vaan että musiikki jutuista eivät ole vielä puhuneet ja Käärijä haluaa mennä Sloveniaan ehkä elokuussa. Ja noistakaan en ole sata varma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on selvä bi. Siitä ei ole epäilystäkään.
Haluatko perustella väitettäsi jotenkin? 🤔
En.
Vierailija kirjoitti:
JUURI NYT:
Lämmin päivä taittuu iltaan Thaimaassa.
Tätä hetkeä odottanut tyttöystävä käpertyy Jeren kainaloon hotellihuoneen vilpoisissa puuvillalakanoissaSuutele minua! Nyt! Niinkuin ei koskaan ennen!Meillä on koko yö aikaa.....
🔥
Ei siellä mikään ilta ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään virallinen tieto, mutta yhdessä keskustelussa tiktokissa tuli vastaan, että olisi ilmeisesti joku serbialainen haastattelu ollut tänään, jossa oli sanonut tulevansa Helsinkiin kesäkuussa. Tästä varmaan tietoa tulee, jos pitää paikkansa. Täällä palstalla ei ilmeisesti tällaista siis ole tiedossa.
Sanooko se tossa haastattelussa niin koska ainakin Twitterissä pyörähti asiasta kauhee keskustelu päälle🤭
Vierailija kirjoitti:
Jos jere sit vaan läpällä heitelly tollasia juttuja bojanille, niin luulis nyt et se ois kertonu ees bojanille siitä että vaan vitsiä eikä anna poika rassun sydämen särkyä (jos todella ihastui kunnolla)
Tai luulis et he ois jutellu asiasta ees jotenki mut ei varmaan sitte
Minulle on tullut vaikutelma, että Käärijän tapa olla olemassa on hyvin flirtti. En tiedä onko se Jereä vai onko se fan serviceä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanooko se tossa haastattelussa niin koska ainakin Twitterissä pyörähti asiasta kauhee keskustelu päälle🤭
Luulen ettei siksi ole tullut mitään virallista esiin koska tossakin haastattelussa on paljon ehkää ja jossittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JUURI NYT:
Tätä hetkeä odottanut tyttöystävä käpertyy Jeren kainaloon hotellihuoneen vilpoisissa puuvillalakanoissaSuutele minua! Nyt! Niinkuin ei koskaan ennen!Meillä on koko yö aikaa.....
🔥
Siis hyvä luoja. 😂 Kaikki muuhan tässä ja täällä onkin just niinku on kirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JUURI NYT:
🔥
Sanoinko, että kirjoitan preesensissä...
On kyllä tainnut alkoholi maistua. Kasvot turvoksissa ja pilke silmistä puuttuu. Heti kun kysyttiin Käärijästä, Bojan nuolaisi alahuultaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen ettei siksi ole tullut mitään virallista esiin koska tossakin haastattelussa on paljon ehkää ja jossittelua.
Ja siis jos hän tulee Jeren vieraaksi niin ei kai siitå mitään virallisia ilmoituksia tehdä? Eli ilmeisesti ovat sitten tekemisissä jonkin verran olleet viisujen jälkeenkin jos tälläisia on suunniteltu. Ja aika nopeesti sitten kuitenkin on tulossa jos kesäkuun alussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JUURI NYT:
🔥
Jere katsoo uhkeaa vaaleaa naista ja suutelee häntä kevyesti. Paljaat ihot hehkuvat auringon jäljiltä. Mutta Jere ei saa mielestään nuorta slovenialaista. Kaipaus kouraisee rinnassa. Himo jossain muualla.
Bojan.
Jere sulkee silmänsä ja suutelee naista nyt rajummin.
Tämän mä nyt pystyn jotenkin kuvittelemaan, mutta että jostakin Valosta ja Tuiskusta on ollut shippaus blogi/ketju. Se menee yli mun ymmärryksen.:D
Bojan sanoo tossa tv-haastattelussa viihtyneensä Käärijän seurassa Liverpoolissa, koska heitä yhdistää samanlainen lapsenmielisyys ja huumori ja saivat ajatuksensa itse kilpailusta ja kaikesta muualle toistensa seurassa. Käärijä on "hassu" ja sydämellinen ja hän "rakastaa" heidän yhteistä aikaansa. Ovat sopineet Bojanin mukaan tapaavansa jomman kumman kotimaassa jossain vaiheessa kun aika on sopiva ja ehkä tekevät yhdessä musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä tainnut alkoholi maistua. Kasvot turvoksissa ja pilke silmistä puuttuu. Heti kun kysyttiin Käärijästä, Bojan nuolaisi alahuultaan.
Tai sitten on oikeasti itkenyt, kun näki, miten joku toinen mies pussasi Käärijää lauantain konsertissa.
Oispa niiiin siistiä jos Bojan oikeesti tulis kesäkuussa ja tulis Tavastian keikalle, johon mulla on liput!
Kesäkuun alussa? Milloin K palaa lomalta?
https://twitter.com/jennskrrt/status/1660356944991858690?t=YWZQ-X8Wbp--…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JUURI NYT:
🔥
Jere katsoo uhkeaa vaaleaa naista ja suutelee häntä kevyesti. Paljaat ihot hehkuvat auringon jäljiltä. Mutta Jere ei saa mielestään nuorta slovenialaista. Kaipaus kouraisee rinnassa. Himo jossain muualla.
Bojan.
Jere sulkee silmänsä ja suutelee naista nyt rajummin.
Tämän mä nyt pystyn jotenkin kuvittelemaan, mutta että jostakin Valosta ja Tuiskusta on ollut shippaus blogi/ketju. Se menee yli mun ymmärryksen.:D
No niin, nyt alkoi tuo jatko-osa kuulostamaan aidommalta!!
Näyttää tossa videossakin kuin noiden viisu pätkien ja tämän hetken Bojanin välillä olisi kulunut aikaa useampi vuosi. Mitä ihmettä sillä oikein on meneillään. :/ toivottavasti ei oikeasti sydänsuruja Käärijän takia, se olisi liian surullista.