Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
JUURI NYT:
Lämmin päivä taittuu iltaan Thaimaassa.
Tätä hetkeä odottanut tyttöystävä käpertyy Jeren kainaloon hotellihuoneen vilpoisissa puuvillalakanoissa
Suutele minua! Nyt! Niinkuin ei koskaan ennen!Meillä on koko yö aikaa.....
🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella ilmeisesti mennyt ketjun pointti kokonaan ohi. Tarkoitushan tässä on myös hauskasti spekuloida ja fiilistellä somejuttuja. Tuskin kukaan oikeasti ajattelee että heillä mitään on keskenään. Vain Kärtsäri ja Bojan tietää asioiden laidan, vaikka tuskin siinä mitään enempää on. Toivon itsekin että tapaisivat vielä jos sattuvat samaan maahan osumaan. Sehän olisi hienoa jos ystävyys ihan aidosti jatkuu kuplan ulkopuolella.
toivottavasti tää teidän hauska spekulointi ja fiilistely on ok myös itse kohteiden mielestä.
Jotenkin todella tökeröä spekuloida kenenkään seksuaalisellasuuntautumisella ja kyseenalaistaa sitä koko ajan, etenkin kun tiedätte että toisella on tyttöystävä. Todella moukkamaista. Entä jos henkilöt olisikin kaapissa? Mitä luulette miltä tää teidän hassuttelu ja spekulointi tuntuu? Jotenkin tälläinen julkinen spekulointi nykyaikana ei ole järin asiallista. Voi olla itse kohteille hyvinkin ahdistavaa pidemmän päälle. Onhan näitä nähty.
Älä jaksa jeesustella. Jos B olisi nainen niin et sanoisi mitään, olisit vaan itsekin hehkuttamassa asiaa täällä.
No en olis. Ehkä teidänkin kannattaa miettiä oman hauskuutenne ulkopuolelta tuota kuviota. Mitä jos ja jos vaikka. Ja antaa ihmisten rauhassa olla kiinnostuneita just niistä joista tykkää. Toisella osapuolella on ilmeisesti tyttäystävä, joten sekin kannattaa ottaa huomioon.
Onko täällä jo tietoa siitä, että Bojan olisi tulossa Suomeen kesäkuussa.
Oikeesti tuntuu nyt siltä, että Bojan on bi ja ihastui kärtsään todella. Nyt sillä sydänsuruja ehkä🥺 Jere tykkää vain naisista eikä ajattele silleen miehistä. (Mut miksi se käyttäytyi siten viisuissa..??)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella ilmeisesti mennyt ketjun pointti kokonaan ohi. Tarkoitushan tässä on myös hauskasti spekuloida ja fiilistellä somejuttuja. Tuskin kukaan oikeasti ajattelee että heillä mitään on keskenään. Vain Kärtsäri ja Bojan tietää asioiden laidan, vaikka tuskin siinä mitään enempää on. Toivon itsekin että tapaisivat vielä jos sattuvat samaan maahan osumaan. Sehän olisi hienoa jos ystävyys ihan aidosti jatkuu kuplan ulkopuolella.
toivottavasti tää teidän hauska spekulointi ja fiilistely on ok myös itse kohteiden mielestä.
Jotenkin todella tökeröä spekuloida kenenkään seksuaalisellasuuntautumisella ja kyseenalaistaa sitä koko ajan, etenkin kun tiedätte että toisella on tyttöystävä. Todella moukkamaista. Entä jos henkilöt olisikin kaapissa? Mitä luulette miltä tää teidän hassuttelu ja spekulointi tuntuu? Jotenkin tälläinen julkinen spekulointi nykyaikana ei ole järin asiallista. Voi olla itse kohteille hyvinkin ahdistavaa pidemmän päälle. Onhan näitä nähty.
Älä jaksa jeesustella. Jos B olisi nainen niin et sanoisi mitään, olisit vaan itsekin hehkuttamassa asiaa täällä.
Jep, jos bojan olis nainen ei asialla olis mitään ongelmaa
Ongelma ei ole kenenkään sukupuoli. Herranjumala, nyt eletään 2000-lukua.
Vierailija kirjoitti:
Toi video missä ovat kadulla ja K kehuu B:n vaatetusta. Jos tosiaan K sanoo "pussymagnet" niin siks just varmaan B häkeltyy ja läpyttelee K:ta nassuun, kun kuvitteli et kehuu siks et itse pitää tyylikkäänä ja kuumana. Mut et toinen miettiikin ihan muuta.
Bojan on selkeästi se hallitseva osapuoli tuossa "suhteessa" ja läpyttelee ja taputtelee aika omistavasti Käärijää mennen tullen.
Mielestäni ei ole hallitsevampi osapuoli vaan pelkästään innokkaampi, se joka haluaisi enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti tuntuu nyt siltä, että Bojan on bi ja ihastui kärtsään todella. Nyt sillä sydänsuruja ehkä🥺 Jere tykkää vain naisista eikä ajattele silleen miehistä. (Mut miksi se käyttäytyi siten viisuissa..??)
Koska K ehkä luuli että B tajuaa mikä on pelinhenki? Että se oli sellasta lätkähuumoria. Näin ainakin spekuloisin tietämättä mitään faktoja.
Vierailija kirjoitti:
JUURI NYT:
Lämmin päivä taittuu iltaan Thaimaassa.
Tätä hetkeä odottanut tyttöystävä käpertyy Jeren kainaloon hotellihuoneen vilpoisissa puuvillalakanoissaSuutele minua! Nyt! Niinkuin ei koskaan ennen!Meillä on koko yö aikaa.....
🔥
Jere katsoo uhkeaa vaaleaa naista ja suutelee häntä kevyesti. Paljaat ihot hehkuvat auringon jäljiltä. Mutta Jere ei saa mielestään nuorta slovenialaista. Kaipaus kouraisee rinnassa. Himo jossain muualla.
Bojan.
Jere sulkee silmänsä ja suutelee naista nyt rajummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti nää ankeuttajat kokoajan itse hokee siitä miten "väärin" on puhua kenenkään mahdollisista suuntautumisista, pitäisi kunnioittaa tyttöystävää ja blaa blaa. xD
Bojan on selvä bi. Siitä ei ole epäilystäkään.
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä jo tietoa siitä, että Bojan olisi tulossa Suomeen kesäkuussa.
Mistä tiedät?Joku kirjoitti aikaisemmin,että marraskuussa.
Oon tiennyt koko ajan tästä tyttöystävästä, mutta shipannut teidän kanssa täällä ja toivonut, että tyttöystävä olisi entinen. Näin Jeren ja Bojanin välillä kipinöitä ja tunteita. Pelkään, että Bojan on todella saanut nyt siipeensä, koska Jeren puolelta tämä oli vain viisu-romanssi. Siinä perjantain keikalla Bojan sekoili Demoni-biisissä ja lysähti polvilleen ja lauloi niin surkean näköisenä. Oli pakko katsoa ne sanat: Demonit on kanssani. Kukaan ei rakasta minua tänä iltana. Kun minulla ei ole sinua, demonini ovat kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija6 kirjoitti:
Koska K ehkä luuli että B tajuaa mikä on pelinhenki? Että se oli sellasta lätkähuumoria. Näin ainakin spekuloisin tietämättä mitään faktoja.
Samanlaista huumoria ku pussailu Aapon kanssa UMKssa ja Benjaminin kanssa "vehtaaminen". Joku miestoimittajakin istui "vahingossa" Käärijän syliin.
Kyllä Bojam hyvän heterohomoilun päälle ymmärtää. En oo epäilly hetkeäkään. Nää punastusnukkehomoilujutut voi olla tiiviimpää settiå purtavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti nää ankeuttajat kokoajan itse hokee siitä miten "väärin" on puhua kenenkään mahdollisista suuntautumisista, pitäisi kunnioittaa tyttöystävää ja blaa blaa. xD
Jep vähän eri asia mennä sanomaan hlökohtaisesti päin naamaa onko kuka mitäkin laatua, tai homotella, tai vaikka suoraan tyttöystävälle kommentoida jotain.
Mutta. Tää on fantasiaketju. Menkää helvettiin te jotka ette ymmärrä. Jännä et kuitenkin täällä löytyy jatkuvasti näitä "sairas ketju"-ulisijoita, et mitä ihmettä te teette täällä, kysyn vaan. Perustakaa oma ketjunne.
Vierailija kirjoitti:
Oon tiennyt koko ajan tästä tyttöystävästä, mutta shipannut teidän kanssa täällä ja toivonut, että tyttöystävä olisi entinen. Näin Jeren ja Bojanin välillä kipinöitä ja tunteita. Pelkään, että Bojan on todella saanut nyt siipeensä, koska Jeren puolelta tämä oli vain viisu-romanssi. Siinä perjantain keikalla Bojan sekoili Demoni-biisissä ja lysähti polvilleen ja lauloi niin surkean näköisenä. Oli pakko katsoa ne sanat: Demonit on kanssani. Kukaan ei rakasta minua tänä iltana. Kun minulla ei ole sinua, demonini ovat kanssani.
Veikkaisin että kuuluu ihan ton biisin koreografiaan..😅
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan toi biisi tehty jo aikaa sitten ja kuuluskohan toi koreografiaan.....🤔
Vierailija kirjoitti:
Löytyykö linkki,kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan toi biisi tehty jo aikaa sitten ja kuuluskohan toi koreografiaan.....🤔
Oho samat ajatukset😂
Osittain olen samaa mieltä siitä, että tietynlainen spekulointi ei seksuaalisella suuntautumisella välttämättä ole täysin ok, koska ne voi olla herkkiä paikkoja. Mutta Joker Outin managerikin on tässä mukana. Kärtsältä selvästi pelkkää vitsiä. Sen takia uskallan väittää tämän olevan pojille ihan ok. Kunhan ei ala väittämään mitään asioita todeksi. Tämäkin varmasti laantuu tästä piakkoin. Itse asiassa Kärtsä vaikuttaa sellaiselta, joka ei halua tuoda kumppaniaan julkisuuteen. Voi olla hänelle jopa kivempaa jos porukat spekuloi muuta. Jos on hyvä itsetunto ja sinut itsensä kanssa, niin voi tällaisille jutuille nauraa. Kunhan ei mene häiritsemään ketään osapuolta oikeasti. Ulkomailla oli tällainen, jossa kahta tubettajaa shipattiin yhteen ja niiden kumppaneille oltiin ilkeitä. Se meni ihan totaalisen yli. Se pitää aina muistaa, että hyvät rajat ja ketään ei oikeasti ahdistella.