Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
12981/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan ei seuraa managerin eikä tyttistä igssä

Kehittyneenä ja herkkänä sieluna ei ehkä tunne yhteyttä näihin meidän "todella mukaviin ja maanläheisiin" Hohto-kaksosiin" 😏

🤣🤣🤣 (anteeksi kahvi meni nenään)

Vierailija
12982/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Stana nyt niitä Joker Outin keikkoja Suomeen!!1!

Jodelissa joku kirjoitti että Bojan olisi taksiin mennessään kuiskannut että september kun joku oli kysynyt Suomen keikasta (huom lähdekritiikki).

Toivotaan että pian tulee virallista tietoa.

Hyvin hoiti Bojan markkinointia Liverpoolissa liimautumalla Käärijän ja itse asiassa useiden muidenkin maiden artistien kelkkaan, kun sai nyt bändinsä UK-kiertueen keikat myytyä minuuteissa.

Alapeukuttakaa vaan, mutta tuskin olisitte koko bändiä edes rekisteröineet ilman Käärijää.

Minä kuuntelen ja katson aina kaikki euroviisu ehdokkaat läpi. Sillä tavoin löysin Joker outin. En edes silloin vielä tiennyt, että he tulevat ystävystymään Käärijän kanssa. Mitä väliä muuten sillä edes on, että milloin, miksi ja missä kiinnostuu jostakin artistista/bändistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12983/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko että ewwee on ihastunut Käärijään?

Vierailija
12984/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Etelin ja Bojanin kaltaiset tyypit menisivät kimppaan, niin siitä syntyisivät maailman kauneimmat lapset. Just saying.

Instan perusteella Bojanilla ei näytä varsinaisesti olevan puutetta kauniista naisseurasta...

Vierailija
12985/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan Mikken kuvia ja seuraavia päivityksiä odotellessa. Onko B Suomessa vai jo Sloveniassa ja jaksaako vielä jotain matskua, entä Kärtsäri, pyrkiikö vapautunut hymy ja ilo pintaan vai onko platina kärttyä jos pitää parhaastaan rakkaastaan taas luopua 🥹💚

Vierailija
12986/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama käynyt mielessä.

Vierailija
12987/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ei ole tyttöystävästä/avovaimosta muita todisteita kuin Seiskan höpöjuttu...

Ja yhteinen Malediivien matka, ja storyt tyttiksen Vallilan kämpästä, yhdessä näkyy itse Kärtsä taustalla, ja "barbeque date night" storyt, ja tyttiksen sometilin siivoaminen, ja Kärtsän vaatteisiin pukeutuminen UMKssa ja yhteisillalliset siellä samiskynsilakkoineen, molemminpuoliset sydämet Instakommenteissa ja...ja....

Missä on kuvia Malediivien matkalta. jossa tyttis olisi.

Josko siellä olikin Bojan?

Eiköhän tyttis ollut siellä kameran takana kuvaamassa Käärijää uuden ystävänsä Frankin kanssa, joka muuten myös pääsi Tavastian lavalle.

Aurinkotuolissa ojenteli jalkojaan. Tutut tatskat ja platinapolkka ponnarilla

Vierailija
12988/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama käynyt mielessä.

Bongasin Instakommenteista jo vuodelta 2021. Laittanu liekkihymiöitä keikkakuviin.

Vierailija
12989/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama käynyt mielessä.

Aivan saletisti on.

Vierailija
12990/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänä keväänä on käynyt mielessä että kokisinpa tän huuman 20 vuotta nuorempana. Tässä sitä muina mammoina melkein aikuisten lasten äitinä fanittaa puolet nuorempaa slovenialaista ja nuorta vantaalaista räppäriä. 😄

Meitä taitaa olla aika monta, joilla on jo aikuisia lapsia. Taistelen itse tämän saman ongelman kanssa. Olen kyllä kiihkeästi fanittanut myös yli 50 vuotiasta, joten en kai ole ihan toivoton tapaus. Mutta aina saa hävetä, niinkuin nyt itseään fanittamassa tätä lapsukaista.

Vierailija
12991/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä, tää kalsea manageri yritti varmasti Bojaniakin. Kehtas laittaa stooriinkin: "what a sweetheart"

Vierailija
12992/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkään ei ole tyttöystävästä/avovaimosta muita todisteita kuin Seiskan höpöjuttu...

Ja yhteinen Malediivien matka, ja storyt tyttiksen Vallilan kämpästä, yhdessä näkyy itse Kärtsä taustalla, ja "barbeque date night" storyt, ja tyttiksen sometilin siivoaminen, ja Kärtsän vaatteisiin pukeutuminen UMKssa ja yhteisillalliset siellä samiskynsilakkoineen, molemminpuoliset sydämet Instakommenteissa ja...ja....

Eiköhän tyttis ollut siellä kameran takana kuvaamassa Käärijää uuden ystävänsä Frankin kanssa, joka muuten myös pääsi Tavastian lavalle.

Ahne akka jossei tajua että Käre kuuluu Maailmalle! eikä hänelle. Luopukoot Kärestä ja muuttakoot vanhaksipiiaksi Korsoon.

Vierailija
12993/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Etelin ja Bojanin kaltaiset tyypit menisivät kimppaan, niin siitä syntyisivät maailman kauneimmat lapset. Just saying.

Samaa mieltä....alkoikohan the kello sisällä huutaa.. (okei, tää oli tosi mautonta, mutta oon ajatellu ite samaa)

Vierailija
12994/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten löydän jodelista ne sampitar jutut?

Vierailija
12995/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten löydän jodelista ne sampitar jutut?

@käärijä kanavalta löytyy

Vierailija
12996/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahne akka jossei tajua että Käre kuuluu Maailmalle! eikä hänelle. Luopukoot Kärestä ja muuttakoot vanhaksipiiaksi Korsoon.

Kyllä Käre jollekin kuuluu, mutta toivoisin sen olevan sellainen, joka saa K:n "auki"ja hehkumaan

Vierailija
12997/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa Twitterissä sen B&K 9/11-fanficin kanssa meemeily, ihmiset postailevat siitä pätkiä kun se on niin bisarri ja hulvaton.

Mulla mennyt ohi tämä keissi, mistä tässä oli kyse? Perhanan elämä kun tulee mun ja 24/7 fanituksen väliin. Help?

Vierailija
12998/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukapa ei olisi, ainakin jos näitä keskusteluja seuraa?

Vierailija
12999/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa Twitterissä sen B&K 9/11-fanficin kanssa meemeily, ihmiset postailevat siitä pätkiä kun se on niin bisarri ja hulvaton.

Mulla mennyt ohi tämä keissi, mistä tässä oli kyse? Perhanan elämä kun tulee mun ja 24/7 fanituksen väliin. Help?

Joku kirjoitti fanficin jossa tyyliin K on lentokoneessa joka törmää WTC:hen 2001 ja Bojan näkee sen, ja tämä idea (ja sisältö) oli niin nolo/päätön/mauton että sitä meemeiltiin aika paljon, ei siis kuvameemeinä vaan esim. toistamalla korneimpia pätkiä. En ole lukenut ko. ficciä mutta käsitin esim. tämän olevan aito lainaus: https://twitter.com/bitizdrav/status/1667328136571125767

Vierailija
13000/123801 |
10.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nukkuukohan hullu managerimme Reko koskaan, yöllä postannut K x B kontenttia ja heti aamusta aktiivisena instagramissa jo😂

Ei ole ihan selvää kenestä Jokereista haluaisin eniten tutustua 😆 B on B, Jan on muuten vaan kuumaa kamaa, Krisin sarkasmi, summattuna loput kaksikin vaikuttavat kiinnostavilta... Sitten jokerina tämä hullu. Oikein kirisikkana kakun päällä, haha. 

Ketju on lukittu.