Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja arvatkaapa vaan kuka hankkii liput Joker Outin keikalle kun ne tulee :D Ovela promoveto kyllä tää. Ihmiset haluu lisää :D
Jos UK keikat meni minuuteissa, meneekö Suomen keikat sekunneissa?
Sadasosasekunnissa. pitää luottaa reflekseihin :D tai siihen että Gregor hankkii isomman keikkapaikan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti Bojanillekin upea kokemus🥰
Kuten meille kaikille.
Ja tää et Bojan sai olla Jeren ja Matin välissä possujunassa ... 😛🥵
Anteeksi etukäteen jo mun kommentti, mutta Bojanin suu. Ihan kuin olisi lau. Noh ehkä jätän sanomatta.🙈
Ehkä nyt mentiin jonkun rajan yli kommentissa😳
Hei tämmösen shown jälkeen kenelläkään meistä ei ole mitään hävettävää.
Itse asiassa kävin jo ygden klipin youtubesta katsomassa ja Google näkee, että olen suomalainen katsoja. Anteeksi, että häpäisin koko kansan.
😂
Vierailija kirjoitti:
Miettikää mikä energia ja lataus tuon keikan jälkeen bäkkärillä kun menevät sinne, kun K ja B siellä kohtaavat tuon lavalla jaetun kemian jälkeen 🥹🥵🔥 Voiko siinä olla tapahtumatta mitään, luulisi että tunteet vaan vie mennessään 😭
Ja ansaitusti, hitto vie.
jatkot jos joku kaipailee https://keskustelu.kaksplus.fi/threads/aikamoinen-puutarha.2644455/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, mä tuun ainakin jatkoille aikamoiseen puutarhaan. Kiitos kaikille täällä olijoille, oli mukava fiilistellä teidän kanssa. Miten noi kaksi voikin sopia niin täydellisesti yhteen, he saavat toisensa loistamaan. Olkoot sitten pelkkiä kavereita, mutta kun he katselevat toisiaan, niin kyllä heistä vaan joku keskinäinen eroottinen lataus lähtee.
Huh huh, en voi olla kuvittelematta, miten tämä lataus purkautuu.🥵🔥
Bojan on ainakin niin carpe diem nyt, joten on tämän kuivaharjoittelun jälkeen valmis kliiniseen työhön, lääkäriperheestä kun on kotoisin. T. insinööri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja arvatkaapa vaan kuka hankkii liput Joker Outin keikalle kun ne tulee :D Ovela promoveto kyllä tää. Ihmiset haluu lisää :D
Jos UK keikat meni minuuteissa, meneekö Suomen keikat sekunneissa?
Sadasosasekunnissa. pitää luottaa reflekseihin :D tai siihen että Gregor hankkii isomman keikkapaikan!
Tarvittaisiin kieltämättä stadion, mutta pienillä keikoilla on parempi ja intiimimpi tunnelma!
Mitäs nyt sanotte te, jotka olitte niin huolissani Bojanin herkistä tunteista liittyen shippaukseen?? 😉 Haha.. Jos joku on varmaa, niin se ei tule enää ainakaan laantumaan. Bojanille kaksoiskansalaisuus ja muutto Suomeen.
Oon nukkunut vain pari tuntia. Vieläkin aivan 🔥🔥🔥 ja sydän hakkaa heti kun unesta vähän havahtui.
Tämä on rakkaat puutarhurit elämä ennen 9.6. ja sen jälkeen 😭🌺💚🚀 Me uskottiin tähän, Balkanin ruusun ja pohjolan ruusun värähtelyn. Ja luoja sentään hehän värähtelivät 😭
Oon seurannu vaan teidän reaktiota tähän. Kärtsä ja Bojan vaikuttaa ihanilta vaikka muuten oonki aika pihalla tästä 😂😍
Kyllä tuo Bojanin seura tekee hyvää Kärtsälle, jotenkin ihan eri tunnelma ja meininki esim. ig-stooreissa kuin vertaa esim. viisujen jälkeiseen aikaan ennen tätä päivää..
Jodelissa pari jodlausta että Käärijä ja Bojan menneet taksiin Tavastialta ja vilkutelleet faneille, olisivatpa menneet formulalakanoihin🤭 ikävä kyllä totuus taitaa olla toinen eikä tuossa ollut tietoa (vielä) ette keiden kanssa menivät taksiin.
Ite en jaksanut enää toisen keikan meininkiä seurata, oliko se yhtä kuuma? 🔥
Toinen keikka tuli IG livenä melkein kokonaan 😭 Löytyy Käärijöfanit IG tililtä tallenne
Hullu manageri jakanut ig-stoorissaan Kärtsän ja Bojanin halauskuvan sydänten ja hylje-gifin kera😂😁 Hän on kyllä yks hardcore shippaaja😂
Oli kyl hullut viimepäivät, ensin hirveet spekulaatiot että tuleeko Bojan suomee ja onko se suomessa ja olihan noi keikat kyl jotain ihan uskomatonta. 🔥🔥
Mut hei elämää parhaimmillaan ku voi täällä muiden kaa spekuloida ja kehitellä mielikuvia. 😂
Mitähän tuumii se yksi Tavastialle lipun hommannut, jota ei enää huvittanut mennä jos Bojan olisi katsomassa. Koska hävettää kaikki aivan kamalasti.