Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei!! Oliks kaksplussalla jo se kanava missä voi jatkaa yöllä?
Aikamoinen puutarha -- olisko?
Yritän sanoa itselleni, että tämä oli vain teatteria. Ne vaan tykkää hämmentää. Ei sen kummempaa ja Jere painelee toisen keikan jälkeen tyttiksen lakanoihin. Vai mitä?
Painelkoon, nyt tiedetään silti ketä mielessään painelee.
Saako ottaa pikku välikuoleman? Palaan ihan kohta, max minsa..
viinirypäle kirjoitti:
Muuten (anteeksi ei liity tähän mutta) tietääkö kukaan että oliko Alessandra (norjan edustaja) Tavastialla myös? Kun nehän oli Jeren kanssa tosi hyviä kavereita ~ Viinirypäle
ei ainakaa mitään tietoo :/
https://www.tumblr.com/leopardom
the fanfics are just writing themselves at this point lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Bojan voi olla todellinen? Kertokaa mulle joku joku selitys tälle?
Mä virittelin siitä keskustelua just äskettäin. Mikä siinä miehessä on, kun nättejä poikia on muitakin, mutta ei ne noin loista.
No oisko karisma ?
Eikös nuo Matti ja Etel olleetkin molemmat mukana siinä are you-illassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Bojan voi olla todellinen? Kertokaa mulle joku joku selitys tälle?
Mä virittelin siitä keskustelua just äskettäin. Mikä siinä miehessä on, kun nättejä poikia on muitakin, mutta ei ne noin loista.
Tää on kyllä mysteeri. Harjoittaakohan Bojan jotain magiaa, jolla hän pystyy lumoamaan kaikki.
siis bojan osaa noi sanatki jo ulkoo ku laulaa ku kattoo sen suun liikkeitä
Ajatelkaa, kaikki se tuska ketjussa että tuleeko Bojan, tuleeko Bojan, tuleeko Bojan?!
Ja Bojan tuli ja se tuli ja se tuli ja me saatiin kokea tämä ihmeellinen ilta.
Rakastan elämää.
Mahtavaa että tulin tähän ketjuun.
KIITOS
Käärijä ja Bojan olisi niin kuuma pariskuntana. Täydellinen pari.
Ihana muuten ku ton possujunan jälkeen K nousee pois ja B jää tuijottamaan xD taisi hetkeksi unohtaa että niin esitys tosiaa jatkuu vielä
Miettikää nyt jo elokuun Joker out possujunaa.... Miten ne kehtaavat kiusata meitä puutarhureita näin? (Ja kyllähän ne kehtaavat!)
Vierailija kirjoitti:
siis bojan osaa noi sanatki jo ulkoo ku laulaa ku kattoo sen suun liikkeitä
No kerrohan meille jokin asia, jota Bojan ei osaa 😆
Vierailija kirjoitti:
Tumblrissa innostuttiin tästä kovin jo :D
https://www.tumblr.com/search/k%C3%A4%C3%A4rij%C3%A4%20bojan/recent
"The fanfics are just writing themselves at this point" 😂
Vierailija kirjoitti:
Ihana muuten ku ton possujunan jälkeen K nousee pois ja B jää tuijottamaan xD taisi hetkeksi unohtaa että niin esitys tosiaa jatkuu vielä
Se oli vaan niin lumoutunut siihen hetkeen
Vierailija kirjoitti:
Varmasti Bojanillekin upea kokemus🥰
Kuten meille kaikille.
Ja tää et Bojan sai olla Jeren ja Matin välissä possujunassa ... 😛🥵
Hemmetti, mä olin jo selviämässä tästä euroviisu, Käärijä ja Bojan huumasta. Ja nyt mä putosin takaisin kaninkoloon! Apua, mitä tästä kesästä tulee.
Siis oliks täällä jo: Sampitar IG stoorit? 😭😭😭😭 en oo ehtiny selaa, niin anteeks jos oli jo