Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Äääh kamoon nyt ... Haluan takas Tavastialle!
Samoin !!!
Vierailija kirjoitti:
Monelta alkaa toinen keikka? Tulisikohan sieltä liveä.. 😭😭😭 Oon niin kateellinen ja onnellinen yhtä aikaa, kaikkea sitä pitää kokea. Tää on niin uskomatonta <3
Ainakin tää Sampitar on menossa molemmille keikoille.
Toivottavasti kohta taas live, pian on Bojanin vuoro. Mitenkähän K esittelee hänet?
Vierailija kirjoitti:
Monelta alkaa toinen keikka? Tulisikohan sieltä liveä.. 😭😭😭 Oon niin kateellinen ja onnellinen yhtä aikaa, kaikkea sitä pitää kokea. Tää on niin uskomatonta <3
Toinen keikka alkaa vasta yhdeltä sinne menossa siis.
T keski-ikäinen täti, jolla skumpat kohta juotu ja siirtyminen Tavastialle edessä
Mä sekoan kohta kun en pääse näkemään Tavastialta meininkiä. Kohtahan Bojan jo tulee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin tää Sampitar on menossa molemmille keikoille.
Sekin vielä!!!!!! Do dii, mahtavaa!
Hei kamoon, Bojan Tavalla vetämässä Carpe Diemiä, eikä yksikään media välitä livekonserttia 😭
Sitä liveä seuras porukkaa ympäri ämpäri maailmaa, Etelä-Koreastakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T keski-ikäinen täti, jolla skumpat kohta juotu ja siirtyminen Tavastialle edessä
Vieläkö sä myyt siellä yhden lipun? No, en ole kyllä siellä päinkään! :D Kunpa olisin!
Katsoin itse, 01.00 alkaa toinen keikka, ovet aukeaa 23.30
Kuolen, koska en nää sieltä nyt livenä mitään. 😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tässä samalla siis just tajusin että tosiaan se keikka alkaa yhdeltä joka tarkoittaa että loppuu vasta kahden jälkeen, kotona aamuyöllä no ehkä ne adrenaaliinit siellä nousee niin että ei väsytä
Eiköhän ne twitteristit nauhoita myös ja jakaa keikan jälkeen 💚
Paljon oli KV väkeä linjoilla tuossa livessä
Sampitar on kyllä onnen tyttö. Hänen kannattaisi laittaa lottorivi vetämään.
Ainoa mitä instasta nään on Rekon mäkihyppyinstastoorit :(
Mikellä ja Matilla storyissa Tavastialta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tässä samalla siis just tajusin että tosiaan se keikka alkaa yhdeltä joka tarkoittaa että loppuu vasta kahden jälkeen, kotona aamuyöllä no ehkä ne adrenaaliinit siellä nousee niin että ei väsytä
On kyllä ihan järkyn myöhään!
N50
Kamalaa, Bojan varmaan jo lavalla, eikä liveä
Liveä kaivataan kovasti...