Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
B ei ymmärrä miten joku Jere Vantaalta on päässyt Vogueen ja hän ei. Siitähän tässä on kyse, kateudesta. Kun hän nyt on sellainen hemmoteltu ja tietoinen omasta ns. paremmuudesta -tyyppi. Saanut kaiken minkä on halunnut. Mut ei saa Jereä. Ei saa sitä suosiota minkä Jere saanut vakka kaikki edellytykset sille oli hänestä olemassa.
/vitsi (vai puolitotuus?)
Huono vitsi ja puolitotuutena aivan ihmeellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei tää i phone ehdota mitään ainakaan nyt, koitan saada ostettua
Onko sinulla kolme pistettä oikeassa yläkulmassa? Jos napautat sitä, ikkunan pitäisi avautua ja jossain siellä pitäisi olla "Käännä englanniksi (tai suomeksi)" -vaihtoehto.
Mutta jos käytät tietokonetta ja Google Chromea, napsauta hiiren kakkospainikkeella ja näet käännösvaihtoehdon ponnahdusikkunassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viittaako toi Bn stoori siihen, että ne Kn kuvat on nähty? 😅
No ei viittaa 😀
Musta oli aivan selkeä viittaus nimenomaan siihen. 😂 Oon heidän ikäluokkaa.
- eriAi toi AI -stoori? Miten se viittaa siihen?
Mä tajuu tota. Apua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B ei ymmärrä miten joku Jere Vantaalta on päässyt Vogueen ja hän ei. Siitähän tässä on kyse, kateudesta. Kun hän nyt on sellainen hemmoteltu ja tietoinen omasta ns. paremmuudesta -tyyppi. Saanut kaiken minkä on halunnut. Mut ei saa Jereä. Ei saa sitä suosiota minkä Jere saanut vakka kaikki edellytykset sille oli hänestä olemassa.
Eihän B oo koskaan ees osoittanut tukea icipin suhteen. Uus upee biisi ja mv. Mut ei. Ja nyt Vogue. Sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän B oo koskaan ees osoittanut tukea icipin suhteen. Uus upee biisi ja mv. Mut ei. Ja nyt Vogue. Sama juttu.
Mitä hittoa? Se ei ollut somessa Icipin julkaisun aikoihin. Tosi vaikea uskoa kateellisuuteen tässä tilanteessa, eiköhän ole vilpittömän iloinen Kn menestyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Ilmiselvä totuus.
Voihan sitä ihminen olla vähän kateellinen ja silti myös iloinen ystävän puolesta. Esim. jos joku ystävä pääsisi Vogueen ja minä olisin halunnut Vogueen, niin tottakai olisin vähän kateellinen ja silti olisin iloinen hänen puolestaan ja tukisin häntä, koska en ole mulkku eikä ole Bojankaan. :) Ja sen tuen voi osoittaa myös privassa kuten taatusti on käynytkin.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO:) kirjoitti:
Btw. Offtopic. Did we ever find out what that "fire" at one of JO's NT gigs was? It looked like someone had a tablet or something with a fireplace screensaver or something.... but.... why? 🤔
It was the sound guy's second monitor with screensaver. I was standing (dancing) right behind him and saw it the whole time.
Thank you! :) It freaked me out for a second when I first saw it!
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä ihminen olla vähän kateellinen ja silti myös iloinen ystävän puolesta. Esim. jos joku ystävä pääsisi Vogueen ja minä olisin halunnut Vogueen, niin tottakai olisin vähän kateellinen ja silti olisin iloinen hänen puolestaan ja tukisin häntä, koska en ole mulkku eikä ole Bojankaan. :) Ja sen tuen voi osoittaa myös privassa kuten taatusti on käynytkin.
Mutta mistä on lähtenyt nyt edes tämä oletus, että B olisi yhtään kateellinen asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon ne liput maksaa?
You donate 5, 10 or 15 EUR.
Matti mainostaa nyt umk lippuja stoorissa, ei oo tainnut vilkaista tilannetta 😅
Vierailija kirjoitti:
Matti mainostaa nyt umk lippuja stoorissa, ei oo tainnut vilkaista tilannetta 😅
Mä onnistuin saamaan yhden äsken, kun niitä vapautui. Kytännyt kahdeksasta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon ne liput maksaa?
Is it only available live, not streamable later?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi koostevideo
Käärijä and Bojan on tour in Finland - "Brothers, and maybe something more" 💕💕💕Hei, olen ajatellut tulla jossain vaiheessa ulos ystävälleni. Osaako joku katsoa tätä y h t ä ä n ulkopuolisen silmin enää, voisiko tämä video olla hyvä tapa kertoa mistä on kysymys? Läheisten voi olla varmasti vähän vaikea ymmärtää 😔
(jos idea on kauhea, tää oli sit vain läppää)
Oli ne shippilasit päässä tai katsoi tätä sitten ulkopuolisin silmin, niin silti se näky on sama, mutta tukinta asioista tietenkin eri. Selvästi nämä kaksi haluavat olla lähekkäin ja kosketella toisiaan. Ei siellä lavalla olo pelkkää näytöstä ole, vaan Jere ihan aidosti haluaa koskea Bojanin kaulaa, selkää, peppua. Jere on näissä asioissa vähän rohkeampi. Bojan taas tykkää kiusoitella Jereä ja hakee tältä huomiota mm. sylkemällä vettä Jeren päälle ja Jere ottaa sen riemuiten vastaan. Helkutti soikoon, nämä kaksi istuvat autossakin niin, että kengän kärjet on vastakkain. Tulkinta näistä asioista on kuitenkin sen katsojan silmissä. Toisista tämä on hyvää ystävyyttä ja toiset näkevät siinä sitä something more aspektia. Ei kuitenkaan lähdetä kiistelemään näistä näkemyseroista, koska vain B ja K tietävät sen totuuden. Olen varmaan käynyt kaikki suomen homobaarit ja tinderit läpi, mutta en ole koskaan löytänyt mitään tuollaista, mitä noilla kahdella on. Sitä yhä etsien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon ne liput maksaa?
Is it only available live, not streamable later?
Vain livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mistä on lähtenyt nyt edes tämä oletus, että B olisi yhtään kateellinen asiasta?
Spekulointia vain. Mutta onhan se mahdollista.
Siis hän ei oo mitenkään julkisesti koskaan laittanut mitään pientä promoa K:n uusista jutuista. Vaikka tosi monet muut on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uusi koostevideo
Käärijä and Bojan on tour in Finland - "Brothers, and maybe something more" 💕💕💕Hei, olen ajatellut tulla jossain vaiheessa ulos ystävälleni. Osaako joku katsoa tätä y h t ä ä n ulkopuolisen silmin enää, voisiko tämä video olla hyvä tapa kertoa mistä on kysymys? Läheisten voi olla varmasti vähän vaikea ymmärtää 😔
(jos idea on kauhea, tää oli sit vain läppää)
Oli ne shippilasit päässä tai katsoi tätä sitten ulkopuolisin silmin, niin silti se näky on sama, mutta tukinta asioista tietenkin eri. Selvästi nämä kaksi haluavat olla lähekkäin ja kosketella toisiaan. Ei siellä lavalla olo pelkkää näytöstä ole, vaan Jere ihan aidosti haluaa koskea Bojanin kaulaa, selkää, peppua. Jere on näissä asioissa vähän rohkeampi. Bojan taas tykkää kiusoitella Jereä ja hakee tältä huomiota mm. sylkemällä vettä Jeren päälle ja Jere ottaa sen riemuiten vastaan. Helkutti soikoon, nämä kaksi istuvat autossakin niin, että kengän kärjet on vastakkain. Tulkinta näistä asioista on kuitenkin sen katsojan silmissä. Toisista tämä on hyvää ystävyyttä ja toiset näkevät siinä sitä something more aspektia. Ei kuitenkaan lähdetä kiistelemään näistä näkemyseroista, koska vain B ja K tietävät sen totuuden. Olen varmaan käynyt kaikki suomen homobaarit ja tinderit läpi, mutta en ole koskaan löytänyt mitään tuollaista, mitä noilla kahdella on. Sitä yhä etsien.
Tämä oli ihanasti sanottu.💖
Joo nyt kannattaa äkkiä hakea jos joku vielä lipun tonne UMKhon mielii, kun niitä taisi ostoskoreista vapautua. Veikkaan, että parin tunnin päästä ei ole enää.
Sadly, there's no Vogue Balkans for B to appear on the cover of. :D
Taisi olla neuvo ankeuttajille lähinnä.