Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tää Käärijän nenä (sivuprofiilissa) 😍 maailman kaunein!
https://www.instagram.com/p/Cx_BjVcolJk/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Mitä mitä. Eikö SF ole kommentoinut Kärden kuvia???
Kiitos Kärtsä, että teit erillisen postauksen näille kahdelle kuvalle. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli äsken 20v poikani kyydissä ja joudun aina kuuntelemaan hänen lempimusaa automatkoilla. Odotin vaan että hyppää pois kyydistä niin että saan rauhassa soittaa täysillä Joker Outia kotimatkan 😂
Yritän pysyä musiikkijutuissa mukana, mutta poikien kuunnellut artistit vaihtuu niin usein etten pysy kärryillä. Nyt keskityin siihen että mitä kuunteli ja kyselin artistien nimiä. Taas mulle ihan nevöhööd.
Suomalainen musa oli Jami Faltin ja eka biisi mitä kuunneltiin oli nimeltään Kertoimia vastaan. Se oli ihan hyvä! Sitten kuunneltiin jotain amerikkalaista räppäriä jonka nimi on Gunna.
Kysyin kuunteleeko kukaan hänen tuttu Käärijää niin vastaus oli että ei. Kuulemma vanhukset kuuntelee 🤪 kysyin vielä tarkentavan kysymyksen, että mikä on hänen mielestään vanhus niin kuulemma mun ikäinen 😅 toisin sanoen nelikymppinen.
Kyselin lisää niin kuulemma Its crazy its party kuitenkin soi Helsingissä baareissa ja klubeilla.
No niin nyt laitetaan Demoni soimaan 🔥Mun kohta 20-vuotias kävi just näyttämässä että vois tilata käärijähihamerkin rässiliiviinsä. Se on kyllä sellanen kasarivaikutteisiin jämähtänyt thrash metal fani, eli menee varmaan vanhuksesta.
Onko tyttö vai poika? Mulla olisi täällä sokkotreffiehdokas 21 v hänelle, jos eka ja tykkää mahdollisesti myös tytöistä. Kuulostaa tosi hyvältä tyypiltä ja hyvin samanmieliseltä kuin tuo oma jälkikasvu 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tumblr.com/mariamourayoutuber/726613412872945664/no-heteros…
Kris & Nace päällekkäin
(tää on kyllä jotenkin vähän vaivaannuttava)Voi Juren pikku pyllykkää siellä alimmaisena!
Ja sitten kuva-arvoitus: missä välissä on Bojan? (Kyllä, B on oikeasti kuvassa!)
Nacen ja Juren välissä näkyy pinkkiä lahjetta.
Jes, oikea vastaus, kun skrollaa tarpeeksi alas täältä, niin näkee kuvan toisesta suunnasta:
https://www.tumblr.com/da-proti-toku-grem/726667244494536704/i-swore-i-…
Mä en voi sille mitään mut musta tää kuva on aivan kamala. Mä oon se joka voi huonosti kaikesta. Ja esim tämmönen kuva on niin omituinen ja kauhee et verkkokalvotkin vuotaa verta. Kaikkea muuta ku seksikäs tai hauska tai kiva. Onks tää jonkun mielestä kuuma kuva?
Outs. Meinasin tulla kirjoittamaan kuvasta, joka on toisesta suunnasta otettu, että aika (ihanan) horny kuva.
Mitä ihmeen pappapotilaan pieruisia yöasuja tuo Jan harrastaa menovaatteenaan
Vierailija kirjoitti:
Oiii kärppä julkaisi sen ihanan Voguen paidattoman profiilikuvan!!!! 😍😍😍😍
Mua naurattaa kun Urheilucast käy aina kettuilemassa noille K:n julkaisuille. Tällä kertaa "ihan hyvin pärjättiin jo edellisillä, kiitos" :DDD No puhu vain omasta puolestas, mä en kyllä ainakaan ole vielä kyllästynyt Kärpän Vogue-kuviin, kiitos vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris & Nace päällekkäin
(tää on kyllä jotenkin vähän vaivaannuttava)Voi Juren pikku pyllykkää siellä alimmaisena!
Ja sitten kuva-arvoitus: missä välissä on Bojan? (Kyllä, B on oikeasti kuvassa!)
Jes, oikea vastaus, kun skrollaa tarpeeksi alas täältä, niin näkee kuvan toisesta suunnasta:
Mä en voi sille mitään mut musta tää kuva on aivan kamala. Mä oon se joka voi huonosti kaikesta. Ja esim tämmönen kuva on niin omituinen ja kauhee et verkkokalvotkin vuotaa verta. Kaikkea muuta ku seksikäs tai hauska tai kiva. Onks tää jonkun mielestä kuuma kuva?
Outs. Meinasin tulla kirjoittamaan kuvasta, joka on toisesta suunnasta otettu, että aika (ihanan) horny kuva.
Saat kirjoittaa mun puolesta. 😅 Musta nää vaan on jotenkin pimeitä. Ja noi vaatteet on niin hirveet et korostuu koko kamaluus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole jonkinmoinen kunnianloukkaus tämä jatkuva hokeminen siitä että joillakin on joku seksisuhde.
Artistihan voisi tehdä oikeusjutun näistä.
Hävetkää tollot.Msksasin mieluusti oikeudenkäyntikulut jos saisin istua monta tuntia samassa huoneessa puhumassa seksikästä näiden kahden kanssa.
"Annapa nyt tarkat kuvaukset siitä, mitä olet siellä foorumilla kirjoitellut."
"Uuuh. Okei. No tuota, se kaikki alkoi oikeastaan niistä Kärtsän tisseistä."
"...että mitä."
"Ja seuraavaks tuli kuvaan Boitsun lantio. Ja se vaelteleva käsi."
"..."
"Ja sitten kun nämä yhdistää, niin mun olikin jo pakko tehdä tunnukset ao3:n."
"Voidaan lopettaa tähän."
"Häh, enhän mä päässyt vielä edes alkuun! Ootas kun mä kerron sulle, miten Imatran koskeen päädyttiin."
Ei helkutti.🤣 Voi sitä tuomari paran ilmettä, kun Boitsun ja Kärtsän lakimies yrittää osoittaa nautojen ja sonnien syyllisyyden lukemalla The Listaa. Häälista siihen perään vielä, niin vankilan sijaan ne kuljettaa meidät oikeasti sinne Niuvaan.
Siis oikeasti olisi paras juttu ikinä, jos Listaa käytettäisiin todistusaineistona oikeudessa je tallentuisi julkisiin pöytäkirjoihin/arkistoihin jne. :D
Ensin niihin pitäisi tehdä viralliset käännökset ja luultavasti avattaisiin myös listausten kulttuurikontekstia. Sit LadySLO ymmärtäisi meitä!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kris & Nace päällekkäin
Mitä ihmeen pappapotilaan pieruisia yöasuja tuo Jan harrastaa menovaatteenaan
Ja pappapotilaan pieruiset yöasut Janin menovaatteina on kyllä aivan prime listakamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tämä ole jonkinmoinen kunnianloukkaus tämä jatkuva hokeminen siitä että joillakin on joku seksisuhde.
Hävetkää tollot.Msksasin mieluusti oikeudenkäyntikulut jos saisin istua monta tuntia samassa huoneessa puhumassa seksikästä näiden kahden kanssa.
"...että mitä."
"..."
"Häh, enhän mä päässyt vielä edes alkuun! Ootas kun mä kerron sulle, miten Imatran koskeen päädyttiin."
Jes! Mut täytyy ottaa todistuskappaleeksi mukaan oikeudenkäyntiin! Ja se toimii vaan niin että bojan tekee kirsikkatemppunsa ja mielellään kostopitsi päällä, koska toinen aiheutti kosken loistahtelut ja toinen munasarjoihin syöpymisen. Janilla on oltava haitari mukana. Bojanin iskää ei kehtaa häiritä, sen ei ole pakko tulla oikeuskäsittelyyn.
Imatran Koski
Kuvittelin sen palstalaisten slovenian matkan vähän erilaiseksi, mutta onhan tietty tollanen oikeudenkäyntikin ihan hyvä syy reissulle. Osalla on popparit mukana, osa tarttee varmaan viuhkoja. Imatran Koskella saattaa siihen mennessä olla se suriseva hankittuna, tiedetään ainakin mitä se tekee kun kirsikkatemppua demonstroidaan.
Oletteko valmiina demonstroimaan Slovenialaisille lainoppineille, että mitä tarkoittaa, kun laitetaan miestä seinälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiii kärppä julkaisi sen ihanan Voguen paidattoman profiilikuvan!!!! 😍😍😍😍
Nostetaan panoksia, niin jospa se Boitsukin alkais vihdoin tykkäilemään K:n Vogue kuvista?
Saa sydärin noista kahdesta kuvasta. Tai sit on jo lentokoneessa tulossa kohti Helsinkiä.
Keksi, et tarviikin pikaisesti kostopitsin Stožicen keikkaa varten. Ja puhtaat kalsaritkin on lopussa.
Tulee Boitsulle kyllä kiire, kun makkarin puolelta varmaan ne haettava mukaan. Ja sinnehän ne saattaa jumittua joksikin aikaa noitten kuvien jälkeen 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madam C:n storyssä Jurella villasukat jalassa?
Näyttäisi olevan! Ja Bn takana näkyy iso kasa rintsikoita roikkumassa
Ei mulla vain näy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...että mitä."
"..."
Jes! Mut täytyy ottaa todistuskappaleeksi mukaan oikeudenkäyntiin! Ja se toimii vaan niin että bojan tekee kirsikkatemppunsa ja mielellään kostopitsi päällä, koska toinen aiheutti kosken loistahtelut ja toinen munasarjoihin syöpymisen. Janilla on oltava haitari mukana. Bojanin iskää ei kehtaa häiritä, sen ei ole pakko tulla oikeuskäsittelyyn.
Imatran Koski
Kuvittelin sen palstalaisten slovenian matkan vähän erilaiseksi, mutta onhan tietty tollanen oikeudenkäyntikin ihan hyvä syy reissulle. Osalla on popparit mukana, osa tarttee varmaan viuhkoja. Imatran Koskella saattaa siihen mennessä olla se suriseva hankittuna, tiedetään ainakin mitä se tekee kun kirsikkatemppua demonstroidaan.
Oletteko valmiina demonstroimaan Slovenialaisille lainoppineille, että mitä tarkoittaa, kun laitetaan miestä seinälle.
Lista gay olis varmaan sopivin tähän hommaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli äsken 20v poikani kyydissä ja joudun aina kuuntelemaan hänen lempimusaa automatkoilla. Odotin vaan että hyppää pois kyydistä niin että saan rauhassa soittaa täysillä Joker Outia kotimatkan 😂
Yritän pysyä musiikkijutuissa mukana, mutta poikien kuunnellut artistit vaihtuu niin usein etten pysy kärryillä. Nyt keskityin siihen että mitä kuunteli ja kyselin artistien nimiä. Taas mulle ihan nevöhööd.
Suomalainen musa oli Jami Faltin ja eka biisi mitä kuunneltiin oli nimeltään Kertoimia vastaan. Se oli ihan hyvä! Sitten kuunneltiin jotain amerikkalaista räppäriä jonka nimi on Gunna.
Kysyin kuunteleeko kukaan hänen tuttu Käärijää niin vastaus oli että ei. Kuulemma vanhukset kuuntelee 🤪 kysyin vielä tarkentavan kysymyksen, että mikä on hänen mielestään vanhus niin kuulemma mun ikäinen 😅 toisin sanoen nelikymppinen.
Kyselin lisää niin kuulemma Its crazy its party kuitenkin soi Helsingissä baareissa ja klubeilla.
No niin nyt laitetaan Demoni soimaan 🔥Mun kohta 20-vuotias kävi just näyttämässä että vois tilata käärijähihamerkin rässiliiviinsä. Se on kyllä sellanen kasarivaikutteisiin jämähtänyt thrash metal fani, eli menee varmaan vanhuksesta.
Onko tyttö vai poika? Mulla olisi täällä sokkotreffiehdokas 21 v hänelle, jos eka ja tykkää mahdollisesti myös tytöistä. Kuulostaa tosi hyvältä tyypiltä ja hyvin samanmieliseltä kuin tuo oma jälkikasvu 😉
No tää on poika, mutta oon sen verran omistautunut aiheelle, että tarjolla olis myös sen kaksoissisko 😁 Ja se etsii nimenomaan naisseuraa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...että mitä."
"..."
Ei helkutti.🤣 Voi sitä tuomari paran ilmettä, kun Boitsun ja Kärtsän lakimies yrittää osoittaa nautojen ja sonnien syyllisyyden lukemalla The Listaa. Häälista siihen perään vielä, niin vankilan sijaan ne kuljettaa meidät oikeasti sinne Niuvaan.
Siis oikeasti olisi paras juttu ikinä, jos Listaa käytettäisiin todistusaineistona oikeudessa je tallentuisi julkisiin pöytäkirjoihin/arkistoihin jne. :D
Ensin niihin pitäisi tehdä viralliset käännökset ja luultavasti avattaisiin myös listausten kulttuurikontekstia. Sit LadySLO ymmärtäisi meitä!!!
Saattais kyllä tehdä hyvää ihan suomeksikin tehty kontekstiselitys. :'D Olen palstalla kyllä alkuajoista asti roikkunut, mutta sen verran on mennyt ohitse ja unohtunut, että jotkut jutut siellä listalla on aivan käsittämättömiä. Naurattaa silti, ei siinä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Kärtsä, että teit erillisen postauksen näille kahdelle kuvalle. 💚
Minunkin mielestä nämä kuvat ansaitsi erityistarkastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...että mitä."
"..."
Imatran Koski
LG voi laittaa sit koko salin seinille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"...että mitä."
"..."
Imatran Koski
Lista gay olis varmaan sopivin tähän hommaan.
Voi olla käärijäkin pitää kyllä lennättää paikalla tän takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tyypit itsekin viittailevat, että muutakin voisi olla tuskin romanssin näiden kahdelle ajattelu voisi olla mikään kunnianloukkaus. Mutta monet täällä olleet haukkumiset kyllä voisivat olla sitä lähellä. En ymmärrä tarvetta moiseen.
En nyt ihan tuohon kaikkeen kuumotteluun osaa samaistua, mutta eiköhän tuo ole sellaista haaveilua vaan johon nämä artistit itse antavat matskua kokoajan lisää.
Hölmöt.
Koska sillä saa huomiota.
Jos olisi oikea suhde niin hemmetti soikoon ne sitä mainostaisi.
Olette tyhmiä kuin aasit
Olet itse hölmö tässä. En väittänyt heillä olevan suhde. Vastasin vain väitteeseen jonka mukaan mahdollisesta suhteesta puhuminen olisi muka kunnianloukkaus. Ei todellakaan ole varsinkin ulos annettu kuva kun otetaan huomioon. Keitä tahansa puhuttaisiin sellaisia noiden kommenttien ja kiehnäämisen jälkeen.
Ja mitä pahaa tuossa edes olisi? Kyllähän ne joita asia oikeasti koskee totuuden tietää ja jos puheet häiritsisi olisivat ulospäin erilaisia. Mikään olisi helpompaa kuin ampua kaikki puheet alas.
Keksi, et tarviikin pikaisesti kostopitsin Stožicen keikkaa varten. Ja puhtaat kalsaritkin on lopussa.