Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä Kärden Joensuun tai Kuopion keikoille menijöitä?
On ainakin yksi Kuopion keikalle menijä!
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo pätkä oli kyllä ihan selkeä. Kun eihän he nyt kiertueella olleen yhdessä varsinaisesti. K oli vaan hengaamassa mukana epävirallisesti.
Itse olen saanut kuvan, että koko bändi tykkäisi K:stä. Ovat vaan erilaisia persoonia ja se näkyisi vähän eri tavoin. Bojan lienee aika samanlainen niin näkyy ehkä eniten hänestä ja kai heillä parhaiten synkkaa. Mutta että muutkin olisi ilolla mukana ja K on jotain sellaista jota eivät ole aiemmin kohdanneet. Helppo kuvitella oikeastaan. Sen verran erityinen heppu tuntuu olevan.
Heitä yhdistää myös se viisi reissu varmasti ihan omalla tavallaan.
Vaikuttaa siltä, että kaikki Käärijään/Jereen tutustuneet tykkää hänestä.
LadySLO:) kirjoitti:
What is going on? 😅 Are you arguing about the Polish interview? The guy says it's October, so...
Our regular troll/loony is just losing it (again) over nothing. 🙄
Tuo twitteristihän nimenomaan on kirjoittanut että "kris saying this after 3 days of madness with käärijä in finland...." Jos tuon lukee ja ymmärtää niin eihän tuosta jää mitään epäselvää onko ennen vai jälkeen NTn. Milloin muulloin kris on viettäny kolme päivää Suomessa Käärijän kanssa kuin NTllä? Niimpä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Aidossa eniten se, että hän ei voi myöntää olevansa väärässä edes silloin, kun se on 100% selvää, vaan syyttää muita. Se on narsistisen persoonallisuushäiriön piirre.
Entäs jos se on vain pelkkä fiksu trolli joka nauttii suuresti teidän pimpojen ärsyttämisestä.
Oli trolli tai ei, häiriintynyt ihminen on silti kyseessä.
Onko ketjussa joku normaali ?
Ketjun lukittuminen loppuillaksi olis oikeastaan siunaus tässä kohtaa 😮💨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kauhean viisasta tältä Käärijältä vetää itsensä aivan piippuun. Siinä käy niin ettei sitä uutta musiikkia ehdi tehdä ja hommasta alkaa tulla paskan maku suuhun.
Joko päätyy nistiksi nopealla tahdilla tai sitten häviää kartalta vähin äänin kun on käärinyt tarpeeksi.
Nyt menee sun jutut jo liian pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä Kärden Joensuun tai Kuopion keikoille menijöitä?
On ainakin yksi Kuopion keikalle menijä!
Sinä onnekas! Tulee varmasti upeaa!
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää jo valmiiksi ajatus, että jotkut nauliutuu ketjussa kuin liima seuraamaan pelkän Käärijän kiertuetta 😩
Aito
Varoituksen sana, mä olen sit vapailla koko Euroopan kiertueen ja tulen varmasti pauhaamaan asiasta.
LadySlo, did you watch this interview? Anything interesting we should know about? 👀
https://www.24ur.com/popkast/bojan-ko-sem-se-zavedel-kako-kljucen-del-p…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
What is going on? 😅 Are you arguing about the Polish interview? The guy says it's October, so...
No! The first clip was so short and Kris was talking how he would love to tour with Käärijä!
Yeah, any idiot with even miniscule English language skills would have understood that.
Voguen artikkeli!
https://www.tumblr.com/submariini/730180748360974336/when-finlands-k%C3…
Joo Kris ja Nace haluaisivat keikkailla Kärtsyn kanssa. Ehkäpä heidät nähdään vielä yhdessä Eurooppaa kiertelemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No! The first clip was so short and Kris was talking how he would love to tour with Käärijä!
Yeah, any idiot with even miniscule English language skills would have understood that.
So but he just did?
B: wow babe those photos!
K: yeah, don't i look cool!?
B: you look amazing!
K: i know and i loved it, i was like super star!
B: you are super star
K: awww, thanks, muru
B: no, thanks to you, muru, i have those photos right here... And now you could talk dirty to me, okey?
K: oh .. okey, you little slut ...
B: yeah keep going ...
K: mother fucker!
B: oh yes!
Mun mielestä tuo kuva Voguesta, jossa Kärtsällä on vihreät huulet on upea.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo kuva Voguesta, jossa Kärtsällä on vihreät huulet on upea.
Munkin ehdoton lemppari.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin että JO+K yhteiskiertue on suunnitteilla 😊🙏
Mäkin löisin vetoa, että tämä ei jäänyt tähän. Niin hyvin niillä ja yleisöllä synkkas NTourilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo twitteristihän nimenomaan on kirjoittanut että "kris saying this after 3 days of madness with käärijä in finland...." Jos tuon lukee ja ymmärtää niin eihän tuosta jää mitään epäselvää onko ennen vai jälkeen NTn. Milloin muulloin kris on viettäny kolme päivää Suomessa Käärijän kanssa kuin NTllä? Niimpä
Niin, mutta sitten Kris puhumassa, miten hän haluaisi kiertää Käärijän kanssa! Aivan älyvapaa yhdistelmä.
Aito älä nyt perhana ala väittää että Kris on myös johtanut sinua harhaan.
Trolli on mutta, tyhmä kuin saapas.