Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mua ärsyttää Aidossa eniten se, että hän ei voi myöntää olevansa väärässä edes silloin, kun se on 100% selvää, vaan syyttää muita. Se on narsistisen persoonallisuushäiriön piirre.
B: Babe we need to talk and more.
K: Yes...okay. What about?
B: Those Vogue pictures...
K: You like them?
B: Yes a lot, that's why I said talk and more.
K: I see...should we video call?
B: Oh yes!
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää jo valmiiksi ajatus, että jotkut nauliutuu ketjussa kuin liima seuraamaan pelkän Käärijän kiertuetta 😩
Aito
No eiköhän JO boitsuistakin saada klippejä tuosta areenakeikasta ja lomaltakin ehkä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsu oottaa yläkerrassa Kärtsykkää!
https://twitter.com/kiertavasirkus/status/1709249578518634543
Varmaan Boitsun tohvelit jalassa, kun B:n lempiväriä.
Iiiikkk ... !
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää jo valmiiksi ajatus, että jotkut nauliutuu ketjussa kuin liima seuraamaan pelkän Käärijän kiertuetta 😩
Aito
Justhan tässä on seurattu intensiivisesti Jokereiden NT:a, niin kyllä viikko voidaan seurata Kärtsääkin. 💚
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää Aidossa eniten se, että hän ei voi myöntää olevansa väärässä edes silloin, kun se on 100% selvää, vaan syyttää muita. Se on narsistisen persoonallisuushäiriön piirre.
Entäs jos se on vain pelkkä fiksu trolli joka nauttii suuresti teidän pimpojen ärsyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito
Justhan tässä on seurattu intensiivisesti Jokereiden NT:a, niin kyllä viikko voidaan seurata Kärtsääkin. 💚
Häh, Kärtsähän oli siinä MUKANA. Ollaan seurattu MOLEMPIA. Nyt on pelkkä Käärijä, jonka seuraajien juttuja ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Aito
Sit ole hyvä ja poistu. Tiedät, että siitä tullaan puhumaan paljon.
Se ja sama vaikka lukittuis taas ketju, mut ei tää näinkään voi jatkua. Hae apua!
What is going on? 😅 Are you arguing about the Polish interview? The guy says it's October, so...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito
No eiköhän JO boitsuistakin saada klippejä tuosta areenakeikasta ja lomaltakin ehkä?
No saadaan! Varmaan ainakin areenakeikasta. Mutta eikö se Käärijän samanlaisten keikkojen kiertue jatku vaikka minne saakka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos se on vain pelkkä fiksu trolli joka nauttii suuresti teidän pimpojen ärsyttämisestä.
Mikähän sellaisen persoonallisuushäiriön nimi on? Ehkä jopa narskua pahempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli trolli tai ei, häiriintynyt ihminen on silti kyseessä.
Vaikka itse en usko että Kn ja Bn välillä on ollut varsinaisesti mitään kaveruutta enempää niin joissakin videoissa tulee vaan jotkut vibat että K on ehkä alkanut tajuta sen miksi jotkut miehet ihastuvat miehiin ja B on sen K:lle tietämättään opettanut. :D
Onko täällä Kärden Joensuun tai Kuopion keikoille menijöitä?
LadySLO:) kirjoitti:
What is going on? 😅 Are you arguing about the Polish interview? The guy says it's October, so...
Just the usual troll/someone who must have mental issues, Aito. They're arguing about everything and nothing, as usual. Just ignore them.
Minusta tuo pätkä oli kyllä ihan selkeä. Kun eihän he nyt kiertueella olleen yhdessä varsinaisesti. K oli vaan hengaamassa mukana epävirallisesti.
Itse olen saanut kuvan, että koko bändi tykkäisi K:stä. Ovat vaan erilaisia persoonia ja se näkyisi vähän eri tavoin. Bojan lienee aika samanlainen niin näkyy ehkä eniten hänestä ja kai heillä parhaiten synkkaa. Mutta että muutkin olisi ilolla mukana ja K on jotain sellaista jota eivät ole aiemmin kohdanneet. Helppo kuvitella oikeastaan. Sen verran erityinen heppu tuntuu olevan.
Heitä yhdistää myös se viisi reissu varmasti ihan omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kaikki ketjussa säännöllisesti käyvät jo osaa arvata, mikä erityispiirre tolla tyypillä on. Jospa vaan jätettäis huomiotta sen jankkaukset.
Arvasin että JO+K yhteiskiertue on suunnitteilla 😊🙏