Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Käärijän uusin stoori ihan hauska, mut jäpää jäytää yhä ikävät kommentit hänen oletetuista miljoonistaan. Vähän kireenoloinen, mutta tää oli ihan hyvä pätkä. Ja ihana et muistaa aina sanoo et ihmiset käyttäytys keikalla hyvin. 💚
Käärijällä Instagramissa samaa kuplivaa iloa kuin Euroviisuissa Bojanin kanssa,eli Bojan on Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä Instagramissa samaa kuplivaa iloa kuin Euroviisuissa Bojanin kanssa,eli Bojan on Suomessa.
Kyllä vaikutti vähän vähemmän kuplivalta. Jotenkin stressaantuneen kuvan saa. Enkä ihmettele siis yhtään, jos näin on.
Onko se siis totta että joku oli Rekolta kysynyt B:n Suomeen tulosta ja vastaus oli että en voi kertoa tarkemmin mut sitten näette tms.?
Vierailija kirjoitti:
Mikke vois opettaa veljeään somejutuissa...oli postannut Instastoryyn parturikäynnistään, tuli vaan mieleen tuo Kärtsän viime viikon parturitylytysvideo. Sen Kärtsärin videon oli tarkoitus ilmeisesti olla tosiaan huumoria, mutta typerä se oli kumminkin.
Mulle myös tuli tänään mieleen, että olisiko Mikke sopiva henkilö opastamaan somen päivittämisessä. Hänellä saattaisi olla kykyä siihen ihan ammattinsa vuoksikin. Hänellä on ihan kivoja päivityksiä. Ja puhuu normaalilla äänellä. Ei tästä kuitenkaan hänelle voi viestiä laittaa, tuntuisi asioihin sekaantumiselta. Mikelle ei varmaan tule niin paljon viestejä, ettei ehtisi niitä lukea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskustelu on jotain niin sairasta.
Tämäkö sairasta? Pitäskö mennä lääkäriin, ja kenen? :)
No mun pitäis todentodentotta mennä, mutta miten selitän tämän oireyhtymäni lääketieteen tohtorille niin että hän ymmärtää?
Kerro lääkärille tarina ruusuista ja työkalupakki-Teuvosta, niin etköhän sä sairaslomaa saa.
Älä unohda Seko-Rekoa, hammaslääkäriä, Leilaa, Arvoa, ei-bojania, irlantilaista kamelivarvasta ja niitä joita ei saa mainita! Muista ujuttaa tiedot arkipäivien lennoista Dublin-Bristol-Lontoo-Ljubljana-Helsinki-akselilla.
Ai kauhee miks mul tulee tosta "niitä joita ei saa mainita" mieleen Voldemort: jos nimen sanoo ääneen, kuolet tai tapahtuu jotain muuta hirveetä xD
Shhh! Kuolonsyöjiä tässä saagassa ei taida vielä ollakaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis palatakseni Bojanin oloon Suomessa... Eikö se olis vain tän hypetyksen ihan perus jatkumoa, että nyt kaikki sais iiihkuina seurata, miten hän on Suomessa?
Miksi se tulisi tänne salaa? Miksi K kirjoittaisi instaansa, että muuttaa Norjaan Alanin kanssa, jos remixi ei menesty?
Tai vielä, mitkä ovat ne fakta-asiat, jotka puoltavat sitä, että Bojan on nyt Suomessa?
Jos nää kaks haluais tavata IHAN RAUHASSA, tekemättä siitä mitään somesuosion hyödyntämistä, niin sitten ehkä, mutta ajankohta olisi hassu, kun K on Tavastialla tänään.
Jos taas Bojan esiintyis siellä, miksi siitä ei vain kerrottaisi? Ihmeellinen hiljaisuus, sit ois Bojan Tavastialla, pari videota ja kuvaa siitä, ja that's it? Kun jokainen tietää, että parasta on kun tietää, että kohta saa hunajaa (- Nalle Puh -)
Ja siis olisin tosi hyvilläni kyllä, jos Bojan ois Suomessa nyt tai tulisi illalla tai mitä vaan.
Nämä alkaa nyt seota. Onko näillä enää muuta elämää kuin Bojan sitä, Bojan tätä, tuleeko vai ei. Mielialani riippuu siitä tuleeko B vai ei!
Ei sitä ole. Mutta hauskaa on.
Muistakaa käyttäytyä, Kärtsä on huolissaan B:stä 💖
Olen kuullut juttua, että Tavastialla on toisinaan keikoilla tönimistä ja muutenkin huonokäytöksistä porukkaa. Siksi on ihanaa, kun Käärijä oikein painottaa hyvää käyttäytymistä yleisölle! Vaikka eihän se yleisön huono käytös ole artistin vastuulla, vaan järkkärien, mutta todella hienoa, kun artisti itse otti tuolla tavalla kantaa.
Huvittaa jotenkin et täällä ihmiset ajattelevat et osaavat neuvoa Käärijää bisnestensä ja somensa kanssa ja ollaan jo laittamassa velipojalle viestiä et opettas pikkuveljeään somen hoitamisessa. Veikkaan et Jerellä on sen verran tota lähipiiriä ja tukiverkkoa kuitenkin, ja ihan normaaliälyllä varustettua, et ehkä hän pärjää ilman meidän neuvojakin 😘
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut juttua, että Tavastialla on toisinaan keikoilla tönimistä ja muutenkin huonokäytöksistä porukkaa. Siksi on ihanaa, kun Käärijä oikein painottaa hyvää käyttäytymistä yleisölle! Vaikka eihän se yleisön huono käytös ole artistin vastuulla, vaan järkkärien, mutta todella hienoa, kun artisti itse otti tuolla tavalla kantaa.
Kyllä. En kyllä muista että se ois aiemmin ennen keikkaa ihan someen tollaista postannut, että ehkä siellä jotain erikoista tänään sitten on. Mitä lieneekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. En kyllä muista että se ois aiemmin ennen keikkaa ihan someen tollaista postannut, että ehkä siellä jotain erikoista tänään sitten on. Mitä lieneekään.
Gregory sanonut Kärtsälle, et jos saat Bojanin sinne keikalles mukaan, katso ettei hullut suomalaiset revi sitä kappaleiksi.
Teuvo työkalupakkeineen on se saksalainen tyyppi, josta ei kannata tällä hetkellä puhua. Ja työkalut on... en sanokaan. Tämä oli siis ennen kohua ja Teuvo potkittiin muutoinkin puutarhasta ulos nopeasti.
Käärijä on niin suloinen kun huomioi faninsa keikoilla niin hyvin, antaa haleja, kysyy nimiä ottaa lahjat vastaan ja koskee. Tämä sit vähän kostautuu kun porukka odottaa tätä käytöstä ja rynnii siksi eteen..
Toivottavasti ei kuitenkaan muuta käytöstään..
Vierailija kirjoitti:
Käärijän uusin stoori ihan hauska, mut jäpää jäytää yhä ikävät kommentit hänen oletetuista miljoonistaan. Vähän kireenoloinen, mutta tää oli ihan hyvä pätkä. Ja ihana et muistaa aina sanoo et ihmiset käyttäytys keikalla hyvin. 💚
Stoori ilmestynyt heti, kun B ilmoittautunut Helsinki-Vantaalta?
Hauskaa, miten mielipiteet jakautuvat. Mun mielestä salailu ja hämääminen niin kuuluvat asiaan. Olis ollut tosi outoa, jos K ja B lähettäisivät jonkun virallisen tiedotteen: "Hyvä somekansa, tänään tapaamme lentokentän terminaalissa 1 kello 14.32". 😂
Parastahan tässä koko hommassa on pieni jännitys ja epätietoisuus ja yhdessä spekulointi. Ja sitten kunnon jymypaukku, jos B oikeasti on keikalla. Ja jos ei, niin joku toinen kerta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa jotenkin et täällä ihmiset ajattelevat et osaavat neuvoa Käärijää bisnestensä ja somensa kanssa ja ollaan jo laittamassa velipojalle viestiä et opettas pikkuveljeään somen hoitamisessa. Veikkaan et Jerellä on sen verran tota lähipiiriä ja tukiverkkoa kuitenkin, ja ihan normaaliälyllä varustettua, et ehkä hän pärjää ilman meidän neuvojakin 😘
Niin? No eikö tässä just ole ehdotettu että Kärtsärin lähipiiriin kuuluva eli veli häntä neuvoisi? Manageriharjoittelijako siellä mediaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikke vois opettaa veljeään somejutuissa...oli postannut Instastoryyn parturikäynnistään, tuli vaan mieleen tuo Kärtsän viime viikon parturitylytysvideo. Sen Kärtsärin videon oli tarkoitus ilmeisesti olla tosiaan huumoria, mutta typerä se oli kumminkin.
Mulle myös tuli tänään mieleen, että olisiko Mikke sopiva henkilö opastamaan somen päivittämisessä. Hänellä saattaisi olla kykyä siihen ihan ammattinsa vuoksikin. Hänellä on ihan kivoja päivityksiä. Ja puhuu normaalilla äänellä. Ei tästä kuitenkaan hänelle voi viestiä laittaa, tuntuisi asioihin sekaantumiselta. Mikelle ei varmaan tule niin paljon viestejä, ettei ehtisi niitä lukea.
Siis mitä vikaa käärijän somessa oikeesti muka on? Tärkeimmät infot keikoista ja uudesta biisistä tullut selkeästi esiin ja muuten sit käärijän OMAN tyylistä läppää ja höpöttelyä. Käärijä on menestynyt juuri siksi, että uskaltaa tehdä asiat omannäköisesti ja eri tavalla kuin yleisesti on totuttu. Miks täällä jotenki halutaan sulloa se johonki basic muottiin ja toivotaan vaan "kivoja päivityksiä normaalilla äänellä".
Jos tän hetkinen meininki ei teille itsellenne iske, niin voi lopettaa seuraamisen, kyllä käärijällä niitä seuraajia siellä edelleen kasvavissa määrin löytyy. Itse toivon, että nimenomaan pysyy tossa omassa random meiningissä eikä yritä muokkaantua jotenki yleisesti hyväksyttävämmäksi...
Jos Bojan saapuisi niin millaisen some-ulostulon tai keikka-yllärin Käärijä ekana tekisi kohtaamisesta, mitäs meinaatte?
Tässä ideoita:
- Insta story jossa Käärijä selittää jotain. Ja sit joku vihreäkyntinen kuvan ulkopuolelta ojentaa hälle Frank juniorin tai jonkun muun jutun. Ja sit paljastuukin että se ojentaja onkin BOJAN.
- Keikalla Bojan saapuu lavalle pukeutuneena yhdeks niistä pinkeistä aurinkolasityypeistä eikä yleisö välttis heti tajua jos valaistus hämärä tms
En usko että on Suomessa mutta hauska silti spekuloida miten se kohtaaminen jaettais seuraajille.