Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
118221/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just vasta K on ilmaissut että on huolissaan jaksamisestaan.

B:llä taas ollut romahdus silloin kesällä.

Ja silti, SILTI, täällä osa on sitä mieltä, vain hetki NT:n jälkeen, että nyt niitten pitäs taas lentää pitkin Eurooppaa toisiaan tapaamaan? Juurihan ne vasta tapasivat, ja B on nyt lähdössä ansaitulle lomalle.. ja K:lla Euroopan kiertue. Ja sitten B:nkö pitäis heti lomansa jälkeen taas lentää johonkin K:n perässä koska "eivät voi olla erossa toisistaan"? Siis mitä ihmettä?

Kauheita odotuksia ja vaatimuksia henkilöille joilla on monta rautaa tulessa ja kiireisiä. Ja tiedän, osa täällä väittää että "ihan ok jos ei menekään" tms mutta sitten kuitenkin.. janoatte lisää B & K kontenttia, kun NT:n klipit jo katsottu tuhanteen kertaan, ja teette jo suunnitelmia heidän puolestaan että missä ne vois tavata.

Ja siis, KAIKKI teistä ei tee noin. Mutta aika moni näyttää tuota harrastavan.

Ihmiset on loppujen lopuksi aika itsekkäitä (ei kaikki). Täälläkin valtaosa on vain seksuaalisen kontentin perässä, millään muulla ei ole mitään väliä.

Vierailija
118222/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Kärsän kiertue kiinnosta siis?

No voin vastata vain omasta puolestani, olen siis yksi joka sanoi ettei se kiinnosta. Mutta itseäni ei hänen musiikkinsa tai muutkaan tekemisensä juuri kiinnosta, enää. Ja olin kesällä kolmella keikalla, että ei voi sanoa etten tietäisi mistä puhutaan. Niiden joukossa vielä legendaariset Tavastia 1.0 ja Kaivohuone. Mutta siis en osaa sanoa edes ihan kokonaan miksi, mutta ei vain kiinnosta. Tässä ketjussa pyörin välillä sen takia, että täällä parhaat tiedot Jokereiden tekemisistä, heidän musiikkiaan rakastan. Ens viikon loppupuolelta en aio täällä pyöriä hetkeen, koska varmaan tosiaan keskustelut koskee kiertuetta.

Miksi siis tätä viestiå on alapeukutettu? Kerrottu kiihkotta miksi on tässä ketjussa ja että K ei kiinnosta. Täytyykö siis rakastaa Kärtsää ollakseen tässä ketjussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
118223/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiinnostavaa siinä olisi? JO keikalla analysoidaan asut, biisivalintoja, keikkaynpäristöä (jos ulkona) jne, monta liikkuvaa osaa. Käärijällä kaikki on samaa koko ajan. Jos sillä ois a keikka ulkomailla, sen jaksaiskin analysoida joo.

Kuitenkin taitaa K kiinnostaa euroopanlaajuisestikin paljon enemmän kuin JO. Ja noi mainitsemasi asiat ei kiinnosta tai niitä (kuten biisivalinnat) voi K:ltakin analysoida. B puhuu samat välispiikit joka konsertissa, kuten NT osoitti. Ainut, mitä vaihtelee on keskinäiset kiehnäämiset, jota tekee fanservicena. Eli ei heidän korsertit niin erilaisia ole, vaikka yrität JO ylentää oman preferenssisi takia.

Vierailija
118224/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutenkaan mua ei kiinnosta paskaakaan K:n euroopankiertue.

Ei todennäköisesti itseäänkään, mutta helkkarin ylpeä oon siitä. Mua kiinnostaa!

Mua kiinnostaa sen verran, että odotan kauhulla niitä välispiikkejä ja sitä mayhemiä, mikä niistä seuraa. K sanoo tai tekee takuulla jotain sellaista, että joku loukkaantuu, ja sitten ollaankin puimassa sitä ongelmaa, että miten Kärtsän huumori kääntyy tai ei käänny englanniksi. Suurimmalle osalle kuuntelijoista siinä ei varmasti ole mitään ongelmaa, itsehän he ovat halunneet tulla kuuntelemaan suomalaista räppäriä, mutta aina löytyy varmasti joku mielensäpahoittaja.

Toivottavasti Aito ei puhu englantia.... Väärinkäsitykset tosin sujuu varmaan kaikilla kielillä ja loukkaantumiset.

Vierailija
118225/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kiinnostavaa siinä olisi? JO keikalla analysoidaan asut, biisivalintoja, keikkaynpäristöä (jos ulkona) jne, monta liikkuvaa osaa. Käärijällä kaikki on samaa koko ajan. Jos sillä ois a keikka ulkomailla, sen jaksaiskin analysoida joo.

Siis onko tämä joku trollailuviesti vai oletko noin epätietoinen K:n keikoista? K:llahan juuri keikat ovat kaikki erilaisia kun se vetää ne improna, kun taas JO:n kaikki NT keikoilla oli täysin samat ennalta harjoitellut puheet.

Kaikki keikat on vittuilua eri sanajärjestyksessä. Siinä "vaihtelu". Ja sen jännäämistä, onko pömppis vai megarölly

Vierailija
118226/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa puhua Euroopankiertueesta tässä ketjussa.

Siitä tietysti puhutaan siinä Kääriä-ketjussakin, mutta minusta aivan hyvin molemmissa ketjuissa voi siitä puhua - tulee eri näkökulmia, kun toisessa on ehkä aavistuksen analyyttisempaa juttua (eikä mainita yksityishenkilöitä tai olla r asistisia). Ja toisessa taas hepulointia. :)

Se toinen on tosiaan hyvä hengähdyslautta aina kun täällä kiehahtaa kattila yli. Ja analyyttiset postaukset eivät huku kymmenen häröilysivun alle parin tunnin sisällä vaan sen voi iltapalalla lukaista läpi.

Nonni! Eli täysin ideaali Käärijän kiertueen läpikäymiseen.

Vierailija
118227/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää toimii mulla aina maadoitukseen 🍾

https://twitter.com/sansseriffic/status/1680640110474215425

Vierailija
118228/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ansa Kärtsylille 😂

https://twitter.com/silvercolouredd/status/1709151253815562414

Tää kuvaa juurikin Käärijäfanien tyhmyyttä.

Vierailija
118229/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
118230/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just vasta K on ilmaissut että on huolissaan jaksamisestaan.

B:llä taas ollut romahdus silloin kesällä.

Ja silti, SILTI, täällä osa on sitä mieltä, vain hetki NT:n jälkeen, että nyt niitten pitäs taas lentää pitkin Eurooppaa toisiaan tapaamaan? Juurihan ne vasta tapasivat, ja B on nyt lähdössä ansaitulle lomalle.. ja K:lla Euroopan kiertue. Ja sitten B:nkö pitäis heti lomansa jälkeen taas lentää johonkin K:n perässä koska "eivät voi olla erossa toisistaan"? Siis mitä ihmettä?

Kauheita odotuksia ja vaatimuksia henkilöille joilla on monta rautaa tulessa ja kiireisiä. Ja tiedän, osa täällä väittää että "ihan ok jos ei menekään" tms mutta sitten kuitenkin.. janoatte lisää B & K kontenttia, kun NT:n klipit jo katsottu tuhanteen kertaan, ja teette jo suunnitelmia heidän puolestaan että missä ne vois tavata.

Ja siis, KAIKKI teistä ei tee noin. Mutta aika moni näyttää tuota harrastavan.

Ihmiset on loppujen lopuksi aika itsekkäitä (ei kaikki). Täälläkin valtaosa on vain seksuaalisen kontentin perässä, millään muulla ei ole mitään väliä.

no en mä täältä kyllä leivontaohjeitakaan hae

Vierailija
118231/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansa Kärtsylille 😂

Hyvä vinkki Boitsulle!

Bojan sai sen ansaan kuule ihan muilla meiningeillä ja avuilla.

Vierailija
118232/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihanko tosissaan jotkut on sitä mieltä, ettei Kärtsän kiertueesta saa täällä puhua? Ois puhuttu yhtälailla Jokereiden kiertueestakin, vaikka K ei olisi ollut mukana. En todellakaan mene mihinkään toiseen ketjuun sitä varten.

Ja koko helvetin ajan vaahdotaan siitä stadikkakeikasta, joka ei mua voisi vähempää kiinnostaa. Silti sujuvasti ohitan ne viestit enkä purnaa enkä alapeukuta enkä poistata.

Perkele on tää elämä vaikeeta joillekin.

Vierailija
118233/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan se taas muistuttaa minua eräistä! Istuin tänään pitkän päivän seminaarissa ja esihenkilölläni oli päällä hyvin istuvat saumahousut ja kukallinen kauluspaita! Se on kyllä ihan tavallinen kuuskymppinen mies, vaikkakin hiton pitkä ja hoikka. Ei sentään aiheuttanut kuohuntaa, mutta sit lopuksi avasin palstan ja joku oli linkannut tänne KIRSIKKAVIDEON! Suunnilleen uimalla piti tulla kotiin, oli sen verran märkää.

Imatran Koski

Ajattelin sinua linkatessani, hyvä kun kelpas!🍒

Vierailija
118234/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansa Kärtsylille 😂

Hyvä vinkki Boitsulle!

Bojan sai sen ansaan kuule ihan muilla meiningeillä ja avuilla.

Esim. Näillä

https://www.tumblr.com/rosetta-j-stone/724540993135935488/if-thick-thig…

Vierailija
118235/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voin vastata vain omasta puolestani, olen siis yksi joka sanoi ettei se kiinnosta. Mutta itseäni ei hänen musiikkinsa tai muutkaan tekemisensä juuri kiinnosta, enää. Ja olin kesällä kolmella keikalla, että ei voi sanoa etten tietäisi mistä puhutaan. Niiden joukossa vielä legendaariset Tavastia 1.0 ja Kaivohuone. Mutta siis en osaa sanoa edes ihan kokonaan miksi, mutta ei vain kiinnosta. Tässä ketjussa pyörin välillä sen takia, että täällä parhaat tiedot Jokereiden tekemisistä, heidän musiikkiaan rakastan. Ens viikon loppupuolelta en aio täällä pyöriä hetkeen, koska varmaan tosiaan keskustelut koskee kiertuetta.

Mulla vähän sama. Tosin pidin jo keväällä niin junttina amiksena, että monta asiaa piti katsella vain sormien läpi Bojan-kontentin nimissä. Ja katsoinkin. Ja jatkan katsomista. Bojanin kanssa K kiinnostaa.

Vierailija
118236/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo varoituksen sanana niille, joita Euroopan kiertue ei innosta, varsinkin ensi viikosta lähtien siitä tullaan varmaan pöhisemään täällä aika paljon.

Tässä vaiheessa voisi kiinnostuneet varmaan perustaa tälle oman ketjun. Tää on kuitenkin K&B fiilistelyketju ja tuun hakeen täältä lähinnä linkit Joksujen juttuihin.

Tai sitten perustaa oman JO ketjun? Tai sitten saman periaatteen mukaan täällä sitten enää puhuta JO keikoistakaan, jos K ei ole mukana? Mainitsit ketjun otsikon, mutta silti se meni sulta ohi..

Asiallinen analysointi on ok, mutta kun sellaista ei vaikuttaisi olevan tulossa. Vaan pääpointti on päästä ilkkumaan kun fanit reagoi väärin.

Eiköhän pääpointti ole kaikilla vaan päästä puhumaan kyseisestä kiertueesta ja siihen liittyvistä asioista. Mikä todellakin tapahtuu tässä ketjussa.

No ei kyllä kiinnosta ainakaan itseä yhtään. Teidän Käärijäfanien ulosanti ja aivoitukset kun ovat pääsääntöisesti niin v a j a a ä l y i s t ä tekstiä.

Aivan, teistä bojanisteista onkin muodostunut sangen mieleltään terve kuva.

Mä olen Bojanisti.🙈 Nacenisti myös. Kuulunko mä johonkin pahaan lahkoon vai mitä Bojanistit ovat tehneet?😅

Vierailija
118237/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riita poikki ja voita väliin! Jos tuohon väliin nyt mitään mahtuu.

https://www.tumblr.com/korvessa/729984443373207552/like-calm-down-hes-n…

Vierailija
118238/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin omituista haukkua Käärijää ketjussa joka on kuitenkin hänestäkin puhumiseen. Menisi muualle sitten. 🤷 Taitaa oikeasti vaan haluta provota. Taida oikeasti tykätä kummastakaan esiintyjästä.

Bändien keikat nyt on suht samanlaisia aina pienillä muutoksilla tottakai. Jos ei sitä ymmärrä niin ei taida liiemmin keikoilla tullut käytyä

Vierailija
118239/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tämä joku trollailuviesti vai oletko noin epätietoinen K:n keikoista? K:llahan juuri keikat ovat kaikki erilaisia kun se vetää ne improna, kun taas JO:n kaikki NT keikoilla oli täysin samat ennalta harjoitellut puheet.

Improvisoi biisinsä!? Nyt olikin mielenkiintoinen ilmaisu :D

En puhunut välispiikeistä. En ihan hirveästi ole nähnyt K:n keikoilta matskua välispiikeistä, sen sijaan se lihapullamaha kuvataan kyllä joka keikalta. Jos täällä oiskin sen sijaan välispiikkuen makustelua, niin oiskin edes jotain mielenkiintoa.

Vierailija
118240/123801 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokohan B:llä on tämä kuva seinällä? Katossa? Jääkaapin ovessa? Kännykässä?

https://www.tumblr.com/btw-it-also-travels-in-time/724205855686443008/o…

Ketju on lukittu.