Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
11801/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fadedilla yli miljardi kuuntelijaa Spotifyssä. Toisella biisillä melkein puoli miljardia.

Niin? 

Olen yleensä pystynyt ymmärtämään jonkin musiikkikappaleen tai -genren suosion, vaikka se ei olisi omaa musiikkimieltymyksiäni vastaavaa, mutta Faded jätti minut täysin tylsyyden ja mitäänsanomattomuuden valtaan, yhtään mikään kello ei korvieni välissä klingahtanut ymmärtämisen merkiksi.

Ei se minua haittaa, mutta onhan tuo tosi kummallista kuitenkin.

Ehkä sama kokemus toisin päin, nykyajan musiikin kuluttajat eivät ymmärrä rock'n rollin ideaa.

Vierailija
11802/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojan oli eilen ekana Twitterissä loppuillasta trendaavissa sanoissa:D En tiiä onko sillä järjestyksellä väliä, mutta se oli ylimpänä!

(Saattaa olla tää jo mainittu täällä, pääsen vasta illalla lukeen tän päivän ja eilisen jutut läpi. Siis jos itsekuri kestää:D)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11803/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei nyt kaikki etelän ihmiset joukolla levittäytykää pitkin helsinkiä tutkimaan kaikki paikat ja kolot, niin saadaan selvyys tähän päivän polttavimpaan asiaan!

Vierailija
11804/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt kaikki etelän ihmiset joukolla levittäytykää pitkin helsinkiä tutkimaan kaikki paikat ja kolot, niin saadaan selvyys tähän päivän polttavimpaan asiaan!

Ja banderollit mukaan!

Vierailija
11805/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fadedilla yli miljardi kuuntelijaa Spotifyssä. Toisella biisillä melkein puoli miljardia.

Niin? 

Olen yleensä pystynyt ymmärtämään jonkin musiikkikappaleen tai -genren suosion, vaikka se ei olisi omaa musiikkimieltymyksiäni vastaavaa, mutta Faded jätti minut täysin tylsyyden ja mitäänsanomattomuuden valtaan, yhtään mikään kello ei korvieni välissä klingahtanut ymmärtämisen merkiksi.

Ehkä sama kokemus toisin päin, nykyajan musiikin kuluttajat eivät ymmärrä rock'n rollin ideaa.

Minuakin edelleen hämmentää tämä Alan Walker. fadedista jopa pidin ja siksi ihmettelen, kun ei ole koskaan tullut vastaan nimi. Onko tämä jostakin pelimaailmasta, Fortnitesta tai E-sportsista sitten tuttu? Jotain sellaista olin lukevinani.

Vierailija
11806/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja heti alapeukku, joillaki ei oo sitte yhtään huumorintajua!

Vierailija
11807/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni koko bändin sisäinen kemia on niin outo että en sellaista käytöstä katsoisi hyvällä omalta kumppanilta. Jatkuvaa nuoleskelua ja toistensa hinkkausta. Kyllä siinä Käärijän ja Bojanin halailut ja niskapusut on kuoropoikien hommia.

Niinpä😅 Ei oo pussailtu, ei oo nännejä tai vatsaa hiplailtu eroottishenkisesti tai ilmanuoltu toisen kaulaa. Ihan kuoropoikakäytöstä ollut

Nyt täytyy kyllä tsekata, onko tältä shipparilta jääny jotain huomaamatta aiemmin huhti-toukokuussa! Oliko tää vitsi, vai missä kohdassa K/B on hiplaillu nännejä tai vatsaa? Anteeksi tarkennus, uteliaisuuteni heräsi, onko jotain tällasta läppähipelöintiä ollut myös kävelykaulapusun lisäksi

Vierailija
11808/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ottaen huomioon esim. nuo eilisyön stalkkaukset, niin ei voi koskaan tietää, vaikka ihmiset ois tosissaan...

Vierailija
11809/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

no ottaen huomioon esim. nuo eilisyön stalkkaukset, niin ei voi koskaan tietää, vaikka ihmiset ois tosissaan...

Se stalkkeri on nyt niin joukolla lynkatty, että tuskin kukaan enää kehtaa vastaavalla mainostaa.

Vierailija
11810/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelykaulapusu? No, ei tarvi selittää, onneksi en ole kaikkea edes huomannut kaihin sumentamilla silmilläni.

Vierailija
11811/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanha friitalan nahkatakkini katosi Mallorcan matkan sikajuhlilla vuonna 1986. Tämä sattui mieleeni ja päätin viime yönä lähteä Finnairin asiakaspalveluun sevittämän asiaa siinä 23:00 pintaan. Laitoin motonetin lippiksen päähän ettei kukaan tunnistaisi.

Olen kouluttautunut tässä samalla pokemonkouluttajasta liigamestariksi. Kun saapuneiden portti avautui ja nuori slovenialainen pupunen ilmestyi heitin pokepallon ja huusin "valitsen sinut Bojan" .

Sain napattua, nyt minä täällä tuijotan ja silittelen pokepalloani vihreillä Käärijäkynsilläni kuin klonkku..my precious.. my precious..

Leila

Älä Leila valehtele. Vietit viime yön minun kanssani. Minä kyllä hiukan loukkaannuin, kun kesken kiihkeän hetken huusit Bojania. T: Arvo

Voi Arvo! En minä sitä Bojania SILLÄ LAILLA halua, haluan vain ihailla kaukaa jotain niin uskomattoman kaunista ja täydellistä jota luodessaan Jumalolennot eivät säästelleet missään kohtaa. Enhän minä nyt näillä puutarhatöissä kovettuneilla kourillani voisi ikinä koskea mitään niin nuorta ja silkkistä. Bojan on vähän niin kuin ne lomonosovin posliinikissat jota pidän takan päällä.

Ja Käärijä myös. Tiedäthän?

"Kaksi niin hehkuvaa ja kaunista saa kirkkaana loistaa, kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan"

Lihalliset ilot voin säästää sinulle senkin sonni.

Leila

Vierailija
11812/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on jotain niin sairasta.

Tämäkö sairasta? Pitäskö mennä lääkäriin, ja kenen? :)

No mun pitäis todentodentotta mennä, mutta miten selitän tämän oireyhtymäni lääketieteen tohtorille niin että hän ymmärtää?

Kerro lääkärille tarina ruusuista ja työkalupakki-Teuvosta, niin etköhän sä sairaslomaa saa.

Lisäinfoa työkalupakki-Teuvosta? Tämä oli uusi hahmo mulle.

Vierailija
11813/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalla uus ketju, onko jatkoa perennaketjulle:

Hävitänkö pihan venäläisjalosteiset kasvit? 😅

Vierailija
11814/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokerit julkaisevat lähipäivinä vähintään seitsemän keikkaa viidessä eri maassa. Olisikohan Suomi jo mukana?

Vierailija
11815/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokerit julkaisevat lähipäivinä vähintään seitsemän keikkaa viidessä eri maassa. Olisikohan Suomi jo mukana?

Toivotaan, toivotaan...

Vierailija
11816/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heillä on varmasti sen verran itsesuojeluvaistoa, että ymmärtävät jättää suomen välistä.

Vierailija
11817/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskustelu on jotain niin sairasta.

Tämäkö sairasta? Pitäskö mennä lääkäriin, ja kenen? :)

No mun pitäis todentodentotta mennä, mutta miten selitän tämän oireyhtymäni lääketieteen tohtorille niin että hän ymmärtää?

Kerro lääkärille tarina ruusuista ja työkalupakki-Teuvosta, niin etköhän sä sairaslomaa saa.

Lisäinfoa työkalupakki-Teuvosta? Tämä oli uusi hahmo mulle.

Se Teuvo häiritsi työkaluineen Bojanin ja Kärtsän hellää hetkeä. Tiedä vaikka Teuvo olisi pöllinyt formula lakanat.

Vierailija
11818/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua naurattaa nää tuomitsijat jotka käyttää omaa aikaansa toisten toiminnan arvosteluun. 🙄 Silleen get a life😂

Niin. Harhakuvitelmien keksiminen ja väärien johtopäätösten tekeminen sekä niiden levittäminen on kaiken arvostelun yläpuolella.

Vierailija
11819/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? 

Minuakin edelleen hämmentää tämä Alan Walker. fadedista jopa pidin ja siksi ihmettelen, kun ei ole koskaan tullut vastaan nimi. Onko tämä jostakin pelimaailmasta, Fortnitesta tai E-sportsista sitten tuttu? Jotain sellaista olin lukevinani.

Ainakin Youtubessa on paljon Minecraft-animaatioita, joissa just Alan Walkerin musiikkia.

Vierailija
11820/123801 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos Bojan esiintyykin Naantalin musiikkijuhlissa?

Ketju on lukittu.