Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
113841/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://x.com/slovakdisaster/status/1707510109679595912?s=20

Et voi enään tägätä B:nia postauksiin tai stooreihin

Kyllä voi, instassa tägätty neljä minuuttia sitten viimeksi. Lähti vaan villit spekulaatiot, kun Deanilta oli eilen unohtunut hänen tägäys ja oli kirjoittanut hänen nimen ilman tägiä.

Siis epäilikö joku et alusvaate-roustaus oli kuitenkin liikaa B:lle ja vetäytyy taas ig:sta?

Vierailija
113842/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://x.com/slovakdisaster/status/1707510109679595912?s=20

Et voi enään tägätä B:nia postauksiin tai stooreihin

Kyllä voi, instassa tägätty neljä minuuttia sitten viimeksi. Lähti vaan villit spekulaatiot, kun Deanilta oli eilen unohtunut hänen tägäys ja oli kirjoittanut hänen nimen ilman tägiä.

Siis epäilikö joku et alusvaate-roustaus oli kuitenkin liikaa B:lle ja vetäytyy taas ig:sta?

Joidenkin on vaikea ymmärtää, että K ja B on ihan samalla viivalla keskenään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113843/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä kuvaako T enää keikkoja, onkohan tänään menossa? ainakin vielä jossain vaiheessa oli menossa Seinäjoelle.

Jotenkin ajattelisin että kuvauspassia ei anneta sellaiselle kuvaajalle enää jonka kanssa ollut ongelmia ja joka vuotaa yksityisviestejä Discordissa ja valittaa siellä muutenkin.

(Tämä ei liity salakuvaukseen)

T on siellä avoimen discordiin puolella jo kertonut, ettei ole enää hänellä kuvauspasseja eikä ole tulossa Seinäjoelle.

Ai nyt T on täällä se kuvaaja eikä TOMMY?? Ei näin!🤯

Vierailija
113844/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ilmeisesti jostain syystä viestini jäi johonkin tarkistukseen aiemmin enkä tiedä miksi sanon nyt vielä sen, että kyllä tuollainen fanien sisällä oleva kiusaamismentaliteetti vaikuttaa välillisesti myös artistiin. Minusta myös sen hyväksikäyttäminen, että artisti on ystävällinen, sosiaalinen ja helposti lähestyttävä ja tämän kautta vallan haaliminen itselleen fanien joukossa on törkeää artistin hyväksikäyttöä. Tuollainen vaikuttaa artistin maineeseen hyvin äkkiä ja sitä kautta hänen ja yhteistyökumppanien lompakkoon jos ihmiset kokevat ettei keikoilla ole turvallista. Ja tämä olisi surullista koska asia ei mitenkään ole kyseisen artistin vika edes. Toksiset ihmiset pilaa ympäriltään uskomattoman paljon pahimmillaan.

Siksi minusta on hyvä irtisanoutua koko hommasta julkisesti artistina. Jokainen olkoon toksinen ihan omissa nimissään

-S.K

Tämä on kyllä artistin, tässä tapauksessa K:n, kannalta todella veemäinen tilanne. Olen samaa mieltä siitä, että JOS hänelle on toimitettu vedenpitävät todisteet (esim tarpeeksi laajat screenshotit), joilla voidaan kiistatta osoittaa kiusaamista tapahtuneen, niin silloin hän voisi ottaa jollain tasolla kantaa. En silti sano, että hän olisi millään muotoa velvollinen niin tekemään, koska tuo toksinen sekoilu ei ole hänen syytään.

Mutta sitten tulee se iso MUTTA. Entä jos kyse onkin vain väärinkäsityksestä, myrskystä vesilasissa, tai puhtaasti pahantahtoisesta juoruilusta? Jos artisti ottaisi vahvasti kantaa ja totuus paljastuisi jälkeenpäin, olisi siinäkin jo tullut vahinkoa näille kenties syyttä suotta leimatuille "eliitti"faneille, ja mahdollisesti kylvetty turhaa eripuraa fanien kesken.

Kuten sanottu, K on aika v*ittumaisessa välikädessä. Siitä olen kuitenkin satavarma, ettei hän tuollaista mahdollista eliittitouhua ja siihen liittyvää toksista p erseilyä hyväksy, kuten ei täällä kukaan meistä.

Missään nimessä ei siis ihan tapauskohtaisesti kannattane ottaa kantaa, mutta kun näitä ränttejä on ollut joku yleinen asian käsittely tuskin voi olla haitaksi missään mielessä. Vaikka yleisesti kiusaamisen kannalta.

Minä vähän luulen, että monenlaista hyötyjää on jo iholle tunkenut muutenkin joten tähtien pelisääntöjen kertaamisesta tuskin on haittaa lyhyesti.

Ja itse henkilökohtaisesti koen, että eliitti touhu on jo aika todistettua. Se mihin asti se on mennyt ei ihan tiedetä.

-S.K

En tiedä miten tästä jauhaminen jossain vauvapalstalla auttaa, eikö aiheesta jo jauhettu ihan tarpeeksi. Sun henkilökohtaisesti kokema ei kyllä tarkoita että olisi todistettua. Sä olet anonyymi, anonyymilla keskustelupalstalla. Kuten me kaikki täällä.

En ymmärrä mitä edes tarkoitat? Eikä täällä siis saa keskustella?

Miksi sitten sinulla on oikeus ilmaista itseäsi täällä vaikka olet itsekin anonyymi?

-S.K

Nimimerkki S.K, nimimerkki S.K: -- buffetpöytä Jankkarellalla odottaa!

Vierailija
113845/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista nähdä kuvaako T enää keikkoja, onkohan tänään menossa? ainakin vielä jossain vaiheessa oli menossa Seinäjoelle.

Jotenkin ajattelisin että kuvauspassia ei anneta sellaiselle kuvaajalle enää jonka kanssa ollut ongelmia ja joka vuotaa yksityisviestejä Discordissa ja valittaa siellä muutenkin.

Älkää olettako, ettei synny vääriä tulkintoja.

Rytmiksellä on omat "talon puolesta" tulevat kuvaajat, joten sillä perusteella kuvauslupaa ei anneta muille.

Mun mielestä se sanoi discordissa ettei oo saanut crewlta kuvauspassiin vahvistusta

No ei sitä vahvistusta tulekaan, koska (TOISTAN) Rytmiksellä on omat kuvaajat talon puolesta.

Muille ei anneta kuvauslupaa.

Vierailija
113846/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla ei sk ole asiaa siihen hirveään muiden loukkaamiskeissiin liittyen, niin ei tarvitse allekirjoittaa viestejäsi, kiitos.

Vierailija
113847/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rytmiksellä on omat "talon puolesta" tulevat kuvaajat, joten sillä perusteella kuvauslupaa ei anneta muille.

Mun mielestä se sanoi discordissa ettei oo saanut crewlta kuvauspassiin vahvistusta

No ei sitä vahvistusta tulekaan, koska (TOISTAN) Rytmiksellä on omat kuvaajat talon puolesta.

Artisti voi antaa lupia kelle haluaa omasta puolestaan. Ei talo voi sitä kieltää

Vierailija
113848/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ilmeisesti jostain syystä viestini jäi johonkin tarkistukseen aiemmin enkä tiedä miksi sanon nyt vielä sen, että kyllä tuollainen fanien sisällä oleva kiusaamismentaliteetti vaikuttaa välillisesti myös artistiin. Minusta myös sen hyväksikäyttäminen, että artisti on ystävällinen, sosiaalinen ja helposti lähestyttävä ja tämän kautta vallan haaliminen itselleen fanien joukossa on törkeää artistin hyväksikäyttöä. Tuollainen vaikuttaa artistin maineeseen hyvin äkkiä ja sitä kautta hänen ja yhteistyökumppanien lompakkoon jos ihmiset kokevat ettei keikoilla ole turvallista. Ja tämä olisi surullista koska asia ei mitenkään ole kyseisen artistin vika edes. Toksiset ihmiset pilaa ympäriltään uskomattoman paljon pahimmillaan.

Siksi minusta on hyvä irtisanoutua koko hommasta julkisesti artistina. Jokainen olkoon toksinen ihan omissa nimissään

-S.K

Tämä on kyllä artistin, tässä tapauksessa K:n, kannalta todella veemäinen tilanne. Olen samaa mieltä siitä, että JOS hänelle on toimitettu vedenpitävät todisteet (esim tarpeeksi laajat screenshotit), joilla voidaan kiistatta osoittaa kiusaamista tapahtuneen, niin silloin hän voisi ottaa jollain tasolla kantaa. En silti sano, että hän olisi millään muotoa velvollinen niin tekemään, koska tuo toksinen sekoilu ei ole hänen syytään.

Mutta sitten tulee se iso MUTTA. Entä jos kyse onkin vain väärinkäsityksestä, myrskystä vesilasissa, tai puhtaasti pahantahtoisesta juoruilusta? Jos artisti ottaisi vahvasti kantaa ja totuus paljastuisi jälkeenpäin, olisi siinäkin jo tullut vahinkoa näille kenties syyttä suotta leimatuille "eliitti"faneille, ja mahdollisesti kylvetty turhaa eripuraa fanien kesken.

Kuten sanottu, K on aika v*ittumaisessa välikädessä. Siitä olen kuitenkin satavarma, ettei hän tuollaista mahdollista eliittitouhua ja siihen liittyvää toksista p erseilyä hyväksy, kuten ei täällä kukaan meistä.

Missään nimessä ei siis ihan tapauskohtaisesti kannattane ottaa kantaa, mutta kun näitä ränttejä on ollut joku yleinen asian käsittely tuskin voi olla haitaksi missään mielessä. Vaikka yleisesti kiusaamisen kannalta.

Minä vähän luulen, että monenlaista hyötyjää on jo iholle tunkenut muutenkin joten tähtien pelisääntöjen kertaamisesta tuskin on haittaa lyhyesti.

Ja itse henkilökohtaisesti koen, että eliitti touhu on jo aika todistettua. Se mihin asti se on mennyt ei ihan tiedetä.

-S.K

En tiedä miten tästä jauhaminen jossain vauvapalstalla auttaa, eikö aiheesta jo jauhettu ihan tarpeeksi. Sun henkilökohtaisesti kokema ei kyllä tarkoita että olisi todistettua. Sä olet anonyymi, anonyymilla keskustelupalstalla. Kuten me kaikki täällä.

Miksi sitten sinulla on oikeus ilmaista itseäsi täällä vaikka olet itsekin anonyymi?

-S.K

JEP, täällä saa keskustella. Sitähän sinä teet ja sinulla on siihen oikeus. Ja minä reagoin/vastasin sinun viestiisi. Se on keskustelua. 

Reagoit periaatteessa kieltämällä minulta keskustelun koska olen anonyymi, vaikka olet sitä itsekin. 🤭

-S.K

Luepa uudestaan. En oo kieltänyt keskustelua. :)

Pusut ja halit sulle, ja mukavaa päivänjatkoa!

Äläs lähentelee tai joudut vancilaan. 🤭

Ja sitähän sinä yritin tehdä kun minun jutut ei tänne kuulemma kuulu kun olen anonyymi. Ei sitten kuulu sinunkaan.

Ja jos olet jotain väärin ymmärtänyt tässä, niin ei minua tai läheistäni ole kuvattu. Kerroin vain omia näkemyksiäni asiasta ja siihen minulla on oikeus ihan yhtälailla kuin sinullakin siihen asti kunhan kumpikaan ei yritä hallita toista

-S.K

Aitoko se taas täällä terrorisoi tällä kertaa nimimerkillä S a atanan K usipää eli  S.K:?

Vierailija
113849/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SIELLÄ ON JO ULKOPUOLINEN KUVAAJA TÄNÄÄN. Joko menee ymmärrykseen?

Vierailija
113850/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla ei sk ole asiaa siihen hirveään muiden loukkaamiskeissiin liittyen, niin ei tarvitse allekirjoittaa viestejäsi, kiitos.

Allekirjoitusta ei tarvita, kun sen kirjoitustyylin jo tunnistaa.

Vierailija
113851/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan, Sežanan keikalla Sloveniassa, 28.7.2023, kostopitsit päällä.

Huomaa Suomi-fanin yleisössä 🥰

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7261012001692929307

Seuraava keikka Ptuj, 29.7.2023, siellä päällä joku tumma paita? Gola:

https://www.tiktok.com/@oddreflectionsontour/video/7262841960900136224

Seuraava keikka Žirovnica 19.8.2023, oliko tämä se kansankulttuurifestivaali tms, joka siirtyi? Päällä lintupaita (Tavastia I:n samis) ja kappale Padam 💜

https://www.tiktok.com/@silvana_dolenec/video/7269801028273392929

Sitten oli yksi mun kesän suosikkikeikoista heiltä, Varaždin 22.8.2023! (aka Špancirfest, Kroatia) Siellä Bojan oli hot hotimpi hottis päällään se pinkki pusero liehuvin nauhoin 😊 

shake: https://x.com/leopardom_/status/1694376341636854175?s=20

Ona: https://www.tiktok.com/@oddreflectionsontour/video/7272126390370045217

Sitten olikin 25.8.2023 Koper, Bojanilla lintupaita. Konsertti satamassa, jossa paikalla mm. LadySLO ja JOSubsin porukkaa :)

Plastika: https://www.tiktok.com/@graceb249/video/7271528464744860961

Demoni: https://www.tiktok.com/@graceb249/video/7271869225893956896

Viimeinen keikkalistalla ollut keikka ennen NT Žalec, 2.9.2023, Bojanilla sama paita kuin Turussa. Keikka, jolla Bojan etsi puhelimen omistajaa:

https://x.com/JokerOutSubs/status/1698328883009839148?s=20

Great list! :D

Just to add something about the pink shirt. It was first worn in Zagreb, where he actually still had sleeves at the beginning :D

Still with sleeves:

https://www.tiktok.com/@ambis_egzistencije/video/7238630522266717467

No sleeves:

https://www.tiktok.com/@lqnuskq/video/7240935665695788315

I love how they had this "catwalk" at this concert, wish they had this everywhere, great for interaction.

Vierailija
113852/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Artisti voi antaa lupia kelle haluaa omasta puolestaan. Ei talo voi sitä kieltää

Kyllä voi.

Vierailija
113853/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka täällä nyt vääntää tästä valokuvaus hommasta? Sinne on jo joku ilmoittanut olevansa menossa kuvaamaan tänään ja TÖ taas kertonut, että ei päässyt kuvaamaan Seinäjoelle ja myi omat junalippunsa siksi pois.

Vierailija
113854/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuttaisko välillä jostain muusta kuin siitä valokuvasta casesta?

Vaikka näistä ihanuuksista (+ the rest of JO)? On muuten aika priceless kuva!! 😅

https://www.instagram.com/p/CxtCjEitC8j/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
113855/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T on siellä avoimen discordiin puolella jo kertonut, ettei ole enää hänellä kuvauspasseja eikä ole tulossa Seinäjoelle.

Ai nyt T on täällä se kuvaaja eikä TOMMY?? Ei näin!🤯

T voi olla vain Tommy! Valokuvaaja on TÖ. 

Tästä ei neuvotella!

T. Hommy Hash

Vierailija
113856/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi.

Meinaatko että Mikke ei saisi kuvata keikalla vaikka K haluaisi, jos keikkapaikka itse sen kieltäisi :DDD

ÄLYHOI

Miksi keikkapaikka kieltäisi artistin omia kuvaajia. Se menee pikemminkin niin että artisti saa kieltää keikkapaikan kuvaajat. Terveisin, tapahtuma alalla työskentelevä

Vierailija
113857/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et voi tägätä B:nia kuviin ja eikä postauksiin kokeillin, mutta olikohan B:lle liikaa se K:n stoori ja voikohan K enään tägätä häntä stooreihin.

Vierailija
113858/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-S.K

-S.K

-S.K

JEP, täällä saa keskustella. Sitähän sinä teet ja sinulla on siihen oikeus. Ja minä reagoin/vastasin sinun viestiisi. Se on keskustelua. 

Reagoit periaatteessa kieltämällä minulta keskustelun koska olen anonyymi, vaikka olet sitä itsekin. 🤭

-S.K

Luepa uudestaan. En oo kieltänyt keskustelua. :)

Pusut ja halit sulle, ja mukavaa päivänjatkoa!

Äläs lähentelee tai joudut vancilaan. 🤭

Ja sitähän sinä yritin tehdä kun minun jutut ei tänne kuulemma kuulu kun olen anonyymi. Ei sitten kuulu sinunkaan.

Ja jos olet jotain väärin ymmärtänyt tässä, niin ei minua tai läheistäni ole kuvattu. Kerroin vain omia näkemyksiäni asiasta ja siihen minulla on oikeus ihan yhtälailla kuin sinullakin siihen asti kunhan kumpikaan ei yritä hallita toista

-S.K

Aitoko se taas täällä terrorisoi tällä kertaa nimimerkillä S a atanan K usipää eli  S.K:?

Aito kirjoittaa selkeämmin, järkevämmin ja ilmaisee asiat suoraan. Ei voi olla Aito. Se on se viime perjantainen pyykkimuija joka itse kertoi kirjoitelleensa muutaman oluen jälkeen satuja. Perusteli satujaan sillä että pitäähän hänelläkin jotain iloa olla.

Samanlaisia epämääräaisiä heittoja nyt, ja kun siltä alkaa kysellä tarkemmin, jotain ympäripyöreää ja lopulta tunnustus.

Sä olet nyt kuule itsekin Aito. Ihkun raportoija ei missään vaiheessa ole sanonut kirjoittaneensa satua ja hänelle on jo monta todistetta ilmaantunut.

Vierailija
113859/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä et voi tägätä B:nia kuviin ja eikä postauksiin kokeillin, mutta olikohan B:lle liikaa se K:n stoori ja voikohan K enään tägätä häntä stooreihin.

Häntä tägätään instassa jatkuvasti nyt kokoajan kuviin. Viimeinen 2min sitten.

Vierailija
113860/123801 |
29.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Bojania kyllä ihmiset on ihan tässä tunnin sisään tägäilleet.

Ketju on lukittu.