Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Siellä on Boitsun kostopitsit ja kalsarit saaneet kyytiä, kun on alettu Tavastian jälkeen harjoitella sitä heidän tulevaa yhteissingleään "Jytinää ja huutoa".
Lämmittelyt biisillä Viilaten ja höyläten!
Vitsiåhän nuo on ja fanserviceä, mutta kyllä se taitaa oikeesti B aika kovasti mielessä poltella🥺
Missäköhän korttelissa Kärde asuu. Sukellan viemäriverkostoon ja lähden metsästämään pesukoneen poistovedestä Bojan-molekyylejä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihan heittää koko jutun nyt täysin vitsiksi. Tietävät tasan tarkkaan miten ihmiset reagoi ja suunnitelleet koko pätkän. :D
Ehkä JO haluaa muuttaa imagoaan vähän edgymmäksi, humoristisemmaksi ja hullummaksi ja murtautua teinityttöidolien roolista. Kärtsä auttaa mielellään.
Siis nämä stoorit toki oli vitsillä tehty, mut fakta on, että siellä ne ekan illan vaatteet on tainnut olla kämpän lattialla. 😂
Tai todennäkösempää on että koko homma on suunniteltu ja pitsipaita ojennettu käteen videon tekoa varten. Sieltä voi tulla vaikka sarja teemaan liittyviä videoita. :D
No en jaksa uskoa moiseen, noin pitkälle suunniteltuun ja vietyyn "temppuun". Ja nyt on torstai jo. Eiköhän ne vaan ole unohtanut matkasta. Eikö Bojanilla tuppaa jäämään ja hukkuu usein kaikenlaista.
Poistoveden Bojan-molekyylit listalle.
Vierailija kirjoitti:
Vitsiåhän nuo on ja fanserviceä, mutta kyllä se taitaa oikeesti B aika kovasti mielessä poltella🥺
Mulle riittää hyvin se tieto, että ne vaatteet on siellä kämpillä. Ja että B on todennäköisesti ollut siellä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
On muuten jännä juttu miten B selvästi fanitti K jo ihan alkukeväästä ja paljon ennen kuin olivat tavanneet. Tai ehkä fanitus kuulostaa huonolta tässä tapauksessa. Tarkotan, että selvästi K herätti Bn mielenkiinnon ja ei mitenkään ihan pienesti. Monestihan tällaisissa tilanteissa voi käydä niin että ihmisestä muodostuu kuva ennakkokäsitysten perusteella, mutta sitten livenä kemiat ei ehkä toimikaan ja toinen voi olla ihan erilainen mitä on kuvitellut. Se tässä onkin jännää ja ihanaa, että selvästi B on jostain jo ennakkoon aistinut, mistä lie, että tässä on hänen ihminen. Enkä siis tarkoita välttämättä romanttisessa mielessä.
Tulipa höpinät, mutta joka tapauksessa ihana et ovat löytäneet toisensa elämäänsä 💚
Ilmeisesti ennen viisuja sekä Noa K että K herättivät mielenkiinnon. Toisen kanssa taisi käydä just noin ettei kemiat livenä kohdanneetkaan. En sano kumman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eih se on jotenkin turhan ilkee toi Kärde ja mulle (taas minä joka kammoaa hikiläikkiä, liian pitkiä sieraimia ja pariskunnan liian suurta pituuseroa ...) tuli kauhee tunne et se paita oikeesti haisee pahalta 😭😩🤢 Hirvee turn off ....
No tottakai se haisee oikeasti pahalta, kyseessä on hikinen keikkapaita. Eihän se nyt kukkaniitylle voi tuoksua. xD
Ei ääh. Sanokaa, ettei se haise pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihan heittää koko jutun nyt täysin vitsiksi. Tietävät tasan tarkkaan miten ihmiset reagoi ja suunnitelleet koko pätkän. :D
Ehkä JO haluaa muuttaa imagoaan vähän edgymmäksi, humoristisemmaksi ja hullummaksi ja murtautua teinityttöidolien roolista. Kärtsä auttaa mielellään.
Siis nämä stoorit toki oli vitsillä tehty, mut fakta on, että siellä ne ekan illan vaatteet on tainnut olla kämpän lattialla. 😂
Tai todennäkösempää on että koko homma on suunniteltu ja pitsipaita ojennettu käteen videon tekoa varten. Sieltä voi tulla vaikka sarja teemaan liittyviä videoita. :D
No en jaksa uskoa moiseen, noin pitkälle suunniteltuun ja vietyyn "temppuun". Ja nyt on torstai jo. Eiköhän ne vaan ole unohtanut matkasta. Eikö Bojanilla tuppaa jäämään ja hukkuu usein kaikenlaista.
Mä kyllä uskon. Tuo on projekti. 😀
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo oikeasti ole se paita vaan kumppanin joku saman tyyppinen neule tms. Kun siinä on tuo joku remmikin. Ei kai paidassa oo semmosta eikä tuo näytä ihan samalta. 🤭
Kuule kostopitsi tuo on. Sen tunnistaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
En taas yhtään kestä tuosta Kärppyliä, tää on parasta 😂💚
Hei ja eikös se joku täällä aikaisemmin viikolla jo ennustanut, että B jättänyt kostopitsit Kärtsälle muistoksi 😂
Mutta onko K antanut muutakin muistoksi kuin aurinkolasit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En taas yhtään kestä tuosta Kärppyliä, tää on parasta 😂💚
Hei ja eikös se joku täällä aikaisemmin viikolla jo ennustanut, että B jättänyt kostopitsit Kärtsälle muistoksi 😂
Mutta onko K antanut muutakin muistoksi kuin aurinkolasit...
Minähän kirjoitin tänne aamulla, että näin viime yönä unta, että Kärtsän ja Bojanin yhteiset aurinkolasit oli löytynyt jostain oudosta paikasta. Oli selvä ennusuni tälle vaatesaagalle. :)
Vierailija kirjoitti:
Otanta Twitteristä liittyen aiheeseen 😁
https://twitter.com/kiuruthings/status/1707382636933484692?t=pWDcy3xMgK…
https://twitter.com/mylowlen_/status/1707382491412074514?t=x1ST6T22WqYI…
https://twitter.com/koppitules/status/1707381585018810741?t=1mrCO7phxwu…
https://twitter.com/snappdraqons/status/1707386453334876165?t=pM651Beyy…
https://twitter.com/FaeryMoons/status/1707384530380656765?t=Xz0fRdAhcCB…
https://twitter.com/jokeriulos/status/1707383698289483787?t=jMK2uTT4xAR…
Tää oli paras "tätä vauhtii B on joulukuus kättelemäs salee"
🤣
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Kärtsällä ja Bojtsulla oikeasti ihan erilaiset ominaishajut 🤭
Kärden on sanottu tuoksuvan kukkaiselle......
Jos yhtään näit miten B hikoili tavastialla ja kun se hiki jämähtää vaatteeseen, niin ei se hyvältä tuoksu edes pesun jälkeen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo oikeasti ole se paita vaan kumppanin joku saman tyyppinen neule tms. Kun siinä on tuo joku remmikin. Ei kai paidassa oo semmosta eikä tuo näytä ihan samalta. 🤭
Kuule kostopitsi tuo on. Sen tunnistaa kyllä.
Jep. Samanlaisia soikeita ympyröitä on.
Mä en kyllä usko siihen että vaikka B olisi kämpillä ollutkin että noi kamppeet olisi vasta siellä riisuttu kyllä se on suihkussa välillä käynyt, eiköhän K ole ottanut ne matkaan sieltä Tavastialta ihan ton videon tekoa varten
MItä jos vaikka B oli K:n luona toisen keikan jälkeen
En oikeastaan tiedä, miksi aikaisemmin edes mietin, että B olisi yöpynyt hotellissa, kun aika paljon loogisempaa on ehkä yöpyä nimenomaan Kn kämpillä, kun eivät ole nähneet pitkään aikaan. Ja sieltä sit keikkabussiin.
Viilaten ja höyläten, jokuhan oli kuullut sen väärin "mullina munasti vain"
kun piti olla "uin aamuun asti vain"
Muuuu
Mä kävelen nyt vapaaehtoisesti horny jailiin tai hyppään vaikka mereen ja jään vähäks aikaa polskimaan paatin perään, kun mulle tuli tästä jo kunnon ficci-ideat. Anteeksi.
K: Hei Härtsä. Mehän varattiin nää huoneet niin, että me jaetaan yks huone, eikö totta?
H:
K: Nyt on niin, että tässä on euro. Jos sä vaikka sillä summalla käyt pöllimässä Bojanin huoneen avaimen ja tuot mulle.
H:
K: Okei, tässä on kymppi. Tee nyt vaan niin kuin minä sanon! ...Niin, mitä sitten? Ai että kenen kanssa sä sitten jaat huoneen?
H:
K: En minä tiedä, Krisin kai, sen pitäisi jakaa huone Bojanin k-- No johan se lähti. Oho. Hyvä. Miten sille nyt noin kiire tuli, ei kymppi nyt niin iso summa ole...?