Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
11281/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää sitä Bojania se Jeren lätkäpaita päällä, seisomassa Hki-Vantaan lentokentällä. Vähän orpona, vähän hukassa, kuten taas kerran varmaan myös kapsäkit, seisoo pälyillen ympärilleen, missä se Jere nyt sitten on.

Ja Jere kaahaa Myrttiliisojen kyydillä suoraan ovien eteen (ökyautollaan) ja juoksee glitterihousut välkkyen tuliterissä lenkkareissaan ovista sisälle ja melkein suoraan Bojanin syliin ....

Ja tässä kohtaa alkaa soida joku ihana biisi ....

Ei lähe kyl tää tarina yhtään

Joo ei, olis ees K ite ajanu sinne ja yksin.

Onks kärtsällä edes ajokorttia?

Vierailija
11282/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ettei kukaan ole maininnut täällä Janin pienestä strippi sessiosta eilen xD Etenkin te jotka jankutitte hänestä Käärijän saunavideossa

Ei oo tainnut mahtua tänne tämän päivän draamojen sekaan. Mutta joo kyllä.

Uuh. Tyyppi paranee kyllä koko ajan.

Joo kyllä tässä pitkän aikaa kaikkein kuuminta on ollu Jan.

Mä ensin fiilistelin K&B juttua, mutta aika pian minusta tuli Janseksuaali. Missä hän vetää shown?

Mä oon tehnyt kierroksen Bojanista Krisiin ja nyt Janiin. Housujen riisuminen ratkaisi asian tänään lopullisesti. Odotan lentoa Sloveniaan.

😂

Mä olen koko ajan pitänyt Bojann jälkeen Juresta eniten. Gentle women prefer blondes...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11283/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janin katse.🔥🔥🔥🥵🥵🥵

Vierailija
11284/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miettikää sitä Bojania se Jeren lätkäpaita päällä, seisomassa Hki-Vantaan lentokentällä. Vähän orpona, vähän hukassa, kuten taas kerran varmaan myös kapsäkit, seisoo pälyillen ympärilleen, missä se Jere nyt sitten on.

Ja Jere kaahaa Myrttiliisojen kyydillä suoraan ovien eteen (ökyautollaan) ja juoksee glitterihousut välkkyen tuliterissä lenkkareissaan ovista sisälle ja melkein suoraan Bojanin syliin ....

Samaa mietin. Mopokortti ainakin on.

Vierailija
11285/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan se ja sama. Mä menisin mielummin Bojanin kyytiin.

Vierailija
11286/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen ettei kukaan ole maininnut täällä Janin pienestä strippi sessiosta eilen xD Etenkin te jotka jankutitte hänestä Käärijän saunavideossa

Mä ensin fiilistelin K&B juttua, mutta aika pian minusta tuli Janseksuaali. Missä hän vetää shown?

Mä oon tehnyt kierroksen Bojanista Krisiin ja nyt Janiin. Housujen riisuminen ratkaisi asian tänään lopullisesti. Odotan lentoa Sloveniaan.

😂

Mä olen koko ajan pitänyt Bojann jälkeen Juresta eniten. Gentle women prefer blondes...

Voisin ottaa kenet vaan, mutta sen jälkeen kuulisin olevani "puuma"

Vierailija
11287/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😂

Voisin ottaa kenet vaan, mutta sen jälkeen kuulisin olevani "puuma"

Mä voisin olla noitten nuorimpien äiti, mutta oon täällä silti ihan kiihkeänä fanityttönä.

Vierailija
11288/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On!

Vierailija
11289/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuo Janin housuvideo on noin kuuma?! Siis se vaihe kun muut alkaa auttaa sitä niitten riisumisessa OMG TAJU LÄHTEE!

Vierailija
11290/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Bojan tulee tänään. Gregor sanoi IGssä K:lle että you can play with B now, but we need him back on thursday.

Vierailija
11291/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tota Kärtsää. Et kun ollut sellane hassu höpö tosiaan julkisuudessa, ja ollut toki ihan asiallinen ja fiksukin, ei sillä, mut nyt tossa tän päiväsessä- lanseerataanko se vaikka nyt kanavideoksi-tuli itselleni eka kerta mielikuva erilaisesta Kärtsästä. Eikä siinä, kaikillahan meillä on eri puolia. Mut hän suuttuessaan muuten voi olla aika veemäinen ja riidellessä aikamoinen vastus (ei sillä ettenkö itsekin olis 😏). Mut jännästi sitä tulee näitä piirteitä ja puolia esille ihmisistä.

Ja tottakai Kärtsyllä on kovat paineet julkisuudesta yms et hyvä jos pää kestää mukana. Hänelle siis kaikkea mahdollista hyvää toivon 💕, ihana tyyppi on. Toivottavasti julkisuus kohtelee armollisesti.

Vierailija
11292/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Bojan tulee tänään. Gregor sanoi IGssä K:lle että you can play with B now, but we need him back on thursday.

Joo sillon kuukausi sitten kyllä

Vierailija
11293/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tuo Janin housuvideo on noin kuuma?! Siis se vaihe kun muut alkaa auttaa sitä niitten riisumisessa OMG TAJU LÄHTEE!

Musta se on jotenkin kauhee jos puhutaan yhä siitä missä sillä on ne valkoset kalsarit.

Vierailija
11294/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttiksestä tiedettiin täällä jo ennen, no problemo.

Sijoituksista K puhui keväällä jossain stoorissa, ei suoraan sijoitusasunnoista mut silti.

Vierailija
11295/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin tota Kärtsää. Et kun ollut sellane hassu höpö tosiaan julkisuudessa, ja ollut toki ihan asiallinen ja fiksukin, ei sillä, mut nyt tossa tän päiväsessä- lanseerataanko se vaikka nyt kanavideoksi-tuli itselleni eka kerta mielikuva erilaisesta Kärtsästä. Eikä siinä, kaikillahan meillä on eri puolia. Mut hän suuttuessaan muuten voi olla aika veemäinen ja riidellessä aikamoinen vastus (ei sillä ettenkö itsekin olis 😏). Mut jännästi sitä tulee näitä piirteitä ja puolia esille ihmisistä.

Ja tottakai Kärtsyllä on kovat paineet julkisuudesta yms et hyvä jos pää kestää mukana. Hänelle siis kaikkea mahdollista hyvää toivon 💕, ihana tyyppi on. Toivottavasti julkisuus kohtelee armollisesti.

Kohdellaan mekin. Ei tehä tästä toksista haukkumispaikkaa erilaisille naisille eikä Käärijälle itelleen!

Vierailija
11296/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä jo säikähin ettei ne kai oikeesti rupea housuja repii pois xD

Vierailija
11297/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin, kun joku sanoi, ettei K osaa rakentaa nyt yhteyttä faneihin, että itse en koe lainkaan noin, mutta jos toi onkin suuremman fanijoukon kokemus, ja itse lähes ainoana tykkääjänä en mitään yhteyttä osaa edes odottaakaan, niin osaakohan K rakentaa sitä vaadittavaa yhteyttä edes tyttöystäväänsä? 

Meinaan kun miettii, miten tää gf juttu nytkin tässä on mennyt? 🤔

Sanoo jo helmikuussa haastattelussa, että JOS mulla ois tyttöystävä, sit ei pysty sanomaan, että joo, on mulla kumppani, mutta en halua häntä julkisuuteen, sit selittää asuvansa 20m2 yksiössä ja antaa yleisölle sitten sen kuvan, ettei mitään suhdetta ole. 

Minusta on siis ihan ok ettei tyttöystävää tuoda julkisuuteen, mutta minusta toi metodi millä salasi asian on sitä naista ehkä vähän huonolla tavalla kuormittava. Joskaan se ei mua yhtään haittaa, koska nyt minäkään en pidä hänestä, koska hän oli salainen. Jerestä pidän silti, tai ehkä oikeammin Käärijästä. Ja toivoisin hänelle ihania yhteyksiä ihmisiin 💚

Vierailija
11298/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä on totta, niin silloin tyttis voisi hienotunteisesti pysyä kauempana (piilossa).

Vierailija
11299/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh siis silloin finaalin jälkeen sanoi? Älkää kirjotelko jos ootte aivan pihalla

Vierailija
11300/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käärijä käy tunteella, on herkkä tyyppi. Huono häviämään ja julkisuus voi olla toisinaan karua eikä aina vaan kivaa.

Ketju on lukittu.