Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
112681/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin, nyt tulee näemmä niitä kuristusficcejä AO3:een, ylläri...

Tavastia-ficci oli hyvä!

Vierailija
112682/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko miettineet sitä, että K/J:lla on ekaa kertaa tässä vaiheessa ehkä aikaa/halua yleensä pohtia tarkemmin mitä osaa B näyttelee hänen elämässään. Onko se brothers vai maybe more? Kevät/kesä on menty euroviisu- ja keikkahuumaassa ja tavattu hirveä määrä uusia ihmisiä, joten tuskin monta hetkeä millekään syvällisemmälle ajatustyölle ole ollut edes mahdollisuutta. Nytk NT:n jälkeen ei ole tarvinut heti painella keikalle vaan ehkä on ollut aikaa käydä läpi tapahtunutta. Uskoisin, että B on pystynyt paremmin käsittelemään asian ja se näkee ulkopuolinenkin.

Mä oon miettinyt ihan samaa, vaikka täällä usein on veikattu päinvastaista. Että se on oikeasti J, jolle nää mahdolliset tunteet on ollut hankalemmat käsitellä. Ihan uusi juttu ja elämäntilanne on ollut, mikä on ollut. Kilttinä ja herkkänä ihmisenä siinä on varmasti ollut paljon läpikäytävää ja veikkaan, että on edelleen.

Minusta tuntuu, että Bojan käsitteli näitä asioita somehiljaisuutensa ja hermoromahduksensa myötä. Ehkä aluksi teki päätöksen, että luovuttaa K:n suhteen, mutta sitten jokin sai tosiin aatoksiin. Mutta mikä se jokin olisi?

Mua vaan huvittaa se yks twiitti edelleen, että

"We can't just go to Finland, that would be SUS"

"You're right let's throw Norway and Sweden in there and call it a Nordic Tour"

Kun mä mietin, että onkohan se ajatus tälleen mennytkin :DDDD

K&B on asiaa yhdessä miettineet ja sitten Bojan on pistetty esittämään asia Nordic Tourina bändille.

Ei ne välttåmättä K:n kanssa tosta ole puhuneet mutta olen melko varma että B:n ajatusmalli oli aika lailla toi:D. Noi keikathan on pakosti sovittu heti kohta viisujen jälkeen kun ne heti Tavastia 1 jälkeisellä viikolla tuli myyntiin.

Ja ehkä tosiaan B käsitteli tätä K asiaan tuossa somehiljaisuutensa aikana, vaikka se ei varmaankaan ainakaan suurelta osin siitä johtunutkaa . Mutta JOTAKIN on asiassa tapahtunut, olkoot sitten vaikka mielessään, koska tunnelmat oli niin erit. Ja vaikka ne välit tavallaan oli kaverillisemmat, niin tavallaan sitten taas ei, vaan sellaista tietynlaista erilaista kemiaa oli enemmän. Ja mun mielestä se ei ollut pelkästään kaverillista. Joku mainitsi eilen katselleensa instaliven ilma ääniä, no pakkohan se oli testata ja tosiaan, ei siinä montaa hetkeä ole kun eivät katso toisiaan tai ainakin toinen. Ja kovin lähelle B :n pitää tulla tekstejä lukemaan vaikka Jan ilmeisesti näkee ihan hyvin sieltä kauempaa😉

Ei mitä, en silloin kuplassa elämisen keskellä tätä edes hahmottanut. Eli Bojan oli Tavastialla 9.6. mutta Jokereiden keikkojen liput tulivat myyntiin seuraavalla viikolla??? Mitä siinä ekana myytiin? Pelkkää Tavastiaa, vai oliko heti Turku ja Tre kin mukana? Sitten Hesan 2. keikka ja Turussa tilan kasvatus.

Jotenkin mä kyllä näen nyt tässä että B tuli todellakin tänne markkinoimaan keikkoja, jotka oli sovittu ties milloin ennen Tavastia 1.0:aa.

Tätä osa on koittanutkin sanoa jo aikaisemmin, mutta ei mennyt yhtään perille :D Tunteita sotkeutui mukaan silti aivan varmasti. Mutta vähemmän syviä, kuin oletamme, uskoisin.

Ja kävi samalla reissulla Norjassa ja Ruotsissa markkinoimassa keikkojaan vai kävikö..

Somen ansiosta riitti, kun markkinoi Suomessa :D Videot kyllä levisivät. 

Ja niin, ei silloin ollut puhetta(?) K:n tulosta, paitsi että K kommentoi: Yes! I come! Mitä ei toki voinut ottaa niin, että lavalle, varmuudella. 

Mutta varmaan moni osti lipun, ettei ainakaan missaa, jos se on mukana. Ja siis koska K:n mukana oloa ei ollut luvattu, ostaneet hyväksyivät sen, että keikka on ainoastaan JO keikka. Mutta siihen oli leivottuna sisälle tiettyä toivoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
112683/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verratkaa mielessänne mitä tahansa kaverus/kollega mitä ikinä parivaljakkoa ja miettikää, onko mikään koskaan vaikuttanut näin erityiseltä ja läheiseltä? On aiemminkin tehty yhteisiä projekteja, on ystävystytty, on hyödytty toinen toisestaan. Mutta onko mikään silti ikinä yltänyt lähellekään tätä?

Mun omat ihmissuhteet.

Vierailija
112684/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupasin videoita Logomon Aitiosta mutta sit mun kännykkään tuli joku vika enkä saanut katsottua niitä itsekään. Apple tuki vihdoin auttoi ja nyt on eka video, just se konsertin aloitus, tiktokiiin ladattuna. En ole käyttänyt sitä ennen ja olen ihan surkea mitään videoita sinne luomaan, mutta käykää katsomassa. Lisään loputkin videot kohta. Viikko nyt kulunut tästä upeasta keikasta 🔥🔥🔥

https://vm.tiktok.com/ZGJva5xaG/

Herran jestas mitkä kylmiset tuli! En suostu uskomaan että tämä tapahtui jo viikko sitten. Parasta ikinä <3 Kiitos videosta!

Ole hyvä! Harmillisesti kuvalaatu näyttää olevan paljon huonompi tikotokissa kuin omassa kännykässä. Nyt on pari ha cha cha videota myös. Jatkan kohta.

Kiva että laitat. Tuosta näkee, että paljon oli väkeä paikalla. Oliko sitten se 2500?

Vierailija
112685/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko miettineet sitä, että K/J:lla on ekaa kertaa tässä vaiheessa ehkä aikaa/halua yleensä pohtia tarkemmin mitä osaa B näyttelee hänen elämässään. Onko se brothers vai maybe more? Kevät/kesä on menty euroviisu- ja keikkahuumaassa ja tavattu hirveä määrä uusia ihmisiä, joten tuskin monta hetkeä millekään syvällisemmälle ajatustyölle ole ollut edes mahdollisuutta. Nytk NT:n jälkeen ei ole tarvinut heti painella keikalle vaan ehkä on ollut aikaa käydä läpi tapahtunutta. Uskoisin, että B on pystynyt paremmin käsittelemään asian ja se näkee ulkopuolinenkin.

Mä oon miettinyt ihan samaa, vaikka täällä usein on veikattu päinvastaista. Että se on oikeasti J, jolle nää mahdolliset tunteet on ollut hankalemmat käsitellä. Ihan uusi juttu ja elämäntilanne on ollut, mikä on ollut. Kilttinä ja herkkänä ihmisenä siinä on varmasti ollut paljon läpikäytävää ja veikkaan, että on edelleen.

Minusta tuntuu, että Bojan käsitteli näitä asioita somehiljaisuutensa ja hermoromahduksensa myötä. Ehkä aluksi teki päätöksen, että luovuttaa K:n suhteen, mutta sitten jokin sai tosiin aatoksiin. Mutta mikä se jokin olisi?

K&B on asiaa yhdessä miettineet ja sitten Bojan on pistetty esittämään asia Nordic Tourina bändille.

Ei ne välttåmättä K:n kanssa tosta ole puhuneet mutta olen melko varma että B:n ajatusmalli oli aika lailla toi:D. Noi keikathan on pakosti sovittu heti kohta viisujen jälkeen kun ne heti Tavastia 1 jälkeisellä viikolla tuli myyntiin.

Ja ehkä tosiaan B käsitteli tätä K asiaan tuossa somehiljaisuutensa aikana, vaikka se ei varmaankaan ainakaan suurelta osin siitä johtunutkaa . Mutta JOTAKIN on asiassa tapahtunut, olkoot sitten vaikka mielessään, koska tunnelmat oli niin erit. Ja vaikka ne välit tavallaan oli kaverillisemmat, niin tavallaan sitten taas ei, vaan sellaista tietynlaista erilaista kemiaa oli enemmän. Ja mun mielestä se ei ollut pelkästään kaverillista. Joku mainitsi eilen katselleensa instaliven ilma ääniä, no pakkohan se oli testata ja tosiaan, ei siinä montaa hetkeä ole kun eivät katso toisiaan tai ainakin toinen. Ja kovin lähelle B :n pitää tulla tekstejä lukemaan vaikka Jan ilmeisesti näkee ihan hyvin sieltä kauempaa😉

Ei mitä, en silloin kuplassa elämisen keskellä tätä edes hahmottanut. Eli Bojan oli Tavastialla 9.6. mutta Jokereiden keikkojen liput tulivat myyntiin seuraavalla viikolla??? Mitä siinä ekana myytiin? Pelkkää Tavastiaa, vai oliko heti Turku ja Tre kin mukana? Sitten Hesan 2. keikka ja Turussa tilan kasvatus.

Jotenkin mä kyllä näen nyt tässä että B tuli todellakin tänne markkinoimaan keikkoja, jotka oli sovittu ties milloin ennen Tavastia 1.0:aa.

Tätä osa on koittanutkin sanoa jo aikaisemmin, mutta ei mennyt yhtään perille :D Tunteita sotkeutui mukaan silti aivan varmasti. Mutta vähemmän syviä, kuin oletamme, uskoisin.

Ja kävi samalla reissulla Norjassa ja Ruotsissa markkinoimassa keikkojaan vai kävikö..

Ruotsissa ja Norjassa niillä oli vain yhdet keikat semmoisissa 500 hlo paikoissa, ei niin pieniin tarvitse paljoa markkinointia että saa tuvan täyteen, varsinkin Ruotsissa kun on tuplaten niin iso väestö. Jos ne 3(+1) Suomen keikkaa oli oikeasti suunniteltu ennen Tavastiaa, niin kyllähän siinä oli iso tietoisuus niitä järkkäävilä (Reko?) että ne on vaikea myydä loppuun ellei jotain ekstraa tehdä markkinoinnissa.

Vierailija
112686/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keikkapäivämäärät ja kaikki oli tiedossa jo tuolloin, eli niitä ei B tullut järkkäämään ja sopimaan. Ne hoiti muutenkin Gregor. Onko niin vaikea kuvitella, että B nyt vain on halunnut tulla käymään Jn luona? Ja samalla molemmille hieno kokemus Tavastialta.

Siis ei ole vaikeaa kuvitella, laisinkaan, mutta on siinä saattanut muuan G-setä sanoa, että kantsii mennä, niin saatte keikoillenne lisää myyntiä. Ja hyvä että ehkä sanoi!

Vierailija
112687/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän K&B välillä oli muuttunut, kun heidän välit kaverillisemmat, mutta ei silti ole 

Tuntevat paremmin ja sen vuoksi voi olla rennommin?

Vierailija
112688/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä! K pyykkää B:n kostopitsejä!

Vierailija
112689/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verratkaa mielessänne mitä tahansa kaverus/kollega mitä ikinä parivaljakkoa ja miettikää, onko mikään koskaan vaikuttanut näin erityiseltä ja läheiseltä? On aiemminkin tehty yhteisiä projekteja, on ystävystytty, on hyödytty toinen toisestaan. Mutta onko mikään silti ikinä yltänyt lähellekään tätä?

Ei. Yksselitteinen vastaus. Ja mä luulen että se on se mikä itsenikin pitää esim täällä. Kun ei vaan ole koskaan nähnyt mitään vastaavaa ja haluis tietää

MITÄ se on.

Vierailija
112690/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa piti katsoa että mitä ihmettä K pyykkää 😂

Vierailija
112691/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Märkä unenne käy toteen... Miten ne päätyivät K:n pestäväksi...?

Vierailija
112692/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on kyl vain ja ainoastaan fan serviceä K:n stoorissa

Ei voi ottaa mitenkään tosissaan.

Vierailija
112693/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:lla on niin ikävä B:tä!!!!

Vierailija
112694/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohhoh, no nyt! didnt see this one coming😂😅

Vierailija
112695/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuolen, nää K:n uusimmat storyt!! Pyykkää B:n alkkareita ja kostopitsejä, mitä helskutaa?!! Nyt se on kyllä niin että ne on pojat ehdottomasti nähneet tän "kostopitsi"-termin jossain netissä tai ainakin sen, kuinka intohimoisesti ihmiset näihin hepeneihin suhtautuu, ja pakko siitä on sitten heittää jotain läppää. En kestä. :D

Vierailija
112696/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää alkaa on jo hiukan pelottavaa 😂

Vierailija
112697/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasko sanoa "äidin pitsiverhot" vai äidin alkkarit tosta Bojanin paidasta!!! 😍😍😍 Eiiii, mä haluuuuun noi!!!!! Anna mulle, jos ne haisee liikaa!!!! 😄😄 🤪🤪

Vierailija
112698/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varjelkoon 😆 Sitten odottamaan vastaako Boitsu ja miten 😄

Mutta kostopitsi-look-a-like on selvästi K:nkin lempipaita B:llä

Vierailija
112699/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on Kärppy kuule sillä tavalla, että paskalta haiseva kostopitsi menee suoraan listalle!

Vierailija
112700/123801 |
28.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä kuolen! 😅🥹😆🤪

Ketju on lukittu.