Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että suurin osa K faneista suhtautuis ihan vaan lämmöllä tyttikseen, jos se tulis K kanssa julkisuuteen. Ei aidot fanit hylkää tai riivaa sen takia, että idoli seurustelee. Ja kuka haluaa niitä faneja, jotka on niin sekaisin, että luulee päätyvänsä K kanssa yhteen. Eihän se artistista tee vähemmälle kiinnostavaa, jos seurustelee.
Jep. Tumpussa esimerkiksi on ihan vastakkainen tunnelma tyttiksen suhteen kuin täällä, vaikka se on shippaamisen ydisivusto. Siellä yleensä naureskellaan sille miten se jaksaa seurata K:n jokapäiväisiä häröilyjä läheltäpäin ilman että se kolauttaa K:t tiiliskivellä päähän, tai pystyi kuvaamaan sen loma-tiktokit ilman naurukohtauksen saamista.
Ero tähän ketjuun on se, että Tumpussa naisvihaa oikeasti paheksutaan ja sitä ei sallita fandomeissa. Fanikunnan jäsenet jotka harjoittavat sellaista kitketään kovalla kädellä pois. Siellä porukalla on myös useasta fandomista shippikokemusta, ja shippailuetiketti on hallussa. Täällä taas vaikuttaa olevan paljon ihmisiä joille tämä on ensimmäinen kokemansa shippailu, ja toistavat kaikki muissakin alku-fandomeissa tehdyt virheet.
Sunkin kannattaa sisäistää se, että monia meitä "virheitä tekeviä" ei kiinnosta shippaaminen sinänsä, vaan tämä kyseinen kaksikko shippaus- eli paristusmielessä.
Niin voit lopettaa jankutuksen "virheistä shippauksessa". Tuskinpa monille tulee enää toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä uskon, että suurin osa K faneista suhtautuis ihan vaan lämmöllä tyttikseen, jos se tulis K kanssa julkisuuteen. Ei aidot fanit hylkää tai riivaa sen takia, että idoli seurustelee. Ja kuka haluaa niitä faneja, jotka on niin sekaisin, että luulee päätyvänsä K kanssa yhteen. Eihän se artistista tee vähemmälle kiinnostavaa, jos seurustelee.
Niin minäkin. Kyllä minusta tuntuu, että K haluaa larpata sinkkua ihan vaan siksi, että saa tällä tekosyyllä flirttailla kaiken maan bojaneille. Minusta hänen tulisi nyt reippaasti vaan tulla parisuhdekaapista ja oppia hillitsemään käytöstään.
Miksi tämä on niin vaikea käsittää? Käärijä on sinkku, Jeren siviilielämä ei kuulu meille.
Käärijä on rooli, ja ehkä olette huomanneet, että viime aikoina K on tuon tuostakin pyytänyt kunnioitusta siviiliminälleen. Annetaan ostaa pullansa Citymarketista kaikessa rauhassa ja silleen. Siihen elämään kuuluu gf tai ei kuulu, ja se on meidän ymmärrettävä.
Sitten on tämä K, joka flirttaa yleisön kanssa, hempeilee Bojanin kanssa lavalla ja lavan ulkopuolella. On "openminded", mistä olemme saaneet viime viikolla sylin täydeltä tavaraa.
Kaiken muun ostan, mutta Bojanin kanssa Käärijä on Jere, siis lavalla varmasti Käärijä kyllä, mutta muualla Jere. Ja se mikä on hämmentävää on se, että tämä Jere hempeilee myös Bojanin kanssa.
Ja B kutsui K:ta J:ksi useamman kerran lavalla (naurattaa nää lyhenteet, eihän näistä kohta saa selvää erkkikään).
Jesseä Jere on kieltänyt kutsumasta itseään Jereksi lavalla ja kertonut olevansa Käärijä ainakin kaksi kertaa melko hiljattain. Mut ei se Bojania korjaa.
Vieraskoreutta vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis oikeasti jos näkee koiranpentuvideolla "sattumalta" Kärtsä-paidan niin kannattaa opetella lukemaan subtekstiä. :P Ymmärrän että tässä ketjussa nähdään usein viestejä ihan kaikessa, mutta todella usein myös ihan täysin päivänselvät viestit lytätään sattumiksi, vaikka niitä viestejä olisi vielä melkoinen liuta.
Sitten kun järjellä ajattelee, JO:lla oli tuolloin sellainen hetki kun heidän oli hyvä pysytellä julkisuudessa jotta pysyvät ihmisten mielissä ja saavat ulkomaan keikkoja. BK-juttu kiinnosti tuolloin monia. Joskus asiat on raadollisempia kuin tajutaan. Sama näiden K:n openminded ja more than friends -juttujen kanssa. Oikeastihan siinä vedätetään ihmisiä.
Ja B oli samaan aikaan ahdistunut shipistä ja olisi ihan vaan ulkomaankeikkojen vuoksi julkaissut tuollaista matskua.. Enpä usko, en vaan usko.
Mä kyllä uskon. Niillä on ollut hurja halu ulkomaille jo kauan. Eikä B kai missään vaiheessa ollut shipistä ahdistunut.
No kyllä se aika lailla keskustelut käänsi muualle haastatteluissa toukokuun jälkeen kun Käärijästä kyseltiin ja muutenkin jo Liverpoolissa niissä tietyissä haastatteluissa vaikutti aika ahdistuneelta. Oliskin muuten kiva kuulla miten nyt haastatteluissa kommentois esim. tätä Suomen reissua..
Jos katsoit tuon toukokuisen haastiksen, joka tänne linkattiin, niin en yhtään ihmettele miksi ahdistui. Kauhean päällekäyviä ja tungettelevia kysymyksiä, joihin Bojan osasi kyllä vastata todella diplomaattisesti. Mutta tsiisus, ei ne Suomessa taida ihan noin suorasukaisia olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minäpä perustelen miksi en tykkää tästä kuviosta. Se euroviisujen jälkeinen video B:stä, jossa haastattelija kysyy oliko viisujen aikaisia ihastuksia. Myöntää että oli, johon haastattelija kysyy mihin sellainen johtaa? Vastaa vapaasti suomennettuna että ei mihinkään. Palataan normaaliin elämään ja se harrastaa sksiä jonkun muun kanssa. Eikä näyttänyt järin huvittuneelta.
Olisiko tähän haastatteluun linkkiä? Ehkä se on tänne jo laitettukin, mutta olen ainakin 10 sivua jäljessä tässä ketjussa. . . Ja tarkoittiko B siis, että hän itse harrastaa sksiä jonkun muun kanssa vai että hänen ihastuksensa tekee niin?
Että ihastus harrastaa sitä jonkun muun kans
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli nyt sellainenkin mieleen, että mitäs jos jos noissa JO:n tiktokeissa oikeesti on joku sanoma ja jatkumo.. muistanette eilisen laulun sanat ja tänään sitten tämä
Toinen vilahtaa kuvissa🙈🤪.Bojanin masterplan on nyt käynnissä, sanokaa mun sanoneen. Tätä se on suunnitellut koko kesän.
Tääkin kuulostaa hullulta, mutta suoraan sanottuna mulle on tullut tällaisia ajatuksia jo aiemmin. Olen ollut keväästä saakka sitä mieltä, että B on todella määrätietoinen monessa asiassa, ehkä myös tässä. Ja että keväällä se oli aika sekaisin ihastuksesta, ettei oikein pystynyt vielä suunnitelmallisesti toimimaan, mutta nyt tunne on
muuttunut syvemmäksi ja sillä on vakaat aikomukset tiettyjen asioiden suhteen. Katsotaan kuinka tässä käy :D..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli nyt sellainenkin mieleen, että mitäs jos jos noissa JO:n tiktokeissa oikeesti on joku sanoma ja jatkumo.. muistanette eilisen laulun sanat ja tänään sitten tämä
Toinen vilahtaa kuvissa🙈🤪.Bojanin masterplan on nyt käynnissä, sanokaa mun sanoneen. Tätä se on suunnitellut koko kesän.
Olenko kauhea jos pohtisin samaa kun katsoin sitä Joker Outin liveä. Bojan valkkaa kovaa vaihtuvista viesteistä luettavaksi sen jossa kysytään yhteisen kappaleen tekemisestä ja esittää sen aika päälle puskevasti Käärijälle joka tuntuu vähän hämmentyvän pallon suorasta heitosta hänelle. Nyt on sitten pedattu se, että asiasta taatusti kysellään jatkossakin ja lupauskin annettu.
Oli siinä muutama muukin kohta jota saattoi jäädä pohtimaan.
Tai sitten vaan pohdin liikaa. 🤭
Onko joku tarkistanut, että Hris on vielä hengissä siellä saunassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muuten paikalla joku Pyhin hc fani. Kaikki pyhi viestit on hävinny. Muu the naisviha jääny.
Täällä on paikalla ihan Mikko itse. Ja jos joku ei tiedä, Pyhimyksen nimi on Mikko.
Kuoppalan "Lika-Aki" Mikko - Ruger Hauer oli kyllä kovatsu!
No viittaako tää juttu nyt sitten kenties, että Pyhimyksen liitossa ois ollu joskus kolmas pyörä vai missähän välissä hän ois tutustunut erääseen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaa nyt kuitenkin tapaus TÖ ja kuinka raivokkaasti K siihen reagoi. Puolustaa läheisiään kuin Bulldoggi, kuten joku osuvasti sanoi. En halua että Klle tulee joku hermoromahdus asian takia! Oikeasti!
,
Mutta kun K ei oikeasti välitä tuosta friidusta, se on tässä se juttu.
Välittää, mutta turhan kaksinaamaisesti kohtelee. Ei Bojankaan aivan reilusti pelaa lääppimisineen. Vaan mikäpä minä olen tuomitsemaan. Olen itsekin ollut samassa huoneessa rakastajani ja tämän kihlatun kanssa ja yrittänyt hillitä itseäni flirttailemasta ja jututtanut kohteliaasti kihlattua. Tyttiksen läsnäolo Tavastialla ei valitettavasti vielä kumoa sitä, että B ja K himoitsisivat toisiaan.
Päädyittekö rakastajasi kanssa ikinä yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Kyllä minusta tuntuu, että K haluaa larpata sinkkua ihan vaan siksi, että saa tällä tekosyyllä flirttailla kaiken maan bojaneille. Minusta hänen tulisi nyt reippaasti vaan tulla parisuhdekaapista ja oppia hillitsemään käytöstään.
Miksi tämä on niin vaikea käsittää? Käärijä on sinkku, Jeren siviilielämä ei kuulu meille.
Käärijä on rooli, ja ehkä olette huomanneet, että viime aikoina K on tuon tuostakin pyytänyt kunnioitusta siviiliminälleen. Annetaan ostaa pullansa Citymarketista kaikessa rauhassa ja silleen. Siihen elämään kuuluu gf tai ei kuulu, ja se on meidän ymmärrettävä.
Sitten on tämä K, joka flirttaa yleisön kanssa, hempeilee Bojanin kanssa lavalla ja lavan ulkopuolella. On "openminded", mistä olemme saaneet viime viikolla sylin täydeltä tavaraa.
Kaiken muun ostan, mutta Bojanin kanssa Käärijä on Jere, siis lavalla varmasti Käärijä kyllä, mutta muualla Jere. Ja se mikä on hämmentävää on se, että tämä Jere hempeilee myös Bojanin kanssa.
Ja B kutsui K:ta J:ksi useamman kerran lavalla (naurattaa nää lyhenteet, eihän näistä kohta saa selvää erkkikään).
Jesseä Jere on kieltänyt kutsumasta itseään Jereksi lavalla ja kertonut olevansa Käärijä ainakin kaksi kertaa melko hiljattain. Mut ei se Bojania korjaa.
Bojan on sen heikko kohta. Ei voi siltä mitään kieltää.
Vierailija kirjoitti:
Ja taas mennään tähän, että Bojan on ahdistunut parka. Joka näytti maailman onnellisimmalta ikinä just Jeren kanssa viime viikolla.
Mielestäni se K:n ja B:n justin bieber -biisiin tehty hassutteluvideo oli näpäytys nimenomaan näitä B:tä surkuttelevia faneja kohtaan. B nauraa ajatuksellenne!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä on muuten paikalla joku Pyhin hc fani. Kaikki pyhi viestit on hävinny. Muu the naisviha jääny.
Tunnustan ilmiantaneeni kaikki naisvihaviestit, en tiedä miksei niitä ole vielä siivottu pois.
Koska täällä ei ole naisvihaviestejä
Rakenteellinen naisviha on eräillä niin sisäistettyä etteivät he edes tunnista sen olemassaoloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko kauhea jos pohtisin samaa kun katsoin sitä Joker Outin liveä. Bojan valkkaa kovaa vaihtuvista viesteistä luettavaksi sen jossa kysytään yhteisen kappaleen tekemisestä ja esittää sen aika päälle puskevasti Käärijälle joka tuntuu vähän hämmentyvän pallon suorasta heitosta hänelle. Nyt on sitten pedattu se, että asiasta taatusti kysellään jatkossakin ja lupauskin annettu.
Oli siinä muutama muukin kohta jota saattoi jäädä pohtimaan.
Tai sitten vaan pohdin liikaa. 🤭
Valkkaa myös sen jossa sanotaan Käärijä ja Bojan best boyfriends yhtään ahdistumatta ja vielä vilkaisee alaspäin, että kuulitko...
Semmonen fiilis on tullut, että B on määrätietoinen urallaan ja K on sille hyödyllinen siinä mielessä. En näe B:n ihastumista.
Vierailija kirjoitti:
Voodoo l u t k a
Huvittavia kyllä ne Krisin voodoolut kat :D
Vierailija kirjoitti:
Semmonen fiilis on tullut, että B on määrätietoinen urallaan ja K on sille hyödyllinen siinä mielessä. En näe B:n ihastumista.
Kyllä uran takia näyttelee ihastunutta hyvin uskottavastikin... eiku..
https://www.tumblr.com/korvessa/729586408845705216/no-one-bojan-when-in…
B:n hymy K:n kanssa
No joo totta, niinhän se vaihtoi välillä puheenaihetta ja oli vähän vaikeana. Ajattelin että se oli saanut palautetta kotimaastaan tai jotain.