Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on se haastis, jonka B viisujen jälkeen antanut ihastumisestaan (ja ihastumisen kohteella toinen)?
Mä haluun kanssa nähdä tän. Täällä on välillä niin ihme tulkintoja asioista (case terrible tänään), että en usko tästä sanaakaan ennen kuin itse näen.
Kohta n. 5:00 alkaen.
Mun mielestä kummallakin heillä on tunteita toisilleen ja K:n lause maybe someting more
B on määrätietoinen, eikä luovuta ja edelleen rakastunut, samaa mieltä aiempien kanssa
Vierailija kirjoitti:
Miten jatkuu ketju Käärijä, Pyhimys, , .,?
Kari Peitsamo, Danny,
ainiin Kari Tapio on kuollut, ehkä se jää välistä
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä kummallakin heillä on tunteita toisilleen ja K:n lause maybe someting more
No se lause jos mikä oli fanserviceä. Eihän se tosissaan sellaista sanois tyttiksen, Tavastian ja kaikkien klippien katsojien kuullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne mitään pyöritä voi hemmetti teidän kanssa.:D Kaks musiikin ja esiintymisen ammattilaista joista vähintään toinen on tukevasti parisuhteessa.
Toisaalta Käärijä on sanonut yhdessä haastattelussa muistaakseni ennen Euroviisuja, että sitten kun todella on suhteessa vakavissaan ilmaisee sen. Näin sen ymmärsin ainakin. Ja käytös kyllä ei nyt todella muutenkaan vaikuta ihan siltä miten itse sanonnan tukevasti parisuhteessa olevan kohdalla ymmärrän.
Mutuiluahan kaikki on. Ja muiden asioita ulkopuolelta. Mutta, silti. Pakko sanoa, että jos miesystäväni olisi esim livessä heittänyt miten tarttee tyttöystävän ja viestejä pliis ja muuta sinkun juttua kyllä se oudolta tuntuisi vaikka ymmärtäisin taustalla pysymisen ja valitaisinkin sen kun en haluaisi julkisuuteen ja ymmärtäisin täysin toisen uravalinnan.
Ihmiset toki on erilaisia. Ei siinä.
Oot ymmärtänyt väärin. Ei todellakaan oo sanonu noin. On sanonu mm., että vaikka seurustelisikin, pitäisi sen pois julkisuudesta suojellakseen läheistään ja lisäksi on sanonut haluavansa olla faneille ns. saatavilla.
Katso se haastis uudestaan. Kyllä hän siinä lopussa ihan suoraan sanoo kyllä lopulta tuon mitä kerroin.
Miksi hän sitten antaa läheisensä olla julkisuudessa. Tuo Tavastialla ja saunaillassa näyttäytyminen sotii ihan tätä periaatetta vastaan.
Millä tavalla?
Itse käsitin enemmän sen siten, että jos oikein vakavaksi mennään se jotenkin ilmaistaan ja ollaan julkisesti varattuja (ilman siis suhteen sen enempää välttämättä julkiseksi tuomista). Nythän mukana hengaa sivussa joku nainen. Ei kovin julkinen ilmoitus ja hyvin herkästi Käärijä käyttäytyy kuin sinkku. Kun on esim ihan suoraan ilmaissut kaipaavansa tyttöystävää ja pyytänyt viestejä. Läppä varmasti, mutta itse hän on päättänyt tuon sanoa ja vetää noin pitkälle. Minusta tuollainen käytös ei alleviivaa miten tässä nyt ollaan vakavasti suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli nyt sellainenkin mieleen, että mitäs jos jos noissa JO:n tiktokeissa oikeesti on joku sanoma ja jatkumo.. muistanette eilisen laulun sanat ja tänään sitten tämä
Toinen vilahtaa kuvissa🙈🤪.Ja Boika treenaa säteielvästi hymyillen taistelulajia... Kyllä tässä kohta pitsit repee!
Kärdeä seinälle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se lause jos mikä oli fanserviceä. Eihän se tosissaan sellaista sanois tyttiksen, Tavastian ja kaikkien klippien katsojien kuullen.
Fanserviceä parhaimmillaan. Mutta näihin oljenkorsiin shippaajat tarttuvat pysyäkseen punnalla. Openminded oli vastaava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä on se haastis, jonka B viisujen jälkeen antanut ihastumisestaan (ja ihastumisen kohteella toinen)?
Mä haluun kanssa nähdä tän. Täällä on välillä niin ihme tulkintoja asioista (case terrible tänään), että en usko tästä sanaakaan ennen kuin itse näen.
Tuo on ihan oikea tulkinta. Bojan puhuu jotain, että euroviisuihastuksen kanssa voi laulaa ja tanssia ja antaa sille omia merch-kondomejaan, jotka se käyttää jonkun toisen kanssa. Mielestäni kaikkein suorin kommentti, mitä hän on koskaan antanut Kärtsä-asiaan missään haastiksessa.
-eri
Paitsi K on yksi niistä viisu-kavereista, jolle emme ole nähneet B:n antavan kortsuja... mutia kyllä oli videollakin
Ei hän tuossa puhu kestään Noa Kirelistä tai Alessandrasta, se on hyvin selvää jos katsot sen kohdan. Ei ole erityisen humoristinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne mitään pyöritä voi hemmetti teidän kanssa.:D Kaks musiikin ja esiintymisen ammattilaista joista vähintään toinen on tukevasti parisuhteessa.
Toisaalta Käärijä on sanonut yhdessä haastattelussa muistaakseni ennen Euroviisuja, että sitten kun todella on suhteessa vakavissaan ilmaisee sen. Näin sen ymmärsin ainakin. Ja käytös kyllä ei nyt todella muutenkaan vaikuta ihan siltä miten itse sanonnan tukevasti parisuhteessa olevan kohdalla ymmärrän.
Mutuiluahan kaikki on. Ja muiden asioita ulkopuolelta. Mutta, silti. Pakko sanoa, että jos miesystäväni olisi esim livessä heittänyt miten tarttee tyttöystävän ja viestejä pliis ja muuta sinkun juttua kyllä se oudolta tuntuisi vaikka ymmärtäisin taustalla pysymisen ja valitaisinkin sen kun en haluaisi julkisuuteen ja ymmärtäisin täysin toisen uravalinnan.
Ihmiset toki on erilaisia. Ei siinä.
Oot ymmärtänyt väärin. Ei todellakaan oo sanonu noin. On sanonu mm., että vaikka seurustelisikin, pitäisi sen pois julkisuudesta suojellakseen läheistään ja lisäksi on sanonut haluavansa olla faneille ns. saatavilla.
Katso se haastis uudestaan. Kyllä hän siinä lopussa ihan suoraan sanoo kyllä lopulta tuon mitä kerroin.
Miksi hän sitten antaa läheisensä olla julkisuudessa. Tuo Tavastialla ja saunaillassa näyttäytyminen sotii ihan tätä periaatetta vastaan.
Koska K haluaa elää elämäänsä. Hän ei halua teljetä läheisiään mihinkään tyrmään, ettei vain iso paha some ikinä näkisi heitä. Tämä on toiminut ihan hyvin. Lukuun ottamatta fanaattisimpia mikroskoopilla jokaista kuvaa tutkivia faneja.
Ketju ei poistu kokonaan, ip osoitteet voi joutua tarkkailuun/estoon, yksityishenkilöt ei edelleenkään kuulu tänne eikä toi trollaaminen
Vierailija kirjoitti:
B on määrätietoinen, eikä luovuta ja edelleen rakastunut, samaa mieltä aiempien kanssa
Kyllä Kärtsylikin tunteensa on näyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ketjun lukitusta odottavat, te voitte aina poistua täältä itse, onko käynyt mielessä?
Moneen kertaan todettu, että täältä ei pääse pois. Täällä ollaan kaikki jumissa vaikka p****s satais niskaan.
Shippaamisen kuuluu olla kivaa ja mukavaa, rentoa leikkiä. Ankeuttajat ja liian tosissaan ottavat, te olette ihan samanlaisia, ette ymmärrä mitä shippaus pohjimmiltaan on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Kärtsylikin tunteensa on näyttänyt.
Jep ei pystynyt enää pidättelemään itseään, kun pussas B:tä korvan alle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Fanserviceä parhaimmillaan. Mutta näihin oljenkorsiin shippaajat tarttuvat pysyäkseen punnalla. Openminded oli vastaava.
Nimenomaan! K letkauttaa juttuja, joista tietää fanien pitävän.. It's not that deep. Tuo shippaus pitää suurimman osan fandomista poissa hänen oikeasta yksityiselämästään ja tuo iloa faneille.. win-win
Kysyn vielä, kun en aiemmin vastausta saanut. Onko tämä nyt kohuttu tiktok-video siis Jokereiden omaa tuotantoa vai liittyykö se siihen jokereiden antamaan haasteeseen, jonka joku fani on koonnut ja joksut on vaan jakaneet omassa Tiktokissa?
Onko tietoo mihin tarkotukseen Kärtsää kuvattiin eilen studiolla?
Vierailija kirjoitti:
Ketju ei poistu kokonaan, ip osoitteet voi joutua tarkkailuun/estoon, yksityishenkilöt ei edelleenkään kuulu tänne eikä toi trollaaminen
Voi kun saisikin ip-osoitteilla estettyä joidenkin trollien säntäilyn tänne, saatais parempi ketju kaikille. Sen sijaan joudutaan kestämään tätä p-jauhantaa viikosta toiseen, kun trollit verukkeella kun verukkeella alkaa asiattomasti puhua yksityishenkilöstä.
Joo mä en kans käsitä, miten joku pitää kaikkea näiden julkaisuja shippimatskuna. Postaillessaan he eivät satavarmasti aattele julkaisevansa sitä. Te teette kaikesta shippimatskua.