Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
111701/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeestiko se kyntää Pyhin jälkiliukkaissa? 😵

Eikä vain Pyhin.... Avokille on tämä suomimusan skene laajemminkin tuttu. Ja siis avokki skenessä vaivaannuttavan tuttu.

Vierailija
111702/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeestiko se kyntää Pyhin jälkiliukkaissa? 😵

Täällä on joillakin ihailtava tiivistämisen taito!!! 💯

T. monisanainen marjatta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111703/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluuttekö te oikeesti tällä menolla pilate B ja K heidän ystävyyttä tai mitä heillä muuta

Ei me haluta mitään pilata. Me fiilistellään ja toivotaan, että J:ssä olisi miestä toimimaan.

Vierailija
111704/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ähh, en ota kantaa ovatko tyttis ja Kärtsä onnellisia yhdessä, mutta on tuo vähän outo systeemi että avupuoliso istua tönöttää siellä takahuoneessa. Kuinka monen artistin puolisot siellä istuvat näin ylipäänsä? Onko tuo ihan normisysteemi?

Ei todellakaan ole.

Ei ole olemassa mitään "normisysteemiä" :)

Bändejä ja artisteja on erilaisia, kukin tavallaan. Miksi täällä kokoajan yritetään lokeroida ihmiset johonkin ahtaaseen lokeroon, että noin ei saa tehdä koska se ei ole NORMAALIA?

Mikä edes on normaalia? Ihan oikeasti. 

Erityisesti, kun ollaan sit fanittavinaan KÄÄRIJÄÄ, joka ei ehkä muutenkaan mene mihinkään normaaleihin lokeroihin. Joidenkin kommenteista tulee kyllä mieleen todella vanhentuneet ajatukset, ja ihmettelen miten ovat edes päätyneet seuraamaan tätä euroviisubromancea mut ei kai siin 😄

Vierailija
111705/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikee tajuta tätä, et se muikkeli olis jotain niin ihmeellistä et 'kaikki' julkkismiehet kävis kuumana siihen.

Vierailija
111706/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluuttekö te oikeesti tällä menolla pilate B ja K heidän ystävyyttä tai mitä heillä muuta

Mä haluisin vaan että B:n silmät avautuis ja se löytäis jonkun muuhun johon rakastuis. Koska väitän edelleen että se on rakastunut. Kärtsään. Ja Kärtsä pelleilee tai vaikka ei pelleilis ei aio asiaa edistää.

Vierailija
111707/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan lukitusta ja puhdistusta nuoli ylös

Antaa trollien ja jankkaajien vallata ketju nuoli alas

Taitaa olla tämä ketju menetetty, surullista olisi ihana jatkaa. Euroopan kiertue tulossa ja pojat taas pääseet vauhtiin.

Vierailija
111708/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityishenkilöiden (ei Janin) menneisyyden kaivelu on kyllä aika alhaista, oli sitten aiemmin tehnyt tai ollut tekemättä mitä. Tietyt lehdet kyllä varmasti ovat hänen perässään.

Ja varmasti ovat muuten olleet myös jollain tavalla B:n ja K:n perässä Nordic Tourin aikana, mikä on myös yök. 

Vierailija
111709/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt helkkari taas manato ketjua menetetyksi. Tällaista se on aina, kun tyttis vilahtaa jossakin. Huomenna on uusi päivä.

Vierailija
111710/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mää tahon kans saunaan!

T: Se hevari

Huh huh, nyt pistit pahan.🥵🔥 Tulen sun kanssa saunaan, mutta täytyy pulahtaa ensin kylmässä järvessä. Tuonko kaljaa, lonkeroa vai siideriä tullessani? T: hevari tyttö

Hei hei tää ei oo mikään Napakymppi tai Tinderi.

Vierailija
111711/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän tässä onkin niin ristiriitaista, että B ja K ovat selkeästi tietoisia tästä "Best boyfriends" jutusta eivätkä himmailleet sitä yhtään. On nähty kosketuksia, katseita ja pusuja. Ja sitten yksi tosielämän hlö seuraa juttua sivusta. Ristiriitaista, vaikea sanoa, mitä ajattelisi, koska selvä juttu, että ei tuo ole pelkkää esitystä ollut.

Koska se on selvästi tässä vaiheessa jo pelkkä läppä ja kaikkien mielestä hauska juttu, koska he eivät oikeasti ole boyfriends. Ymmärrätkö? 

No jos se on läppää ja hauska juttu, miksi pidättäytyvät lääppimästä tyttiksen nähden? Miettikää kuinka paljon pokkaa Bojanilla on. Se vain meni ja ryhtyi tällaiseen outoon shippausflirttikuvioon varatun ja oletetusti heteron kanssa. nyt sitten aina on lääppimässä tätä mistä viihteen nimissä tai tyttiksen näkemättä. Kuitenkin samaan aikaan virallisesti brothers. Bojanissa on enemmän mahciavellisimia mitä päältä päin näyttää. Ja tämä puoli hänessä ei mitenkään ole edes luotaantyöntävä, vaan tekee hänestä entistä kiehtovamman. 

En tiedä tästä mutta Bojan on oikeasti varmasti todella määrätietoinen ihminen ja tekee paljon asioita jotain halutessaan. Hoisi itsensä Liverpoolissa lähes joka ilta Kärtsän viereen yksin ilman bändiään toiselle puolelle kaupunkia ja hoisi itsensä Suomeen kesäkuun alussa yksin, siihen mennessä oli jo Suomen kiertue pitkälti suunniteltu eikä varmasti ollut Käärijällä tässä osaa eikä arpaa, eipä uskonpa että ei ole vielä ainakaan toivosta luopunut.

Kommentini poistui, joten laitan uudestaan. Minusta Bojanissa on aina ollut jokin sellainen määrittelemätön puoli, joka on pimennossa. Olen aistinut sen. En saa siitä kiinni ja olen ajatellut sen johtuvan epäselvästä seksuaalisuudesta tai slovenialaisesta eksotiikasta. Mutta nyt minulle on valjennut, että se on tällainen vähän itsekäs, häikäilemätön puoli. Enkä siis halua halveksua häntä ja fanitan edelleen.  Mutta olen vain ylpeä intuitiostani. Ei seBojan kärtsän suhteen ole luovuttanut ja  päämäärättietoisesti se on tähänkin asti varattua miestä iskenyt.

Vierailija
111712/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on vaikee tajuta tätä, et se muikkeli olis jotain niin ihmeellistä et 'kaikki' julkkismiehet kävis kuumana siihen.

Ei kun se on ollut fanityttö, jolta sai helposti. Ei erityisen kunnioitettu hahmo. Siksi on tiedossa vaivaannuttavia tuokioita monella bäkkärillä.

Vierailija
111713/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan K tietoinen kaikesta, et gf on pyörinyt enemmänkin ... piireissä?

Vierailija
111714/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän tässä onkin niin ristiriitaista, että B ja K ovat selkeästi tietoisia tästä "Best boyfriends" jutusta eivätkä himmailleet sitä yhtään. On nähty kosketuksia, katseita ja pusuja. Ja sitten yksi tosielämän hlö seuraa juttua sivusta. Ristiriitaista, vaikea sanoa, mitä ajattelisi, koska selvä juttu, että ei tuo ole pelkkää esitystä ollut.

Koska se on selvästi tässä vaiheessa jo pelkkä läppä ja kaikkien mielestä hauska juttu, koska he eivät oikeasti ole boyfriends. Ymmärrätkö? 

No jos se on läppää ja hauska juttu, miksi pidättäytyvät lääppimästä tyttiksen nähden? Miettikää kuinka paljon pokkaa Bojanilla on. Se vain meni ja ryhtyi tällaiseen outoon shippausflirttikuvioon varatun ja oletetusti heteron kanssa. nyt sitten aina on lääppimässä tätä mistä viihteen nimissä tai tyttiksen näkemättä. Kuitenkin samaan aikaan virallisesti brothers. Bojanissa on enemmän mahciavellisimia mitä päältä päin näyttää. Ja tämä puoli hänessä ei mitenkään ole edes luotaantyöntävä, vaan tekee hänestä entistä kiehtovamman. 

En tiedä tästä mutta Bojan on oikeasti varmasti todella määrätietoinen ihminen ja tekee paljon asioita jotain halutessaan. Hoisi itsensä Liverpoolissa lähes joka ilta Kärtsän viereen yksin ilman bändiään toiselle puolelle kaupunkia ja hoisi itsensä Suomeen kesäkuun alussa yksin, siihen mennessä oli jo Suomen kiertue pitkälti suunniteltu eikä varmasti ollut Käärijällä tässä osaa eikä arpaa, eipä uskonpa että ei ole vielä ainakaan toivosta luopunut.

Kommentini poistui, joten laitan uudestaan. Minusta Bojanissa on aina ollut jokin sellainen määrittelemätön puoli, joka on pimennossa. Olen aistinut sen. En saa siitä kiinni ja olen ajatellut sen johtuvan epäselvästä seksuaalisuudesta tai slovenialaisesta eksotiikasta. Mutta nyt minulle on valjennut, että se on tällainen vähän itsekäs, häikäilemätön puoli. Enkä siis halua halveksua häntä ja fanitan edelleen.  Mutta olen vain ylpeä intuitiostani. Ei seBojan kärtsän suhteen ole luovuttanut ja  päämäärättietoisesti se on tähänkin asti varattua miestä iskenyt.

Miten tää nyt kuulostaa jotenkin kuumalta🙈🥵

Vierailija
111715/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun se on ollut fanityttö, jolta sai helposti. Ei erityisen kunnioitettu hahmo. Siksi on tiedossa vaivaannuttavia tuokioita monella bäkkärillä.

No mitäs itse oot ollu noilla bäkkäreillä tekemässä, ootko muusikko?

Vierailija
111716/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne mitään pyöritä voi hemmetti teidän kanssa.:D Kaks musiikin ja esiintymisen ammattilaista joista vähintään toinen on tukevasti parisuhteessa.[/quote]

Toisaalta Käärijä on sanonut yhdessä haastattelussa muistaakseni ennen Euroviisuja, että sitten kun todella on suhteessa vakavissaan ilmaisee sen. Näin sen ymmärsin ainakin. Ja käytös kyllä ei nyt todella muutenkaan vaikuta ihan siltä miten itse sanonnan tukevasti parisuhteessa olevan kohdalla ymmärrän.

Mutuiluahan kaikki on. Ja muiden asioita ulkopuolelta. Mutta, silti. Pakko sanoa, että jos miesystäväni olisi esim livessä heittänyt miten tarttee tyttöystävän ja viestejä pliis ja muuta sinkun juttua kyllä se oudolta tuntuisi vaikka ymmärtäisin taustalla pysymisen ja valitaisinkin sen kun en haluaisi julkisuuteen ja ymmärtäisin täysin toisen uravalinnan.

Ihmiset toki on erilaisia. Ei siinä.

Vierailija
111717/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti yök. Toivottavasti ei ole tartuttanut mitään.

Bojan sentään on puhtonen poika ...

Vierailija
111718/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan K tietoinen kaikesta, et gf on pyörinyt enemmänkin ... piireissä?

No varmasti, jos on. Menkää nyt helkkari joku hullu ampumaan sille tästäkin viestiä.

Vierailija
111719/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minäpä perustelen miksi en tykkää tästä kuviosta. Se euroviisujen jälkeinen video B:stä, jossa haastattelija kysyy oliko viisujen aikaisia ihastuksia. Myöntää että oli, johon haastattelija kysyy mihin sellainen johtaa? Vastaa vapaasti suomennettuna että ei mihinkään. Palataan normaaliin elämään ja se harrastaa sksiä jonkun muun kanssa. Eikä näyttänyt järin huvittuneelta.

Missä tällanen haastis? 🥲

Janin kengän pohjassa

Vierailija
111720/123801 |
27.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häikäilemätön balkanin prinssi. Tähän on tultu.

Ketju on lukittu.