Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Crazy party mainos! Ouluhalli. Oulu 18.11.2023!
https://www.tumblr.com/nembzz/729461308581445632/tumblr-really-knows-wh…
Mystery Artist?
Kukas katsoo Joksujen keikka aikataulut?
Joo, joo vitsi onNo jokuhan katsoo 😂 17.11. Vilna Liettua 19.11. WROCŁAW Puola
Ei, pliis ei, saadaan vielä uusi massapsykoosi aikaiseksi tästä!
Se mystery artist on Duo Häärijä & Kris.
Se on hemmetti sitten tämän palstan vika, jos joku päivä ao3:n ilmestyy puolitosissaan kirjoitettu Hris-fikki. Mulla napsahtaa nimittäin ihan kohta päässä.
Vierailija kirjoitti:
Toimiiko muilla peukut?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Kärtsän eliittifaniseura estronaudat.
Ja ommeinaa e-tason eliittiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mystery Artist?
Kyllä se on Olavi. Pakotti mut järjestään.
Terveisiä Sloikuista. Ne ei oo vielä huomanneet että Boitsu oonki minä. Irmeli älä oo vihainen.
T. Lasse aka Lojan
Nyt pervot hankkikaa se elämä ja menkää nukkumaan prkle.
T: Lasse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapautuneempi Bojan voi olla ihan sen seurausta, että on panostanut omaan mielenterveyteensä sometauon aikana, ahdistus kaikesta ulkopuolisesta on saatu kuriin. Ja ovat voineet jutella K:n kanssa myös asiat läpi mikäli erityisesti B:llä on ollut jotain tunteita K:ta kohtaan. Kun kumpikin tietää missä mennään ja että asiat ovat heidän välillään hyvin niin menokin on vapautunutta, rentoa ja läheisyyttä uskaltaa näyttää julkisestikin.
Kyllähän K:kin on näyttänyt ihan rakastuneelta esim. se karaokepätkä, en usko, että pelkästä juttelusta nyt olisi kyse
Miks mä en ole nähnyt tätä. Tai mikä tää on
Hyvin usein uskotaan että B on se enemmän ihastunut. Eiköhän se K ole myös. Siinä kesäkuun karaokekuvassa on kyllä niin pehmeä Jere.
Mun mielestä Ylen klipissä Tavastialta oli myös ihastun(ut)eempi Jere. En sano, että Bojan ei ois ihastunut, mutta se piti sitä itsellään siinä, kun taas K halusi puskea tai vähintään tuoda asiaa ulos itsestään.
Ekaa kertaa aloin miettiä, että kumpi tässä se ihastuneempi onkaan? Eikä sitä tarvitse järjestykseen laittaakaan, oli kiva havainto vain.
Vierailija kirjoitti:
Nyt pervot hankkikaa se elämä ja menkää nukkumaan prkle.
T: Lasse
Mikä prkl doppelgängeri täällä huutelee? Pervous on parasta.
T. Lasse aka Lojan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nuo cas nöpö -jutut menee aivan liian pitkälle. Ihan sama mitä ficceihin kirjoitetaan, koska ne on mielikuvitusta, mutta noilla kuvilla ja videoilla rikotaan B:n yksityisyyttä ja kehorauhaa ja ne on todella epäkunnioittavia häntä kohtaan. Kannattaa palautella mieleen että puhutaan kuitenkin 24-vuotiaasta, ei sillä että tuo olisi hyväksyttävää kenenkään kohdalla.. Ajatelkaa jos bändissä olisi nuori nainen ja keikan eturiviläiset faneiksi itseään kutsuvat zoomailisivat hänen haaroväliin ja täällä ihasteltaisiin sitä miten hyvin hänen cameltoe näkyy. Ei varmaan olisi kenenkään mielestä ok. Mun mielestä ei myöskään voi puolustautua sillä että jollain toisella palstalla kirjoitetaan törkyisempiä juttuja. Me ollaan vastuussa tästä sisällöstä.
Samaa mieltä, tämmönen epäkunnioittava yksityisyyden rikkominen on jo hieman ahdistavaa. Fiktio on fiktiota, jätetään oikeiden ihmisten kehot rauhaan.
Yhyy, artistia, jonka imago perustuu seksuaaliselle viehätysvoimalle ja flirttailulle seksualisoidaan keskustelupalstalla. 😱 Varmasti B särkyy tästä(kin), kun hänen kehoaan halutaan ja kommentoidaan ihailevaan sävyyn. 🙄
Olen tästä kyllä samaa mieltä. Koko bändi markkinoi itseään sanalla shagadelic ja erityisesti bojan hyödyntää seksuaalista vetovoimaansa lavalla ja varmaan kaikkialla muuallakin. Siitä on todella ok puhua ja sen saa huomata ja siihen saa reagoida. Mutta nöpötys ei ole ihan samaan tapaan oma valinta ja vaikka sen esiintyminen jossain odottamattomassa tilanteessa useimmiten varmaan nuorta miestä itseäänkin huvittaa, se kuuluu kuitenkin sinne kehorauhaan. Minä siis äsken kommentoin sitä Tavastian nöpötystä ja ymmärrän kyllä miksi se meni yli.
Musta missään vaiheessa ei kyse edes ole ollut erektiosta, vaan kireiden housujen läpi näkyvästä peruspaketista. Ja ne kireät kehonmyötäiset housut lavalla on myös tietoinen valinta, joiden tarkoituksena ei ainakaan ole kätkeä kehon muotoja.
Siis oliko muuten niin, että Suomen keikoilla ei ollutkaan Ritva-tädin liehuvia lahkeita, vaan mustat piukat joka keikalla?🧐💙
Ainakin Nacella oli Tampereella Irmelin lepattavat housunlahkeet.
Vierailija kirjoitti:
Yksityiskeikasta: Jos keikkapalkkio on 15 000 euroa, ja muita kuluja esim. 25 000 euroa (ihan hatusta vedetty), ja yleisöä esim. 200, niin sehän tekee 200 euroa per nauta. Mikä olisi hyvä määrä yleisöä tuollaiselle keikalle? Ideana kai olisi että kaikki pääsisivät juttelemaan poikien kanssa, ja tunnelma olisi tosiaan kuin yksityistilaisuudessa (en haluaisi sanoa *intiimi*, no sanoin kuitenkin, tajuatte varmaan).
Tehdään gallup: Paljonko olisit valmis sijoittamaan rahaa, jotta saataisiin JO yksityiskeikalle Suomeen?
201-500 euroa: nuoli ylös.
Korkeintaan 200 euroa: nuoli alas.
Kommentoi jos voisit sijoittaa enemmän.
Sijoitan tonnin pääsystä tähän eliittijoukkoon jos vaan puitteet on kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mystery Artist?
Se on hemmetti sitten tämän palstan vika, jos joku päivä ao3:n ilmestyy puolitosissaan kirjoitettu Hris-fikki. Mulla napsahtaa nimittäin ihan kohta päässä.
Häärijä on siviilissä aika paketti ja olen ennenkin sanonut, että myös aikamoinen vilkkusilmä. Älkää antako sen keltaisen puvun ja puppyn ilmeen hämätä. Kris ei vielä tiedä, mikä häntä oikeasti odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä nuo cas nöpö -jutut menee aivan liian pitkälle. Ihan sama mitä ficceihin kirjoitetaan, koska ne on mielikuvitusta, mutta noilla kuvilla ja videoilla rikotaan B:n yksityisyyttä ja kehorauhaa ja ne on todella epäkunnioittavia häntä kohtaan. Kannattaa palautella mieleen että puhutaan kuitenkin 24-vuotiaasta, ei sillä että tuo olisi hyväksyttävää kenenkään kohdalla.. Ajatelkaa jos bändissä olisi nuori nainen ja keikan eturiviläiset faneiksi itseään kutsuvat zoomailisivat hänen haaroväliin ja täällä ihasteltaisiin sitä miten hyvin hänen cameltoe näkyy. Ei varmaan olisi kenenkään mielestä ok. Mun mielestä ei myöskään voi puolustautua sillä että jollain toisella palstalla kirjoitetaan törkyisempiä juttuja. Me ollaan vastuussa tästä sisällöstä.
Samaa mieltä, tämmönen epäkunnioittava yksityisyyden rikkominen on jo hieman ahdistavaa. Fiktio on fiktiota, jätetään oikeiden ihmisten kehot rauhaan.
Yhyy, artistia, jonka imago perustuu seksuaaliselle viehätysvoimalle ja flirttailulle seksualisoidaan keskustelupalstalla. 😱 Varmasti B särkyy tästä(kin), kun hänen kehoaan halutaan ja kommentoidaan ihailevaan sävyyn. 🙄
Olen tästä kyllä samaa mieltä. Koko bändi markkinoi itseään sanalla shagadelic ja erityisesti bojan hyödyntää seksuaalista vetovoimaansa lavalla ja varmaan kaikkialla muuallakin. Siitä on todella ok puhua ja sen saa huomata ja siihen saa reagoida. Mutta nöpötys ei ole ihan samaan tapaan oma valinta ja vaikka sen esiintyminen jossain odottamattomassa tilanteessa useimmiten varmaan nuorta miestä itseäänkin huvittaa, se kuuluu kuitenkin sinne kehorauhaan. Minä siis äsken kommentoin sitä Tavastian nöpötystä ja ymmärrän kyllä miksi se meni yli.
Musta missään vaiheessa ei kyse edes ole ollut erektiosta, vaan kireiden housujen läpi näkyvästä peruspaketista. Ja ne kireät kehonmyötäiset housut lavalla on myös tietoinen valinta, joiden tarkoituksena ei ainakaan ole kätkeä kehon muotoja.
Siis oliko muuten niin, että Suomen keikoilla ei ollutkaan Ritva-tädin liehuvia lahkeita, vaan mustat piukat joka keikalla?🧐💙
Vaikka kuka sanois mitä niin kyllä noi Boitsun Suomen-keikkojen asut oli hyvin tarkoituksella valittu. Joku sanoi että Käärijä ei ole sen tyyppinen mies jota vaatteilla iskettäis mutta Bojan saattaa silti olla sen tyyppinen mies jolle niillä vaatteilla on merkitystä ja halusi näyttää mahdollisimman hyvältä🥰. Ja onnistui prkle, kun täällä palstallakaan ei nyt päästä yli eikä ympäri hänen ihanuudestaan😍.
Hyvää yötä ja kaunita unia sekä K:n kuumia kuvia!
https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1706366380990144607
Taitaa olla aika yleistä, että faniporukoissa fanien kesken puolin ja toisin herää erilaisia ajatuksia. Mitään toisten kiusaamista tai sorsimista en hyväksy. Kiersin itse erään artistin keikkoja todella ahkeraan vähän nuorempana. Sitä kautta artisti oppi nimen ja tuli useammin juttelemaan ennen tai jälkeen keikan. Tuttuja on helpompi lähestyä. Muistan että mulla itselleni tuli vähän sellainen turha ylpeys omaan mieleen. Vaikka tiesin etten ole yhtään sen muista parempi fani. Tämmöstä varmasti tapahtuu tosi paljon. Ja sitten on se toinen puoli jotka eivät pääse keikoille niin usein tai juuri koskaan ja ollaan kateellisia. Tuntuu että fanitusmaailmakin osaa olla tosi ankara. Sen takia tykkään nykyään mielummin olla faniporukoista erossa.
Joo se Ouluhallin mystery artist on Karri Koira. Somessa tuli jo järjestäjän mainoksia vastaan.
Ja joo, olin pettynyt, vaikkei mulla nyt mitään ko. esiintyjää vastaan olekaan. 😅
Ps. Levillä on Hullu Poro -areena, jos keikkapaikkaa mietitte. 😉
Kyllä jokereiden on varmasti paljon helpompi nyt saada Suomeen keikkaa jos vaan haluavat, ei ihan joka balkanilaisbändi myy neljää keikkaa peräkkäisinä iltoina loppuun Suomessa, eikä ollut kyse mistään Tikkurilan Esson baareista.
Ei helvetissä.
Koo ja Bee ovat kuin toistensa puoliskot.
Eihän tollasta ole nähty ikinä.
Kylmikset menee.
Ja yöunet.
Öitä
Iltaa.
Edustan kansainvälistä Pelastakaa jokeripokeripoika Kris paritukselta -säätiötä. Ilmoitusluonteista asiaa.
Mä oon nyt täällä Ljubljanassa ja nappasin tän pitkäkoipisimman jokeripojan justiinsa mukaani ja sulloin sen vastusteluista huolimatta putkikassiin jalkoineen ja nättine naamoineen ja heitin pakuun. Mä vien sen nyt turvapaikkaan. Ensimmäisenä tuli vastaan tämmönen luukku missä lukee, hetkinen, laitetaas rillit, joo tässä seisoo 'horny jail'. Mut tää ovi on nyt apposen aaaaaa......
Vierailija kirjoitti:
Tuosta casual nöpötys kirjoituksesta tuli mieleen, että kuinka uusi tämä ilmiö on, että kuvataan keikoilla ja laitetaan niistä videoista sitten hidastuksia ym. nettiin? Itse laitan aina kännykän pois keikoilla ja keskityn nauttimaan. Sen verran olen huomannut, että osa taas kuvaa keikoilla. Älkää käsittäkö väärin, olin tosi onnellinen siitä, että mm. tämä Sirpa piti liveä. Se oli tosi ihanasti tehty. Joskus kyllä olen miettinyt, että tuleeko tässäkin vastaan moraalisia ongelmia?
Sitten toiseen asiaan. Katselin joskus Janin instaa ja hänellä on siellä mm. sellainen kuva, missä hän pitää yksityishenkilöstä kiinni, muut asiat voitte sitten päätellä itse. Tuli vaan mieleen, että mikä kuvan tarkoitus on? Saako siitä keskustella täällä vai seksualisoidaanko me hänet, jos teemme niin? Toisaalta hän on seksualisoinut sillä itsensä. Mietin vaan, että missä raja menee? Toki jokaisella on oma mielipiteensä asiasta ja raja on häilyvä. Mielenkiintoista nähdä, mihin tämä some aika johtaa ja koska se yleinen raja tulee vastaan.
Onhan se selvää, että ottaa tietoisen riskin, jos laittaa instaan hieman "kyseenalaisen" kuvan. Se on ollut ihan oma valinta ja kyseessä on kuitenkin aikuinen mies, niin ei mene enää ihan teinisekoilun piikkiin.
Bändin kundeilla on kuitenkin koko ajan ollut tietty tyyli ja toimintamalli lavalla esiintyessä, joka on mielestäni jopa hieman kuumentunut suosion myötä. Joten ihan tarkoituksellisia nuo ketkuttelut, halailut, suukottelut ja ties mitkä makoilut ja asennot lavalla ovat. Joten mitään pyhäkoulupoikia he eivät edes halua olla, amen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mystery Artist?
Häärijä on siviilissä aika paketti ja olen ennenkin sanonut, että myös aikamoinen vilkkusilmä. Älkää antako sen keltaisen puvun ja puppyn ilmeen hämätä. Kris ei vielä tiedä, mikä häntä oikeasti odottaa.
Nytkö selvisi tämän parin top ja bottom asetelma.🤣 Kris varo, Häärijä on tulossa.
Ei sitten enää kirjoituksia näiden kahden peruspaketeista tai mistään muustakaan kiitos. Meinasi jo oksennus lentää.