Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
108341/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kritisoinut shippaamista ja poikien suhteen kuvittelua romanttiseksi. Se, mikä häiritsee, on nuo suorasukaiset s e ksifantasiat. Eikö niitä voi jakaa jossain muualla, jos ei oma pöytälaatikko riitä?

Voimia teille seksiahdistuneille. Aika huvittavaa, kun miettii millaista matskua K&B on meille just tuottaneet ja kyllä he tietävät, miten niitä kehitellään eteenpäin fandomin keskuudessa, eikä paljon tunnu haittaavan. Sitä paitsi täällä on todella kesyjä ficcejä ja fantasioita verrattuna esimerkiksi Twitteriin ja TikTokiin, jossa jotkut thirst kommentit on todella graafisia ja todennäköisemmin asianomaisten silmillä kuin täällä palstalla julkaistut.

Vierailija
108342/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No aika tylsä ketju olisi ilman noita kirjoituksia, voitte itse hypätä yli

Vaikea hypätä yli ellei ensin lue, mitä on kirjoitettu. Ei viesteissä ole sh- tunnuksia. 

Totta puhuen, miksei vauvapalstalla ole omaa shippaukseen keskittynyttä ketjua? Tai onko olemassa suomalaista shippaussivustoa vai ovatko kaikki harrastajat kerääntyneet yhteen jollekin tietylle kv-sivustolle. Pienen, mutta sitäkin ahkeramman vähemmistön hupia näyttää olevan.

Ennen tätä ketjua en ollut ikinä kuullutkaan ko. ilmiöstä.

Mitä shippaus sinun mielestäsi on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
108343/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bn ig-storyssa neulottu pipo nyt Magnifico-papan päässä 😂

Kuka se pappa muuten on?

Aasinsiltana: miltähän Boitsun isä muuten näyttää? En hetkeäkään usko, että olis tuo herra kuvassa, mutta kovasti kiinnostelisi nähdä kuva. Ajatelkaa että se saattaa olla melko nuorikin vielä, 47-55 välillä veikkaan!!

LadySLO varmaan tietäisi, mutta hän on ehkä hylännyt meidät tämän kaiken nega mayheimin vuoksi. Toivottavasti ei ole.

Ja tästä saa ankeuttajat lisää syitä mielensäpahoittamiseen: kohta turmellaan jo Bojanin isäkin kauhealla s eksipakottamisella!! 😂😂 Onko kukaan enää turvassa kun kiimaiset naudat mylvivät???!! 😂😂 (huumoria)

Mun mielestäni B isä näyttää yllättävän vanhalta. Jossain olen nähnyt kuvan. On kuitenkin ilmeisesti vielä työelämässä. Eikös Bojanin molemmat vanhemmat ole gynekologeja ? Isät ainakin saisitte jättää rauhaan, ei ole enää hauskaa ollenkaan.

Isä gynekologi, äiti lastenlääkäri.

Yksityishenkilöt pois ketjusta! Vai eikö enää pädekään, kun Bojanista kyse, bojanistiketjussa

Vierailija
108344/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon hyppinytkin. Tekstiä ja niihin liittyvää kommentointia alkaa vaan olla aika paljon.

Mikset menisi sinne Kääriä-ketjuun, mitä ei ole tarkoitettu shippaukselle.

Jos shippaajat malttavat pysyä sieltä pois, niin sinne mennään.

Asiahan on niin, että shipperit haluavat huomiota ja päätyvät juttuineen aina sinne, missä keskustelu käy vilkkaana.

Vierailija
108345/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse fiilistelen sitä something more, eivätpä ole sitä ainakaan millään tapaa hillinneet

Niin kauan kuin Jerellä on gf niin en fiilistele muuta kuin spesiaalia ystävyyttä.

Juuri näin ajattelen itsekin. Niin kauan kuin hän on kuvioissa, ei K B ole muuta kuin ystävyyttä vaikka näyttäisi miltä. Gf on se todellinen mittari.

Mikä ihmeen mittari? Kyllä minä tajuan sen, että esim. Nace ja Jan ovat pelkkiä kavereita. Silti shippaan heitä. Eikä se näytä haittaavan heitä, lisäävät vaan löylyä pesään. Sä et nyt taida tajuta, mitä shippaus on. Se on mielikuvaa, fantasiaa, fiktionia. Ei siihen saa sekoittaa mukaan yksityishenkilöitä.

Mitä saat sadusta, jossa on todellisia ihmisiä? Jos uskot itse tuohon "this is only fantasy" -puolusteluusi, niin miksei silloin oikeat sadut riitä?

Miksi sua ottaa noin koville se, että mulla on fantasioita juuri Nacesta ja Janista? Etkö oikeasti ole koskaan haaveillut kenestäkään julkisuuden henkilöstä tai vaikka naapurin tytöstä/pojasta? Minusta olisi outoa, jos saisi fantasioida vain satuhahmoista. En minä ainakaan saa mitään kiksejä piirretystä prinsessa Ruususesta. Ehkä sitten sinä saat.

Tietysti olen salaa haaveillut julkisuuden henkilöistä, fanittaminen ja idolit kuuluu nuoren ja miksei aikuisempienkin henkiseen kasvuun.

Mutta en ole liitellyt julkisuuden henkilöitä mielivaltaisesti romanttisessa mielessä toisiinsa, julkisilla keskustelupalstoilla.

Olen ehkä muinaisjäänne, mutta minusta siinä on jotain kovaa ja ylikävelevää ja nykyajalle tyypillistä narsismia. Näissä aikuisten ihmisten digitaalisissa nukkeleikeissä. (Anteeksi tämä inflaation kärsineen sanan käyttö)

Historia-ohis: fanifiktio ja shippaus ei ole uusi tai moderni ilmiö, joskin internet mahdollistaa laajemman yhteisöllisyyden.

Fanifiktiota (nimenomaan shippausta sisältävää) on ollut ainakin 1700-luvulta lähtien. 1800-luvuilla mm. Bronten sisarukset kirjoittivat fanifiktiota oikeiden mieshahmojen välisistä suhteista. Isompaan tietoisuuteen ficit ja shippaus tulivat 60-70-luvuilla Star Trek-sarjan Spock/Kirk-shippauksen myötä ja real person-shippejäkin alkoi muodostua lisää. Tuolloin ficcejä jaettiin kirjeitse ja fanzine-lehdissä. Esimerkiksi Led Zeppelin julkaisi fanien kirjoittamia tarinoita omassa fanzinessään.

Kiinnostuneille:

https://www.theatlantic.com/culture/archive/2020/02/surprising-18th-cen…

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fan_fiction

https://ultimatepopculture.fandom.com/wiki/Real_person_fiction

Ennen laitettiin elohopeaakin kasvoihin.

👍🤣😂 Ja käytettiin vuohensarvea ehkäisyvälineenä

Vierailija
108346/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se pappa muuten on?

Aasinsiltana: miltähän Boitsun isä muuten näyttää? En hetkeäkään usko, että olis tuo herra kuvassa, mutta kovasti kiinnostelisi nähdä kuva. Ajatelkaa että se saattaa olla melko nuorikin vielä, 47-55 välillä veikkaan!!

LadySLO varmaan tietäisi, mutta hän on ehkä hylännyt meidät tämän kaiken nega mayheimin vuoksi. Toivottavasti ei ole.

Ja tästä saa ankeuttajat lisää syitä mielensäpahoittamiseen: kohta turmellaan jo Bojanin isäkin kauhealla s eksipakottamisella!! 😂😂 Onko kukaan enää turvassa kun kiimaiset naudat mylvivät???!! 😂😂 (huumoria)

Mun mielestäni B isä näyttää yllättävän vanhalta. Jossain olen nähnyt kuvan. On kuitenkin ilmeisesti vielä työelämässä. Eikös Bojanin molemmat vanhemmat ole gynekologeja ? Isät ainakin saisitte jättää rauhaan, ei ole enää hauskaa ollenkaan.

Yksityishenkilöt pois ketjusta! Vai eikö enää pädekään, kun Bojanista kyse, bojanistiketjussa

voi luoja näitä jankkaajia. mene sinäkin ihastelemaan janin yksityishenkilöä😝

Vierailija
108347/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nyt kuitenkin mahdutaan kaikki tänne ja osataan kaikki hyppiä ne viestit yli, mitkä ei kiinnosta, shippausta tai ei. Paatti on jo kerran haljennut ja sekin oli kyllin raskas prosessi, niin ei nyt tehdä tästä ongelmaa.

Ainut mikä häiritsee on suorasukaiset s eksificit. Ei todellakaan kuulu tänne. Vähän eri maailmaa kuin muu kommentointi täällä.

Vierailija
108348/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodeliin levinnyt tieto jostain pienemmästä yksityisestä discord kanavasta, joka keskittyy ilmeisesti muiden fanien haukkumiseen ja valokuvaaja myös tässä discordissa tosi palvottu henkilö, jota yllytetty tyyliin eilen aiheuttamaan jotakin draamaa. En ole nähnyt yhtä toksista "fanitusta" koskaan aikaisemmin.

Vierailija
108349/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka se pappa muuten on?

No nää vanhemmat on kyllä esiintyneet poikansa kanssa kuvissa ja mainittu haastatteluissa, eli eivät ole mitään salassa pidettävää tietoa.

Vierailija
108350/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oh no, kaikki eiliset saunaficit poistettu!

Mulla on tallessa ainakin muutama, pitänee odottaa sopivaa hetkeä laittaa ne uudelleen plussan puolelle sitten vaikka

Hienoa jos otit talteen.😊 Täältä nähtävästi joku poistattaa taas kaiken.

Onko tämä palsta ihan oikea paikka homoeroottisille kuvitelmille?

Niinpä. Niitä voisi kirjoitella sinne discorgin puolelle tai jonnekin... täällä käy varmaan myös nuorempaa porukkaa joiden silmille ei noi kaikki välttämättä sovi.

KaksPlussalla näyttää olevan ihan oma osasto seksinovelleille ja eroottisille tarinoille. Menkää sinne! Ai niin, eihän siellä kukaan pahoita mieltään.

Vauvan keskustelupalstalla on myös seksi osio. Meinaatko, ettei nuoret löydä sinne? Voithan pyytää, että tämä ketju siirretään sinne. Niin on mode on tehnyt ennenkin.

Tervemenoa vaan sinne!!! Ei tule ikävä.

Silti tulet sinne kuitenkin lukemaan tätä ketjua. Et taatusti osaa pysyä poissa.😂

Veikkaan samaa. Vaikka tämä ketju siirrettäisiin sinne, niin nämä paheksujat seuraavat kuitenkin perässä.

Ei sinne tarvitse koko ketjua siirtää, riittää, kun seksihullut siirtyvät sinne.

Taidat olla väärässä ketjussa. Mene Kääriä ketjuun, siellä jutellaan asiapitoisemmin. Jokereilla on/oli myös oma ketju.

Ei tää kyllä varsinaisesti mikään homoeroottisten kuvitelmienkaan ketju ole. Mistä tulee pakkomielle naittaa Käärijää ja Bojania? Luuletteko, että asianomaiset itse on näistä kuvista ja kuvitelmista mielissään?

eiköhän ne vaan ajattele, että öeivttu noi akkalaumat on simppeleitä

Aivan varmasti ajattelevat noin ja nauravat partoihinsa akkalauman simppeleitä, typeriä kuvitelmia. Samalla ajatellen että antaa niiden elää kuvitellen kuplassaan, kassavirtaahan se lisää.

Käärijällä oli oikein hyvä 'business plan' viisuihin. Homma onnistui suunnitelmien mukaisesti.  Massia tulee, ja eläkepäivät lähenevät vauhdilla. Hjyva, hjyva!

ICIP ei ottanu tulta odotetusti. Käärijän lopun alkua? Ens kesän jälkeen se on siinä. Uudet tulokkaat.

Vierailija
108351/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nyt kuitenkin mahdutaan kaikki tänne ja osataan kaikki hyppiä ne viestit yli, mitkä ei kiinnosta, shippausta tai ei. Paatti on jo kerran haljennut ja sekin oli kyllin raskas prosessi, niin ei nyt tehdä tästä ongelmaa.

Ainut mikä häiritsee on suorasukaiset s eksificit. Ei todellakaan kuulu tänne. Vähän eri maailmaa kuin muu kommentointi täällä.

Hyppää yli. Se, että ne häiritsee sua, ei tarkoita, että voisit yksin päättää, että ne ei kuulu tänne. Ei nyt ryhdytä palstapoliiseiksi tuollaisten takia, on kyllin paljon ollut jo sitä ankeutusta ja jankkausta kaikesta muusta.

Vierailija
108352/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole kritisoinut shippaamista ja poikien suhteen kuvittelua romanttiseksi. Se, mikä häiritsee, on nuo suorasukaiset s e ksifantasiat. Eikö niitä voi jakaa jossain muualla, jos ei oma pöytälaatikko riitä?

Voimia teille seksiahdistuneille. Aika huvittavaa, kun miettii millaista matskua K&B on meille just tuottaneet ja kyllä he tietävät, miten niitä kehitellään eteenpäin fandomin keskuudessa, eikä paljon tunnu haittaavan. Sitä paitsi täällä on todella kesyjä ficcejä ja fantasioita verrattuna esimerkiksi Twitteriin ja TikTokiin, jossa jotkut thirst kommentit on todella graafisia ja todennäköisemmin asianomaisten silmillä kuin täällä palstalla julkaistut.

Luulisi teidänkin tajuavan että on eroa muulla fiilistelyllä ja omien se ksifantasioiden heittämisellä muiden naamalle paikassa jonne ne ei kuulu.

Vierailija
108353/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sähän et voi sitä määritellä mikä kuuluu tänne ja mikä ei. Monet sitä vastoin haluaa, että seksificcejä julkaistaan täällä. Kuten sanottua, mitään erityisen eksplisiittistä täällä ei ole edes julkaistu, vaan ne julkaistaan suoraan muissa kanavissa.

Vierailija
108354/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulisi teidänkin tajuavan että on eroa muulla fiilistelyllä ja omien se ksifantasioiden heittämisellä muiden naamalle paikassa jonne ne ei kuulu.

En tajua, selvennä ihmeessä!

Vierailija
108355/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täähän on superhyvä! Joku tulee mieleen piukasta puvusta! 🤣

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https…

No ei se mikään Bn isä ole, vaan muusikko, niinkuin edellä sanottiin. Kattokaa nyt tämä! Mitä yhtymäkohtia micmac K:hon!💚🎶🤎

Vierailija
108356/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän kohtaan kaivataan selvästi miestä seinälle!

https://www.tiktok.com/@ppo9a9/video/7261975225338793248?_t=8fxqT5ZIx3x…

Vierailija
108357/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea hypätä yli ellei ensin lue, mitä on kirjoitettu. Ei viesteissä ole sh- tunnuksia. 

Totta puhuen, miksei vauvapalstalla ole omaa shippaukseen keskittynyttä ketjua? Tai onko olemassa suomalaista shippaussivustoa vai ovatko kaikki harrastajat kerääntyneet yhteen jollekin tietylle kv-sivustolle. Pienen, mutta sitäkin ahkeramman vähemmistön hupia näyttää olevan.

Miten sen nyt kauniisti sanoisi, p:n jauhamista ja kilpailua siitä, kuka kehtaa olla kaikkein hävyttömin jutuissaan. Jotain mielikuvitusorgiaa. Ei ole meikäläisen juttu.

Mutta harrastetaanhan sitä new born nukkiakin ja anime-pukeutumista.

Top 3 maailman syntisimmät asiat (tässä järjestyksessä):

Baby born-nuket, anime-pukeutuminen, seksi

Vierailija
108358/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K ei ole halunnut tuoda julkisuuteen, se ero taitaa olla

Vierailija
108359/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kaikki syntiset ja likaiset seksiajatukset pois, älkääkä ainakaan jakako niitä täällä (pliis jakakaa)!

https://www.tumblr.com/khihi/729264181750251520?source=share

Vierailija
108360/123801 |
25.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen nyt kauniisti sanoisi, p:n jauhamista ja kilpailua siitä, kuka kehtaa olla kaikkein hävyttömin jutuissaan. Jotain mielikuvitusorgiaa. Ei ole meikäläisen juttu.

Mutta harrastetaanhan sitä new born nukkiakin ja anime-pukeutumista.

Top 3 maailman syntisimmät asiat (tässä järjestyksessä):

Baby born-nuket, anime-pukeutuminen, seksi

Kuka on puhunut synnistä mitään?

Ketju on lukittu.