Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
10821/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo tyttiksen salailu vain olisi onnistunut näin pienessä maassa plus tyttis on kuin symbioosissa itse artistin kanssa suunnilleen joka keikalla. Onko tällaista kuviota muuten monella artistilla? Epäilen.

Tulee mieleen onko hänet palkattu töihin esim somea tekemään. Voi olla mahdollista

Tyttiksen palkkaaminen somevastaavaksi on ollut kyllä huono idea. Kun ei pysytä itse artistissa, vaan pakko tuoda itseä joka välissä esille.

Aletaan olla vaarillisilla vesillä, kun tulkitaan että tyttis tuo itseään esille joka välissä. Aistin negatiivisia sävyjä, älkää lähtekö sellaiseen.

Jep. Eihän hän todellakaan tuo jatkuvasti itseään esille kun ylivoimaisesti suurimmassa osassa kuvia (99%) ei häntä mitenkään näy. Pahantahtoiset stalkkerit ne vaan syynää pikselin tarkkuudella joka kuvan.

Vierailija
10822/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä haluaisi olla käärijän tyttöystävä juuri nyt. Huh.

Saattaapa melkonen p-ska ja vihamyrsky olla tulossa faneilta niskaan.

Tuore suhde joka alkanut fanituksesta niin.,,

En usko, kyllähän Alan Walkerinkin parisuhde alkoi fanituksesta ja hyvin näyttää sujuvan. En ole tietoinen mistään vihapuheesta. Tosin hoitavat julkisuuden asiallisesti, ei mitään kuurupiiloleikkejä joissa toinen feikkaa sinkkua, toinen tyrkyttää itseään. Eikä Walker flirttaile ympäriinsä.

K:n julkisuuskuva on hyvin flirtti. Mutta niin on Måneskinin Damianonkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10823/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

äh, toivottavasti tästä ei tule liian kiusallista, tarkoitan siis, että jos K:lta aletaan nyt esim. joidenkin ulkkisfanien toimesta tivata vaikka, että miksi on laittanut monitulkintaisia viestejä B:lle jne ja on kuitnekin varattu. Ja sitten joutuu taas selittelemään jotain. Tai toivottavasti B:ltä ei kysytä tuosta asiasta MITÄÄN.

Uskon että B on vaan helpottunut tuosta k:n tyttöystävätiedosta. Mun mielestä se on ollut haastiksissa jotenkin ahdistunut ku k tulee puheeksi.

Vierailija
10824/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihania symppiksiä molemmat.

tunnetko sinä heidät

Vierailija
10825/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan Käärijä vaan voinut todeta kun tyttöystävästä on kysytty, että kyllä sellainen löytyy, mutta on niin tuore suhde että julkisuuteen ei vielä. Tai jotain sen tyyppistä. Tai sen, että tyttöystävä ei ole julkisuuden henkilö tms. Ei kai siinä mitään kummallista olis ollut.

No just tää! Miksi ei tehnyt noin 😫

Mä ihmettelin jo ennen finaalia, että miksi kaikki puhuvat, että Käärijä on niin autenttinen ja oma itsensä, eikä esitä mitään? Minusta hän ei ollut ollenkaan sellainen, kun ihmiset ovat ollessaan ihan omia itsejään. 

Toki silloin kun palasi kotimaahan Helsinki-Vantaalle, ja se yks nainenkin sanoi: "muuta meille asumaan" ja Kärtsä vastas heti "joo mä tuun, mulla onkin rahat loppu", niin tavallaan tajusin, että se elää hetkessä ja reagoi tietyllä tavalla omana itsenään, eikä tavallaan laittanut tuossa roolia tai eräänlaista etäisyyttä ventovieraaseen (olikohan se ihminen muuten sitä? aika makee, jos tosiaan oli) päälle, mikä on siis todella hurmaavaa. 

Mutta siis se on vähän eri asia, kuin aitous. Tuskin meistä kukaan on koko ajan 100% aito? Esim. itse olen umpirehellinen, mutta itse asiassa on paljonkin tilanteita, joissa esitän eli jätän ison osan itseäni pois kaikesta mitä teen tai sanon. Esim. jo töissä kahvihuoneessakin, vaikka ei varmaan edes tarvitsis. Mutta mut on kasvatettu niin. Ikävä kyllä. Haluaisin olla aidompi monessa paikassa.

Vierailija
10826/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

äh, toivottavasti tästä ei tule liian kiusallista, tarkoitan siis, että jos K:lta aletaan nyt esim. joidenkin ulkkisfanien toimesta tivata vaikka, että miksi on laittanut monitulkintaisia viestejä B:lle jne ja on kuitnekin varattu. Ja sitten joutuu taas selittelemään jotain. Tai toivottavasti B:ltä ei kysytä tuosta asiasta MITÄÄN.

No haloo he on vain ystäviä. Ehkä heittäneet läppää jollain tulenaralla aiheella mutta mitään väärää ei ole tehneet

No tottakai näin on, mutta jos haastatteluista lähtien asiasta on tähänkin saakka kysytty, niin miten tätä nyt sitten ei huomioitaisi. Ja kun fanien toiveet ja käsitykset asiasta ovat olleet erit. 

Vierailija
10827/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wild Youthin rumpalin instastooreissa @calmcadam on kivaa Bojan-kontenttia.

Bojan niitten Guinness -tuoppien kanssa! 😝😍 Tuosta saa kyllä hänestä vähän sitä fiilistä, joista alkaen Käärijä on mieheen bromanssahtanut!

Mä en kestä tuon Bojanin kanssa, miten kukaan voi olla noin hurmaava. Kiva, että hän näyttää voivan ihan hyvin.

Jokereiden löytyminen on kyllä ollut parhaita juttuja näissä viisuissa. Kuinkahan paljon jokereille selviää/on selvinnyt Jeren tekemisten ristiriidat ja kuinka paljon niistä jää kielimuurin taakse.

Bojanilla on kyky saada ympäröivät ihmiset loistamaan ja tuomaan parhaimmat puolet itsestään. Käärijäkin oli ihanimmillaan hänen seurassaan. Nyt tämä bojaniton Käärijä onkin aika erilainen. Bojan saa tuon irkkubändinkin loistamaan ja vaikuttamaan paljon mielenkiintoisemmalta.

Olen yrittänyt miettiä Bojanin salaisuutta. Onhan nättejä poikia muitakin. Onko hän niin täysillä läsnä koko ajan ja sitten minuun ainakin tehoaa tuo velmuilu. Sopiva sekoitus lapsellisuutta ja aikuista. Eloisuus. Ehdotuksia?

Minuun vetoaa se, että hänen huumorinsa on samaan aikaan sekä lapsellista että älykästä, enkä nyt tarkoita tätä bromance-juttua. Hän on todella nopeaälyinen, sanavalmis ja nokkela. Se yhdistettynä hyväkäytöksisyyteen ja valloittavaan ulkonäköön (ei tarpeettomia koruja, hiustenvärjäystä tai puunausta - jopa esiintymismeikki oli tosi maltillinen) on vastustamaton yhdistelmä. Käärijästä on sanottu, että hän autenttinen, mutta minusta tuntuu että tästä kaksikosta sellainen on enemmän Bojan.

Bojan on siis aito. Juuri sitä, mitä Jereltäkin kovasti kaivataan ja joka hänestä välillä näkyy. Bojan sai aitoudellaan paremman Jeren näkyviin. Tässä tarinassa kaikki kääntyy päälaelleen. Ensin Jere on se tähti ja Bojania pidetään hänen fanipoikanaan ja varjonaan. Jotain erityistä Jeressäkin on Bojanin silmin ollut, koska syntyi noin valloittava suhde.

Vierailija
10828/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on hieman outoa kans että tyttis on osallistunut /kommentoinut tuohon NRJ Walker -kisaan...tai mikä se nyt on ollutkaan...siis eilen...

Hänen ig-tilinsä nimi?

Nimellään Instassa, MK alkukirjaimet, n 21 tuntia sitten postannut sen, tägännyt vw-alkukirjaimilla olevan kaverinsa ja kuvassa vaaleat polkkahiukset. Niillä löydät...

Mistä instasta löytää tägätyt henkilöt? Jos menen w.a:n instaan, ei se siellä ole.

Tämä on siis NRJn julkaisu. Kilpailussa pyydettiin tägäämään ystävå niin kummatkin pääsee ratikkaan.

https://www.instagram.com/p/CtKAfS7NXxX/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Vierailija
10829/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on otettu suoraan tuolta keskustelun säännöistä. Ootteko ihan varmoja, ettette oo kirjotellu tänne lain vastasesti?

Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:

- herjaavat, rasistiset tai yksityiselämää loukkaavat viestit,

- valheellista tietoa tai vihjauksia yksityishenkilöistä sisältävät viestit,

rikokseen yllyttävät viestit,

- siveettömät tai lapsen koskemattomuutta loukkaavat viestit tai

- yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta.

näiden perusteella sais kyllä gf tehtyä tästä keskustelusta rikosilmotuksen. vaikka on kuinka anonyymi palsta, niin poliisi pystyy silti jäljittämään kirjottelijat.

Ootko joku tyttiksen tuttu?

en oo, oon vaan lurkkaaja jodelista :) ei mun tarvi olla ty:n tuttu huomatakseni et noiden sääntöjen perusteella täällä on osa menny ihan liian pitkälle oman fanituksensa kanssa ja alkanu jauhamaan yksityishenkilöistä asioita, jotka on lain vastasia.

Vierailija
10830/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo tyttiksen salailu vain olisi onnistunut näin pienessä maassa plus tyttis on kuin symbioosissa itse artistin kanssa suunnilleen joka keikalla. Onko tällaista kuviota muuten monella artistilla? Epäilen.

Tulee mieleen onko hänet palkattu töihin esim somea tekemään. Voi olla mahdollista

Tyttiksen palkkaaminen somevastaavaksi on ollut kyllä huono idea. Kun ei pysytä itse artistissa, vaan pakko tuoda itseä joka välissä esille.

Ei hän ole tuonut esille itseään mitenkään eikä välttis ole somevastaava kuvaamista enempää! En tiedä kenen ne kynnet oli muttei välttis tyttiksen.

Mutta on ahkerasti K:n mukana raporttien mukaan. Siitä tulee mieleen onko hänellä töissä?

Vierailija
10831/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan Käärijä vaan voinut todeta kun tyttöystävästä on kysytty, että kyllä sellainen löytyy, mutta on niin tuore suhde että julkisuuteen ei vielä. Tai jotain sen tyyppistä. Tai sen, että tyttöystävä ei ole julkisuuden henkilö tms. Ei kai siinä mitään kummallista olis ollut.

Tämä olisi ollut aivan ehdottomasti paras strategia. Olihan se nyt alusta asti selvää, että mikään sinkun larppaaminen ei tule onnistumaan, kun Seiska kaivaa joka tapauksessa tiedon esille. Oltaisiin säästytty hyvin paljolta turhalta spekuloinnilta, olisivat voineet vapaammin olla ilman piilottelua, ja ennen kaikkea meiltä olisi säästynyt huomattavasti aikaa ja energiaa omaan elämään, kun ei olisi tarvinnut käyttää kahta kuukautta tähän shippausleikkiin :D (tämä oli sit vitsi..)

Vierailija
10832/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkkisfanien toimesta? No, eihän se sitten leviä mihinkään. Paitsi muilla samanlaisille hulluille, jotka eivät saa ääntään kuuluviin minnekään pois omasta fanikuplastaan. Eli mitä sitten. Plus ei K mitään selitä, eihän se osaa enkkuakaan. (tajuat pointin? valkoivasta kielitaidosta on silloin hyötyä)

Vierailija
10833/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis. Onko Käärijän avovaimo (nyyh!) VENÄLAINEN ??? En kestä .......

Vierailija
10834/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wild Youthin rumpalin instastooreissa @calmcadam on kivaa Bojan-kontenttia.

Bojan niitten Guinness -tuoppien kanssa! 😝😍 Tuosta saa kyllä hänestä vähän sitä fiilistä, joista alkaen Käärijä on mieheen bromanssahtanut!

Mä en kestä tuon Bojanin kanssa, miten kukaan voi olla noin hurmaava. Kiva, että hän näyttää voivan ihan hyvin.

Jokereiden löytyminen on kyllä ollut parhaita juttuja näissä viisuissa. Kuinkahan paljon jokereille selviää/on selvinnyt Jeren tekemisten ristiriidat ja kuinka paljon niistä jää kielimuurin taakse.

Bojanilla on kyky saada ympäröivät ihmiset loistamaan ja tuomaan parhaimmat puolet itsestään. Käärijäkin oli ihanimmillaan hänen seurassaan. Nyt tämä bojaniton Käärijä onkin aika erilainen. Bojan saa tuon irkkubändinkin loistamaan ja vaikuttamaan paljon mielenkiintoisemmalta.

Olen yrittänyt miettiä Bojanin salaisuutta. Onhan nättejä poikia muitakin. Onko hän niin täysillä läsnä koko ajan ja sitten minuun ainakin tehoaa tuo velmuilu. Sopiva sekoitus lapsellisuutta ja aikuista. Eloisuus. Ehdotuksia?

Charmikkuus ja karisma. Sitä ei voi feikata.

Charmi - tulee mieleen vanhat miehet.

B on nuori, viattoman oloinen, hetkessä voimakkaasti elävä ja aina iloinen. Kepeä, aurinkoinen ja jotenkin hyväntahtoinen persoona. Hän ei todellakaan näytä ottavan mitään vakavasti.

https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-52794

Siinähän ne, Bojanin ominaisuudet.

Vierailija
10835/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa fiilistelyä tässä ketjussa

Vierailija
10836/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka Käärijää kyllä fanitan niin on hänestä vähän kummallisia viboja nyt tullut viimeaikoina. Miksi sanoo asuvansa ahtaassa yksiössä ja esittää köyhää, kaikille flirttailevaa sinkkua, jos mikään näistä ei ole totta?

Koska se toivoo, että se olisi vielä sinkkuna pikkuyksiössään ja saisi rauhassa pohtia itse elämänsä suuntaa? Viisut on iso kokemus joka muuttaa ihmistä monella tapaa. Verrannollinen vsikka vaihto-opiskeluvuoteen tms.

En usko että viisuista on palannut sama ihminen joka sinne lähti. Siivet on kasvanut selkään, ja ne kantaa. Toivon ettei niitä leikkaa kukaan irti.

Muutti sen verran, että meni Aktian kelkkaan ja Kauppalehteen kertomaan 5 year planinsa

Nää on niitä takaiskuja mitä tulee kun ei ole ammattimaista henkilöä katsomassa julkisuuskuvan perään. Mä en nää noissa mitään pahaa.

Joo ammattitaitoinen somentekijä plus PR. Musta toi Aktian yhteistyö ei ollut paras veto julkisuuskuvaa ajatellen nyt

Vierailija
10837/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa fiilistelyä tässä ketjussa

Minusta myös sellaista mukavaa lämmintä B & K fiilistelyä 🥰

Vierailija
10838/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääriähän on koko ajan sanonut ettei halua puhua lähipiiristään ja suhdeasioistaan ja se sisältää tyttöystävän olemassaolon. Musta se on täysin OK sillä henkilökohtainen elämä on jokaisen oma asia. Nyt toki varmaan joutuu myöntämään että tyttis on olemassa mutta en usko et se siitä mitään muuta edelleenkään haluaa puhua.

Vierailija
10839/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo Aktia ei ollut paras. Koska laittaa huomion hänen raha-asioihinsa liikaa. Typerä yhteistyö muutenkin, sori.

Vierailija
10840/123801 |
08.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eiköhän ton tyttislööpin ilmestymisen jälkeen pikku kohahdus ollut odotettavaa. Seiska on varmaan uumoillut asiaa jo pitempään jo siitä edellisestä lööpista alkaen.

Ketju on lukittu.