Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
107341/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kuvitella että kovin pitkää taukoa olisi seuraavaan tapaamiseen. Varmasti jäi kova ikävä ja kaipuu toisen seuraan. Kerta kerralta enemmän, kun tutustuvat aina vain paremmin. Maybe something more laittaa asioita tapahtumaan ja tuottaa joskus jopa sopivia teknisiä ongelmia.

Mäkin mietin että onkohan ikävä nyt suurempi kun nythän he oli monta päivää ihan tosi tiiviisti käytännössä yötä päivää yhdessä. Vai onko silleen , että tauko tekee hyvää😜

Vierailija
107342/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan julkaissut kuvan jonkun jalkapalloilijan kanssa, onko toi jo ennen NT:ia otettu kuva?

https://www.instagram.com/p/CxlC9q-NlOh/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Joo on, silloin ku kävi yksin laulamassa siellä matsin väliajalla ennen Jokereiden omaa keikkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107343/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyyköhän Kärtsän uusin ig seurattu asiaan.. 😄

Ei sais toki nauraa mutta ai kamala, toivottavasti ei😅😅

Ketä siis tarkoitetaan? Ei ig:tä

Vierailija
107344/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää paska-myrskyt on just ne mitkä pitää huolen että artistit eläköityy varhain ja vetäytyy julkisuudesta. Eihän tällaista jaksa kukaan järjissään kovin kauaa.

Vierailija
107345/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuka se on?

KUKA??!!!

Vierailija
107346/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K alkanut seurata asianajajaa instassa, joka edustaa ilmeisesti luovan alan ihmisiä. Muitakin julkkiksia seuraa samaa henkilöä.

Vierailija
107347/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa, mutta tämä henkilö oli ollut jossain näytelmässä, jossa oli Käärijä-hahmo ja oli siitä postaillut storyihinsa. Siksi veikkasin K:n alkaneen seurata häntä eikä hänen ammattinsa vuoksi. Voi tietysti olla molemmat kyseessä.

No hyvä sitten. Vaikka varmaan ihan hyödyllinen kontakti olla olemassa. 🙂

Vierailija
107348/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää ainakin Mikelle töitä syksyksi ja saadaan paljon kivoja kuvia.

Vierailija
107349/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K alkanut seurata asianajajaa instassa, joka edustaa ilmeisesti luovan alan ihmisiä. Muitakin julkkiksia seuraa samaa henkilöä.

No voi vttu sentään miten kryptista taas. Sanokaa nyt vaan kuka ja mitä.

Vierailija
107350/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaaha, onko Seiskalta tulossa juoruja ensi viikolla?

Vierailija
107351/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kuka?

Vierailija
107352/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä palsta ei kyllä ole se paikka, missä diagnosoida yhtään ketään. K on itse sanonut, että hänen pää on niin täynnä, että asiat voi unohtua helposti. Ei välttämättä todellakaan tarkoita heti mitään neurohommia ja musta sitä ei täällä oo asiallista spekuloida.

Kiitos! Olin jo aiemmin tulossa tänne kirjoittamaan toiveen, ettei täällä alettaisi diagnosoimaan ketään ei artisteja eikä kanssapalstalaisia.

Vierailija
107353/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto noi kuvat jotka J julkaissut NT tourista. Ei vain se, että käytännössä kaikki kuvat hänestä ja B:stä, mutta vielä noin kuumia kuvia.

Ja toinen jakaa 6 minuutin päästä omassa stoorissaan punaisen sydämen kera. Ei mitään brothereita tällä kertaa vaan pelkkä punainen sydän. Ja "JO" kommentti live, love, Jere.

Ei oikein julkisissa postauksissa suoremmin voi kertoa, että isoista tunteista on heidän välillään kyse.

Mä en kestä. Enkä ikinä pääse pois tästä laivasta.

Tää on ihan hullua. Ollaan taas saatu takaisin noiden keskinäiset viestittelyt. Ihan kuin ennen vanhaan hyvään aikaan. Välillähän oltiin sitä mieltä, että suhteen syvenemisen takia haluavat pitää sen yksityisenä. Suhde ei näytä laimentuneen ja taas ollaan julkisia. Taas tuli mieleen, että kuinka paljon tämä on sitä paljon puhuttua fanservicea. Noi katseet ei kyllä valehtele.

Olen sen K:n Tavastialla pitämän puheen myötä aika vakuuttunut, että se kesällä nähty somehiljaisuus johtui ylimenneestä shippauksesta ja siitä miten paljon huomiota K&B veti puoleensa. Siinä jäi kummankin musiikki ja JO bändinä aika paitsioon, ja muusikoitahan nämä kuitenkin ovat.

En siis usko että heitä itseään shippaus on haitannut tai väleihinsä vaikuttanut, luultavasti ovat seuranneet koko touhua lähinnä huvittuneina. Mutta siinä kohtaa kun se alkaa tapahtua musiikin ym. kustannuksella, on ehkä tuumattu että parempi yrittää hetkeksi jäähdytellä. Ja nyt kun näkivätiä, että jengi tuli JO:n keikoille ihan heidän itsensä vuoksi, lauloi mukana jne, niin ehkä tuntuu että se "kirous" on kumottu ja voivat taas julkisestikin viestitellä.

Mä olen tästä samaa mieltä. Tietoisesti hyydyttivät ihmisten shippaushinkuja kesällä lähinnä Slovenian pään toiveesta. Ehkä siellä on mietitty juurikin Bojanin imagoa, onko haitaksi hänen Balkanin teinityttöidoliudelleen. Ja nyt päädytty lopputulokseen että antaa mennä.

Eiköhän kyse ollut myös Bojanin mielenterveydestä. Pankki räjähti ESCn jälkeen, brittikiertue oli kirsikka kakun päälle ja B romahti. Tuli paniikkikohtaus, oli pakko rauhoittaa. Olen satavarma, että rauhallinen lapsuuskaveri Martin tuli Ljubljanaan pelkästään tästä syystä. Bojanin tueksi, jotta hän saa koottua itsensä takaisin keikkakuntoon. Martin on maadoittaja, maalaisjärjellä varustettu ja tasainen, joka tuntee Bojanin kuin taskunsa.

Mä veikkaan et G on myös tärkeä osa B:n elämää ja jonkinlainen mentori edelleen.

Vierailija
107354/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ottaa päähän, ettei (ilmeisesti) saa olla rauhassa edes lomalla hetkeäkään.

Vierailija
107355/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan julkaissut kuvan jonkun jalkapalloilijan kanssa, onko toi jo ennen NT:ia otettu kuva?

https://www.instagram.com/p/CxlC9q-NlOh/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Varmaan se hyväntekeväisyyskonsertti, missä esiintyi futismatsissa.

Tuohan on Italiasta Buffoni (veska). B sanoi siinä hyväntekeväisyysottelun haastiksessa että haluaisi päästä potkaisemaan rankkarin. :D

Vierailija
107356/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin saatiin Häärijä pakarat paljaana vilkkuen vaikka ei nyt muuten oikein sensuelli kuva olekkaan.

Vierailija
107357/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin tänne jo aiemmin, että jos joku mies katsoisi mua samalla tavalla, kuin miten Bojan katsoo Jereä, niin asiassa ei jäisi mitään tulkinnanvaraa. Jos olisin Jeren paikalla, niin olisin nostanut Bojanin jo syliini ja kantanut kotiini. Sääli, ettei Jere näe ja koe asiaa samalla tavalla kuin Bojan. Asiasta he ovat varmasti jutelleet, epäselvyydet käsitelty ja nykyään heidän välillä valitsee pelkästään erittäin lämmin ystävyys. Voisin sanoa, että elämää suurempi ystävyys. Jeren takia tämä ketju tulee ehkä ikuisesti pysymään fiilistelyketjuna, mutta joskus asioiden kuuluu mennä niinkuin ne menevät. Kyllähän heidän ystävyyskin silti lämmittää tälläisen pervon romantikon mieltä. Tämä on sitten vain tälläisen säälittävän rakkautta etsivän gayn sepustus, joten sen painoarvo ei välttämättä ole 100%, vaan ehkä jopa lähempänä nollaa. Seuraavaksi Logomon pikkujoulut ja toivottavasti jotain muutakin siinä välissä.

Ihan tosi suloinen viesti sinänsä, mutta emme voi tietää, miten Jere kokee/näkee asiat.

Eikä me myöskään tiedetä Bojanin tunteiden oikeaa laitaa vaikka suurin osa täällä ajatteleekin hänen olleen/olevan edelleen ihastunut Jereen.

Siis pakko sanoa, että Jerelle on tullut minusta enemmän gay-maneereja (joo, kivittäkää tästä kommentista). Ei nyt yhtä läpinäkyvästi kuin Benjaminilta, kun se tuli kaapista, mutta kyllä silläkin on curious-puoli jo herännyt.

Mitä gay-maneereja? Sehän keimailee noin lavalla ja vetää tankotanssia jopa ihan tekokasvin ja mikrofoniständin kanssa. Mä luulen, et toi on sen tapa olla seksikäs lavalla, ihan sama kuka siinä on mukana :D. Toki lataus ja fiilis on erilainen Daltonien ja Jessen kanssa verattuna Bojaniin ja Tommyyn. Ja tiedän, että tämä on epäsuosittu mielipide, mutta jollain tavalla Tommyn kanssa lavalla oli ehkä eniten latausta kun taas Bojanin kanssa selvästi rennoin ja läheisin meno.

"... verattuna Bojaniin ja Tommyyn. Ja tiedän, että tämä on epäsuosittu mielipide, mutta jollain tavalla Tommyn kanssa lavalla oli ehkä eniten latausta kun taas Bojanin kanssa selvästi rennoin ja läheisin meno." Tuun sun rinnalle kivitysriviin. Sanon ihan samoin. Tommyn kanssa on myös jännitteitä, fiiliksiä ja positioita päälletysten niin, että silmissä vilistää. Panen edelleen toivoni Tommyyn, että koulii J/K-henkilöä, että alkaa Balkanin suunnallakin tapahtua. Mies (31), jonka "pronouns are train/trains", will deliver.

Samaa mieltä Tommystä! Hän on mentori ja mastermind kaiken taustalla ja valmistelee K:n kohtaamaan tiettyjä hmm asioita ja puolia itsessään. Tommy pakottaa!! Jos Nace kuitenkin on laivan kapteeni niin ehkä Tommy on laivan viihdepäällikkö /ohjelmistosuunnittelija. Tai sitten se joka lapio hiiliä konehuoneessa (jos meidän laiva on höyrylaiva niinkuin ehkä saattaa olla) 😅😅😅 💚💙

Mua kuvottaa teidän kirjoittelut. Ihan kuin Käärijä olisi joku lelu, jonka Tommy kouluttaa poikarakkauden saloihin, jotta Käärijä voi jatkaa niitä sitten Bojanin kanssa. Yritän hyppiä näiden kommenttien yli, mutta ne osuvat vaan pahasti silmään. Ei millään pahalla.

Se on shippiä, fiilistelyä ja ennen kaikkea HUUMORIA!! Ei niin vakavaa! Mutta sorry, sullakin on oikeus sun tunteisiin ja totta on että täällä lähtee jutut välillä vähän lapasesta. Itse kun matkustan K&B laivan lisäksi MYÖS Tommyn junassa, niin olen tottunut vähän karskimpaan menoon

T. Heteronainen mutta voi että jos olisin h

Oon sanonu tän tylsän kommentin ennenkin, mutta tää ns täysin todellisuudesta irti oleva shippiskene täysin todellisilla ihmisillä on jotain.....hyvin.....käsittämätöntä. Se luo vähitellen totuudeksi muuttuvia olettamuksia toistuessaan ja toistuessaan siinä on jotain, joka lähenee tuota ylikävelyä ja väkivaltaa.

Olkoonkin näistä genren päälle liimatuista kosmeettisista käyttöohjeista...älä hiero shippiä kohteensa naamaan yms. Ne ohjeet eivät koskaan toteudu todellisuudessa

Jos kuule sinusta tuolta tuntuu, niin TÄSSÄ on ovi.

Terveisin Titanicin ovi

Vierailija
107358/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää ainakin Mikelle töitä syksyksi ja saadaan paljon kivoja kuvia.

Mikke ei muuten ilmeisesti ollut yhdelläkään keikalla, siis jokereiden? Aika jännä, kun niitä my brothers- kuvia postasi viime vierailulta.

Vierailija
107359/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto noi kuvat jotka J julkaissut NT tourista. Ei vain se, että käytännössä kaikki kuvat hänestä ja B:stä, mutta vielä noin kuumia kuvia.

Ja toinen jakaa 6 minuutin päästä omassa stoorissaan punaisen sydämen kera. Ei mitään brothereita tällä kertaa vaan pelkkä punainen sydän. Ja "JO" kommentti live, love, Jere.

Ei oikein julkisissa postauksissa suoremmin voi kertoa, että isoista tunteista on heidän välillään kyse.

Mä en kestä. Enkä ikinä pääse pois tästä laivasta.

Tää on ihan hullua. Ollaan taas saatu takaisin noiden keskinäiset viestittelyt. Ihan kuin ennen vanhaan hyvään aikaan. Välillähän oltiin sitä mieltä, että suhteen syvenemisen takia haluavat pitää sen yksityisenä. Suhde ei näytä laimentuneen ja taas ollaan julkisia. Taas tuli mieleen, että kuinka paljon tämä on sitä paljon puhuttua fanservicea. Noi katseet ei kyllä valehtele.

Olen sen K:n Tavastialla pitämän puheen myötä aika vakuuttunut, että se kesällä nähty somehiljaisuus johtui ylimenneestä shippauksesta ja siitä miten paljon huomiota K&B veti puoleensa. Siinä jäi kummankin musiikki ja JO bändinä aika paitsioon, ja muusikoitahan nämä kuitenkin ovat.

En siis usko että heitä itseään shippaus on haitannut tai väleihinsä vaikuttanut, luultavasti ovat seuranneet koko touhua lähinnä huvittuneina. Mutta siinä kohtaa kun se alkaa tapahtua musiikin ym. kustannuksella, on ehkä tuumattu että parempi yrittää hetkeksi jäähdytellä. Ja nyt kun näkivätiä, että jengi tuli JO:n keikoille ihan heidän itsensä vuoksi, lauloi mukana jne, niin ehkä tuntuu että se "kirous" on kumottu ja voivat taas julkisestikin viestitellä.

Mä olen tästä samaa mieltä. Tietoisesti hyydyttivät ihmisten shippaushinkuja kesällä lähinnä Slovenian pään toiveesta. Ehkä siellä on mietitty juurikin Bojanin imagoa, onko haitaksi hänen Balkanin teinityttöidoliudelleen. Ja nyt päädytty lopputulokseen että antaa mennä.

Eiköhän kyse ollut myös Bojanin mielenterveydestä. Pankki räjähti ESCn jälkeen, brittikiertue oli kirsikka kakun päälle ja B romahti. Tuli paniikkikohtaus, oli pakko rauhoittaa. Olen satavarma, että rauhallinen lapsuuskaveri Martin tuli Ljubljanaan pelkästään tästä syystä. Bojanin tueksi, jotta hän saa koottua itsensä takaisin keikkakuntoon. Martin on maadoittaja, maalaisjärjellä varustettu ja tasainen, joka tuntee Bojanin kuin taskunsa.

Lähinnä ajattelin sitä vaihetta kun B ja K eivät tuntuneet oikein reagoivan toistensa tekemisiin julkisesti. Sitten oli eri juttu se Gregsu-tilanne.

Vierailija
107360/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä taitaa tänään todeta "Herran jestas mä oon loppu!"...

Ketju on lukittu.