Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
106701/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muute Tommy siis saanu taas lipun ja hyttipaikan laivalta? 😳

Vierailija
106702/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksplussalla olleen agentin kertoman ja tämän käyttäjän vahvistuksen perusteella pakko sanoa, että en usko meidän ajatusten olevan kuvitelmaa tai ainakaan kaukana totuudesta. Kyllähän me tiedostamme, että ei heillä mikään kiihkeä romanttinen suhde varmastikaan ole. Mutta jatkuva tarve olla toisen läheisyydessä, höpsötellä ja flirttailla. Kyllä siinä on tunteitakin mukana. Kaikki meistä on varmasti ollut ihastuneita joskus, kyllä tuon kaksikon käytös viittaa myös siihen suhteen. Halu olla toisen lähellä, kun toinen on vaan niin ihana.

https://x.com/nouroblem/status/1705681174033539405?s=46

niin siis täähän just DEBUNKKAA Kaksplussalla olleen henkilön väitteet rauhassa ja välillä myös ihan hiljaa kaksistaan sohvalla istumisesta!!!!!!!

"if i can say one thing about the karaoke bar night it's that the way jere and bojan act is Definitely not for the cameras only because they were doing the same shit the whole night."

t. Aito

Kaksplussan agentti juuri sanoi, että ovat TODELLA äänekkäitä. Eikä tuo twiitti eritellyt, että olisi välissä kahden minuutin hiljaisia hetkiä. Kokonaisuudessa he voivat silti vaikuttaa todella äänekkäiltä. 007 vain kertoi reaaliajassa mitä näki. Koitas nyt löysätä hattua Aito. Kaikki on hyvin. Tuon twiitin sisältö on käytännössä juuri sama mitä 007 kertoi raportissaan. Sinullakin on parempi olo, jos vain uskot siihen ja jätät vainoharhat siihen. 

Ja ihan vaan kysymyksenä, miksi sinusta olisi ok luottaa tämän twitteristin kertomaan , jos se ei olisi linjassa raportoijan kanssa (mitä se on), enemmän kuin siihen raportoijaan? Tuntemattomia ihmisiä molemmat ja voivat kirjoitella mitä sattuu.

Eikös ton nouroblemin tunne koko fandom? Jos se selostaisi sieltä jotain paskaa, luuletko, että se sais kommentteja?

t. Aito

Oletko "Besserwisser-Robotti"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
106703/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksplussalla olleen agentin kertoman ja tämän käyttäjän vahvistuksen perusteella pakko sanoa, että en usko meidän ajatusten olevan kuvitelmaa tai ainakaan kaukana totuudesta. Kyllähän me tiedostamme, että ei heillä mikään kiihkeä romanttinen suhde varmastikaan ole. Mutta jatkuva tarve olla toisen läheisyydessä, höpsötellä ja flirttailla. Kyllä siinä on tunteitakin mukana. Kaikki meistä on varmasti ollut ihastuneita joskus, kyllä tuon kaksikon käytös viittaa myös siihen suhteen. Halu olla toisen lähellä, kun toinen on vaan niin ihana.

https://x.com/nouroblem/status/1705681174033539405?s=46

Tästä näette itsekin kaikki, että se palstailija oli HUIJARI. Eivät pojat kameroidenkaan edessä käyttäydy sillä tavalla, kun se henkilö kuvaili, vaan ovat riehakkaita, iloisia, juttelevat myös muille ja vitsailevat!

Että vähän noloa teille, jotka luulitte oikeasti saaneenne tietää, että ne istuivat rauhassa kaksistaan sohvalla juttelemassa.

t. Aito

007:n yksi ensimmäisistä kuvailuista: "On ihan perkeleen kovaäänisiä.  Ei oo ees vitsi. En edes tiedä kumpi on pahempi." 

ei sano että istuvat hiljaa kuin kirkossa ja tuijottelevat toisiaan silmiin.

No tyypillinen valehtelijan taktiikka, kuten myös ennustajaeukon, pistää sekaan vähän kaikkea, niin typerykset eivät tajua, ettei se missään paikanpäällä ole. Oon todella ihan helvetin kyllästynyt tyhmyyteen!!!!

t. Aito

Mitä sitten? Mulle on lopun viimein aivan sama puhuuko totta vai tarua, I choose to believe, koska niin on hauskempaa. En mä sitä totuutena kuitenkaan lähde kylillä huutelemaan. Anna nyt jo olla, lopultakin.

Saat uskoa, mutta jos mä sanon, että se on valehtelija ja kusipää ja loukkasi mua, niin älä sä ala siinä pöyristymään.

t. Aito

Vierailija
106704/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole vieläkään selvinnyt, mistä täällä taas riidellään. Ja ketkä?

Vierailija
106705/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muute Tommy siis saanu taas lipun ja hyttipaikan laivalta? 😳

Huono hetki

Vierailija
106706/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm starting to think that K. and the J.O. they're good for me too: since the beginning of this spring-summer I managed to lose 12 kg. I think it's nice to talk about the beautiful things that these wonderful guys have given us.

Vierailija
106707/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole vieläkään selvinnyt, mistä täällä taas riidellään. Ja ketkä?

Aito riitelee kaikkien muiden kanssa siitä yöraportista.

Vierailija
106708/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä puhuttu vielä lainkaan Marc Pircin instan NT phone dumpsin vikasta pätkästä, jossa Jure itkee? On siis todella liikuttunut ja kyse kuitenkin vasta Tavastian ykköskeikasta. Onko siis vain liikuttunut keikasta vai onkohan jotain muuta tapahtunut hänen elämässään? On selkä päin yleisöön hetken, jotta saa rauhoituttua. Saa taas tämän tätilyn sydämen käpertymään.

Vierailija
106709/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä puhuttu vielä lainkaan Marc Pircin instan NT phone dumpsin vikasta pätkästä, jossa Jure itkee? On siis todella liikuttunut ja kyse kuitenkin vasta Tavastian ykköskeikasta. Onko siis vain liikuttunut keikasta vai onkohan jotain muuta tapahtunut hänen elämässään? On selkä päin yleisöön hetken, jotta saa rauhoituttua. Saa taas tämän tätilyn sydämen käpertymään.

Jos sille iski sama kun mulle, kun aloin paikan päällä itkemään Gn perään tossa vaiheessa.

Vierailija
106710/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei, kun en päässyt eteenpäin niissä siitä videosta Krisistä, mutta pitääpähän käydä katsomassa, hetki!

Vierailija
106711/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt haluaisi villitä sua Aito yhtään enempää, mutta 007 taisi kirjoittaa olonsa olevan epärealistinen ja se olisi kyllä tasan mun fiilis, jos istuisin samassa baarissa porukan kanssa, josta täällä on jauhettu yli viisituhatta sivua. Eilen sanoi monta kertaa olevansa ihan fiiliksissä tapahtuneesta.

Ei sanonut, älä pidä mua tyhmänä.

t. aito

Yöketju s. 74, viesti 1829. Luepa se.

Yksi viesti! YKSI VIESTI ! Koko illan tuollaisesta tapahtumasta!!!! Pidätkö muita ihmisiä ihan tyhminä? Omille ystävillesi voit ehkä puhua kuin heillä ei olisi aivosolun neljännestäkään, mutta älä avaa suutasi tuolla tavalla ventovieraille! Johan ne kauhistuu, että mikäs pässi se siinä määkii!!!

T'äällä on suunnilleen ohi kulkeneetkin hehkuttaneet oloaan enemmän ja useissa viesteissä, kuin tämä valehteleva akka, jota sinä nyt sanot, että mun pitäisi uskoa, vai!!!???? Ja se on siis tosi ihanaa, kun ihmiset hehkuttaa kaikkea, mitä siinä tapahtui ja mitä tunsivat, kun saivat nähdä nämä kaksi kaunista enkeliä ja jumalolentoa! Niin toi valehtelija ei tehnyt sellaista lainkaan!!!!

😆

t. Aito

Minä näin Bojanin ja Jeren Turussa kauppatorin kulmalla. En ottanut heistä kuvaa, en pyytänyt nimmaria. En edes varmuudella muista, mitä heillä oli päällä tai miten heidän hiukset oli. Olin onnessani nähdessäni heidät, mutta niin hämilläni, etten osannut toimia näin jälkikäteen ajateltuna kovin fiksusti. Todennäköisesti olen tuijottanut heitä vaan suu auki ja silmissäni hullun kiilto. Tiedätkö Aito, kun tällainen tilanne osuu omalle kohdalle, niin ei ole olemassa mitään tiettyä kaavaa, miten fani toimii. Sama juttu, kun joku vaikka kaatuu kadulle. Osa ihmisistä menee auttamaan, osa kävelee ohi, osa tuijottaa ja osa kuvaa. Me ihmiset ollaan erilaisia ja reagoidaan asioihin eri tavalla. Kaikki tavat reagoida ovat kuitenkin inhimillisiä ja ne kumpuaa jostakin meidän sisältä. Jopa sinun reaktiosi Aito.

Vierailija
106712/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt me kaikki voitais A vaan olla? Rauhoitetaan tilanne ennen kuin se oikeasti kestää koko viikon. On tulossa kaikkea kivaa matskua vielä lisää ja fiilisteltävää riittää! Ja miten hieno viikko meillä on takana. Vieläkin olo hieman epätodellinen..  Fiilistellään mielummin sitä <3

Vierailija
106713/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä puhuttu vielä lainkaan Marc Pircin instan NT phone dumpsin vikasta pätkästä, jossa Jure itkee? On siis todella liikuttunut ja kyse kuitenkin vasta Tavastian ykköskeikasta. Onko siis vain liikuttunut keikasta vai onkohan jotain muuta tapahtunut hänen elämässään? On selkä päin yleisöön hetken, jotta saa rauhoituttua. Saa taas tämän tätilyn sydämen käpertymään.[/quote

Yes, it's gorgeous! I think he's moved. It almost seems like he's praying.

Vierailija
106714/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, annetaan olla. Me lopetetaan Aidon viesteihin vastaus ja hän toivottavasti lopettaa älyttömän vainoamisen, sekä haukkumisen.

Vierailija
106715/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maniavaihe on kyllä pelottavaa seurattavaa, mutta tämäkin noudattaa ihan samaa kaavaa kuin mitä olen irl seurannut muutamalla, jotka on bipolaarisia. Sitten kun tämä menee ohi niin yleensä henkilö itsekin käsittää lopulta, että överiksi meni. Lääkitys tekisi Aidolle tässä kohtaa hyvää.

Vierailija
106716/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se minusta kyllä itke. Mutta kyllä se itsekseen siinä jotakin kovasti fiilistelee. Minusta mahtavaa, että osaa eläytyä jotenkin joihinkin omiin tunteisiinsa tuossa, eikä "esiinny" lavalla koko ajan. Ehkä se rumpujen takana olo on opettanut sen?

Vierailija
106717/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maniavaihe on kyllä pelottavaa seurattavaa, mutta tämäkin noudattaa ihan samaa kaavaa kuin mitä olen irl seurannut muutamalla, jotka on bipolaarisia. Sitten kun tämä menee ohi niin yleensä henkilö itsekin käsittää lopulta, että överiksi meni. Lääkitys tekisi Aidolle tässä kohtaa hyvää.

Mulla ei ole ikinä ollut mitään tarvetta millekään manian hoitamisille. Pystyn ns. huutamaan kun keskustelen, vaikken ole juurikaan yhtään emotionaalisesti (vaikea ilmaista sanoilla, paremman sanan puuteessa sanotaan nyt, että) vaikeuksissa. Ymmärrän kyllä, että tämä kaikki vaikuttaa kaoottiselta, ja sitä osin onkin tekstinä, kuulijoille.

Vierailija
106718/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, ihana Jure. En pysty nyt varmentamaan lähdettä, mutta jostakin luin että olisi ollut kipeänä vielä Suomen ekan keikan aikoihin, muistaako joku muu? Väsymys, keikan energia, kaunis kappale - ei ihme että liikuttuu. Voi myös olla että kävi jotakin muuta henkilökohtaista läpi tuohon kappaleeseen liittyen.

Vierailija
106719/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere on ilmeisesti tykännyt tästä K/B-editistä:

https://www.tumblr.com/duekko/729335146855202816?source=share

(Ja noi tägit tuossa alla!)

Vierailija
106720/123801 |
24.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ikinä ollut mitään tarvetta millekään manian hoitamisille. Pystyn ns. huutamaan kun keskustelen, vaikken ole juurikaan yhtään emotionaalisesti (vaikea ilmaista sanoilla, paremman sanan puuteessa sanotaan nyt, että) vaikeuksissa. Ymmärrän kyllä, että tämä kaikki vaikuttaa kaoottiselta, ja sitä osin onkin tekstinä, kuulijoille.

Et näe käytöksessäsi mitään epänormaalia tai ymmärrä olevasi psykologisen avun tarpeessa? Tämähän selittääkin paljon susta.

Ketju on lukittu.