Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
THE casual nöpötys, vai pitäisikö tälle lanseerata jo joku uusi termi? 😳
https://twitter.com/siitviis/status/1705574481173889257?t=LM71johv6KeUP…
Jesus Maria🙈🤩
Ei ihme että Kärsyn kourakin hamuaa 😍
Joo kyllä olen ollut melkolailla onnesta soikeana viimeiset päivät. Hassuja keikkabussivideoita ja muitakin plus keikkalivet niin eipä siihen sen enemmän tarvittu.
Vierailija kirjoitti:
Mä en kestä, sekä Kris että Nace on jakaneet stooreissaan jonkun tekemän "Which moment from Nordic Tour"-kyselyn ja tuloksensa. Taisivat kyllä kaikki pojat tykätä reissusta, ihanaa!
Kriittiset "are you" -sanat jäi uupumaan tuosta lauseesta, apua. ("Which moment from JO Nordic Tour are you?") :D Taidan lähteä potemaan tätä emotionaalista krapulaa koko viikosta muualle, ehkä ihan reaalimaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä livessä puhuttiin K:n euroopan keikoista, mutta B:nille tuli hyvin nopeesti muisti irlannin keikka, kuin tuli jostain apteekin hyllyltä.
hän luki kommentin "see you in dublin", niin ei se nyt ihan ollut spontaanisti sanottu. Varmasti B tietää, että K on menossa ensi kuussa
Tietää, tottakai! Bojan luki "See you in Dublin" ja kun Kärtsä sitten alkoi jotain "mitämitä, missäs se on?", totesi B tyynesti, että sähän olet menossa sinne 😂
8:05-kohdasta, mikäli mennyt ohi
Vierailija kirjoitti:
Boitsu vieläkin hyperinä kotimatkalla 😅
Muut näyttää enempi vähempi kypsiltä 😂 😂
Oho, en ole käynyt vauvalla kuukausiin, ehkä vuoteen, ja täällä on tuhansien sivujen ketju kahdesta minun lempi-ihmisestä??? No niin, en aio lukea koko ketjua.
Sitähän mä vaan, että... Oon keski-ikäinen täti-ihminen, hevimusiikin fani, sossu, introvertti ja aika ujo. Enkä koskaan mikään euroviisu-ihminen, mutta keväällä työmatkalla Helsingissä hämmästelin kivimiesten asuja. Siis oikeasti olin ollut niin pimennossa kaikesta, etten edes tiennyt, kuka edustaa Suomea, ja että viisut oli just meneillään. No, tutkin asioita ja hurahdin aivan täysin Käärijään ja rakastuin Bojaniin, en siis SILLÄ tavalla, vaan just kaikkeen mitä nämä kaksi teki, mitä iloa ja hyvää mieltä he levittivät silloin ympäristöön. Miten he rakastivat ja tsemppasivat toisiaan.
Niin arvannette, että tällä viikolla olen elänyt näiden kahden tapaamisesta. Ja kylläpä on taas saatu materiaalia. Ihania! H omoa tai ihan vaan veljeyttä ja ystävyyttä, ihan sama. Maailma tarvii Jerejä ja Bojaneita. <3
Vierailija kirjoitti:
Mitähän tossa B:n tarinassa sanotaan, harmi kun ei osata sloveniaa😅 jotain kre motomoo se siinä hokee
Mennään kotiin(?)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä livessä puhuttiin K:n euroopan keikoista, mutta B:nille tuli hyvin nopeesti muisti irlannin keikka, kuin tuli jostain apteekin hyllyltä.
hän luki kommentin "see you in dublin", niin ei se nyt ihan ollut spontaanisti sanottu. Varmasti B tietää, että K on menossa ensi kuussa
Tietää, tottakai! Bojan luki "See you in Dublin" ja kun Kärtsä sitten alkoi jotain "mitämitä, missäs se on?", totesi B tyynesti, että sähän olet menossa sinne 😂
8:05-kohdasta, mikäli mennyt ohi
Tämä oli söpö, B tietää Kn keikat paremmin, kuin K itse. Mutta sit taas Jokereiden keikkapaikat hän kyllä rekisteröi aina heti 😂
NT:n parhaita paloja:
Kaikki mikä liittyy pariin K&B
Ihanat Nace ja Jan
Krisin laulu ja heiluminen sekä hyppiminen
Juren sulonen iloisuus
Härtsän hassuttelut
Joker Out feat. Hojan
Sekä keikka-auto hulluttelut
Kiitos siis Kärtsä, Boitsun, Hojan/Härtsä ja tietenkin Joker Out kundit! 💛💙💚
Vierailija kirjoitti:
Hei, miten ne meidän joukkohäät? Lähtikö pojat hakemaan hääpukuja ja naimisiin meneviä perheenjäseniään? Kai ne tulee pian takaisin???
Herraisä. Eikö ne häät ollu Tavastian keikan jälkeen ja jatkot Suomenlinnassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesus Maria🙈🤩
Tuo on jo kunnon pönötys.
Onko kaikilla Slovenialaisilla tuollaiset jormat?🙈 Vai onko se tämän bändin erikois ominaisuus?
Mitäs ne lennot Sloveniaan about maksaakaan?
Nyt kiinnostaa se iso sormus, onko jotain referenssiä? Siis se video missä Häärijä menee hissiin.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut,että B on menettänyt seuraajia ennen tilin poistamista hänelle oli 202k ja kun avasi tilin uudelleen 201k ja nyt on vain 200k
Vähän sama efekti kuin K:lla on ollut, mutta ei niin dramaattinen. Kun hän on ollut ei-aktiivinen niin kauan, ja nyt laittaa kuvan, monet sellaiset, jotka ovat menettäneet mielenkiintonsa lopettivat seuraamisen. K:nkin instaseuraajat vähenevät aina kun postaa kuvan :D
Vierailija kirjoitti:
Nyt kiinnostaa se iso sormus, onko jotain referenssiä? Siis se video missä Häärijä menee hissiin.
Sama sormus, jonka K osti Thaimaan lomalla
Vierailija kirjoitti:
Boitsu vieläkin hyperinä kotimatkalla 😅
B in Excited Puppy Mode 😍😍😍 He's such a sweetheart💗💕 Lovely, lovely, lovely!
Vierailija kirjoitti:
K osto Thaimaasta. Bllä samanlainen, mut vaalea. Näkyy sen ig kuvissa.
B. and K. are so happy when they are together that it becomes a little sad that they have to separate, it is a shame that two people who are so beneficial to each other live so far apart. We thank Eurovision which brought them together. Now they will keep in touch by phone (thank today's technology) until it's time to see each other again. I believe that, for each other, they are like a powerful psychotropic drug, a kind of Prozac, which makes them happy, relaxed but at the same time electrified and full of energy. Now the J.O. they return home with their minds and hearts full of this splendid adventure (especially B.). And they gave us some beautiful concerts, some fun moments and even a bit of brotherly romance. We hope to see them together again soon.
Millloinkohan K oikeasti pääsee Sloveniaan? :D Mielestäni hän halusi nimenomaan mennä JO:n keikalle siellä.. ja varmasti pääsisi lavallekin.. Syksyllä on aika vähän sellaisia päiviä, jolloin K:lla olisi vapaata useampi päivä ja JO:lla olisi Sloveniassa keikka. Toisaalta mielestäni olisi mahtavaa myös jokin pienemmän varoitusajan vaikka klubikeikka pääkaupungissa, jossa JO voisi vetää pari biisiä (ja vetää porukkaa sinne) ja K voisi vetää jonkin setin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesus Maria🙈🤩
Tuo on jo kunnon pönötys.
Onko kaikilla Slovenialaisilla tuollaiset jormat?🙈 Vai onko se tämän bändin erikois ominaisuus?
Mitäs ne lennot Sloveniaan about maksaakaan?
Finskin tarjous päivillä 97e
T. Lasse
Sauli K. & Adam Lambert: Broken english. https://www.is.fi/viihde/art-2000009875929.html