Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hidastuksia eiliseltä <3 https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/729238002392563712
Ihana toi halivideo, K:n käsi on ensin B:n takaraivolla ja siitä liukuu selkään <3.
Aattele jos täällä Pena ja Raimo heruttelis täällä jonkun feikkilesboduon touhuja.
"Kun Miran käsi koski sekunnin ajan Paulan pientä ja piukeaa peppua ja Paula näytti niin avautuneelta ja onnelliselta. Mutta vielä empi tissiä! Heheh"
"Siis ooh Lista-Pena....nää on nää meidän pienet jutut ja meidän ihana yhteisö, bro!"😚😚
Kiitos. Tämä kieltämättä nauratti.😂 Ihmettelen kuitenkin sinun naiiviutta, nimittäin netti on täynnä tuollaista materiaalia, joita miehet ovat kirjoittaneet. Se on vaan 100 kertaa törkeämmin kirjoitettua, kuin mitä tämän ketjun pahimmat lauseet ovat ikinä olleet. Täällä shippaus on viatonta höttöä, mutta näissä eräissä netin paikoissa kukkii viha naisia ja seksuaalivähemmistöjä kohtaan. Se ei olekaan sitten enää vitsailun paikka.
Musta tuo näennäisviaton söpöstely ja tunnepuhekuplien luominen on just niin ällöttävää.
Oisko oikeesti jees jos naapuriketjussa Pena, Raimo ja Mikko ja muiden testonautojen suuri yhteisö n 40 -60 v analysoisivat millintarkkaan kuvitteellisesti jonkun tyttöduon kemioita, välillä imelästi söplillen, välillä sinne omat rasvaisemmatkin fantasiansa piilotellen..."
Minusta olisi ihanaa, jos Pena, Raimo ja Mikko kirjoittelisivat tuollaista tekstiä, mutta kun totuus on vaan toinen. Se heidän naisista kirjoittelema teksti on täynnä väkivaltaa, alistamista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B kaunistuu koko ajan, miten on edes mahdollista?
Minusta hän nuorentui tämän NT:n aikana ja näyttää nyt samalta, ellei kauniimmaltakin kuin keväällä. Itse sen sijaan näytän tällä hetkellä Hojanilta siitä Before and After Nordic Tour -meemistä. Tää NT:n seuraaminen on ollut rankkaa xD
Repesin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua itteä vähän mietityttää se eilinen Sirpan live että miten Mikke ja Eve oli osannu sinne mennä. Kun sehän sanottiin täällä että on se live. 🤔😅😬
Kyllä sitä tietoa jaettiin muuallakin kuin palstalla, mm. Twitterissä.
Sirpan livessä oli enimmillään 600 katsojaa ja asiasta tiedotettiin muissakin somekanavissa. Noin iso väkimäärä ei mitenkään voi olla pelkkiä palstalaisia (vertaa täällä mainostettu Souvlakin live, jossa paikalla n. 50 ihmistä).
Ainakin aiempia livelähetyksiä tehnyt joker_out_mexico mainosti Sirpaa ja oli myös itse katsomassa striimiä 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tuota Aidon meininkiä taas. Sama ketjujen terrorisointi päällä kuin housukuvan aikaan. Todellakin toivon että hän saa apua tai tulee saamaan sitä, ei tuo käytös ole todellakaan normaalia. Ja jos on trollausta niin sekin on yhtä huolestuttavaa.
Just näin, ja se että oikeasti hyökkää yhden ihmisen kimppuun.
En mä hyökkää kimppuun, mä haluan ainoastaan todisteita, ettei henkilö valehdellut.
Voisinko kysyä sulta ihan näin kaverina, että oletko reaalielämässä myös tällainen? Et luota kehenkään, ellei hän voi todistaa puhuvansa totta?
Onko tämä nyt oikeasti sulle niin elämää suurempi asia, että tästä kannattaa jankata tuntikaupalla ja yötä myöten?
Meille on jo kaikille tullut harvinaisen selväksi ettet usko ihkuraportoijan kertomisiin. Mutta jos hän tosiaan valehtelee, niin tuskin sitä nyt enää kehtaa myöntää kaiken inttämisen jälkeen. Eli sä voit edelleen pitäytyä kannassasi ja uskoa että hän valehtelee.
Mitä sä tästä saat elämääsi? Et varmasti sitä toista osapuolta myöntämään, että olet oikeassa. Ja valitettavasti et myös tällä taktiikalla saa meitä muita kyseenalaistamaan sitä toista osapuolta, koska tämä on oikeasti tosi puuduttavaa seurattavaa. Eikö kannattaisi mennä välillä tekemään jotain kivaa ja positiivisempaa. Musta olisi esim tosi ihana nähdä ne sun joksuille neulomat sukat, jos otit kuvaa. Vaikka anonyymi (tai siis feikkinimellä tehty) instatili voisi olla hyvä keino jakaa niistä kuvat. Ja muitakin positiivisempia juttuja vaikka Jokereihin liittyen.
Yritän vaan saada sut muistamaan sen viime kerran sen housukuvan jälkeen, eikös sekin mennyt ihan sun omastakin mielestä vähän överiksi? Tää on nimittäin menossa ihan sinne samaan suuntaan nyt.
Voisit tosiaan laittaa kuvaa niistä neulomistasi sukista, muutenhan ei ole todisteita!
Kerroin jo millaiset ne ovat, joten jos ilmestyvät kuviin, niin olen kuvaillut sellaiset jo ennakkoon. eli oranssit, joissa sekä Suomen että Slovenian lippu molemmissa ja toiset turkoosi-keltaiset leveähköä raitaa, joissa kumpikin lippu kerran (eri kantapäissä).
Otin mä niistä itsellenikin kuvat muistoksi.
No sen verran vaan että olet voinut nähdä ne jonkun toisen tekemänä tai antamana. Esim. esitellyt keikkapaikalla. Joten ilman kuvaa ei voi olla varma. Tätä voi sitten jatkaa maailmantappiin asti.
Okei, no mulla on kyllä valokuvat todistaa asia. Voin laittaa ne johonkin instaan, mutta haluaisin ensin nähdä ne jommalla kummalla. Tein heille myös pari muuta ihan pikkulahjaa, niistäkin on kuvat mutta ne eivät ole koruja eivätkä neuleita. Sanotaan, että pullonavaajia, jotka liittyvät Suomeen :D
Se voi ihan hyvin olla jonkun toisen kuva. Ei riitä todistamaan, että on sun. Joku on voinut laittaa vaikka Jodeliin.
No voin jo etukäteen kertoa, että kuvissa on myös perhosia ja turkoosi tuoli. Eikös googlen käänteisellä kuvahaulla pysty löytämään, jos sama kuva on jossain muualla? Jos ei löydy niin ei ole.
Ei, jos on vaikka facessa, Twitterissä tai jodelissa. Saatika Discordissa. En kyllä usko.
Kyllä mä vein Tavastialla merch-kojulle jonottamatta pienen kassin, jossa nämä olivat. Yksin olin. Tuskinpa mä nyt olisin stalkannut jotakuta sukkia esitellyttä tuossakin asiassa, että näin se toimi, ja esittäisi täällä jotakuta toista. Sellainen nainen oli kojulla yksin ja joku mietti just valintaansa, niin annoin kassin hänelle.
Ei todista mitään.
Joku ehkä näki minut? toki kuka hyvänsä nyt voisi sanoa, että näin, mutta mä en esiintyisi itse sellaisena. Ja toisekseen, voin kertoa niistä kuvista niin paljon yksityiskohtia, jotka otin, että ei kukaan, kellä niitä ei ole, pystyisi samaan. Voin kertoa, montako kuvaa on, missä asennoissa taiteltuina sukat ovat, miten pakattu jne jne jne
Teepä se mutta perusta sille oma ketju, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua itteä vähän mietityttää se eilinen Sirpan live että miten Mikke ja Eve oli osannu sinne mennä. Kun sehän sanottiin täällä että on se live. 🤔😅😬
Kyllä sitä tietoa jaettiin muuallakin kuin palstalla, mm. Twitterissä.
Sirpan livessä oli enimmillään 600 katsojaa ja asiasta tiedotettiin muissakin somekanavissa. Noin iso väkimäärä ei mitenkään voi olla pelkkiä palstalaisia (vertaa täällä mainostettu Souvlakin live, jossa paikalla n. 50 ihmistä).
Sirpalla taitaa olla julkkisseuraajiakin instassa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tuota Aidon meininkiä taas. Sama ketjujen terrorisointi päällä kuin housukuvan aikaan. Todellakin toivon että hän saa apua tai tulee saamaan sitä, ei tuo käytös ole todellakaan normaalia. Ja jos on trollausta niin sekin on yhtä huolestuttavaa.
En mä hyökkää kimppuun, mä haluan ainoastaan todisteita, ettei henkilö valehdellut.
Voisinko kysyä sulta ihan näin kaverina, että oletko reaalielämässä myös tällainen? Et luota kehenkään, ellei hän voi todistaa puhuvansa totta?
Onko tämä nyt oikeasti sulle niin elämää suurempi asia, että tästä kannattaa jankata tuntikaupalla ja yötä myöten?
Meille on jo kaikille tullut harvinaisen selväksi ettet usko ihkuraportoijan kertomisiin. Mutta jos hän tosiaan valehtelee, niin tuskin sitä nyt enää kehtaa myöntää kaiken inttämisen jälkeen. Eli sä voit edelleen pitäytyä kannassasi ja uskoa että hän valehtelee.
Mitä sä tästä saat elämääsi? Et varmasti sitä toista osapuolta myöntämään, että olet oikeassa. Ja valitettavasti et myös tällä taktiikalla saa meitä muita kyseenalaistamaan sitä toista osapuolta, koska tämä on oikeasti tosi puuduttavaa seurattavaa. Eikö kannattaisi mennä välillä tekemään jotain kivaa ja positiivisempaa. Musta olisi esim tosi ihana nähdä ne sun joksuille neulomat sukat, jos otit kuvaa. Vaikka anonyymi (tai siis feikkinimellä tehty) instatili voisi olla hyvä keino jakaa niistä kuvat. Ja muitakin positiivisempia juttuja vaikka Jokereihin liittyen.
Yritän vaan saada sut muistamaan sen viime kerran sen housukuvan jälkeen, eikös sekin mennyt ihan sun omastakin mielestä vähän överiksi? Tää on nimittäin menossa ihan sinne samaan suuntaan nyt.
Voisit tosiaan laittaa kuvaa niistä neulomistasi sukista, muutenhan ei ole todisteita!
Kerroin jo millaiset ne ovat, joten jos ilmestyvät kuviin, niin olen kuvaillut sellaiset jo ennakkoon. eli oranssit, joissa sekä Suomen että Slovenian lippu molemmissa ja toiset turkoosi-keltaiset leveähköä raitaa, joissa kumpikin lippu kerran (eri kantapäissä).
No sen verran vaan että olet voinut nähdä ne jonkun toisen tekemänä tai antamana. Esim. esitellyt keikkapaikalla. Joten ilman kuvaa ei voi olla varma. Tätä voi sitten jatkaa maailmantappiin asti.
Okei, no mulla on kyllä valokuvat todistaa asia. Voin laittaa ne johonkin instaan, mutta haluaisin ensin nähdä ne jommalla kummalla. Tein heille myös pari muuta ihan pikkulahjaa, niistäkin on kuvat mutta ne eivät ole koruja eivätkä neuleita. Sanotaan, että pullonavaajia, jotka liittyvät Suomeen :D
Se voi ihan hyvin olla jonkun toisen kuva. Ei riitä todistamaan, että on sun. Joku on voinut laittaa vaikka Jodeliin.
No voin jo etukäteen kertoa, että kuvissa on myös perhosia ja turkoosi tuoli. Eikös googlen käänteisellä kuvahaulla pysty löytämään, jos sama kuva on jossain muualla? Jos ei löydy niin ei ole.
Ei, jos on vaikka facessa, Twitterissä tai jodelissa. Saatika Discordissa. En kyllä usko.
Kyllä mä vein Tavastialla merch-kojulle jonottamatta pienen kassin, jossa nämä olivat. Yksin olin. Tuskinpa mä nyt olisin stalkannut jotakuta sukkia esitellyttä tuossakin asiassa, että näin se toimi, ja esittäisi täällä jotakuta toista. Sellainen nainen oli kojulla yksin ja joku mietti just valintaansa, niin annoin kassin hänelle.
Ei todista mitään.
Joku ehkä näki minut? toki kuka hyvänsä nyt voisi sanoa, että näin, mutta mä en esiintyisi itse sellaisena. Ja toisekseen, voin kertoa niistä kuvista niin paljon yksityiskohtia, jotka otin, että ei kukaan, kellä niitä ei ole, pystyisi samaan. Voin kertoa, montako kuvaa on, missä asennoissa taiteltuina sukat ovat, miten pakattu jne jne jne
Tuskinpa kukaan faceen twitteriin tai muuallekaan postaisi _useita_ räpsäisemiään kuvista joistain hemmetin fanisukista!
t.Aito
Jokohan Boitsu on saanut tarpeekseen hoilata CCC:tä. Ei varmaan arvannut keväällä että pääsee sitä vielä esittämään suomalaisen yleisön eteen alkuperäisesittåjån kanssa😅. Ei mennyt kaikki harjoittelu hukkaan😍
Vierailija kirjoitti:
Oon ihmetellyt samaa. Tuokin kuva, jonka mä otin siitä, on kuin joku satuolento. Mä jo aiemmin kysyinkin, onko kenellekään muulle käynyt niin, että tuntee itsensä vähän hölmöksi tuossa kuvan pyytämistilanteessa. Mä en osannut sanoa mitään muuta kuin pyytää kuvan. Sitten mä häivyin, en edes oikein muista miten. Kävellen nyt varmaan ainakin🙂
Joo siis Rontti-Mikke päivystää tuota Kääriä-ketjua, Härtsällä on tämä mutta ei se varmaan eilen ehtiny kattomaan viestejä kun keskittyi tulevaan esitykseen. Että ei ne täältä sitä liveä saanu tietoonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hidastuksia eiliseltä <3 https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/729238002392563712
Ihana toi halivideo, K:n käsi on ensin B:n takaraivolla ja siitä liukuu selkään <3.
Aattele jos täällä Pena ja Raimo heruttelis täällä jonkun feikkilesboduon touhuja.
"Kun Miran käsi koski sekunnin ajan Paulan pientä ja piukeaa peppua ja Paula näytti niin avautuneelta ja onnelliselta. Mutta vielä empi tissiä! Heheh"
"Siis ooh Lista-Pena....nää on nää meidän pienet jutut ja meidän ihana yhteisö, bro!"😚😚
Kiitos. Tämä kieltämättä nauratti.😂 Ihmettelen kuitenkin sinun naiiviutta, nimittäin netti on täynnä tuollaista materiaalia, joita miehet ovat kirjoittaneet. Se on vaan 100 kertaa törkeämmin kirjoitettua, kuin mitä tämän ketjun pahimmat lauseet ovat ikinä olleet. Täällä shippaus on viatonta höttöä, mutta näissä eräissä netin paikoissa kukkii viha naisia ja seksuaalivähemmistöjä kohtaan. Se ei olekaan sitten enää vitsailun paikka.
Musta tuo näennäisviaton söpöstely ja tunnepuhekuplien luominen on just niin ällöttävää.
Oisko oikeesti jees jos naapuriketjussa Pena, Raimo ja Mikko ja muiden testonautojen suuri yhteisö n 40 -60 v analysoisivat millintarkkaan kuvitteellisesti jonkun tyttöduon kemioita, välillä imelästi söplillen, välillä sinne omat rasvaisemmatkin fantasiansa piilotellen..."
Ymmärrän, jos sinulle heteromiehenä tämä ketju on kummallinen maailma. Miehet ja naiset nyt sattuvat olemaan erilaisia ja usein myös syttyvät eri asioista (anteeksi karhea jaottelu). Minusta on kuitenkin jotenkin säälittävää, että käytät aikasi siihen, että tulet tänne naisvaltaiselle palstalle päsmäröimään ja valittamaan naisten käytöksestä sekä tekemisistä. Haet selvästi vaan huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Pikku pipopää on varmaan jo kotona? Varmaan melkonen fiilis miettiä mitä tässä viikon aikana oikein tapahtui kaikkea.
Iltaan tai jopa yöhön asti menee ennen kuin ehtivät kotiin, kun eivät menneet aamun suoralla lennolla. Nopeiten ovat, jos lähtivät klo 14 lennolla Venetsiaan. Lento kestää kolme tuntia ja Venetsiasta on reilun kahden tunnin ajomatka Ljubljanaan. Jos taas lähtivät esim. Frankfurtin kautta Zagrebiin kuten joku epäili, niin ovat vasta yöllä kotona, kun odotusaika Frankfurtissa on useita tunteja. Zagrebissa olisivat vasta n. klo 22 ja siitä vielä reilu 100 km ajomatkaa Ljubljanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todista mitään.
Tuskinpa kukaan faceen twitteriin tai muuallekaan postaisi _useita_ räpsäisemiään kuvista joistain hemmetin fanisukista!
t.Aito
Että miten mä nyt etukäteen jo tietäisin sukkien kuviot, värit ja sen, että niistä on monia kuvia ja millaisin taustoin? Jos ne kuvat ois vaan näytetty mulle, niin enhän mä pystyisi sit myöhemmin postaamaan niitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijällä on yksi tumma nainen mitä tapailee Lahdessa. Voisin näyttää kuvankin mutta naisen takia en näytä.
Jes-jes, myös puna- ja vihreätukkaiset, mutta K suojellakseni ei tässä tämän enempää. K on kova poika.
Entäs nahkatukkainen?
En tiedä mutta yksi ruskeatukkainen (tai on sillä ehkä jo vähän harmaatakin) henkilö on myös. Asuu jossain Ljubijalnassa tai Ljumbanassa.
Onko jollekin mennyt tunteisiin Jokereiden suomen vierailu vai mitä täällä on tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Se on se K vitamiini.
Bojan on ollut entisessä elämässä haltija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B näyttää kaikissa noissa käsittämättömän onnelliselta <3
Niin näyttää ja vapautuneelta! On jotenkin vielä liikuttavampaa, kun tietää Bolleen alamaissa UK Tourin jälkeen. Ja nyt suorastaan loistaa 💙🌞
Tämä oletettavasti käsitelty täällä, en jaksa selata viestejä..mutta melkoista bensaa shippaustädeille, hyvin suunniteltu!
Siis se Ig-story, jossa Häärijä ajetaan pois ja K heittää sipsipussin hissiin..K käsi kädessä Bojanin sormus..
Mulla ainakin alkoi mielikuvitus lentää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ihmetellyt samaa. Tuokin kuva, jonka mä otin siitä, on kuin joku satuolento. Mä jo aiemmin kysyinkin, onko kenellekään muulle käynyt niin, että tuntee itsensä vähän hölmöksi tuossa kuvan pyytämistilanteessa. Mä en osannut sanoa mitään muuta kuin pyytää kuvan. Sitten mä häivyin, en edes oikein muista miten. Kävellen nyt varmaan ainakin🙂
Tääkin henkilkö kuvailee aivan eri fiiliksellä ja tunteella tapaamistaan ihanan bojanin kanssa. Ihku-raportoija ei laisinkaan kuvaillut tunteita tai hänestä ei välittynyt minkäänlaista innostumista ja aloittaakin koko jutun, että "siellä ne ovat pojat baarissa Tampereella". Eli näki asian Jodelissa ja valesuoni alkoi sykkimään.
Täällä on kuule katsottu tuhansia videoita ja kuvia ja tulkittu niitä niin tunteella että varmaan tuokin raportoija olisi kyennyt niin kirjoittamaan näistä väittämistäsi jodelista katsomistaan kuvista. Ei kaikki ole samanlaisia tunteella vetäjiä.