Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
https://www.seiska.fi/kotimaa/kaarijan-salattu-suhde-paljastui-kuvat-se…
Tämähän menee jännäksi. Varsinkin jos B oikeasti tulisi tänään. Toivottavasti tuo artikkeli tavoittaa pian ulkomaiset fanit.
Mä pelkään että tosta tulee jotain negakommenttia Käärijän suuntaan kun on varmaan monen mielestä johtanut harhaan tms noilla viesteillään Bojanille 😂. Katsotaan, katsotaan. Mielenkiintoinen päivä tulossa. Ei tästä vieläkään voi irrottautua😅.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä tieto päätyy ulkkareille asti, jotta viimein uskovat. Seiskan kuvaus henkilöstä on ihan erilainen kuin mitä tähän saakka tästä henkilöstä on välittynyt.
Millälailla erilainen? Minusta tuossa ei luonnehdittu oikein mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedossa juu oli. Ajan kysymyshän se vaan oli, koska pamahtaa kunnolla esiin. Mitä mahtaa Kärtsä ajatella. Olikohan Seiskan kannessa kuvaa?
Peitettynä tulee naama olemaan, koska hlö ei itse ole tullut julkisuuteen.
Ei tuu varmaan kovin kauaa olemaan. Julkisuus voi houkuttaakin ja elämä muuttuu helpommaksi kun voivat olla vapaammin.
Toivottavasti on oikeesti maanläheinen ja mukava. Hassu termi toi mukavakin. Ja se et mitä muuta siinä vois olla. Ruma ja ilkeä kuspää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha kuka nuo seiskan jutut tekee? Ihan ku ois muija ite kirjottanu tiedotteen. HYVIN viehättävä vaaleaverikkö ja vielä muuten erityisen mukava ja maanläheinen ihminen! Puhelimessa Kärtsän kuva, olisikohan jopa yhteiseltä Malediivien matkalta, oliskohan!
He on tienneet varmasn etukäteen että seiska tekemässä jutun ja ehkä sovittu jonkun tietyn ihmisen kanssa mitä lehdelle sanotaan.
Hymyillyt kameralle jne. Veikkaan kans et ihan sovittu homma. Kaikki viittaa siihen et paljastus oli tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Haha kuka nuo seiskan jutut tekee? Ihan ku ois muija ite kirjottanu tiedotteen. HYVIN viehättävä vaaleaverikkö ja vielä muuten erityisen mukava ja maanläheinen ihminen! Puhelimessa Kärtsän kuva, olisikohan jopa yhteiseltä Malediivien matkalta, oliskohan!
Niin, jossain puhelimen takakannessa. Toimittaja sen oli stalkannut. En usko, että naisella on mitään tekemistä jutun kanssa, eikä Jerellä, eikä millään managerillakaan. Vaan naisen tietävät tyypit ovat soittaneet vinkkipuhelimeen jo ajat sitten, ja nyt kun Seiska sai lisää asiaa todistavia kuvia, aika oli kypsä tehdä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin odotettavissa oli. Tää juttu sit vaan jakoon tonne ulkkisfaneille👍
Tulee uuteen valoon ne fanien kuittailut Bojanille, että olisi liian tyly jerelle brother-kommentteineen.
Ihan selvä viesti kiimaisille naisfaneille toi Seiskan juttu. Et pysykää kaukana. Jere on varattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sju sex dagen efter ja matalapainetta ketjussa taas.
Mistä tää sju sex tulee? Onko K sanonut niin jossain?
7.6. coming -viestistä Bojanille. Koodia on murrettu antaumuksella.
Ai siis mitä? Että toi olisikin vain jotain inside-läppää ja koodikieltä, ei viittaus päivämääriin..? Häh
Unohtakaa sju-sex. Peli on menetetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sju sex dagen efter ja matalapainetta ketjussa taas.
Mistä tää sju sex tulee? Onko K sanonut niin jossain?
7.6. coming -viestistä Bojanille. Koodia on murrettu antaumuksella.
Ai siis mitä? Että toi olisikin vain jotain inside-läppää ja koodikieltä, ei viittaus päivämääriin..? Häh
7= sju ja 6=sex. Ikivanhaa koululaishuumoria, itse olen tämän hassunhauskan numerovitsin kuullut joskus 90-luvulla. Joku tässä ketjussa tuon sitten hoksasi.
Sille Jokeroutin managerillekin ois ehkä hyvä et juttu leviäis, niin vois kovin shippausinto laantua
Vierailija kirjoitti:
Manageri pistänyt parastaan, veikkaan. Yhdessä gf:n kanssa suunnittelu juttu ja tietysti Jeren.
Ei ole. ei Seiska tee tuollaisia anonyymejä juttuja niin, että kohteet ovat sen suunnitelleet. Mikä järki siinä ois Jerelle ja naisille? Luuletko, ettei Seiska siis saa tuon tason tietoja vinnkipuhelimeen? Lol
Vierailija kirjoitti:
Sille Jokeroutin managerillekin ois ehkä hyvä et juttu leviäis, niin vois kovin shippausinto laantua
Eiköhän se jo tiedä, olivat kaikki liverpoolissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Manageri pistänyt parastaan, veikkaan. Yhdessä gf:n kanssa suunnittelu juttu ja tietysti Jeren.
Ei ole. ei Seiska tee tuollaisia anonyymejä juttuja niin, että kohteet ovat sen suunnitelleet. Mikä järki siinä ois Jerelle ja naisille? Luuletko, ettei Seiska siis saa tuon tason tietoja vinnkipuhelimeen? Lol
Mistä näistä nykypäivänä tietää? Any publicity is..
Hei kertokaa jos näette jossain ulkkisfanien kommentteja asiasta, mun pitäis tehdä töitäkin, eikä ehdi surffailla 😅
Tänään on varmasti paras päivä hetkeen muratin maailmassa. Kateellisena täällä vaan kiristelen hampaitani.
Vierailija kirjoitti:
Hei kertokaa jos näette jossain ulkkisfanien kommentteja asiasta, mun pitäis tehdä töitäkin, eikä ehdi surffailla 😅
Sama juttu 🤣
He on tienneet varmasn etukäteen että seiska tekemässä jutun ja ehkä sovittu jonkun tietyn ihmisen kanssa mitä lehdelle sanotaan.