Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/tako_chan8/status/1705168255726285263?s=20
hmm??
No nyt täytyy kyllä myöntää, että tunnistan useamman kuvan.
Oikeasti? Ihan tosissani kysyn, koska mulle tuo näyttää vain pikselimössöltä. Pystytkö linkkaamaan jonkun kuvan, jonka tunnistat tuosta?
Kärppä aiemmin: Mun syyskuun kiertue... vai onko mulla sellaista?
No näyttää olevan, ja kunnon kiertuemeininki onkin 😄 Tosiaan jo tähän mennessä tullut ihanan hengästyttävä määrä kontenttia.
Nonni, mikäs tämä stoori olikaan missä tää puhelin näkyy? Heitän sen sinne ohjelmaani tarkennettavaksi, koska mulla ei ole elämää. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SSOL sai minut tajuamaan, että vaikka olen tosi iloinen ihminen, ja osaan myös olla K&B:n kaltainen kreisikoheltaja, jostain syystä en hirveästi välitä iloisesta musiikista. Ja en siis tarkoita, että kuuntelisin vain mollijollotuksia ja tykkään kyllä menevästä musasta oli se rockia tai esim. konemusiikkia, mutta jos musiikki on suoraan iloista niin yleensä se jotenkin häiritsee. :) Tai siis sen verran että tämä on minulle ainakin tällä hetkellä 7.5/10 biisi, en koe sitä ärsyttävänä mutta vain ihan kivana. Kellään muulla samantyyppsiä fiiliksiä?
juu mut parempi biisi kuin its crazy its party mikä on 6/10
Miksi pitäisi vertailla icip:iin, joka on ihan eri genreä? weirdo
Sain likalta kuvan - Bojan ja hän!!!!! Aivan ihana kuva.
Pitkähiuksisesta tummasta naisesta on useampi kuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/tako_chan8/status/1705168255726285263?s=20
hmm??
No nyt täytyy kyllä myöntää, että tunnistan useamman kuvan.
Oikeasti? Ihan tosissani kysyn, koska mulle tuo näyttää vain pikselimössöltä. Pystytkö linkkaamaan jonkun kuvan, jonka tunnistat tuosta?
Nyt myös ihmettelen miten tuosta voisi saada selvää edes kuka/keitä noissa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan viime tipassa jokerien uutta videota on kasattu, kun siellä on mukana hyvinkin tuoreita pätkiä esim. tavastialta. Videon nimeksi sopisi hyvin myös It's crazy it's party.
Eikö sitä voi tehdä melkain valmiiksi ja jättää kohdat NT tai Suomen keikkaklippejä varten? Helppo listä vaan ne sinne. Tuokin kohsta missä K on niin selkeästi tarkoituksella se missä laulettiin green.
Joo, saattaa olla niin. Jotenkin odotti videolta enemmän aurinkoista Lontoota kuin yleistä biletystä. Mutta vauhtia riittää.
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan se JO-livejen pitäjä, jolla on tosi pitkät tummat hiukset.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto avasin hetki sitten hotellihuoneen verhot katsoakseni saako ikkunaa auki ja just sillon Jokerit käveli kaikessa rauhassa kadulla Olympian suuntaan!!! Katsoin vaan ensi että mikäs äijälauma siinä menee, kas kas tuo mies näyttää jurelta, SE ON JURE! Ja sit ehdin tajuta muutkin.
Ikkunaa ei saanut auki enkä päässyt hyppäämään neljännestä kerroksesta niiden kimppuun.
Ootko Radisson Tammerissa?
Vierailija kirjoitti:
Nonni, mikäs tämä stoori olikaan missä tää puhelin näkyy? Heitän sen sinne ohjelmaani tarkennettavaksi, koska mulla ei ole elämää. 😂
https://instagram.com/stories/bojansstories/3197392735001998662?igshid=…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois tehdä semmosen ihmiskokeen, että K ja B laitettais autiolle saarelle tai johonkin suljettuun tilaan ja katsottais, että kauanko ne jaksaa käkättää keskenään ennen kuin meno alkais rauhoittua normaaliksi🤔
Oon varma, että kyllä ne osaa rauhoittua kaksin myös.
Mitä veikkaatte, kumpi hiljenis ensin? Kumpaa alkaa ahdistaa ensin autiosaari ja (mahdollinen) 0% pelastautumismahdollisuus? Kumpi pitäs toivoa ja fiilistä yllä?
Vierailija kirjoitti:
Joo, en saanut häntä vielä luuriin että olisin kysynyt mistä Bn "löysi" :D
Vierailija kirjoitti:
Meidän palstasonnit ovat kuulemma nyt matkalla kohti Tamperetta. Muitakin keikkailijoita liikkeellä ja fiilis katossa etenkin eilisen K ja B bongauksen jäljiltä. Lähettävät terveisiä kaikille etänaudoille! Jaksaa jaksaa, vaikka nukuttu on pari tuntia.
No nyt tuli sonneilta analyysia miten Bojan näyttää livenä ihan enkeliltä tai satuolennolta. Ja heteroita OLIVAT ennen tätä viikkoa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan viime tipassa jokerien uutta videota on kasattu, kun siellä on mukana hyvinkin tuoreita pätkiä esim. tavastialta. Videon nimeksi sopisi hyvin myös It's crazy it's party.
Eikö sitä voi tehdä melkain valmiiksi ja jättää kohdat NT tai Suomen keikkaklippejä varten? Helppo listä vaan ne sinne. Tuokin kohsta missä K on niin selkeästi tarkoituksella se missä laulettiin green.
Joo, saattaa olla niin. Jotenkin odotti videolta enemmän aurinkoista Lontoota kuin yleistä biletystä. Mutta vauhtia riittää.
Bojan on nyt joka keikalla kertonut, ettei biisi kerro Lontoosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin aamulla Bojaniin. Sain juuri ja juuri kysytyksi, saanko ottaa kuvan, sitten pakenin paikalta. Tein varmaan vaikutuksen. Ehkä hän on tottunut. Kuva on ihana, koska en itse ole sitä pilaamassa. Sanoisin, että olo on hiukan epätodellinen. Onneksi en alkanut sönköttää mitään.
Ihanaa, että pääsit tapaamaan Boitsun! Missä törmäsitte? Eiköhän B ole tottunut siihen, että faneilla menee pasmat sekaisin, kun tapaavat hänet ja bändin.
Oltiin samassa hotellissa. Nyt mua hävettää. Oon iloinen, mutta mua hävettää. Kärtsälle oli helppo puhua, mutta sekin hävettää, mitä mä menin avautumaan😄hullun kevään ja kesän vielä hullumpi syksy. Kärtsä on kyllä sydämellinen. Ainut lohtu, että en alkanut avautua Boitsulle 🙃🙃🙃👀😄
Hei älä suotta häpeä. Bojanilla on ollut huonompiakin kokemuksia suomalaisten fanejen kanssa.
T. Amsterdamin aasi 😁
Sä tulit mun mieleen! Aattelin, että jos tuo Bojan tulee jotain sanomaan, mä varmaan ajan sen hermostuksissani tiehensä😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin aamulla Bojaniin. Sain juuri ja juuri kysytyksi, saanko ottaa kuvan, sitten pakenin paikalta. Tein varmaan vaikutuksen. Ehkä hän on tottunut. Kuva on ihana, koska en itse ole sitä pilaamassa. Sanoisin, että olo on hiukan epätodellinen. Onneksi en alkanut sönköttää mitään.
Ihanaa, että pääsit tapaamaan Boitsun! Missä törmäsitte? Eiköhän B ole tottunut siihen, että faneilla menee pasmat sekaisin, kun tapaavat hänet ja bändin.
Oltiin samassa hotellissa. Nyt mua hävettää. Oon iloinen, mutta mua hävettää. Kärtsälle oli helppo puhua, mutta sekin hävettää, mitä mä menin avautumaan😄hullun kevään ja kesän vielä hullumpi syksy. Kärtsä on kyllä sydämellinen. Ainut lohtu, että en alkanut avautua Boitsulle 🙃🙃🙃👀😄
Hei älä suotta häpeä. Bojanilla on ollut huonompiakin kokemuksia suomalaisten fanejen kanssa.
T. Amsterdamin aasi 😁
Sä tulit mun mieleen! Aattelin, että jos tuo Bojan tulee jotain sanomaan, mä varmaan ajan sen hermostuksissani tiehensä😄
Kerro nyt, oliko K ja B yhdessä kun näit ne 😂 Täällä on malttamattomia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä hotelli se oli? Siis ilmeisesti tää tapahtui tänään Turussa, Tamperetta ei varmaan kannata paljastaa 😁 Jonkun mukaan ne oli Helsingissä Omenassa, kun crewn kuvissa näkyi sellasta maisemaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vier
</p>
<p>ailija kirjoitti:Vierailija kirjoitti:
Bojan on nyt joka keikalla kertonut, ettei biisi kerro Lontoosta.
Onkohan se saanut palautetta.
juu mut parempi biisi kuin its crazy its party mikä on 6/10