Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Kiitos Nordic Tour, olet tähän mennessä pidentänyt elämääni jo useilla vuosilla! Ei vaan pysty lopettamaan nauramista, kun näiden kiihtyvää sekoilua katsoo. Muistatteko tosiaan ne kesäiset spekulaatiot, että kun K ja B/JO seuraavan kerran tapaavat, siitä jaetaan jälkikäteen ehkä yksi kuva tai ei sitäkään tai jos tapaaminen on Jokereiden Suomen-kiertueella, korkeintaan sliipattuja keikkaklippejä.
Ja kuten nyt huomaamme myös, K:n ja B:n välit ovat koko ajan poikki, toinen käytti euroviisuissa toista vain hyväksi omaa suosiotaan lisätääkseen, K:ta ei B kiinnosta kun ei saanut ahteriaan Sloveniaan kesän keikkatauoilla ja ennen kaikkea B on liian sivistynyt K:n seuraan! 😄
Klippien perusteella K ja B ovat toistensa seurassa totaalisen at ease, ja se lämmittää kyllä tällaisen vanhan ja elämässä kaikenlaista nähneen naudan sydäntä! Euroviisujen ja B:n ensimmäisen Tavastian vierailun kaltaista sähköä ei ole ainakaan samalla tavalla ilmassa, mutta ovathan näiden kahden kiekujan välit nyt pelkkää hehkua, rakkautta, luottamusta, yhteenkuuluvuutta ja onnea.
Kuten joku aiemmin hienosti kirjoitti, näkyy varmuus siitä, että itsellä on pysyvä paikka toisen elämässä. Varmasti on kesällä pidetty paljon yhteyttä ja käyty läpi myös syviä vesiä eikä pelkästään lähetelty hulluja meemejä, vaikka satavarmasti niitäkin. Ihanat K ja B!
Ja kun tänään aamupalan jälkeen on tultu jommankumman hotellihuoneeseen hakemaan kamppeita ja on ollut vielä aikaa, K on oikaissut (täysissä pukeissa) sängylle, B kellahtanut kainaloon ja siinä on pötkötetty pikku krapulassa väsyneinä hetki ennen kuin on ollut aika lähteä jatkamaan matkaa ja tuulettamaan yhteisen aivosolun puolikkaita. Ja tämä läheisyys ei ole mitenkään sidoksissa siihen kenen kanssa K tanssii ja kenen kanssa mahdollisesti B Sloveniassa humppaa.
Ihanaa keikkaa tänään Tampereelle, tulee varmasti huikea ilta!
Tämä ei anna lainata, mutta hotellivierailija, oliko K ja B Siis yhdessä aamulla kun näit ne?
Ihana tuo SSOL-video. Ja Jan kuvattu sateenkaarilipun kanssa! Tiedän, ei kuulu muille, eikä varsinkaan mulle, onko hän G vai B mutta mietin tätä joskus, ja hävettää helvetisti että mietin. Tumblrissa tätä kyllä pohditaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmäsin aamulla Bojaniin. Sain juuri ja juuri kysytyksi, saanko ottaa kuvan, sitten pakenin paikalta. Tein varmaan vaikutuksen. Ehkä hän on tottunut. Kuva on ihana, koska en itse ole sitä pilaamassa. Sanoisin, että olo on hiukan epätodellinen. Onneksi en alkanut sönköttää mitään.
Ihanaa, että pääsit tapaamaan Boitsun! Missä törmäsitte? Eiköhän B ole tottunut siihen, että faneilla menee pasmat sekaisin, kun tapaavat hänet ja bändin.
Oltiin samassa hotellissa. Nyt mua hävettää. Oon iloinen, mutta mua hävettää. Kärtsälle oli helppo puhua, mutta sekin hävettää, mitä mä menin avautumaan😄hullun kevään ja kesän vielä hullumpi syksy. Kärtsä on kyllä sydämellinen. Ainut lohtu, että en alkanut avautua Boitsulle 🙃🙃🙃👀😄
Hei älä suotta häpeä. Bojanilla on ollut huonompiakin kokemuksia suomalaisten fanejen kanssa.
T. Amsterdamin aasi 😁
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei anna lainata, mutta hotellivierailija, oliko K ja B Siis yhdessä aamulla kun näit ne?
No tähän haluan kans vastauksen. Kysyt olennaisia kysymyksiä!
Kuinkahan viime tipassa jokerien uutta videota on kasattu, kun siellä on mukana hyvinkin tuoreita pätkiä esim. tavastialta. Videon nimeksi sopisi hyvin myös It's crazy it's party.
Ei hitto avasin hetki sitten hotellihuoneen verhot katsoakseni saako ikkunaa auki ja just sillon Jokerit käveli kaikessa rauhassa kadulla Olympian suuntaan!!! Katsoin vaan ensi että mikäs äijälauma siinä menee, kas kas tuo mies näyttää jurelta, SE ON JURE! Ja sit ehdin tajuta muutkin.
Ikkunaa ei saanut auki enkä päässyt hyppäämään neljännestä kerroksesta niiden kimppuun.
LadySLO:) kirjoitti:
https://www.facebook.com/photo/?fbid=745215117415477&set=pcb.7452132740…
I see some people on that "balcony" in Logomo :) Is that you???
Omg, I'm a celebrity now 🤣🤣🤣
Meidän palstasonnit ovat kuulemma nyt matkalla kohti Tamperetta. Muitakin keikkailijoita liikkeellä ja fiilis katossa etenkin eilisen K ja B bongauksen jäljiltä. Lähettävät terveisiä kaikille etänaudoille! Jaksaa jaksaa, vaikka nukuttu on pari tuntia.
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/tako_chan8/status/1705168255726285263?s=20
hmm??
HETKINEN
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hmm??
HETKINEN
Eilenki B katsoi alastomia naisia.
Vierailija kirjoitti:
hmm??
No nyt täytyy kyllä myöntää, että tunnistan useamman kuvan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan viime tipassa jokerien uutta videota on kasattu, kun siellä on mukana hyvinkin tuoreita pätkiä esim. tavastialta. Videon nimeksi sopisi hyvin myös It's crazy it's party.
Eikö sitä voi tehdä melkain valmiiksi ja jättää kohdat NT tai Suomen keikkaklippejä varten? Helppo listä vaan ne sinne. Tuokin kohsta missä K on niin selkeästi tarkoituksella se missä laulettiin green.
Vierailija kirjoitti:
hmm??
Kuvien värien perusteella melkein kaikki kuvat on K:n paljaasta yläkropasta, mutta vaikea tuosta on tarkkaa selkoa saada :'D
Vois tehdä semmosen ihmiskokeen, että K ja B laitettais autiolle saarelle tai johonkin suljettuun tilaan ja katsottais, että kauanko ne jaksaa käkättää keskenään ennen kuin meno alkais rauhoittua normaaliksi🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hmm??
Kuvien värien perusteella melkein kaikki kuvat on K:n paljaasta yläkropasta, mutta vaikea tuosta on tarkkaa selkoa saada :'D
Ja yksi noista on melko varmasti se klassinen pyyhekuva.
Junassa matkalla kohti Tamperetta. Edes tolvanat vieruskaverit eivät pilaa tätä mahtavaa fiilistä. 🤗 Kuka muu pohjoisesta tulevassa junassa Tampereelle menossa?
T. Ritva-Liisa
Vierailija kirjoitti:
Vois tehdä semmosen ihmiskokeen, että K ja B laitettais autiolle saarelle tai johonkin suljettuun tilaan ja katsottais, että kauanko ne jaksaa käkättää keskenään ennen kuin meno alkais rauhoittua normaaliksi🤔
Oon varma, että kyllä ne osaa rauhoittua kaksin myös.
Oltiin samassa hotellissa. Nyt mua hävettää. Oon iloinen, mutta mua hävettää. Kärtsälle oli helppo puhua, mutta sekin hävettää, mitä mä menin avautumaan😄hullun kevään ja kesän vielä hullumpi syksy. Kärtsä on kyllä sydämellinen. Ainut lohtu, että en alkanut avautua Boitsulle 🙃🙃🙃👀😄