Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Bojan aktivoituu instaan, että voi laittaa stoorin kun on Kn kanssa syömässä.
P.S. Vitsikäs kuva, mutta lieneekö toi peruukki päässä siksi, että saisivat syödä rauhassa.
Täytyy sanoa, et tukehtuisin varmaan sämpylään, jos bongaisin Kärpyn viereisestä pöydästä syömästä toi rölliperuukki päässä.
😂
Ooh rakastuin tohon uuteen biisiin nyt. Ja videoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.S. Vitsikäs kuva, mutta lieneekö toi peruukki päässä siksi, että saisivat syödä rauhassa.Täytyy sanoa, et tukehtuisin varmaan sämpylään, jos bongaisin Kärpyn viereisestä pöydästä syömästä toi rölliperuukki päässä.
😂
Minä myös! 😂
Tämän takia siis J*re koru
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä on SSOL musavideolla!! K on siellä! AAAAAA <3
Ihanaaaa!!!
Vierailija kirjoitti:
K bongattu SSOL musavideosta
Eli J*re oli kuin olikin J*re?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.S. Vitsikäs kuva, mutta lieneekö toi peruukki päässä siksi, että saisivat syödä rauhassa.Täytyy sanoa, et tukehtuisin varmaan sämpylään, jos bongaisin Kärpyn viereisestä pöydästä syömästä toi rölliperuukki päässä.
😂Minä myös! 😂
Miks niillä edes on se peruukki mukana? 😅
Video sopii biisiin hyvin. :)
Onko toi kuva missä K musiikkivideossa niin Tavan keikalta?
Ei apua, ei kyllä muutkaan JOn pojat ainakaan shippauksesta harmistu. Ihan suoraan oli viittaus Jan/Naceen tuolla videolla:
https://www.tumblr.com/jokaarija/729163897638174720/mark-i-have-some-qu…
Jokerit: Bojan, Kris, Nace, Jan, Jure & Jere.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂Minä myös! 😂
Siis miksi ne olisi sen jättänyt johonkin matkan varrelle? 😅 Vai meinaatko että ravintolassa? Varmaan, että Kta ei heti tunnistaisi kaikki.
Alkoi hymyilyttää tänääb töissä, kun asiakas sanoi menevänsä ensi viikolla Ljubljanaan💕
t. passivirkailija
On tämä kyllä hulluutta, huh huh. Peruutin tältä päivältä kaikki menot ja jopa työt että voisin vaan koko päivän elää mukana tässä flowssa.
Vierailija kirjoitti:
Ei apua, ei kyllä muutkaan JOn pojat ainakaan shippauksesta harmistu. Ihan suoraan oli viittaus Jan/Naceen tuolla videolla:
https://www.tumblr.com/jokaarija/729163897638174720/mark-i-have-some-qu…
Uuuuu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😂Minä myös! 😂
Koska Häärijä oli Bn menneisyyden haamu eilen, ja sit B palasi instaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko toi kuva missä K musiikkivideossa niin Tavan keikalta?
Joo tai ainakin B:llä oli kostopitsit
Vierailija kirjoitti:
Alkoi hymyilyttää tänääb töissä, kun asiakas sanoi menevänsä ensi viikolla Ljubljanaan💕
t. passivirkailija
Oliko kyseessä nauta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapuri tuli kanssani samalla hissillä kädet täynnä ja kysyi, voinko painaa Kta.
"Ilman muuta, kiva kun kysyit."
Vieraskielisille: K = kellari, the lowest floor
LOL It says K in our elevators for that too. K - klet
Minun on taas helppo uskoa siihen, että menevät huomenna suoralla aamulennolla, joka kestää 2 tuntia, ja pääsevät sitten koteihinsa lepäämään. Vaihtolennot ovat niin paljon hankalampia, hitaampia ja myöskin usein kalliimpia, että luonnollisesti kannattaa lentää suoraan. He ajattelevat varmasti paljon sitä, miten voivat keikkailla mahdollisimman kustannustehokkaasti. Siinäkin säästää paljon, kun voi jättää tuollaiselle porukalle yhden yön hotellihuoneet ottamatta. Puhumattakaan siitä, että olisivat sunnuntaihin asti.