Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
10361/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä Taloussanomien jutussa suututti? On fiksua pyrkiä taloudelliseen riippumattomuuteen ja hajauttaa varallisuutta eri tavoin tuottaviin kohteisiin. Uhkapeleistäkin Käärijä sanoi ettei suosittle niitä muille elämän rahoittamiseen.

Suututtaa se, että artisti on jatkuvasti ratsastanut rahattoman imagolla kun se on sympaattista. Köyhyyden ei pitäis kenenkään mielestä olla mikään leikkimielinen tyylijuttu. Tai jos hän on ollut tosissaan niissä yhyy rahaa ei ole -jutuissa niin vielä pahempaa. Ei taida olla mitään käsitystä siitä mitä köyhyys on. Ei kaikille isukit ostele sijoitusasuntoja pk-seudulta.

Sulla on tosi mustavalkoinen maailmankuva. Justhan siinä IL/IS-jutussa luki, et Käärijän tulot on ollu alle köyhyysrajan ainaki 2019-2022, pääomatuloja muutama tonni vuodessa. Eli todellakin elänyt hyvin pienillä tuloilla/KÖYHYYSRAJAN alapuolella eikä sijoitusasunnoillakaan mitään huikeaa tiliä tee. Se, että omistaa kämpän joka on vuokralla, ei todellakaan tarkota etteikö voisi olla hyvinkin pienituloinen itse. Hän on vain älynnyt sijoittaa joko saamaansa rahat tulevaisuutta ajatellen tai vanhemmat ovat tehneet sen hänen puolestaan. Todella fiksua.

Miten noin pienillä tuloilla voi "harrastaa perheen kanssa asuntosijoitustoimintaa"...🤔

Ei siinä lukenut milloin se on niitä asuntoja ollut hankkimassa. Ehkä ennen v. 2019 on vaikka voittanut uhkapeleissä isomman summan tai saanut perinnön? Tiedän muutaman muunkin tyypin, jotka on nettipokeria pelaamalla saanut sen verran rahaa, että ovat ostaneet itselleen asunnon, joten miksei voisi olla Käärijän kohdalla sama juttu.

Käärijän suurin voitto on ollut monivedossa n 10 000e ja kertoi tuhlanneensa sen yhdessä kesässä.

Eikös se tolla You tube -videolla helmikuulta sanonut voittaneensa isoimman voiton noin 30 000€?

Sitten ukko valehtelee ja puhuu mitä sattuu. Urheilucastin jutussa oli tuo n.10 000e. Se sama cast missä ekan kerran kertoi suolistojutuistaan ja niistä ex hylkäsi -jutuistaan.

Vierailija
10362/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Käärijällä on asunto, no ou mai gaad.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10363/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi aika selkeä Tiktokissa että helmikuussa kuvatut videot on jo kuvattu jossain rivarissa, yhdessä näkyy glitter meikkipussi pöydällä ja muuttolaatikoita. Tainnut muuttaa silloin tytyn kanssa yhteen. En tiedä sit mikä toi yksiö tarina on. Kai joku Käärijä rooli.

Vallilassa ei oo rivareita...

Vierailija
10364/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan toi aika selkeä Tiktokissa että helmikuussa kuvatut videot on jo kuvattu jossain rivarissa, yhdessä näkyy glitter meikkipussi pöydällä ja muuttolaatikoita. Tainnut muuttaa silloin tytyn kanssa yhteen. En tiedä sit mikä toi yksiö tarina on. Kai joku Käärijä rooli.

Vallilassa kerrostaloasunto ja sieltä monta stooria kevään mittaan

Vierailija
10365/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Käärijällä on asunto, no ou mai gaad.

😂 Vähän itsekin kyllästynyt joo.

Vierailija
10366/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on sitten tuonut esille, että on "rahaton" useissakin yhteyksissä jos kuitenkin on useita sijoitusasuntoja ihan henkilökohtaisessa omistuksessa? Toki tulot ovat olleet ilmeisesti huonot, mutta kuitenkin?

Tuo jatkuva rahattomuuden esille tuominen on itse asiassa aika kiusallista. Lisäksi tyypillä on koko ajan samat kuteet (Yleltä), Malediivin matka ja auto sponssattuja, ei itse hankittuja. Tekee tietysti yhteistyötä eri tahojen kanssa saadakseen rahan lisäksi kaikenlaista ilmaista kamaa eli toimii kuin p-saukiset influenssarit.

Musiikin ja keikat pitäisi nyt olla pääasia, johon keskittyä. Sieltä se rahavirta saisi tulla, ei oheisjutuista. Tyylistä ja asuista - niin esiintymisasuista kuin muusta pukeutumisesta - olisi pitänyt jo keväällä huolehtia, koska ne niin olennaisesti kuuluvat artistin elämään. Hyvä vertailukohta B, jota harvoin nähdään kahta kertaa samassa asussa.

Tässä olisi managerille tai jollekin K:n tukijoukosta työsarkaa että saisi miehen järkiintymään.

Olen miettinyt samaa noista vaateasioista. Samoista nahkavaatteista alkaa tulla jo sellainen mielikuva, että mahtavat haista hyvältä jatkuvan käytön jälkeen. :D Nyt kannattaisi varmasti satsata ja miettiä vaikka sen boleron suunnitelleen Vesa Silverin avustuksella, miten tyyliä voisi viedä eteenpäin niin, että voisi samalla hyödyntää tutuksi tulleita elementtejä.

Juurikin näin. Joku stylisti avuksi ja tyyli jatkokehittelyyn niin että ei jää sen yhden boleron vangiksi.

Vierailija
10367/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portion Boys on ihana ja Aapolla pyykkilauta!!!😍😍

Vierailija
10368/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko välillä vaikka Portion boyseista?🥱😴

Voin sen verran puhua, että minusta se yksi video K:n storyissa oli suloinen, missä hänellä oli se Pokemon-lippis ja silmillä silleen södesti irvisteli Portion Boysien biisin Pokemoja tahtiin.

Olin ihan nevahööd Portion Boysien musasta, mutta toi Pokemoneja-biisi pääsi mun soittolistalle. Tällaisen 5-kymppisen tädin :) Vähän lapsekasta menoahan biisin sanoituksissa on, mutta Kärtsän viitoitettua sen pariin ihan toimiva ralli musiikillisesti kesään. Samaa lajia kuin Teflon Brothersin muutaman vuoden takainen Maradona (jossa "muisteloa" vuodelta '86, sehän oli itsellä just sitä parasta teiniaikaa 😆) 

Eli hyvä kappale, ja se Kärtsän video.

Vierailija
10369/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo...faija tod näk lainannu tai mutsi. Mutsilla on kaupallinen koulutus. Problem solved!

Vierailija
10370/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vallilassa kerrostaloasunto ja sieltä monta stooria kevään mittaan

Se Harry Potter video, imurivideo yms on kuvattu naisen rivarissa. Mut voihan hän vaan olla auttanut naisen muuttaan sinne ja hengaa siellä.

Vierailija
10371/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Bojan voisi järjestää itsensä Conorin kylkeen ja laittaa siitä postauksen. Kun Conor nyt on siinä jossain lähistöllä kuitenkin.

Conor on siellä Bojanin stooreissa, mutta tuo ei nyt vielä riitä. Ehkä illan mittaan tulee jotain läheisempää.

Vierailija
10372/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ehkä jo viiden vuoden päästä olen Malediiveillä...."

Se siitä hönöhöpsöstä

Jep pisti silmään TAAS tuo 5 vuotta. Tarkoitus kääriä rahat liiveihin niin nopeasti kuin mahdollista ja lähteä menemään.

Vierailija
10373/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiskohan Käärijälle ehdottaa vuokranmaksua "luonnossa"??

😋😋😋

*Reps

Mietin just kun kuulin tuosta, että kiva, kun asuis vuokralla tuolla ja tarkistais sopparista, että kenen asunnossa asuikaan, ja nimenä olis Jere Pöyhönen 😆

Vierailija
10374/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo sama nainen muka aina voittaa. Nrj sivuilla kuitenkin joku 400 osallistujaa 🤔

Vierailija
10375/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos ei omista, tai / eikä ole Vallilan asunnossa vuokralaisena? Niin asuntoni on = 20m2 yksiö. 

Vierailija
10376/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin sen verran puhua, että minusta se yksi video K:n storyissa oli suloinen, missä hänellä oli se Pokemon-lippis ja silmillä silleen södesti irvisteli Portion Boysien biisin Pokemoja tahtiin.

Olin ihan nevahööd Portion Boysien musasta, mutta toi Pokemoneja-biisi pääsi mun soittolistalle. Tällaisen 5-kymppisen tädin :) Vähän lapsekasta menoahan biisin sanoituksissa on, mutta Kärtsän viitoitettua sen pariin ihan toimiva ralli musiikillisesti kesään. Samaa lajia kuin Teflon Brothersin muutaman vuoden takainen Maradona (jossa "muisteloa" vuodelta '86, sehän oli itsellä just sitä parasta teiniaikaa 😆) 

Se on kyllä ihana video, Kärtsäri on niiiin söpönä siinä. (toinen samanlainen 5-kymppinen)

Vierailija
10377/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi on sitten tuonut esille, että on "rahaton" useissakin yhteyksissä jos kuitenkin on useita sijoitusasuntoja ihan henkilökohtaisessa omistuksessa? Toki tulot ovat olleet ilmeisesti huonot, mutta kuitenkin?

Tuo jatkuva rahattomuuden esille tuominen on itse asiassa aika kiusallista. Lisäksi tyypillä on koko ajan samat kuteet (Yleltä), Malediivin matka ja auto sponssattuja, ei itse hankittuja. Tekee tietysti yhteistyötä eri tahojen kanssa saadakseen rahan lisäksi kaikenlaista ilmaista kamaa eli toimii kuin p-saukiset influenssarit.

Musiikin ja keikat pitäisi nyt olla pääasia, johon keskittyä. Sieltä se rahavirta saisi tulla, ei oheisjutuista. Tyylistä ja asuista - niin esiintymisasuista kuin muusta pukeutumisesta - olisi pitänyt jo keväällä huolehtia, koska ne niin olennaisesti kuuluvat artistin elämään. Hyvä vertailukohta B, jota harvoin nähdään kahta kertaa samassa asussa.

Tässä olisi managerille tai jollekin K:n tukijoukosta työsarkaa että saisi miehen järkiintymään.

Olen miettinyt samaa noista vaateasioista. Samoista nahkavaatteista alkaa tulla jo sellainen mielikuva, että mahtavat haista hyvältä jatkuvan käytön jälkeen. :D Nyt kannattaisi varmasti satsata ja miettiä vaikka sen boleron suunnitelleen Vesa Silverin avustuksella, miten tyyliä voisi viedä eteenpäin niin, että voisi samalla hyödyntää tutuksi tulleita elementtejä.

Juurikin näin. Joku stylisti avuksi ja tyyli jatkokehittelyyn niin että ei jää sen yhden boleron vangiksi.

Eikä siinä edes stylistiä tarvita, kun vähän kohentaa arkivaatevarastoa.

Vierailija
10378/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tuo sama nainen muka aina voittaa. Nrj sivuilla kuitenkin joku 400 osallistujaa 🤔

No hän oli se kaunis blondi.

Vierailija
10379/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kyllä ihana video, Kärtsäri on niiiin söpönä siinä. (toinen samanlainen 5-kymppinen)

Se on! Ja sen olis voinut laittaa paljon mielummin tuonne Tik Tokiin kuin ne hemmetin pullot

Vierailija
10380/123801 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatusleikki. Jos Kärtsä nyt tulis kotiisi ja seisoisi edessäsi, mihin koskisit häntä ensimmäiseksi? Saa olla tuhmakin vastaus jos siltä tuntuu.

Eikä mitään sellasta et 'no en mihinkään kun mun mies istuu vieressä'.

Ketju on lukittu.