Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika flirttiä, et K päätti laittaa just noi sukat, kun menee bussiin B:n kanssa.
Että semmonen kiertu-vaimo 😂
Ja vielä esittelee niitä noin auliisti 😄 Sukka huutaa..."Huomaa mut, huomaa mut...Kato mua, kato mua, kato mua!"
Voi pennut.
Esittelee just teille.
Vierailija kirjoitti:
Jere soittaa Juren stooreissa rumpuja. 💚
Miksi se on erityisen kuuma tässä?
Vierailija kirjoitti:
No tuo venäläisslaavilais mikä poitsu se nyt on ..on ihan söpö.
Kääriä sen rinnalla on kuin vanha irstas ukon rähjä.
Niinhån se vähän on...mutta ehkä se tåmä "poitsu" on salaa odottanutkin, että Kääriä vähän irstaantuu
Vierailija kirjoitti:
Kääriä sen rinnalla on kuin vanha irstas ukon rähjä.
Ihan hyvä trollausviestiksi kun tässä onnistuttiin jotenkin dissaamaan sekä K:ta että B:tä (ympäripyöreästi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika flirttiä, et K päätti laittaa just noi sukat, kun menee bussiin B:n kanssa.
Että semmonen kiertu-vaimo 😂
Ja vielä esittelee niitä noin auliisti 😄 Sukka huutaa..."Huomaa mut, huomaa mut...Kato mua, kato mua, kato mua!"
Voi pennut.
Esittelee just teille.
Kiitän sitten esittelystä. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Logomoon tulijat, varautukaa siihen että täällä on vähän kaaosta. On muodostettu kaksi jonoa, toinen numerolappuisille (ei väliä mihin kohtaa sitä jonoa menee, tarkastavat numeron sisään mennessä) ja laputtomille. Tarkistaa mihin jonoon yritätte liittyä :)
Varmasti tulee kaaosta, jos numerolappuset ovat sekalaisessa järjestyksessä jonossa. Parempi olisi nyt odottaessa mennä numerojärjestykseen.
No juu, mutta näin järkkärit ohjeistivat. Saahan sitä tietysti järjestäytyä odottaessaan itse kukin, helpottaisi hommaa. Odotan popkornit kourassa kaaosta täällä laputtomien jonossa. :p
B: Nice socks babe.
K: Oh you noticed them.
B: Yes.
K: You like them?
B: Oh yes, they will look real nice on my hotel room's floor.
K: Yes!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kä lähetti vahingossa stooreihin tarkoitetun videon fanille ja lähetti kuva ja anteeksipyynnön 💚😂
https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/729080057676644352/im-not-sharin…Sillä on vaan reidet ja jumalainen persikka mielessä. Ei ihme että sekoilee.
Kauheeta jos siltå lähtis joku Bojtsulle tarkoitettu tunnelmaviesti jollekin fanille. Huhhhuijakkaa
No nih, miltähän mahtaa näyttää ne viestit mitä K kännissä lähettelee B:lle... 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kääriä sen rinnalla on kuin vanha irstas ukon rähjä.Niinhån se vähän on...mutta ehkä se tåmä "poitsu" on salaa odottanutkin, että Kääriä vähän irstaantuu
No ei ole.
Tässä haisee raha.
Really, poor Danny! I'm so sorry, I loved all the participants of this year's Eurovision, a little less Blanka (I preferred Jann).
Onko täällä kolme eri jonoa jopa, tai onko sekä se numerollinen että numeroton samaan suuntaan vai miten päin nämä menee?
Toivottavasti tänään ei turhaan huudella Käärijää muuta kuin silloin jos lavalle on tulossa. Annetaan poikien nauttia omasta keikasta. Ihan turhaa huudella. Tulee vain epäkunnioittava fiilis poikia kohtaan.
Onko täältä poistunut paljonkin pitkiä kommentteja? Jätin päivällä yhden sivun auki ja piti jälkikäteen lukea kommentteja, mutta ne oli kadonneet. Ihan kauniisti kirjoitettuja juttuja B&K:sta.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tänään ei turhaan huudella Käärijää muuta kuin silloin jos lavalle on tulossa. Annetaan poikien nauttia omasta keikasta. Ihan turhaa huudella. Tulee vain epäkunnioittava fiilis poikia kohtaan.
No ei ole Tavastialla huudeltu myöskään ja K teki sen myös selväksi, että on Joker Outin keikka.
Miten nää siis onnistu kuitenkin tälleen yllättämään?? Eilen alkuillasta olin ihan varma että K ei mene edes Tavalla katsomaan ja nyt se onkin siellä keikkabussissa ihan muina kiertuemanagereina ja somevastaavina ja fanserviceä pukkaa🤩😍
Made in Italy kirjoitti:
Yesterday when K. said to B.: "go to Serena" he was involuntarily doing me a favor, my name is Serena (Serenella, actually, but my diminutive is Serena).
Nice! I guess other than finnish people didnt get what K was referring to. Serena is quite famous spa nearby Helsinki. And K said that when B was doing his water thing towards K.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole Tavastialla huudeltu myöskään ja K teki sen myös selväksi, että on Joker Outin keikka.
Joo, olin Tavan tokalla keikalla ja ei siellä kyllä hirveesti onneksi huudeltu, toki innostuttiin K:n tulosta lavalle mutta sen jälkeen tuli vielä monta ihanaa kappaletta ja kaikki olivat ihan vain jokereiden messissä 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ekan keikan loputtua huudeltiin Cha Cha chaata. Toivottavasti poitsut eivät kuulleet.
Eiköhän K ole tänäänkin JO:n kanssa CCC:ssä, kun Häärijäkin on Turussa mukana.
Yesterday when K. said to B.: "go to Serena" he was involuntarily doing me a favor, my name is Serena (Serenella, actually, but my diminutive is Serena).