Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Jereltä löydy joku kiinnostava tapa/tapoja mainostaa myös Joksujen uutta sinkkua huomenna. Minua on pidetty täällä ihan idioottina kun olen esittänyt, ettei kannattaisi julkaista samana päivänä kuin Kärtsä (kuten alun perin luulimme käyvän), kun siihenhän saisi Kärtsältä promoa. :)
Onkos Joksut mainostaneet Kärtsän uutta sinkkua somessaan? Ehkä eivät kehtaa kun on yhteistbiisi toisen räppärin kanssa, niin se on vähän heidän imagon ulkopuolella hehkutella.
Vierailija kirjoitti:
Tumblrista!
https://www.tumblr.com/raapija/729076746237919232/jere-tour-wife-p%C3%B…
https://www.tumblr.com/king-a-queen/729077201514971136/its-so-nice-of-j…
https://www.tumblr.com/follivora/729077500387459072/i-cant-believe-im-a…
Mietin kanssa et nyt tulee mielenkiintoista somekontenttia Joksuista koko kiertueen verran ku Kärtsä on mukana somettamassa 🤣.
Istun yksin Turun jokirannassa olevassa ravintolassa ja nyt iski paniikki. Onko paljon muita, jotka ovat menossa tänään yksin?
Jos Joker out onnistuu slovenian kielellä näin hyvin läpi Euroopassa, se hyvinkin voisi inspiroida Kuumaa hakemaan UMK.hon uudestaan. Ja sitten vaan manifestoimaan yhteiskiertuetta :)
Huh, ei tahdo kunto kestää tätä sometykitystä, vatsalihakset kramppaa ja ruokaakaan ei ehdi laittaa! Koska on viimeksi saatu Jokereista näin paljon kontenttia? Sitähän ropisee kuin Käärijän Thaimaan lomalta. Mutta on se vaan niin ihanaa, jaksaa jaksaa!
Vierailija kirjoitti:
Huh, ei tahdo kunto kestää tätä sometykitystä, vatsalihakset kramppaa ja ruokaakaan ei ehdi laittaa! Koska on viimeksi saatu Jokereista näin paljon kontenttia? Sitähän ropisee kuin Käärijän Thaimaan lomalta. Mutta on se vaan niin ihanaa, jaksaa jaksaa!
Joo tää parantaa hyvin mun postueuroviisumasennuksen.
Vierailija kirjoitti:
Jos Joker out onnistuu slovenian kielellä näin hyvin läpi Euroopassa, se hyvinkin voisi inspiroida Kuumaa hakemaan UMK.hon uudestaan. Ja sitten vaan manifestoimaan yhteiskiertuetta :)
Ja Kärtsä "kiertue-vaimona" hoitaa kaiken PR:n!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö JO tykkää keikkapaikasta....
"Where the hell are we playing tonight" stoorissaOn vain niin suuri.
Kärtsä on niin suuuri, Bojan on niin pieni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Kärtsä "kiertue-vaimona" hoitaa kaiken PR:n!
Bojan hockey-wife saa nyt sitten vuorostaan olla rocktähti-isäntä :)
Kapteenin ilme "kameralle" (eli Kärtsylle) 🔥
https://www.tumblr.com/bojansrippedsleeves/729078076829564928/why-did-n…
Vierailija kirjoitti:
Istun yksin Turun jokirannassa olevassa ravintolassa ja nyt iski paniikki. Onko paljon muita, jotka ovat menossa tänään yksin?
Tietenkin menet!! 💚💙 En voi auttaa kun ei ole lippua, mutta sinne sekaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Oon kans menossa yksin. Olin myös eilisellä ikärajattomalla yksin. Hyvin selvisin eilisestä, vaik se odottavan aika tuntuu kyl silloin aika paljon pidemmältä ku ei oo ketään höpöttelykaveria :D
Vierailija kirjoitti:
Minä! Ja olin eilen yksin Tavastialla. Hyvin meni ja menee😍👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenköhän Boitsut oli päätynyt syömään motarin varrelle grilliruokaa? :D
Tai siis kun olisi varmaan "parempiakin" ruokapaikkoja löytynyt ;D
Jere haluaa esitellä yes yes very Finnish eksperiense. :P
Toivottavasti father maksoi tällä kertaa ruuat ;)
Varmaankin talo tarjosi, kun sai Kärtsän someen hyvän mainoksen.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen menossa yksin ja ihan kulmilla jos haluat mennä kimpassa 🖐Sovitaanko joku paikka missä nähdään?
Onks K nytten jokereiden uus pr manageri
Vierailija kirjoitti:
Minä! Olin eilenkin yksin molemmilla keikoilla, hyvin se menee. :)
Vierailija kirjoitti:
Häärijäkin on soundchekissa! Ja onko sillä Bojanin paita päällä??
Mistä tän näkee?
Hah, 'ens kerralla tää maksaa 20 tuhatta euroa' 🤣 Kuitti Israelin keikan hinnasta ja siitä, et K peruutti sinne menon nähdäkseen Bojanin ja Joksut Suomessa?