Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Sokoksen 2. kerroksesta saa kertakäyttösadetakin jos tarve.
Tää on ihan järkkyä, kun roikkuu täällä palstalla ja jännitys on kohta potenssiin ziljoona. Varmaan kun oon ollut edellisen kerran menossa jollekin oikeelle keikalle, niin jotain internettiä ei oo ollu vielä keksittykään. Siinä mentiin vaan etukäteen mistään mitään tietämättönä. Nyt pitää jännittää kaikkia maailman asioita. Yritän puhallella paperipussiin ja hokea itselleni, että kaikki menee hyvin, ei ole mitään hätää 🤪 ikääntynyt kanttura🐮
Vierailija kirjoitti:
Tuo madame c on kyllä uskomaton tyyppi. 🕵 Kuinka se "sattumalta" bongas ensin Jan&Jure, sitten Kris&Nace. Oliko B kummassakaan porukassa? 😁
Eiköhän ne oo kaikki ollu yhdessä, laittanut vaan erikseen noi kuvat. Tai sitten päivystää siellä Kampissa ja pojat liikkuu hyvin pienellä alueella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deanin stooreissa: filmikamera on rikki :O
Ei saakaan nyt niitä kuvia K:sta.
Mikeltä lainaan
Onko toiselle keikalle tulijoita jo mestoilla? Tulin Kamppiin palloilemaan hermostuneena ja mietin, koska viitsis mennä jonottamaan 😅🤔
Mua jännittää jo, että onko Turussa oikeasti huomenna 2600 ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Deanin stooreissa: filmikamera on rikki :O
Liian kovaa matskua jo ollut kamerallekin 😉😅
Vierailija kirjoitti:
Onko toiselle keikalle tulijoita jo mestoilla? Tulin Kamppiin palloilemaan hermostuneena ja mietin, koska viitsis mennä jonottamaan 😅🤔
Oletko menossa yksin?
Miksi ne tuolla Kampissa pyörii?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se jonottaminen pitäisi aloittaa tokalle keikalle vasta kello 18.
Gregsu olisi kuvannut jonon jo viiteen kertaan. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Tarkistelin just huomisen varalle Logomon tietoja, ja JO keikkatiedoissa sanottiin, että suurin sali on myyty loppuun. En halua aloittaa tätä vänkäystä salin koosta ja myydyistä lipuista taas, mutta mietin kyllä itsekin, kuinka paljon porukkaa siellä tulee olemaan. Varsinkin jos livahtaa sisään ihan viime hetkillä, näkeekö sieltä parintuhannen hengen takaa yhtään mitään...
Vierailija kirjoitti:
Gregsu olisi kuvannut jonon jo viiteen kertaan. 🙂
Sääli, ettei Gregsu ole enää kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko menossa yksin?
Kyllä. Tulin Kampin Bierhuisiin lasilliselle ennen jonoon menoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkistelin just huomisen varalle Logomon tietoja, ja JO keikkatiedoissa sanottiin, että suurin sali on myyty loppuun. En halua aloittaa tätä vänkäystä salin koosta ja myydyistä lipuista taas, mutta mietin kyllä itsekin, kuinka paljon porukkaa siellä tulee olemaan. Varsinkin jos livahtaa sisään ihan viime hetkillä, näkeekö sieltä parintuhannen hengen takaa yhtään mitään...
Parempi olla hiljaa joo Logomon kapasiteetista.🙈 Jännittää vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se jonottaminen pitäisi aloittaa tokalle keikalle vasta kello 18.
Piti mutta ei sitä aikaa noudatettu. Ei noudatettu sitä ensimmäisen keikankaan eikä kukaan ole ainakaan raportoinut että ensimmäisen keikan jonon eteen olisi vaan kävelty sillloin 14.00 kun sen jonotuksen piti virallisesti alkaa. Vaikka näin oli jossain jodelissa tms aiottu.
Toivottavasti en törmää Joksuihin. Varmaan paniikissa sanoisin heille, että nyt laitetaan miestä seinälle.🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä.. joku sanoi että lava on korkealla, että taaempaakin näkee... Logomon sivuilla sanottiin, että seisomaakonsertin kapasiteetti L-salissa on 3600 hlöä.. Sitten kun oli sanottu että 2600 lippua oli myyty, niin tämä porukka mahtuisi vain siihen L-saliin. Siinä logomon kartassa sali oli L-muodossa, mutta salin perällä oli se k18-alue. Olen nähnyt kuvia, joissa siellä perällä on baaritiski. Olisiko sitten se baari ja k-18 alue rajattu erikseen sieltä salin takaa niin, että sen permannon kapasiteetti jää 2600 hlöön? tai jotain..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan hyvä että K ei tule lavalla. On uusi era kummallekin joten vanhaan ei kannata jäädä fanservicen takia junnaamaan
Samaa mieltä, lavalla tuleminen olisi ehkä jo vähän liian HC, etenkin kun paikalla alaikäisiäkin. Odotellaan rauhassa sitä K:n OnlyFansia.
Mutku se OF tulee näillä näkymin vasta ensi vuoden alussa.
Kampissa Bojankin on siinä kuvassa. Joku vaan yritti huijata!