Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Omg, mikä moodin vaihdos, kun toi sinänsä ihanuus vaihtuu Bryan Adamsiin...🥴
Tylyä! Miksi nää keikat on näin v....un lyhyitä!
Siis kuvitteletteko jo olleenne jollakin keikalla? Olette kyllä sekaisin kuin seinäkellot.
Siis miks se Cha-cha-chaa oli listalla?
Miksi ihmeessä muka ei voisi tulostaa oikeaa settilistaa joka keikalle.. mikä järki? En siis itse ole pettynyt mitenkään mutta vähän sääli noita norjalaisia. Mutta JO:n keikkahan se on joten pitäisi ihmisten tyytyä siihen. Tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään nyt millaiseksi taakaksi K on muodostunut JO:lle ja päinvastoin. 🥺 En kyllä tykkää, jos tuolla paikalliset alkaa kiukutella jotain pettymystään. Hyvä keikkahan tuo oli ja Jokereita olivat menneet katsomaan.
Kun ei ne olleet alunperin pettyneitä.
Eiköhän toi CCC sisältävä settilista ollu muokattu?
Vierailija kirjoitti:
On kyllä äärimmäisen noloa että ihmisiä kiinnostaa enemmän vaan k&b shippaus kuin itse JO musiikki jota tulevat tännekin esittämään.
Kyseessä oli pettyneet odotukset. Jos olisi ollut tiedossa, ettei J*re ole Norjassa, ei kukaan olisi ollut pettynyt vaan seurannut keikkaa normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oslon JO discord kanava on jo nyt raivoissaan...
Arvasin, ja tottakai. Miten vaikea ois ollut tulostaa toinen, oikea versio settilistasta, jos CCC ei tule kaikille keikoille? Tai viivata yli mustalla tussilla edes? Kai Joksut ymmärtää että Norjassakin heidän fanit menee solmuun mahdollisuudesta nähdä K, jos tuommoisen listalle laittaa. Huoh, joku aivopieru nillä käynyt.
Tuskin ovat niin syvällisesti ajatelleet asiaa. Settilistahan on heidän käyttöönsä, eivät he ole varmaan olettaneet, että joku olisi sen kiinnostunut kuvaamaan ja jakamaan nettiin. Ikävää, että tästä nyt on muodostunut liiallisia odotuksia ihmisille ja pettymystä puretaan Jokereihin.
Vähän ikävä maku tästä jäi, meinaan minkä verran K sitten Suomessa on lavalla? Ja se vielä, että miksi ihmeessä Ccc on A sem ti povedalin ja Vse kar vemin välissä!?? Ja onko setti Suomessa sitten vähän pitempi, eikä mitään muuta jää pois? Outoa... Ei toki haittaa.. Mutta miksi niillä ei ollut kahta settilistaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedetäänpähän nyt varmana, että K tulee todennäköisesti olemaan kaikilla Suomen keikoilla. Eiköhän se kyytiin hyppää kun Bojan kauniisti pyytänyt. Minusta se on jo tarpeeksi upea asia.
Niin varmasti joo.
Miksi Jokerit ottaisivat mukaan Käärijän jakamaan keikkapalkkiota? Nää on pieniä keikkoja, joista ei paljoa jaettavaa jää.
Niin mietitäänpä paljonkohan se B veloitti Tavastian vierailusta? Olisko tietoa?
Levy-yhtiöhän sen "keikan" maksoi mainosbudjetista.
Eihän niillä ole levy-yhtiötä taustalla vai onko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä on minun luonani, minun sängyssä. T: Tommy
Ei oo ku sinä oot minun sängyssä. Taasko sulla meni muisti?
t. Olavi
Mutta Olavi, sinähän olet minun sängyssä, minun vieressä.
T: LasseNo tietenkin olen meidän sängyssä ja Tommykin on täällä. Menikö sullaki muisti? Laitoinko liian kovasti seinälle taas?
T. Olavi
Hetkinen Olavi ja Lasse missä te oikein olette? Tommyllä tänään 18.9. keikka Pariisissa.
Jep ja minä olen Pariisissa.
T: Kärtsy
Et oo, taas yks muistinsa menettäjä. Siellä essu päällä luutusit Vantaalla tänään kämppää kun sulho saapuu keskiviikkona. Kyselit ruokaohjeita meidän Irmeliltä.... niin Irmeli kotiin en tule muutamaan päivään.Tuon macaronseja ja skumppaa tuliaisiksi.
T. Lasse
Vierailija kirjoitti:
Tässä nähdään nyt millaiseksi taakaksi K on muodostunut JO:lle ja päinvastoin. 🥺 En kyllä tykkää, jos tuolla paikalliset alkaa kiukutella jotain pettymystään. Hyvä keikkahan tuo oli ja Jokereita olivat menneet katsomaan.
Joo... toivottavasti ens vuoden aikana fanikunnat erkanisi pikkuisen, luonnollisella tavalla. Mitä luultavasti tekevätkin, kun molemmat tahot tekevät uutta musaa eri soundeilla, uudet levyt, ja ens kesän rundeihin pitkä aika. Sitten kun uudelleennäkemisiä tulee niin ei ois niin intensiivistä toivomista näillä yhteisfaneilla, se ois vaan semmoista vakiokivaa.
Vierailija kirjoitti:
Tod näk lista koko Tourille, eli K tulee esittämään sen Suomen keikoilla.
Eikö Joksu pojat vedä encorea laisinkaan?
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän toi CCC sisältävä settilista ollu muokattu?
Ei ole, useampi eri ihminen on kuvannut sen lavan reunasta. Settilista nyt on aina kaikilla keikoilla muutenkin siellä lavalla teipattuna lattiaan.
Nyt oli kyllä oikeasti ajattelematonta bändiltä laittaa toi lista esille tossa versiossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omg, mikä moodin vaihdos, kun toi sinänsä ihanuus vaihtuu Bryan Adamsiin...🥴
Tylyä! Miksi nää keikat on näin v....un lyhyitä!
Siis kuvitteletteko jo olleenne jollakin keikalla? Olette kyllä sekaisin kuin seinäkellot.
Häh? En kuvittele. Olen setlist.fm:stä seurannut, mitkä biisit ne soittaa. Ole hyvä ja mene sinäkin vain sivistämään sinne vähän itseäsi vaikkapa ihan eri bändien keikkojen suhteen.
Oli kyllä sellaista teinihelvetti menoa, et vähän hirvittää Suomen keikat jo.
Bojanilla oli se aika kauhee Riitta-Liisan, mummun siskon, paita ... Mut Jan näytti 💥
Vierailija kirjoitti:
Eikös näillä shippauspalstoilla ja -ketjuilla olekaan tapana puhua ja kirjoitella puuta heinää?? Joku vaan fiilisteli idealla, että silleen.
Pari eri ihmistä sen julkaisi, tässä yksi: https://www.tumblr.com/i-wasnt-ready-for-this/728822817179746304/okay-c…