Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Nyt Umazane Misli, tän jälkeen tulee vielä Novi Val ja Carpe Diem
Entäpä jos se Jerppuli on ollut vaan backstagella fiilistelemässä eikä halunnut huomiota itselleen.
Joo ei tuo desibelihuudatus nyt ollut ihan oma juttu. Itse biisistä ei kyllä saanut juuri mitään selvää.
Tämähän olisi ollut aivan mahtava keikka ellei oltaisi jo ehditty toivoa K:ta mukaan
Jos K on tällä välin päivittänyt Suomesta jotain... D: xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä on minun luonani, minun sängyssä. T: Tommy
Ei oo ku sinä oot minun sängyssä. Taasko sulla meni muisti?
t. Olavi
Mutta Olavi, sinähän olet minun sängyssä, minun vieressä.
T: Lasse
No tietenkin olen meidän sängyssä ja Tommykin on täällä. Menikö sullaki muisti? Laitoinko liian kovasti seinälle taas?
T. Olavi
VINKKI: korvatulppien lisäksi korvat kannattaa vetää lukkoon jos haluaa välttää suuremman meluhaitan
Antti Tuisku areenakiertueella oli kans joskus ennen koronaa samanlainen desibelimittaus. Siellä oli vain isommin yhteistyönä ja desibelilukemat näkyivät välillä screeneillä. Oli joku yhteistyö energiayhtiön kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedetäänpähän nyt varmana, että K tulee todennäköisesti olemaan kaikilla Suomen keikoilla. Eiköhän se kyytiin hyppää kun Bojan kauniisti pyytänyt. Minusta se on jo tarpeeksi upea asia.
Niin varmasti joo.
Miksi Jokerit ottaisivat mukaan Käärijän jakamaan keikkapalkkiota? Nää on pieniä keikkoja, joista ei paljoa jaettavaa jää.
Niin mietitäänpä paljonkohan se B veloitti Tavastian vierailusta? Olisko tietoa?
Tähän voisi heittää mauttoman läpän luonnossa maksamisesta, mutta en ole mauton, niin en heitä.
Totta kai oot mauton! Tot MUUllinen.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän olisi ollut aivan mahtava keikka ellei oltaisi jo ehditty toivoa K:ta mukaan
Mielestäni vähän pliisu...
Norjan keikka taisi muuten olla sallittu kaikille? Mietin että liittyykö siistimpi meno siihen...? En nyt ihan koko liveä ole silmä kovana katsellut, mutta ei ole meno kovin villiä ollut nyt.
Vierailija kirjoitti:
Siitäs saitte ankeuttajat!!!
Kiitos, ankeuttajat sai todeta jälleen kerran olleensa oikeassa ja nähdä teidän sekoamisen, turhasta! Olihan hauskaa! Ja Sunny side kuulosti tosi hyvältä! Ja B näyttää upealta!💕
Oliko siinä SSOL:ssa muuten joku trumpetti?
Suomessa Bojan ketkuttaa kostonahkoissaan. Säästelee vielä parastaan.
Oslon JO discord kanava on jo nyt raivoissaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitäs saitte ankeuttajat!!!
Kiitos, ankeuttajat sai todeta jälleen kerran olleensa oikeassa ja nähdä teidän sekoamisen, turhasta! Olihan hauskaa! Ja Sunny side kuulosti tosi hyvältä! Ja B näyttää upealta!💕
Olit ehkä oikeassa K:sta, mutta älä nyt noista muista valehtele... SSOL oli todella keskitasoinen ja B on pidätellyt 💕
Vihdoin pieni Jan ja Nace hetki
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos se Jerppuli on ollut vaan backstagella fiilistelemässä eikä halunnut huomiota itselleen.
Huoh, ihan varmasti näin.
Ei ole yhtään sama.. Siinä huudetaan sana.. tuossa vain yritetään tuottaa eniten melua