Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Shippaaja-Deanin Ei-Jere-kamera lienee vapaana. :D Ja Alessandrakin kai.
Vierailija kirjoitti:
En halua vielä luovuttaa liven suhteen mutta pahalta alkaa näyttämään D:
Nyt poikien luulis olevan vapaina, mutta. . .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dean myös vastannut useammalle, että keikoista odottaa eniten Tavastiaa.
Missä Dean vastailee näihin kysymyksiin?:) Sori jos vastaus on jo tullut, mutta olen pari sivua jäljessä
Instassa sai kysellä häneltä, vastasi yksityisviestillä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi maailman seksikkäimmistä miehistä, Alexander Skarsgård tanssii, CCC:n tahtiin :D
Tämäkin tästä puuttuikin.🥵 Mun unelmieni mies Kärtsän lisäksi (miten voivatkin olla niin erinäköiset). Saako hänet vielä varata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan K vain Suomessa kun Dean möläytti sen?
Miten möläytti?
No käytännössä sanoi, että esiintyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi maailman seksikkäimmistä miehistä, Alexander Skarsgård tanssii, CCC:n tahtiin :D
Täysin offtopic mutta itse tykkäsin enemmän veljestään Gustafista joka oli Viikingeissä.
Kyllä tää on kova juttu et itse Eric Northmankin bailaa Kärtsän tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen mukava ja seesteinen päivä ollut tänään ketjussa. Kiitos mukana olleille. Iltateetä ja sit nukkumaan. Öitä rakkaat palstailijat.
Löysin itse oman teeni aiemmin tänään kylmänä keittiön pöydältä, pussi yhä siellä likoamassa tuntia myöhemmin. Hitto tätä palstaa.
Vierailija kirjoitti:
Missä? En ole nähnyt viittausta pelkkiin suomen keikkoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin pystyi Alessandra hengailemaan Norjaan tulleiden kavereidensa kanssa ilman seurustelukumppaniaan. Just saying.
Mistä tiedät?
Siitä ettei hänen poikaystävänsä pysty olemaan kahdessa paikassa yhtä aikaa. Tosin siellä taitaa muutenkin olla perusparisuhdetta enemmän luottoa tai avoimuutta. Antoivat poikkis Alessandralle luvan mennä naimisiin Käärijän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten möläytti?
Bojan kertoi sen jo aiemmin.
Vierailija kirjoitti:
Alexander on niin ihana ja nyt vielä ihanampi 😍
Vierailija kirjoitti:
Menee varmaan ihan ohi aiheen, mutta voisin varata Benkun. Haluaisin, että se vähän komentelisi mua.
Ymmärrän. On sillä semmonen energia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin offtopic mutta itse tykkäsin enemmän veljestään Gustafista joka oli Viikingeissä.
Pistää miettimään, että ketähän julkkiksia on pörräilemässä Kärtsän Euroopan keikoilla ja mahdollisesti haluamassa backstagelle tapaamaankin herraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä? En ole nähnyt viittausta pelkkiin suomen keikkoihin.
Ei ollutkaan, mutta oisko paljastanut asiaa, että odottaa eniten käärijän näkemistä, jos K on jo Oslosta saakka messissä, tarkoitin.
Häälistaa päivitetty. Jos se vielä joskus halutaan nähdä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on! Mulle se walking deadin Merle oli jo iso juttu.
Jotenkin ajattelisi että tuo Oslon keikka on JO:n ja Alessandran oma tähtihetki, Kärtsy sopisi sinne Tukholman keikalle sitten. Alessandra varmaan esittää viisukappaleen ja ehkä sen uuden.
Kenelle B kuvaa esitystä..
https://www.instagram.com/reel/CxS6cRwN4Dg/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten möläytti?
Bojan kertoi sen jo aiemmin.
Niin no. . . ja asiasta väännetään edelleen.
Miten möläytti?